Ik ken em niet volledig uit me hoofd, ongeveer voor de helft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:24 schreef jeloo het volgende:
[..]
DAT kennen we natuurlijk uit ons hoofd dus posten is totaal overbodig
en volgens het geposte kaartje woon ik in nummer 8
Lijkt me een goed plan, want dan kan ik iedereen van dat lijstje gelijk een plek gevenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef Khalein het volgende:
Hu... Het is een antieke map mensenOf moet ik 'm even heel erg gaan bijwerken?
Geen probleemquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
Shit... Weet niet eens wat er aan wijken bij is gekomen, of waar ik een file met bewerkbare lagen heb gelatenGeef me wat tijd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Dat eeuwige gedweep met Rooie Rinus en P.daalemmer
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef -Jay-21- het volgende:
[..]
Maar stiekum vind ik Groningen toch wel de leukste stad van Nederland...
Hoogkerkquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:11 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Mijn sig kan ik hier niet voor gebruiken. Wat bedoel je?
gelukkig heb je de vrijbuiter om het gemis te compenserenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Anders was ik volbloed Groninger![]()
Is hoogkerk een wijk of een dorp opzich.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef jeloo het volgende:
[..]
gelukkig heb je de vrijbuiter om het gemis te compenseren![]()
En de wijken die ik mis op het kaartje zijn ruischerwaard, ruischerbrug en het piccardhof
maar het piccardhof telt eigenlijk niet mee dat is gewoon een stuk land wat van drenthe gestolen is![]()
Framenummer: 1422055quote:
Toegevoegdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Framenummer: 1422055
Trouwn's......
Ik kom ok uut de juuste provinsie....
Zet mie ok moar ien 't riegeltje!
Meer mens'n oet 't westerkertoi-er?
Gezellige boudel hier!![]()
![]()
Heb er wel gewoond, Leek en Marum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:24 schreef Caerbannog het volgende:
[..]
Framenummer: 1422055
Trouwn's......
Ik kom ok uut de juuste provinsie....
Zet mie ok moar ien 't riegeltje!
Meer mens'n oet 't westerkertoi-er?
Gezellige boudel hier!![]()
![]()
Sorry vriend, maar Marum is nét Friesland. Ik heb in de Wilp gewoond en dat was nét Grunquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb er wel gewoond, Leek en Marum.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:58 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar Marum is nét Friesland. Ik heb in de Wilp gewoond en dat was nét Grun.Leek daarin tegen is wél Grun
.
Als je er geboren bent? Als je er 40 jaar woont denk ik ook wel...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
was dan 'n echte grunninger... aje dr woont of geld ut ook aje dr gebor'n bent?
Bewijs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Het spijt me echt, alleen dat is niet zo. Die grens loopt een beetje raar.
De gemeentje Groningen. Daar heb ik het van. Ik zal ze eens mailen en dit navragen, ok? Help me ff herinderenquote:
Is prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Brilaap het volgende:
[..]
De gemeentje Groningen. Daar heb ik het van. Ik zal ze eens mailen en dit navragen, ok? Help me ff herinderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Toch wel heel dik in de provincie Groningen niet?
Je hebt gelijk! Ik snap niet waar die huppel dan die info vandaan haalde. Check:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:10 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
Toch wel heel dik in de provincie Groningen niet?
Heuj!quote:
Idd.quote:
Ejjj!!! Puik plan vrindquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:23 schreef Khalein het volgende:
Later op deze dag maar eens de kaart bijwerken
Dunno.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:41 schreef Mereltje het volgende:
Zet mij maar in nummer 9 alvast![]()
Waar zijn Tara en Marchien
Waar is Wiets
Waar is Opa
Kink en kabel verhaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef Brilaap het volgende:
Khalein is als het goed is bezig met het kaartje. Als die een keer op schiet of zo...
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef Brilaap het volgende:
Hallo,
Nog Groningers hier? En zo ja waar?
Gr Brilaap
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Damn jij woont dichtbij zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Whehe, buurmanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:48 schreef Brilaap het volgende:
@Khalein: Ik woon bij station Noord (aan het spoor). Welk nummer is dat eigenlijk? 3/4?
Nou kom op dan! Jij en Brilaap samen lekker seksen tussen de middag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
Damn jij woont dichtbij zeg'k Zit hier op 3 minuten lopen van Station Noord nl
Anyhoe... Da's nummer 3
Tenzij je aan de andere kant van de Stationsweg woont natuurlijk
Mijn God! Wie wil er nou in een straat wonen met zo'n naam?????????????/quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Mutua Fidesstraat. Dat is de straat waar ik woon
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Hehe nou dan is mijnstraat ook niet alles (Schuitendiep) de reclame komt bij ons vaak al niet verder dan halverwege de trapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
3 dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:25 schreef Brilaap het volgende:
Ja bovenwoningjes hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:17 schreef jeloo het volgende:
[..]
wat een kut straat is dat als je postbode bent!
True. Klein en niet fijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef jeloo het volgende:
vergeet ook niet dat jullie daar van die mooie monumentale mini brievenbussen hebben
Nummer op het kaartje?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:18 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ja ik is ook een groninger
dan drijf ik jou de oceaan opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Groningen doet mij huiveren van walging. Groningen herbergt grote criminaliteit. In Groningen wonen alleen maar lompe, onbehouwen en domme boeren. Hun dialect is zum kotzen.
We moeten Groningen laten afdrijven, de oceaan op.....
Hopsa zit net in dit topic en beukt er gelijk op losquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:20 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
dan drijf ik jou de oceaan op
Oh ja idd dat was mooi. Ie-dereen negeerde hemquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:26 schreef blue.eyes het volgende:
[..]
ssssssssst... Viel me al net op hoe goed ie was stilgezwegen en hoe zijn gezuig was genegeerden hoe die daarna stilletjes afdroop, dubbel
!
Goede vraag, daar ben ik ook wel eens benieuws naarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef Crazyivan het volgende:
Nog leuke vrijgezelle vrouwen uit grunn hier aanwezig??
Jij hoef niet persé te reageren toch?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef Vieske het volgende:
[..]
Rond deze tijd is er op tv meestal wel postcode dating, misschien heb je daar meer succes...![]()
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je egoquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Jij hoef niet persé te reageren toch?!. Jij hebt namelijk al een relatie, dus ksst
.
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Ik was gewoon benieuwd of hier nog vrijgezelle Groningers zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:14 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dan reageert er tenminste nog iemand, anders is het ook zo sneu voor je ego![]()
Verklaar uw nader .. ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Z'n ego lijkt me wel het minste van z'n problemen,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |