Nog niet, ik wacht nog even op zijn bankafschrift.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik begin echt met de minuut meer medelijden te krijgen met die arme ziel.
Jupitermannetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat boekje op de onderste foto toch ook..
"2020 de eerste bewoners zich op Jupiter zullen vestigen"... Jah.. Marsmannetjes misschien
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intraptquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Croupouque het volgende:
Ik begin echt met de minuut meer medelijden te krijgen met die arme ziel.
Vergeet niet dat ie ze later pas kreegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intrapt
Ik heb gewoon een goede printer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Telkens als ik die foto's van die foldertjes zie krijg ik tranen in de ogen (en niet van verdriet), hoe triest kun je zijn als je daar intrapt
Het foldertje niet toch? Wat het allemaal nog net iets treuriger maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ie ze later pas kreeg
Als je mn topic had gezien had je geweten dat ik al een stuk hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat de nasa kan, kan ik ook:
Wie wil er een stukje zon van me kopen?
kost slechts 5 euro per vierkante meter, en omdat jullie allemaal fokkers zijn kunnen jullie allemaal gebruik maken van de speciale weekaanbieding, van 1000 euro voor 250 vierkante meter (50vierkante meter gratis)
Dat is niet duur, zeker niet als je ervanuit gaat dat de zon elk jaar enorm veel energie levert.
heb je intresse? stuur dan een email naar: ikwildezonkopen@gmail.com
Inderdaad, dan zal er bij mij al een lichtje gaan brandenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Blijft een steengoed argumentquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef Burbo het volgende:
Username: RobbieRicardo
Laatste bezoek: 23 minuten geleden
Die komt nooit weer op Fok!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan istie nu wel 23 minuten dood, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |