Dat is niet erg hoor, het was best een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik ga dat niet eens beantwoorden.
Precies, da's toch mooi weer bespaardquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ja, maar ook alleen maar dankzij je briljante koopmansschap, want eigenlijk was het 1500 meer nietwaar?
Daar kan ie nog één-zesde stuk van kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, da's toch mooi weer bespaard
Hou nou op, ik pis in mijn broekquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat is niet erg hoor, het was best een moeilijke vraag.
oe.. daar had ik nog niet eens aan gedacht, wat ben je toch een handelaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Daar kan ie nog één-zesde stuk van kopen![]()
Ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel het ondenkbaar is, zou ik het toch wel verdomd sneu voor 'm vinden als ie het echt gedaan heeft. Dat wel, hoor.
Inderdaad, ik denk dat ik zelf ook maar een een-één-zesde stuk ga kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oe.. daar had ik nog niet eens aan gedacht, wat ben je toch een handelaar.
Is dat programma eigenlijk nog op tv, hoe heet het? Kat in de zak?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoewel het ondenkbaar is, zou ik het toch wel verdomd sneu voor 'm vinden als ie het echt gedaan heeft. Dat wel, hoor.
Weet je wat zo'n ticket kost! Nog 5 sterrenhotel ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Zou hij eerst bij die Nasa-shop geweest zijn? Als ik ergens geld moet dokken, wil ik toch graag weten waar het naartoe gaat.
Past niet in de zak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef Burbo het volgende:
[..]
Is dat programma eigenlijk nog op tv, hoe heet het? Kat in de zak?![]()
Ik vrees dat het z'n spaargeld isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef VoreG het volgende:
Zal hij die 9000 euro via Becam of lening.nl enzo gekregen hebben?
Dan zal die toch wel aan het huidig aantal reacties moeten weten DAT het ook zo nep is als de dikke tieten van Jomanda...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zit die Nasa-shop niet gewoon in de Bijlmerbajes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n ticket kost! Nog 5 sterrenhotel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |