Ksssjt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Ah een modjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef robh het volgende:
Binnenkort Pé en Rinus in de martinihal. Een must-see voor elke groninger!
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:36 schreef Brilaap het volgende:
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?
Goud mien jonk!!!!!!!!!!1111quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:41 schreef HekManiac het volgende:
Hou word, kerel!
Neen. Link?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ziet er leuk uit. Hier moet ik maar eens wat van opzoekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:46 schreef robh het volgende:
http://www.oprit.rug.nl/denholland/perinus/pe&rinus.html
Die ken ik zelfs!! En ik woon in gelderland...quote:
Ik ben van beide.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Rooie Rinus z'n fiets is gejat...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Noord oostquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:21 schreef roepdeman het volgende:
waar ligt beijum?
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Pff, jullie hebben Piter Wilkens, die is lang zo leuk nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Dat eeuwige gedweep met Rooie Rinus en P.daalemmer
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:30 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoor![]()
The Palacequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Heb donderdag nog vet lopen hakken in de Palace...
Breezerclub 1e klas.quote:
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:15 schreef Khalein het volgende:
'k Houd het er ook alweer een tijdje vol
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...
Hetzelfde probleem als met dit topic.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdOp zich genoeg mensen die zich willen melden, maar het kleppen komt enigszins traag op gang
Jij had toch ook zo'n kaart van groningen met namen en plaatsen van de grunnse fokkers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Khalein het volgende:
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdOp zich genoeg mensen die zich willen melden, maar het kleppen komt enigszins traag op gang
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef robh het volgende:
Jij had toch ook zo'n kaart van groningen met namen en plaatsen van de grunnse fokkers?
Jammerquote:
Ont-zettend!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:32 schreef Flyga het volgende:
nou je bent dus niet de enige ..
dolletjes!
Moiquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef The_Terminator het volgende:
Hier ook 'n grunneger, ik kom van 't Knoal.
Probeer de search eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef robh het volgende:
Die topics zijn vast ook niet meer te vinden![]()
En het word hoog tijd dat er een nieuwe [GRUN] Meet komt. Wat dachten jullie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef Mereltje het volgende:
Er zijn inmiddels ook al heel wat meets geweest
Laatste keer was ik er niet en waren er geloof ik ook niet veel mensen, ik denk dat je eerst wat meer Groningers hier moet verzamelen ..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En het word hoog tijd dat er een nieuwe [GRUN] Meet komt. Wat dachten jullie?
Er zijn al een hoop mensen die zich hier gemeld hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Laatste keer was ik er niet en waren er geloof ik ook niet veel mensen, ik denk dat je eerst wat meer Groningers hier moet verzamelen ..
Ik zou zeggen begin eerst eens met een lijstje van Groningers die zich hier verzamelen, het plannen van een meet gaat doorgaans niet zo snel met die Grunnigers...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop mensen die zich hier gemeld hebben.
Ik volg mijn opleiding ICT in Winschotenquote:
quote:Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, de tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Ooh je zit op het Noorderpoort?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik volg mijn opleiding ICT in Winschoten
Je kent de Hortensiastraat vast wel, daar is de school gevestigd waar ik me opleiding volg![]()
Ik was eerst wel van plan het in de stad zelf te gaan doen, maar ik vond de school in Winschoten wat leuker. En daar heb ik ondertussen ook alweer 3 jaar gezeten, ik maak dit 4e jaar nog even af en kijk dan wel wat ik ga doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Waarom in Winschoten en niet in de stad zelf?
Ik neem aan dat je het niet tegen mij hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Waarom in Winschoten en niet in de stad zelf?
Dat zou kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tof, moet ik maar even een keer op koffie visite komen jah![]()
'k Heb er nog eentje gevondenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef robh het volgende:
Jammer![]()
Was eigenlijk wel benieuwd welke mensen er nog actief zijn
Die topics zijn vast ook niet meer te vinden![]()
Misschien valt het na verloop van tijd nog op dat het om-en-om gaat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef Mereltje het volgende:
Waarom zijn sommige mensen blauw op die kaart
Wat orgineelquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Khalein het volgende:
[..]
Misschien valt het na verloop van tijd nog op dat het om-en-om gaat?
'k Had me nou juist voorgenomen je in de zaal op te zoekenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat orgineel![]()
Ben trouwens dinsdag niet in de sneak ga naar Utrecht.
Nee dat was tegen The_Termanatorquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet tegen mij hebt?
[..]
Dat zou kunnen
Sweet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
'k Heb er nog eentje gevondenWeet niet hoe up-to-date deze destijds was, maar hey....
Mijn sig kan ik hier niet voor gebruikenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Renesite het volgende:
Highchurch
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef robh het volgende:
[..]
Binnenkort Pé en Rinus in de martinihal. Een must-see voor elke groninger!
Friesland.... afsteken en de noordzee induwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Is dit geen doodsverwensing?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Friesland.... afsteken en de noordzee induwen..
Hai buurmanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Heb er nog eentje gevondenWeet niet hoe up-to-date deze destijds was, maar hey....
[afbeelding]
Ik wil er ook op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt net onder Drenthe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Nikky, Roden valt toch net onder Drenthe? Of is dat nog Groningen? Aangezien Nietap wel Drenthe is.
DAT kennen we natuurlijk uit ons hoofd dus posten is totaal overbodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef The_Terminator het volgende:
Ik mis het Gronings volkslied trouwens nog
[..]
Ik ken em niet volledig uit me hoofd, ongeveer voor de helft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef jeloo het volgende:
[..]
DAT kennen we natuurlijk uit ons hoofd dus posten is totaal overbodig
en volgens het geposte kaartje woon ik in nummer 8
Lijkt me een goed plan, want dan kan ik iedereen van dat lijstje gelijk een plek gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef Khalein het volgende:
Hu... Het is een antieke map mensenOf moet ik 'm even heel erg gaan bijwerken?
Geen probleemquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
Shit... Weet niet eens wat er aan wijken bij is gekomen, of waar ik een file met bewerkbare lagen heb gelatenGeef me wat tijd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Dat eeuwige gedweep met Rooie Rinus en P.daalemmer
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef -Jay-21- het volgende:
[..]
Maar stiekum vind ik Groningen toch wel de leukste stad van Nederland...
Hoogkerkquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Mijn sig kan ik hier niet voor gebruiken. Wat bedoel je?
gelukkig heb je de vrijbuiter om het gemis te compenserenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders was ik volbloed Groninger![]()
Is hoogkerk een wijk of een dorp opzich.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef jeloo het volgende:
[..]
gelukkig heb je de vrijbuiter om het gemis te compenseren![]()
En de wijken die ik mis op het kaartje zijn ruischerwaard, ruischerbrug en het piccardhof
maar het piccardhof telt eigenlijk niet mee dat is gewoon een stuk land wat van drenthe gestolen is![]()
Framenummer: 1422055quote:
Toegevoegdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Framenummer: 1422055
Trouwn's......
Ik kom ok uut de juuste provinsie....
Zet mie ok moar ien 't riegeltje!
Meer mens'n oet 't westerkertoi-er?
Gezellige boudel hier!![]()
![]()
Heb er wel gewoond, Leek en Marum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Framenummer: 1422055
Trouwn's......
Ik kom ok uut de juuste provinsie....
Zet mie ok moar ien 't riegeltje!
Meer mens'n oet 't westerkertoi-er?
Gezellige boudel hier!![]()
![]()
Sorry vriend, maar Marum is nét Friesland. Ik heb in de Wilp gewoond en dat was nét Grunquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb er wel gewoond, Leek en Marum.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar Marum is nét Friesland. Ik heb in de Wilp gewoond en dat was nét Grun.Leek daarin tegen is wél Grun
.
Als je er geboren bent? Als je er 40 jaar woont denk ik ook wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
was dan 'n echte grunninger... aje dr woont of geld ut ook aje dr gebor'n bent?
Bewijs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Het spijt me echt, alleen dat is niet zo. Die grens loopt een beetje raar.
De gemeentje Groningen. Daar heb ik het van. Ik zal ze eens mailen en dit navragen, ok? Help me ff herinderenquote:
Is prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Brilaap het volgende:
[..]
De gemeentje Groningen. Daar heb ik het van. Ik zal ze eens mailen en dit navragen, ok? Help me ff herinderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Toch wel heel dik in de provincie Groningen niet?
Je hebt gelijk! Ik snap niet waar die huppel dan die info vandaan haalde. Check:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Toch wel heel dik in de provincie Groningen niet?
Heuj!quote:
Idd.quote:
Ejjj!!! Puik plan vrindquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
Later op deze dag maar eens de kaart bijwerken
Dunno.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef Mereltje het volgende:
Zet mij maar in nummer 9 alvast![]()
Waar zijn Tara en Marchien
Waar is Wiets
Waar is Opa
Kink en kabel verhaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef Brilaap het volgende:
Khalein is als het goed is bezig met het kaartje. Als die een keer op schiet of zo...
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef Brilaap het volgende:
Hallo,
Nog Groningers hier? En zo ja waar?
Gr Brilaap
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Damn jij woont dichtbij zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Whehe, buurmanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Nou kom op dan! Jij en Brilaap samen lekker seksen tussen de middag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
Damn jij woont dichtbij zeg'k Zit hier op 3 minuten lopen van Station Noord nl
Anyhoe... Da's nummer 3
Tenzij je aan de andere kant van de Stationsweg woont natuurlijk
Mijn God! Wie wil er nou in een straat wonen met zo'n naam?????????????/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Mutua Fidesstraat. Dat is de straat waar ik woon
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Hehe nou dan is mijnstraat ook niet alles (Schuitendiep) de reclame komt bij ons vaak al niet verder dan halverwege de trapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
3 dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Ja bovenwoningjes hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
True. Klein en niet fijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef jeloo het volgende:
vergeet ook niet dat jullie daar van die mooie monumentale mini brievenbussen hebben
Nummer op het kaartje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ja ik is ook een groninger
dan drijf ik jou de oceaan opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Hopsa zit net in dit topic en beukt er gelijk op losquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
Oh ja idd dat was mooi. Ie-dereen negeerde hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerden hoe die daarna stilletjes afdroop, dubbel
!
Goede vraag, daar ben ik ook wel eens benieuws naarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Jij hoef niet persé te reageren toch?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef Vieske het volgende:
[..]
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...![]()
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je egoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Jij hoef niet persé te reageren toch?!. Jij hebt namelijk al een relatie, dus ksst
.
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Ik was gewoon benieuwd of hier nog vrijgezelle Groningers zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Verklaar uw nader .. ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,.
Dat is d'olle layout, mên.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je stikt echt van het lachen of niet? Je heulemaal blauw.
Tuurlijk heb ik die... pfff... duh!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij al wel kaarten voor Unsane voor komende vrijdag hebt?
Nou, dan zie ik je vrijdagavond,quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die... pfff... duh!!!
Wis en woaraachtig, mien jong.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:21 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Nee echt gozer!?!?!/?!/1?!?!/1/1 Dat mienst nei!!!!
Dat dacht ik niet. Ik date niet met FOK! mannenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik je vrijdagavond,!
Jeetje!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet. Ik date niet met FOK! mannen![]()
![]()
...
Fuck the KEI week en al die kenker studententroephomovindicatleiers. Ikga wel naar de Vera of zo. En ik haat mannenquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:24 schreef bolivian het volgende:
[..]
Jeetje!
Wéér zo'n suffe kei-loopster,.
Tactischquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Jaguarized het volgende:
Echt verrekte weinig vrouwelijk schoon uit Groningen....
Whehehe, zo'n profiel is er dus niet voor niets. Sorry, dude.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:29 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Fuck the KEI week en al die kenker studententroephomovindicatleiers. Ik ga wel naar de Vera of zo. En ik haat mannen. Jou dus ook
.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Whehehe, zo'n profiel is er dus niet voor niets. Sorry, dude.
En trouwens, die KEI-week heeft al veel vrouwelijk schoon in mijn blikveld doen geraken, dus zó erg kan het niet zijn,.
Hehe die icon die ik heb is ook echt vrouwelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Whehehe, zo'n profiel is er dus niet voor niets. Sorry, dude.
En trouwens, die KEI-week heeft al veel vrouwelijk schoon in mijn blikveld doen geraken, dus zó erg kan het niet zijn,.
Gister, met dat fraaie weer?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:57 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Hehe die icon die ik heb is ook echt vrouwelijk. MIjn huisgenootje is ook bezig met die KEIweek. Vind het zo overdreven allemaal, maar goed er zitten lekkere wijfen tussen ja
.
Ja ik word er gek van. Het is niet eerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef bolivian het volgende:
[..]
Gister, met dat fraaie weer?
Het stikte van de korte rokjes om die fraai bruingebrande eerstejaarsbenen!
Ach, over een maand hebben ze zichzelf allemaal datzelfde nep-Gooise accent aangemeten en begint de derriëre uit te dijen. Tegen die tijd ben je blij dat je nog enig zelfrespect hebt getoond,quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Ja ik word er gek van. Het is niet eerlijk.
Oh ik dacht dat het weer zo'n cu2 achtige pagina was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Klikken, kijken, reageren, you'll figure it out.
Justum. Ik vind wel een leukere chickquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ach, over een maand hebben ze zichzelf allemaal datzelfde nep-Gooise accent aangemeten en begint de derriëre uit te dijen. Tegen die tijd ben je blij dat je nog enig zelfrespect hebt getoond,.
Ziekenhuizen blijken verassend goed te scoren waar het kennismakingen betreftquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:18 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Justum. Ik vind wel een leukere chick.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef bolivian het volgende:
Ach, over een maand hebben ze zichzelf allemaal datzelfde nep-Gooise accent aangemeten en begint de derriëre uit te dijen. Tegen die tijd ben je blij dat je nog enig zelfrespect hebt getoond,.
Iig binnen de ring van Grun. Alles daarbuiten is niet gezelligquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:25 schreef roepdeman het volgende:
Maar goed even voor de duidelijkheid. Waar vinden we de gezelligste mensen in Groningen?
Heerestraat?
Nou bij deze dan Khalein. no.8 please.quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:56 schreef Brilaap het volgende:
Toegevoegd op 21 aug. 2005:le_knightclub_soda - nummer 8
Wil je met je naam op de kaart (verdomme vent ik lijk wel een kleuterjuf) laat het Khalein dan even weten.
Vertelquote:Op maandag 22 augustus 2005 03:54 schreef paddy het volgende:
Er is er maar één die weet waar ik woon, en nu wordt Groningen ineens een stuk kleiner
Wat wil je weten dan?quote:
Waar je woont natuurlijkquote:
Waar ik precies woon zeg ik nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:14 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Waar je woont natuurlijk![]()
!!!
Nee wie je dan ook in het echt kent hier op FOK! en waarom je nog niet in je bedje ligt.
Omdat ik niet wil slapen. Heb ik geen zin in. Maar ik ga zo toch, want anders ben ik morgen niks meerquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:24 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar ik precies woon zeg ik niet![]()
Khalein weet waar ik woon
Er weten nog wel een paar Fokkers waar ik woon, maar die wonen niet in Groningen
En op die laatste vraag....euh ...geen reden voor eigenlijk
Af en toe ben ik echt een nachtdier![]()
Maar waarom ben jij eigenlijk nog op?![]()
Ja, je hebt gelijk..Tot een volgende keerquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil slapen. Heb ik geen zin in. Maar ik ga zo toch, want anders ben ik morgen niks meer.
Weltrustenquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk..Tot een volgende keer![]()
Ja, ik ga ook maar eensquote:
Jij ook hèquote:Op maandag 22 augustus 2005 04:48 schreef roepdeman het volgende:
He jammer.....maar jullie hebben gelijk morgen weer een dag! Trusten homies
Binnen de Diepenring hebben we het dan toch over?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:36 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Iig binnen de ring van Grun. Alles daarbuiten is niet gezellig.
Dat ding meurt.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:16 schreef du_ke het volgende:
Nu op 1 docu over hoogkerk en de sukerfabriek best aardig.
De inwoners van hoogkerk zagen er ook niet al te fris uitquote:
Ik vind het anders best lekker ruikenquote:
Dat komt door inteelt, niet door de suikerbietenwalmquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:46 schreef du_ke het volgende:
De inwoners van hoogkerk zagen er ook niet al te fris uit.
Ach inderdaad een vrij typisch volkswijkvolk. Zullen vast ook erg van Lucas en Gea houdenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:59 schreef robh het volgende:
[..]
Dat komt door inteelt, niet door de suikerbietenwalm
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:01 schreef du_ke het volgende:
Zullen vast ook erg van Lucas en Gea houden.
Niet dat daar iets mis mee is na veel bier in een iets te fout bruin cafequote:
'k Vond het altijd wel meevallenquote:
Je bedoelt zeker de Van Nelle fabriek bij het spoor, suikerbieten hebben toch een hele andere geur..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:52 schreef Brilaap het volgende:
Ik vind het echt zo'n geur van goedkopen shag![]()
. Ik ben blij dat ik daar niet eens in de buurt woon..
Doe bedoulst zeker die Niemeijer (javaanse jongens) fabriek?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de Van Nelle fabriek bij het spoor, suikerbieten hebben toch een hele andere geur..
Stom, jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:58 schreef bpm het volgende:
[..]
Doe bedoulst zeker die Niemeijer (javaanse jongens) fabriek?![]()
Ik kwam hem vorige week ook tegen in de AH vismarkt. Dus hij zal hier echt wel ergens wonenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Gisteravond Bert Visscher nog gezien op de wc bij het Noorderplantsoen, er werd hevig gediscussieerd waar die woonde.. de 1 zei Schilderbuurt de ander Oranjesingel.. een ander zei dat tie eigenlijk altijd in Amsterdam zit in z'n tweede huisje.. maar het blijft een Groninger![]()
Volgens mij aan de Oranjesingel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:10 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Stom, ja![]()
Keiweek is ook weer afgelopen, hoorde dat Guus Meeuwis gisteravond op het eindfeest heeft gezongen
Gisteravond Bert Visscher nog gezien op de wc bij het Noorderplantsoen, er werd hevig gediscussieerd waar die woonde.. de 1 zei Schilderbuurt de ander Oranjesingel.. een ander zei dat tie eigenlijk altijd in Amsterdam zit in z'n tweede huisje.. maar het blijft een Groninger![]()
Ik draai wel veel hiphop op m'n kamer.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef roepdeman het volgende:
Bert Visscher lollige vent....Dat was het was BN'ers betreft in Groningen???
Btw leeft de underground hiphop een beetje daar?
Dan moet dat de geur zijn die ik ook ruik er tussen door of zo. Vind het zo ie zo viesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:37 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker de Van Nelle fabriek bij het spoor, suikerbieten hebben toch een hele andere geur..
Ik dacht morgen Noorderzonquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Crazyivan het volgende:
Morgen bommen Berend ofzo ??
Volgens mij, en bitchslap me er niet om als het niet klopt, is het vandaag bommen berend. Nou ja, vanavond is het feest op de drafbaan in het stadpark, omdat het morgen zondag is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Crazyivan het volgende:
Morgen bommen Berend ofzo ??
Zondag is er in de binnenstad wel van alles te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:22 schreef Cassius het volgende:
Ja, maar dat bedoelde ie waarschijnlijk ook.
De 28e valt op 27 augustus dit jaar
Godverdomme gast ik woon er net. Meer niet. Ik zal een stuk zeep in jouw mond stopen en die uitwassen. Waar heb je het btw over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:20 schreef robh het volgende:
[..]
Volgens mij, en bitchslap me er niet om als het niet klopt, is het vandaag bommen berend. Nou ja, vanavond is het feest op de drafbaan in het stadpark, omdat het morgen zondag is.
Gelijk maar even wat algemene ontwikkeling doen: http://www.grunn.nl/historie/b_index.php
Oh, Brilaap, nepgroninger, ga je mond wassen met zeep en je doodschamen![]()
Inburgeringcursusquote:
Vanavond feest in het stadparkquote:Ik zal een stuk zeep in jouw mond stopen en die uitwassen. Waar heb je het btw over?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:32 schreef robh het volgende:
[..]
Inburgeringcursus
[..]
Vanavond feest in het stadpark![]()
![]()
Of er nog vuurwerk ligt dat je nog kan afsteken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Mereltje het volgende:
Wat een vuurwerk, het was fantastisch, morgen even bij de Vismarkt kijken
Nueck, dat was vnaaf alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef Mereltje het volgende:
Wat een vuurwerk, het was fantastisch, morgen even bij de Vismarkt kijken
Ik woon op nummer 3!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Puik hoor. Kleine kamers rukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik woon op nummer 3!.
Maar gelukkig niet meer voor lang (kleine kut kamer ben m na 3 weken al zat). K ga over een paar weken verhuizen naar nummer 10 in een kamer die 2x zo groot is als mn huidige
(en de huurprijs is bijna hetzelfde
).
Die treden vanavond en morgenavond op!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |