*kijkt naar achternaam...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Iets met vrouwen pijpen en slikken
oohjaa.. doei
Okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
helaas mannen, ook daarin ben ik monogaam
* Hele rare beelden ziet nuquote:
Vrouw baas over eigen lijf!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:20 schreef djenneke het volgende:
helaas mannen, ook daarin ben ik monogaam
Heej, de filmpjes die ik fantaseer zijn al erg genoegquote:
doe je nou echt net alsof je dat leuk vindt???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Vrouw baas over eigen lijf!
You go girl!
Als een boer die tijdens een onderonsje met zijn koe een hoef tegen zn bek aan kreeg..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
als een boer met kiespijn he...
bummerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, de filmpjes die ik fantaseer zijn al erg genoeg
als een boer die tijdens een onderonsje met een stier het leven lietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Als een boer die tijdens een onderonsje met zijn koe een hoef tegen zn bek aan kreeg..
Als een stier die na een onderonsje met zijn neger-boer het leven liet...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
als een boer die tijdens een onderonsje met een stier het leven liet![]()
Waarom niet eigenlijk?:')quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
doe je nou echt net alsof je dat leuk vindt???![]()
![]()
ja, nou win je!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Als een stier die na een onderonsje met zijn neger-boer het leven liet...
geloof er niets vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weet je wel hoe goed ik kan pijpen???![]()
![]()
Ja godverredomme!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
weet je wel hoe goed ik kan pijpen???![]()
![]()
ja maar das geen objectieve bronquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
er is er een, en die weet het....![]()
ach, je kunt nog altijd een hond nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja godverredomme!
Nu ben ik jaloers.
ervaring mee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, je kunt nog altijd een hond nemen![]()
![]()
niet? hij smeeeeekt me, komt er 's middags voor thuis tijdens de pauze op zijn werk (10 km ver)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar das geen objectieve bron
Een herder heeft niet zoveel ervaring als een stadsmadam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach, je kunt nog altijd een hond nemen![]()
![]()
en dan ga je niet eens ff naar hem toequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
niet? hij smeeeeekt me, komt er 's middags voor thuis tijdens de pauze op zijn werk (10 km ver)
en ook daarin ben ik monogaamquote:
kwestie van trainingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Een herder heeft niet zoveel ervaring als een stadsmadam.
je denkt ik ben alle opmerkingen ff voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
en ook daarin ben ik monogaam
(jezelf quoten is kewl)
kinkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
het is een wolf in schaapskleren![]()
nee hoor, jezelf quoten IS kewl!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
je denkt ik ben alle opmerkingen ff voor?
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.quote:
ik heb een zusje...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.
Precies.. ik zit liever mindless achter het stuur les te krijgen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou wel ja
god doe me dit niet aan, ik heb een opmerking klaar staan maar ik slik hem toch maar inquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb liever iets uit de genenpoel van de mensch.
Jij slikt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
god doe me dit niet aan, ik heb een opmerking klaar staan maar ik slik hem toch maar in
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |