quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef RadAlt het volgende:
Euhm, wat/waar is hryvitskya, en waarom is die brief van NASA in het Nederlands?![]()
Whehehe, you sick fuck. Jullie geloven zelfs inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef vaudej het volgende:
vast een maan of iets dergelijks.. die brief komt van NASA nederland als ik het goed lees
Moelijk he praten raar mannetje ga maar weer verder spelen buitenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef juup het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, you sick fuck. Jullie geloven zelfs in!!!!!!!11
Niemand gelooft hierin hoor, net als in de mogelijkheid dat iemand dit soort topics opent met het idee grappig te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef juup het volgende:
[..]
[..]
Whehehe, you sick fuck. Jullie geloven zelfs in!!!!!!!11
ga jij maar in de vuilverbrandingsoven spelen, wijsneusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Moelijk he praten raar mannetje ga maar weer verder spelen buiten![]()
mjah, in dat topic daarnet geloofden zwakzinnigen zelfs dat betreffende TS jupiter had gekocht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niemand gelooft hierin hoor, net als in de mogelijkheid dat iemand dit soort topics opent met het idee grappig te zijn![]()
Iedereen neemt dat verhaal daar met een korrel zout ter groote van Jupiter (hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:26 schreef juup het volgende:
[..]
mjah, in dat topic daarnet geloofden zwakzinnigen zelfs dat betreffende TS jupiter had gekocht.
Kanker? ga je mond es spoelen met groene zeep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef darkskedar het volgende:
kanker effe op met die graftopics
nou nou.. het is een slechte lemming, maar dan nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef darkskedar het volgende:
kanker effe op met die graftopics
nog te dom om iets simpels te begrijpen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef juup het volgende:
liften? Waar héb je het over?
Ik lift niet op andermans succes, ik verveel mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:47 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nog te dom om iets simpels te begrijpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |