Uhuh...quote:
Opeens is ze daarquote:
Soms kan het uit de mond lopen......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders loopt dat bier zo weer uit je mond das ook niets
Uit het niets gekomen.. uit het niets verschenen en in het niets verdwenen...quote:
Das niet mijn sterkste puntquote:
djenneke, always ready to save the dayquote:
Nee, janetje, die geaborteerdequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Bah..... shag op je tong.
ik scheerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Bah..... shag op je tong.
een beetje goochelen dus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uit het niets gekomen.. uit het niets verschenen en in het niets verdwenen...
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.quote:
wat een uitdrukkingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee, janetje, die geaborteerde
Precies.. Net Hansje Klokhuisquote:
Valt wel meequote:
Was ik al lang mensch...quote:
Ziet er inderdaad minder goed uit hierquote:
Hehe nouja ik speel een spelletje en ben 5 minuutjes weg, ineens 4 pagina's vol, volg het totaal niet meer nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt wel mee
Gewoon een beetje bij de les blijven.
quote:
Die is vrij doorzichtig hoor, kan van jou toch niet gezegd wordenquote:
de andere cup ook btwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb mijn spermacupjes ook liever geschoren.
* First things to do: Parvus leren klok kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nouja ik speel een spelletje en ben 5 minuutjes weg, ineens 4 pagina's vol, volg het totaal niet meer nu
Beter gezegd, Wie zijt gij?quote:
Hmm.. en dat is een voordeel omdat?quote:
ik mag dan ook hopen dat dat niet nodig isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, mijn borsten scheer ik niet![]()
misschien ooit een mooie tag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. en dat is een voordeel omdat?
Tikken doe je des te meerquote:
bij wijze van spreken danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* First things to do: Parvus leren klok kijken
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]* Lief doet
[..]
Die is vrij doorzichtig hoor, kan van jou toch niet gezegd worden
Kutsmoesquote:
ik kan je verzekeren dat dat niet nodig is, en nee, ik voel geen enkele behoefte om dat te bewijzen... mijn inkijk heeft al een keer in een GCSC-topic gestaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik mag dan ook hopen dat dat niet nodig is
Als in een rotsblok?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Ehmm.. nee ik ben niet doorzichtig..
Eerder massief....
Massief?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Eerder massief....
dat tel je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaag al 34046 toetsjes aangeslagen
Maar wel een beetje transparantquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]jeeeej..
Eerder massief....
[inkopper van het jaar]quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren dat dat niet nodig is, en nee, ik voel geen enkele behoefte om dat te bewijzen... mijn inkijk heeft al een keer in een GCSC-topic gestaan
Goedzo, tongzoenen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:42 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fallacy
Nou ja.. zo heet ik niet echt natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |