Owquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, maar... ik ging plassen, niet met een gozer dansen...
je hebt liever dat ze in dr roze onderbroek pist?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
en bedankt, daar gaat men lekkere trek
ik heb annie nooit bij me als ik achter de computer zit eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Maar je laat je annie gewoon achter terwijl je gaat plassen
Ik moet nog steeds gaan btw
Morgen weer vroeg dag enzoquote:
Je kan het zo zien he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
de liefde straalt er ook vanaf he
Je MAG naar bedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef jackson het volgende:
Hmkkeee.. mensen... ik moet naar bed van PS
Groetjes![]()
dan komt er in ieder geval geen drap meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
je hebt liever dat ze in dr roze onderbroek pist?![]()
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan komt er in ieder geval geen drap mee
Mijn annie weet ik niet eens waar die isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb annie nooit bij me als ik achter de computer zit eigenlijk...
Inderdaad..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maar
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat is dat toch met mannen... beffen vinden ze tof, bloed ook, maar zodra je de twee combineert, ho maar
Bloedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Iets met vrouwen pijpen en slikkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets met vrouwen pijpen en slikken
oohjaa.. doei
pijpen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
oohjaa.. doei
Vrouwen pijpen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
oohjaa.. doei
quote:
Sorry, maar ik kwam niet voor in Interview with a vampire...quote:
ligt aan het formaat clitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrouwen pijpen?
Altijd gedacht dat dat beffen werd genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |