Ksssjt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Ah een modjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Wat hebben jullie noorderlingen met eigen topics? Eerst die gekke Friezen en nu die andere waddenbewoners. Als je maar weet dat het bij 1 deeltje blijft.
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:35 schreef robh het volgende:
Binnenkort Pé en Rinus in de martinihal. Een must-see voor elke groninger!
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:36 schreef Brilaap het volgende:
Wat is dat? Theater? En waaneer is dat Noorderzon eigenlijk?
Goud mien jonk!!!!!!!!!!1111quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:41 schreef HekManiac het volgende:
Hou word, kerel!
Neen. Link?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ziet er leuk uit. Hier moet ik maar eens wat van opzoekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:46 schreef robh het volgende:
http://www.oprit.rug.nl/denholland/perinus/pe&rinus.html
Die ken ik zelfs!! En ik woon in gelderland...quote:
Ik ben van beide.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Rooie Rinus z'n fiets is gejat...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef robh het volgende:
[..]
Ken je Rooie Rinus en Pé Daalemmer niet? Jelle gaat lekker, gehaktbal mit rooie kool, Hoornse plas, Z-Side.
Nepgroninger
Noorderzon begint 18 augustus.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Noord oostquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:21 schreef roepdeman het volgende:
waar ligt beijum?
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef googoodoll het volgende:
Ken je de Stamgasten? Radio Noord, groninger mannen die moppen vertellen (met voorkeur over Friezen) en er dan zelf hard om lachen. Mooi mèn, net een cd-tje van gekregen.
Pff, jullie hebben Piter Wilkens, die is lang zo leuk nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Dat eeuwige gedweep met Rooie Rinus en P.daalemmer
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Pool het volgende:
Whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad onder de duim houden hoor Pool!
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:30 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd leuk. Echter, die kerels zijn al weer een tijdje dood hoor![]()
The Palacequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Heb donderdag nog vet lopen hakken in de Palace...
Breezerclub 1e klas.quote:
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:15 schreef Khalein het volgende:
'k Houd het er ook alweer een tijdje vol
'k Heb het hier een paar jaar geleden al eens geprobeerdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Wat een prachtig idee ook he, zo'n Groninger topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |