Ksssjt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Ah een modjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef robh het volgende:
Binnenkort Pé en Rinus in de martinihal. Een must-see voor elke groninger!
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:36 schreef Brilaap het volgende:
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?
Goud mien jonk!!!!!!!!!!1111quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:41 schreef HekManiac het volgende:
Hou word, kerel!
Neen. Link?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ziet er leuk uit. Hier moet ik maar eens wat van opzoekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:46 schreef robh het volgende:
http://www.oprit.rug.nl/denholland/perinus/pe&rinus.html
Die ken ik zelfs!! En ik woon in gelderland...quote:
Ik ben van beide.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Rooie Rinus z'n fiets is gejat...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Noord oostquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:21 schreef roepdeman het volgende:
waar ligt beijum?
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Pff, jullie hebben Piter Wilkens, die is lang zo leuk nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Dat eeuwige gedweep met Rooie Rinus en P.daalemmer
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:30 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoor![]()
The Palacequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Heb donderdag nog vet lopen hakken in de Palace...
Breezerclub 1e klas.quote:
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:15 schreef Khalein het volgende:
'k Houd het er ook alweer een tijdje vol
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...
Hetzelfde probleem als met dit topic.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdOp zich genoeg mensen die zich willen melden, maar het kleppen komt enigszins traag op gang
Jij had toch ook zo'n kaart van groningen met namen en plaatsen van de grunnse fokkers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef Khalein het volgende:
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdOp zich genoeg mensen die zich willen melden, maar het kleppen komt enigszins traag op gang
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:57 schreef robh het volgende:
Jij had toch ook zo'n kaart van groningen met namen en plaatsen van de grunnse fokkers?
Jammerquote:
Ont-zettend!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:32 schreef Flyga het volgende:
nou je bent dus niet de enige ..
dolletjes!
Moiquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:44 schreef The_Terminator het volgende:
Hier ook 'n grunneger, ik kom van 't Knoal.
Probeer de search eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef robh het volgende:
Die topics zijn vast ook niet meer te vinden![]()
En het word hoog tijd dat er een nieuwe [GRUN] Meet komt. Wat dachten jullie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef Mereltje het volgende:
Er zijn inmiddels ook al heel wat meets geweest
Laatste keer was ik er niet en waren er geloof ik ook niet veel mensen, ik denk dat je eerst wat meer Groningers hier moet verzamelen ..quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:31 schreef Brilaap het volgende:
[..]
En het word hoog tijd dat er een nieuwe [GRUN] Meet komt. Wat dachten jullie?
Er zijn al een hoop mensen die zich hier gemeld hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:33 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Laatste keer was ik er niet en waren er geloof ik ook niet veel mensen, ik denk dat je eerst wat meer Groningers hier moet verzamelen ..
Ik zou zeggen begin eerst eens met een lijstje van Groningers die zich hier verzamelen, het plannen van een meet gaat doorgaans niet zo snel met die Grunnigers...quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Er zijn al een hoop mensen die zich hier gemeld hebben.
Ik volg mijn opleiding ICT in Winschotenquote:
quote:Van Lauwerszee tot Dollard tou,
Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland,
Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand
Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Is Stad en Ommelaand!
Doar broest de zee, doar hoelt de wind,
Doar soest 't aan diek en wad,
Moar rustig waarkt en wuilt het volk,
Het volk van Loug en Stad.
Is Stad en Ommelaand!
Doar woont de dege degelkhaaid,
De wille, vast as stoal,
Doar vuilt het haart, de tonge sprekt,
In richt- en slichte toal.
Is Stad en Ommelaand!
Ooh je zit op het Noorderpoort?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik volg mijn opleiding ICT in Winschoten
Je kent de Hortensiastraat vast wel, daar is de school gevestigd waar ik me opleiding volg![]()
Ik was eerst wel van plan het in de stad zelf te gaan doen, maar ik vond de school in Winschoten wat leuker. En daar heb ik ondertussen ook alweer 3 jaar gezeten, ik maak dit 4e jaar nog even af en kijk dan wel wat ik ga doen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Waarom in Winschoten en niet in de stad zelf?
Ik neem aan dat je het niet tegen mij hebt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:44 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Waarom in Winschoten en niet in de stad zelf?
Dat zou kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tof, moet ik maar even een keer op koffie visite komen jah![]()
'k Heb er nog eentje gevondenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:34 schreef robh het volgende:
Jammer![]()
Was eigenlijk wel benieuwd welke mensen er nog actief zijn
Die topics zijn vast ook niet meer te vinden![]()
Misschien valt het na verloop van tijd nog op dat het om-en-om gaat?quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:56 schreef Mereltje het volgende:
Waarom zijn sommige mensen blauw op die kaart
Wat orgineelquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Khalein het volgende:
[..]
Misschien valt het na verloop van tijd nog op dat het om-en-om gaat?
'k Had me nou juist voorgenomen je in de zaal op te zoekenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Wat orgineel![]()
Ben trouwens dinsdag niet in de sneak ga naar Utrecht.
Nee dat was tegen The_Termanatorquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet tegen mij hebt?
[..]
Dat zou kunnen
Sweet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
'k Heb er nog eentje gevondenWeet niet hoe up-to-date deze destijds was, maar hey....
Mijn sig kan ik hier niet voor gebruikenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:09 schreef Renesite het volgende:
Highchurch
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef robh het volgende:
[..]
Binnenkort Pé en Rinus in de martinihal. Een must-see voor elke groninger!
Friesland.... afsteken en de noordzee induwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Is dit geen doodsverwensing?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Friesland.... afsteken en de noordzee induwen..
Hai buurmanquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
'k Heb er nog eentje gevondenWeet niet hoe up-to-date deze destijds was, maar hey....
[afbeelding]
Ik wil er ook op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:52 schreef Khalein het volgende:
[..]
[afbeelding]
Valt net onder Drenthe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Nikky, Roden valt toch net onder Drenthe? Of is dat nog Groningen? Aangezien Nietap wel Drenthe is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |