Dunno.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef Mereltje het volgende:
Zet mij maar in nummer 9 alvast![]()
Waar zijn Tara en Marchien
Waar is Wiets
Waar is Opa
Kink en kabel verhaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef Brilaap het volgende:
Khalein is als het goed is bezig met het kaartje. Als die een keer op schiet of zo...
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef Brilaap het volgende:
Hallo,
Nog Groningers hier? En zo ja waar?
Gr Brilaap
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Damn jij woont dichtbij zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Whehe, buurmanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Nou kom op dan! Jij en Brilaap samen lekker seksen tussen de middag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
Damn jij woont dichtbij zeg'k Zit hier op 3 minuten lopen van Station Noord nl
Anyhoe... Da's nummer 3
Tenzij je aan de andere kant van de Stationsweg woont natuurlijk
Mijn God! Wie wil er nou in een straat wonen met zo'n naam?????????????/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Mutua Fidesstraat. Dat is de straat waar ik woon
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Hehe nou dan is mijnstraat ook niet alles (Schuitendiep) de reclame komt bij ons vaak al niet verder dan halverwege de trapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
3 dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Ja bovenwoningjes hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
True. Klein en niet fijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef jeloo het volgende:
vergeet ook niet dat jullie daar van die mooie monumentale mini brievenbussen hebben
Nummer op het kaartje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ja ik is ook een groninger
dan drijf ik jou de oceaan opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Hopsa zit net in dit topic en beukt er gelijk op losquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
Oh ja idd dat was mooi. Ie-dereen negeerde hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerden hoe die daarna stilletjes afdroop, dubbel
!
Goede vraag, daar ben ik ook wel eens benieuws naarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Jij hoef niet persé te reageren toch?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef Vieske het volgende:
[..]
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...![]()
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je egoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Jij hoef niet persé te reageren toch?!. Jij hebt namelijk al een relatie, dus ksst
.
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Ik was gewoon benieuwd of hier nog vrijgezelle Groningers zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Verklaar uw nader .. ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |