Dat zou dan meteen leiden tot de ondergang van de VS.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:47 schreef zakjapannertje het volgende:
slecht nieuws voor alle multiculti-ontkenners:
U.S. minorities are becoming the majority
SMS 'pberends' naar 3004 en ontvang een nieuwe breedbeeld tv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:51 schreef pberends het volgende:
Ik heb "De wedstrijden" (wat een originele naam, De Mol) niet gezien. Vanavond wel even kijken, om 19.00 dacht ik. Ik zal me wel gigantisch gaan ergeren aan de kwaliteit. En sms-gedoe zit er ook weer bij zeker?
Tja, ze hebben daar van die rare policies dat als je zwart bent hogere studentenfunds krijgtquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:47 schreef zakjapannertje het volgende:
slecht nieuws voor alle multiculti-ontkenners:
U.S. minorities are becoming the majority
Joh... in Hawaii is het eerder alleen maar minder geworden ipv meerquote:Members of racial and ethnic minorities also make up more than half the population in Hawaii (77 percent) and New Mexico (56.5 percent
Vertel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou dan meteen leiden tot de ondergang van de VS.
Vreemd dat Texas zo Republikeins is met al die "minderheden"quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat de macht richting Azië gaat.
nee hoor, Latijns-Amerika wordt gewoon weer een stukje groterquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat de macht richting Azië gaat.
Cubanen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd dat Texas zo Republikeins is met al die "minderheden".
Omdat hispanics over het algemeen aan de onderkant van de Amerikaanse samenleving bungelen. Sla de criminaliteitscijfers er maar op na.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:55 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Hispanics zijn vrij conservatief ingesteld. Volgens mij stemmen redelijk wat hispanics op de republikeinen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
Vreemd dat Texas zo Republikeins is met al die "minderheden".
Hoe komt het?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat hispanics over het algemeen aan de onderkant van de Amerikaanse samenleving bungelen. Sla de criminaliteitscijfers er maar op na.
De enige echt succesvolle minderheidsgroep zijn de Aziaten.
Zoals indianen in de Hopi- en Zuni-Pueblo's in het zuidwesten zeggen als ze naar de Amerikaanse samenleving kijken:quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:57 schreef zakjapannertje het volgende:
nee hoor, Latijns-Amerika wordt gewoon weer een stukje groter
Wetbacks. Spics. Niggers. Gooks. Kikes. Greasers. Wops. Chinks. Japs. Sandniggers.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:27 schreef JanMichiel het volgende:
Moslims.
BigMac of Whopper?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wetbacks. Spics. Niggers. Gooks. Kikes. Greasers. Wops. Chinks. Japs. Sandniggers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |