quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ik wachtte alleen af of jackson zou openenquote:
Neuj, die hou ik voor als ik eens moet openenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Welke?
Anders mag een mod em wel veranderen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:53 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Stop eens met dat blije gespring
ik had het meer over die die ik gister hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wachtte alleen af of jackson zou openen
Trusten en de groetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
een nieuw topic, een nieuw begin
ik begin maar eens naar bed te gaan
welterusten
Gewoon zo doorgaan met rijlessen geven.. Lukt het vanzelf..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Wanneer gaan alle mensen nu eens dood zodat ik rustig kan rukken op de a2?
ik hou je niet tegen hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuj, die hou ik voor als ik eens moet openen
Ik jaag niet iedereen de dood in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:55 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Gewoon zo doorgaan met rijlessen geven.. Lukt het vanzelf..
kan nu toch ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef Duncan-Death het volgende:
Potje plassen, tandjes poetsen, jamaatje aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
welterusten
slaap ze!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:54 schreef D.Rose het volgende:
welterusten
loatersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
Afscheidsbericht:![]()
![]()
Trusten mensen!
PS![]()
{HK}
Niet ķedereen nee..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik jaag niet iedereen de dood in.
Niet van dat schip springen hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
Afscheidsbericht:![]()
![]()
Trusten mensen!
PS![]()
{HK}
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:58 schreef Parvus het volgende:
GoEiNaChT NoG bReEzAHhHsZz HiErrR??æ/
HiHii iCk Well Wh0oOrr
HiHii iCk Well Wh0oOrr
HiHii iCk Well Wh0oOrr
denk dat ie teveel in [PUB] geweest isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij dwaalgeest doe eens snel uit Parvus weggaan![]()
REKELquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:58 schreef Parvus het volgende:
HiHii iCk Well Wh0oOrr
Hej j0w WiJy HoUwDe SoW FeEl VaNh BrReeZaHhSs!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:58 schreef Parvus het volgende:
HiHii iCk Well Wh0oOrr
Zolang je niet "genomen" werd is er niets aan de handquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Parvus het volgende:
Wow wat ik nu ineens meemaak!?
Was ff 5 minuten weg leek het wel, alsof ik overgenomen werd door iets... :S
vooral die linker is lekker johquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:01 schreef eBay het volgende:
[..]
Hej j0w WiJy HoUwDe SoW FeEl VaNh BrReeZaHhSs!
[afbeelding]
TmF PaRTyY In SiX UhhH WaLiBi WoRlD !
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je wat djen, ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef djenneke het volgende:
ik ga even plassen
Vlegel enzo... maar had geen zin ze allemaal te noemenquote:
Loop ik ff met je mee, neem jij ook je annie mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef djenneke het volgende:
ik ga even plassen
luilakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Vlegel enzo... maar had geen zin ze allemaal te noemen
Hey, op de maat van me muziekquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:00 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
En van je tjak en van je tjak en tjak...![]()
Die in dat rose jasje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
vooral die linker is lekker joh
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hey, op de maat van me muziek
Ja diequote:
wat is een annie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Loop ik ff met je mee, neem jij ook je annie mee?
quote:
quote:
Ja maarquote:
Een tasjequote:
Idd, de meest linkse jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja maar
Das wel die linkse toch?
*check*quote:
like a knifequote:
Kan je even zeggen dat ik moet gaan slapen....quote:
ja, maar... ik ging plassen, niet met een gozer dansen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een tasje
Van Annie hou jij mijn tasje ff vast
Zag ik het dus goed en weet ik het verschil tussen links en rechtsquote:
* Aan vinktquote:
annie pist in der rose onderbroek ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef Duncan-Death het volgende:
Ik hoor roze, annie en plassen.
Geen bijstere goede combo.
annie is ongesteldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
annie pist in der rose onderbroek ?
Owjaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je even zeggen dat ik moet gaan slapen....
Alvast bedankt
He gadverquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
annie pist in der rose onderbroek ?
Euhmmm.... ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja![]()
jackson darling, word het niet eens tijd dat jij naar je bed optieft?
de liefde straalt er ook vanaf hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja![]()
jackson darling, word het niet eens tijd dat jij naar je bed optieft?
Owquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar... ik ging plassen, niet met een gozer dansen...
je hebt liever dat ze in dr roze onderbroek pist?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
en bedankt, daar gaat men lekkere trek
ik heb annie nooit bij me als ik achter de computer zit eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Maar je laat je annie gewoon achter terwijl je gaat plassen
Ik moet nog steeds gaan btw
Morgen weer vroeg dag enzoquote:
Je kan het zo zien he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
de liefde straalt er ook vanaf he
Je MAG naar bedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef jackson het volgende:
Hmkkeee.. mensen... ik moet naar bed van PS
Groetjes![]()
dan komt er in ieder geval geen drap meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
je hebt liever dat ze in dr roze onderbroek pist?![]()
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan komt er in ieder geval geen drap mee
Mijn annie weet ik niet eens waar die isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb annie nooit bij me als ik achter de computer zit eigenlijk...
Inderdaad..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maar
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maar
Bloedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Iets met vrouwen pijpen en slikkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets met vrouwen pijpen en slikken
oohjaa.. doei
pijpen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
oohjaa.. doei
Vrouwen pijpen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
oohjaa.. doei
quote:
Sorry, maar ik kwam niet voor in Interview with a vampire...quote:
ligt aan het formaat clitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrouwen pijpen?
Altijd gedacht dat dat beffen werd genoemd
*kijkt naar achternaam...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
oohjaa.. doei
Okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
helaas mannen, ook daarin ben ik monogaam
* Hele rare beelden ziet nuquote:
Vrouw baas over eigen lijf!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
helaas mannen, ook daarin ben ik monogaam
Heej, de filmpjes die ik fantaseer zijn al erg genoegquote:
doe je nou echt net alsof je dat leuk vindt???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Vrouw baas over eigen lijf!
You go girl!
Als een boer die tijdens een onderonsje met zijn koe een hoef tegen zn bek aan kreeg..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
als een boer met kiespijn he...
bummerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, de filmpjes die ik fantaseer zijn al erg genoeg
als een boer die tijdens een onderonsje met een stier het leven lietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Als een boer die tijdens een onderonsje met zijn koe een hoef tegen zn bek aan kreeg..
Als een stier die na een onderonsje met zijn neger-boer het leven liet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
als een boer die tijdens een onderonsje met een stier het leven liet![]()
Waarom niet eigenlijk?:')quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
doe je nou echt net alsof je dat leuk vindt???![]()
![]()
ja, nou win je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Als een stier die na een onderonsje met zijn neger-boer het leven liet...
geloof er niets vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weet je wel hoe goed ik kan pijpen???![]()
![]()
Ja godverredomme!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weet je wel hoe goed ik kan pijpen???![]()
![]()
ja maar das geen objectieve bronquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
er is er een, en die weet het....![]()
ach, je kunt nog altijd een hond nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godverredomme!
Nu ben ik jaloers.
ervaring mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, je kunt nog altijd een hond nemen![]()
![]()
niet? hij smeeeeekt me, komt er 's middags voor thuis tijdens de pauze op zijn werk (10 km ver)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar das geen objectieve bron
Een herder heeft niet zoveel ervaring als een stadsmadam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, je kunt nog altijd een hond nemen![]()
![]()
en dan ga je niet eens ff naar hem toequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet? hij smeeeeekt me, komt er 's middags voor thuis tijdens de pauze op zijn werk (10 km ver)
en ook daarin ben ik monogaamquote:
kwestie van trainingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een herder heeft niet zoveel ervaring als een stadsmadam.
je denkt ik ben alle opmerkingen ff voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ook daarin ben ik monogaam
(jezelf quoten is kewl)
kinkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is een wolf in schaapskleren![]()
nee hoor, jezelf quoten IS kewl!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je denkt ik ben alle opmerkingen ff voor?
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.quote:
ik heb een zusje...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.
Precies.. ik zit liever mindless achter het stuur les te krijgen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou wel ja
god doe me dit niet aan, ik heb een opmerking klaar staan maar ik slik hem toch maar inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.
Jij slikt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
god doe me dit niet aan, ik heb een opmerking klaar staan maar ik slik hem toch maar in
quote:
quote:
Uhuh...quote:
Opeens is ze daarquote:
Soms kan het uit de mond lopen......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders loopt dat bier zo weer uit je mond das ook niets
Uit het niets gekomen.. uit het niets verschenen en in het niets verdwenen...quote:
Das niet mijn sterkste puntquote:
djenneke, always ready to save the dayquote:
Nee, janetje, die geaborteerdequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Bah..... shag op je tong.
ik scheerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Bah..... shag op je tong.
een beetje goochelen dus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uit het niets gekomen.. uit het niets verschenen en in het niets verdwenen...
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.quote:
wat een uitdrukkingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee, janetje, die geaborteerde
Precies.. Net Hansje Klokhuisquote:
Valt wel meequote:
Was ik al lang mensch...quote:
Ziet er inderdaad minder goed uit hierquote:
Hehe nouja ik speel een spelletje en ben 5 minuutjes weg, ineens 4 pagina's vol, volg het totaal niet meer nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt wel mee
Gewoon een beetje bij de les blijven.
quote:
Die is vrij doorzichtig hoor, kan van jou toch niet gezegd wordenquote:
de andere cup ook btwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.
* First things to do: Parvus leren klok kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nouja ik speel een spelletje en ben 5 minuutjes weg, ineens 4 pagina's vol, volg het totaal niet meer nu
Beter gezegd, Wie zijt gij?quote:
Hmm.. en dat is een voordeel omdat?quote:
ik mag dan ook hopen dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, mijn borsten scheer ik niet![]()
misschien ooit een mooie tag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. en dat is een voordeel omdat?
Tikken doe je des te meerquote:
bij wijze van spreken danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* First things to do: Parvus leren klok kijken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]* Lief doet
[..]
Die is vrij doorzichtig hoor, kan van jou toch niet gezegd worden
Kutsmoesquote:
ik kan je verzekeren dat dat niet nodig is, en nee, ik voel geen enkele behoefte om dat te bewijzen... mijn inkijk heeft al een keer in een GCSC-topic gestaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik mag dan ook hopen dat dat niet nodig is
Als in een rotsblok?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Ehmm.. nee ik ben niet doorzichtig..
Eerder massief....
Massief?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Eerder massief....
dat tel je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaag al 34046 toetsjes aangeslagen
Maar wel een beetje transparantquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Eerder massief....
[inkopper van het jaar]quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat dat niet nodig is, en nee, ik voel geen enkele behoefte om dat te bewijzen... mijn inkijk heeft al een keer in een GCSC-topic gestaan
Goedzo, tongzoenen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fallacy
Nou ja.. zo heet ik niet echt natuurlijk...
Ik turf ze ook per 5quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaag al 34046 toetsjes aangeslagen
alsof ik dat nog weet, weet je wel hoeveel gcsc topics er zijn geweest?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
[inkopper van het jaar]
link?
[/inkopper van het jaar]
vééél, hééél vééélquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
alsof ik dat nog weet, weet je wel hoeveel gcsc topics er zijn geweest?
Nietus!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar wel een beetje transparant![]()
Jaquote:
In je kruis leggen, zijn ze zo weer warmquote:
Hehe maar dan kan ik mijn spelletje niet spelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In je kruis leggen, zijn ze zo weer warm
amd heeft m vast nog op zijn harde schijf, of stuartquote:
gaat lekker zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Parvus het volgende:
ik pas 17.636, oh nu dus 17.647..en dan nu...shit
Het is het een of het anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe maar dan kan ik mijn spelletje niet spelen![]()
of juist welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe maar dan kan ik mijn spelletje niet spelen![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Fallacy het volgende:
[..]
*Fotoboek bekijkt..
Kom maar langs..
damn, lees ik toch amd weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
amd heeft m vast nog op zijn harde schijf, of stuart
ah dus zo doen jullie datquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Fallacy het volgende:
[..]
*Fotoboek bekijkt..
Kom maar langs..
sterker nog, ik tik amdquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef Fallacy het volgende:
[..]
*Fotoboek bekijkt..
Kom maar langs..
diequote:
ja wat?quote:
bingoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
daaaar komen die neuklijstjes vandaan...
Het ging over iets dat opbloeide.. dus liet ik jouw naam even vallen...quote:
love is in the air...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:49 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Het ging over iets dat opbloeide.. dus liet ik jouw naam even vallen...
nu al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
mensen, ik denk dat ik er vandoor ben
Trusten voor later allemaal en tot later![]()
Naja.. R, gaat het bij jou zó makkelijk?quote:
truste PS!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
trusten meissiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
ligt aan de tegenpartij hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. R, gaat het bij jou zó makkelijk?
Oh...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:49 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Het ging over iets dat opbloeide.. dus liet ik jouw naam even vallen...
woei, bed voor je alleenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:51 schreef djenneke het volgende:
Mijn vriend is op de bank in slaap gevallen
Tja.. naja..quote:
hij heeft nog niet gedouched vandaagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
woei, bed voor je alleen
of je maakt hem ff wakker met je skillz
yup.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. R, gaat het bij jou zó makkelijk?
Wakkerannanassen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij heeft nog niet gedouched vandaag![]()
Nou, jij bent ook makkelijk!quote:
Yup.quote:
*reanimatieset aangeeft..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:55 schreef djenneke het volgende:
goeeeed.... en toen viel het dood....
Goed dat ik het weet..quote:
boeie gewoon wasknijper op je neus en gaan met die banaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
hij heeft nog niet gedouched vandaag![]()
heb je wel eens iemand gebeft die niet schoon was? veel succes!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
boeie gewoon wasknijper op je neus en gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:58 schreef Fallacy het volgende:
[..]
*hevig schokt en trilt...Had dan CLEAR gezegd...
jij zat zostraks nog te zeuren over mannen en beffen en bloed enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
heb je wel eens iemand gebeft die niet schoon was? veel succes!![]()
Ja ik weet hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
zonder bruine plekken enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja ik weet het![]()
Maaruh, een fris banaantje is toch wel lekkerder
Wehehehehe, banaan...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
Dat vooralquote:
niets is zo schoon als bloedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij zat zostraks nog te zeuren over mannen en beffen en bloed enzo
doei!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:01 schreef Fallacy het volgende:
Ja mensjes.. ik ben weer eens slapen.. het bezoek aan dit forum was even kort maar krachtig..
Misschien tot ziens...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:01 schreef Parvus het volgende:
[..]
jij houdt je ook nooit aan je woord he![]()
doei doeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:01 schreef Fallacy het volgende:
Ja mensjes.. ik ben weer eens slapen.. het bezoek aan dit forum was even kort maar krachtig..
Misschien tot ziens...
nee, wat dan? een beetje vagina vocht...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
normaal wel ja maar in dit geval is het niet alleen bloed wat er uit komt
er kwam een baby mee denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, wat dan? een beetje vagina vocht...![]()
Wįt een gesprek zo midden in de nacht...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
Does liev?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga weg van Fok!, en kom nooit meer terug![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel aan mijn afspraken
Ik ben al weg hoor
Mits gedoseerd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat wat er tegen de baarmoederwand aangegroeid is ofzo toch waar het eitje zich in nesteld?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
de manier om mannen van fok te verjagen is zojuist gevondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga weg van Fok!, en kom nooit meer terug![]()
Dat is heel netjes van je...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
de manier om mannen van fok te verjagen is zojuist gevonden
onthouden, voor als am.... nee ik noem het niet, nog eens verschijnt...![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:03 schreef Parvus het volgende:
[..]bedoelde het niet lullig hoor, heb liever dat je blijft
Moederkoekquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat wat er tegen de baarmoederwand aangegroeid is ofzo toch waar het eitje zich in nesteld?
*probeert verwoed zen biologie lessen boven te halen
ik gebruik de pil, en dan nestelt er sowieso niets.... gekkie...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat wat er tegen de baarmoederwand aangegroeid is ofzo toch waar het eitje zich in nesteld?
*probeert verwoed zen biologie lessen boven te halen
ik moest zo hard lachen, dat mijn vriendje bijna wakker werdquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:06 schreef Parvus het volgende:
kan iemand me even updaten over waarom jullie AM dee niet mogen?
goed puntquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik gebruik de pil, en dan nestelt er sowieso niets.... gekkie...![]()
is dat echt nodig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:06 schreef Parvus het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:06 schreef Parvus het volgende:
Komop, het is lekker!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen, dat mijn vriendje bijna wakker werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |