Waarom niet? Ik doe het zelf ook. Ik vind dat wanneer ik zelf niet goed speel, dan heb ik het recht niet om iemand anders af te zeiken. Zorg eerst maar dat je zelf goed gaat voetballen en dan naar anderen kijken.quote:
dat is idd wel begrijpelijk, maar een echte aanvoerder moet altijd coachen en kritiek geven.. dat is gewoon 1 van zijn taken!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik doe het zelf ook. Ik vind dat wanneer ik zelf niet goed speel, dan heb ik het recht niet om iemand anders af te zeiken. Zorg eerst maar dat je zelf goed gaat voetballen en dan naar anderen kijken.
Knopper op zich wel, Seedorf lijkt me lastig, Reuser heel misschien. En Tanghe is de laatste jaren meer de man van 7 a 8 goals.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:25 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Je vergeet Knopper die zou dat ook moeiteloos moeten kunnen halen.
Ik heb ook wel vertrouwen in Seedorf bij Groningen en bij WillemII Reuser of die belg (waarvan ik de naam altijd vergeet)
Overigens speelt Tanghe ook als middenvelder bij Utrecht over een scorende middenvelder gesproken.
Typisch of gewoon een vertaalfoutje?quote:Ik volg, als het kan, twee keer per week Nederlands met Mitea en Grygera. Ik kan de coach verstaan als het in Nederlands instructies geeft, maar ik heb meer oefening nodig. De letter g vind ik lastig. Dat merk ik als ik zeg: ik heb gegeten.
Kritiek hoort er ook bij, de boel scherp houden is belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo moet een aanvoerder altijd kritiek geven?
Coachen wel, maar kritiek niet hoor...
inderdaad, dat hoort bij de rol van aanvoerder,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kritiek hoort er ook bij, de boel scherp houden is belangrijk.
Zaterdag al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Is Ajax - Feyenoord al uitverkocht?
Sta ik daar bij me sigarenboer en die kerel durft te beweren dat het uitverkocht is
Waarom heeft een vriend van mij vanmorgen dan nog om half 9 een kaartje voor vak115 gekregen?quote:
Vreemd, zaterdagmiddag kon ik al niks meer halen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom heeft een vriend van mij vanmorgen dan nog om half 9 een kaartje voor vak115 gekregen?
Bagger ticketbox gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vreemd, zaterdagmiddag kon ik al niks meer halen.
Alleen maar jammer natuurlijk, ik schat Jong p$v hoger in dan SHO. En laat dat nu net de tegenstander zijn van de matjes uit dh, waar ik een gruwelijke hekel an heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
kruisje.... http://teletekst.nos.nl/gif/images/809-01.gif
Sowieso een matige trend deze ronde in de Amstelcup. Dat is nu al de 3e ploeg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Alleen maar jammer natuurlijk, ik schat Jong p$v hoger in dan SHO. En laat dat nu net de tegenstander zijn van de matjes uit dh, waar ik een gruwelijke hekel an heb.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef HeatWave het volgende:
Maxwell missen we alleen als hij zijn vorm weer kan halen van 2 seizoenen terug, speelt hij zoals vorig seizoen mag ik gewoon weg.
Want? Waarschijnlijk wordt ie opgepikt door een top-5 club uit Europa. Vertaal het ff naar je eigen situatie, jij zou ook het doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Maxwell is wel een matennaaier als die transfervrij Ajax verlaat.
quote:
gozer, open een topic over dat parkerenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nog 2dagen kan ik kaartjes kopen voor Ajax - Brondby. Jammer dat Juanfran nog niet meedoet
Waar parkeren jullie de auto?
Je kunt ook in Ouderkerk aan de amstel parkeren (Gratis) en dan de bus naar de arena nemen (175 en 300), duurt ongeveer 6-8 minuten. Doe ik wel eens als ik met de auto naar mijn werk ga (wordt het OV ook weleens zatquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nog 2dagen kan ik kaartjes kopen voor Ajax - Brondby. Jammer dat Juanfran nog niet meedoet
Waar parkeren jullie de auto?
Ik moet een adres van die bedrijven terreinenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gozer, open een topic over dat parkeren![]()
het is nu al de derde keer dat je daarover begint
dat zeg ik, open een eigen topicquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik moet een adres van die bedrijven terreinen![]()
ach als ik een mening heb mag iedereen die lezenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
jij verveelt je volgens mij ook he, ouwe stagiairaangezien je overal reageert
![]()
Paalbergweg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik moet een adres van die bedrijven terreinenjij verveelt je volgens mij ook he, ouwe stagiair
aangezien je overal reageert
![]()
Nee, het gaat me erom dat ik goed weg kom, en niet vast kom te zitten bij het transferium als 50.000 (+/-) vertrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef Robar het volgende:
Uhm, er zit een toyota dealer met gratis parkeren voor de deur, van daar 5 minuten lopen.
Dat is de Hoogoorddreef. Maar slechts plek voor een twintigtal auto's.
Je kunt je auto ook bij de Ikea neerzetten, maar dan moet je toch zeker 20 minuten lopen
Er zitten in de buurt wel terreinen met gratis parkeren (vaak langs de weg), maar dan moet je zeker 10-15 minuten lopen. Als je het durft, dan kun je je auto neerzetten in de Bijlmer
En anders betaal je maar 5 euro voor een uitrijkaartje schriep
als ik jou was zou ik in weesp parkeren. er is daar een grote gratis parkeerplaats bij het station. er gaan vier treinen in het uur naar duivendrecht (10 minuten).quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, het gaat me erom dat ik goed weg kom, en niet vast kom te zitten bij het transferium als 50.000 (+/-) vertrekken
Zou ook met de trein kunnen gaan, maar dan moet ik ALWEER overnachten in A'damaangezien laatste trein vertrekt om 23.30 richting Limburg.
Ok, doe ik dat. Thnxquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik in weesp parkeren. er is daar een grote gratis parkeerplaats bij het station. er gaan vier treinen in het uur naar duivendrecht (10 minuten).
quote:Hiddink wilde Van Basten bij technische staf
Maandag 15 augustus, door SV, Amsterdam, 08.55u GMT+01.00, Studio Voetbal
Gisteravond bevestigde PSV-trainer Guus Hiddink dat hij ruim een jaar geleden heeft geprobeerd om Marco van Basten in zijn technisch staf van de Eindhovense club te krijgen.
Journalist Hugo Borst vroeg hem dat in het programma Studio Voetbal. Van Basten bedankte destijds, omdat hij vond dat hij met zijn Ajax-hart geen plaats op de bank kon nemen bij PSV als assistent-trainer.
quote:Maxwell niet afwijzend over komst Juanfran
Maandag 15 augustus, door SV, Amsterdam, 09.52u GMT+01.00, NHD
De revaliderende Braziliaan Maxwell heeft vanuit Brazilie technisch directeur Martin van Geel laten weten dat hij niet afwijzend staat tegenover het aantrekken van linksback Juanfran.
De 29-jarige Spanjaard is nu een geduchte concurrent voor Maxwell. 'Wat goed is voor Ajax, is goed voor mij', zegt Maxwell over het aantrekken van Juanfran.
Ajax gaat ervan uit dat Maxwell pas na de winterstop in actie kan komen. De voetballer zelf denkt zelfs dat hij eind november of december al wedstrijdfit kan zijn. (foto: www.ajax.nl)
quote:Julien Escude niet te spreken over play-offs
Maandag 15 augustus, door PP, Amsterdam, 12.46u GMT+01.00, De Gelderlander
Julien Escudé, de aanvoerder van Ajax, is op zijn zachtst gezegd niet blij met het nieuwe wedstrijd schema van de Nederlandse eredivisie. De Fransman liet De Gelderlander weten dat de spelers nu helemaal geen vakantie meer hebben.
'Het wordt zo wel een heel lang jaar voor veel spelers, met het WK en de play-offs', aldus de verdediger tegenover de Gelderse krant.'We hebben het er in de groep ook over gehad en we zijn er niet blij mee. Het hele systeem is ook complex.'
Als de wedstrijd Ajax - ADO door gaat op de geplande datum (zeven januari red.) dan hebben de Ajacieden slechts drie dagen winterstop. Escudé:'Het zal de eerste keer zijn dat ik als voetballer geen vakantie meer heb. Misschien moet ik nu wel wachten tot na mijn carrière.'
Idd. Als Ajax zou eindigen als 2e en alles zou verliezen in de playoffs kunnen ze meedoen aan de Intertoto voor zich te kwalificeren voor Europees voetbalquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Julien Escude niet te spreken over play-offs"
Wie ziet die pleeoffs eigenlijk wel zitten behalve de penningmeesters??
Mijn eerste optie zou dan ideaal zijn....quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, het gaat me erom dat ik goed weg kom, en niet vast kom te zitten bij het transferium als 50.000 (+/-) vertrekken
Zou ook met de trein kunnen gaan, maar dan moet ik ALWEER overnachten in A'damaangezien laatste trein vertrekt om 23.30 richting Limburg.
Ik verbaas me er nog steeds over dat alleen PSV tegenstemde, ik heb het gevoel dat Feyenoord en Ajax nu ook niet zitten te wachten op een overnivellereing in de vorm van mosterd na het dessert voorafgaand aan het copieuze WK komend jaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
"Julien Escude niet te spreken over play-offs"
Wie ziet die pleeoffs eigenlijk wel zitten behalve de penningmeesters??
Zullen we te danken hebben aan Ariequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over dat alleen PSV tegenstemde, ik heb het gevoel dat Feyenoord en Ajax nu ook niet zitten te wachten op een overnivellereing in de vorm van mosterd na het dessert voorafgaand aan het copieuze WK komend jaar.
Wie de prijs wint is de beste. Punt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht had jij hetzelfde gepost in het seizoen 1994/1995, maar we pakten wel de CL in 1995. Ajax kan zeker de CL winnen, we hoeven niet de beste te zijn om te winnen, want de beste club wint zelden de Champions League. Liverpool was echt niet de beste club van het CL-toernooi. Vorig seizoen vond ik Barcelona en Chelsea veel beter dan Liverpool.
LFC verloor rond deze tijd de thuiswedstrijd van Grazer AK in de voorronde CL ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even realistisch, als je niet van Brondby uit kunt winnen, win je de CL nooit.
Met geluk alleen win je geen CLquote:
Nog geen punt gehaald in de HCE en nu al over kampioenschappen reppenquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:40 schreef twi het volgende:
Julien Escude hoeft zich niet zo druk te maken over die playoffs, aangezien wij daar als kampioen niet aan mee hoeven te doen.
Liverpool toch echter wel, ze hebben de CL toch wel fijn gepakt. Terwijl Chelsea/Barcelona toch beter zijnquote:
Wanneer je Chelsea over twee ronden weet te verslaan, heeft Chelsea weinig recht van spreken over het al dan niet zijn van de betere.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Liverpool toch echter wel, ze hebben de CL toch wel fijn gepakt. Terwijl Chelsea/Barcelona toch beter zijn
ik ben ook een groot fan maar nu ga je toch te ver hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Gelukkig is dit het Ajax topic en was Liverpool inderdaad niet de beste ploeg in de afgelopen editie van de CL. Dat was Ajax namelijk, dus inderdaad wordt niet altijd de beste de CL winnaar.
Tegeltjeswijsheidquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax is altijd de beste.
En zo niet, dan toch.
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
KNVB gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechter van afgelopen vrijdag.
Lijkt me ook de enige manier om zijn marktwaarde weer boven de inkoopprijs te krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
idd met Charisteas in de spits, winnen we de CL
de Charisteas Leaguequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
idd met Charisteas in de spits, winnen we de CL
Anastasiou is voor de ACquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als Ajax 4-4-2 speelde samen met Anastasiou in de spits. Droomkoppel![]()
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als Ajax 4-4-2 speelde samen met Anastasiou in de spits. Droomkoppel![]()
Nee, maar serieus Charisteas vind ik het al beter doen als Sonck. Verder geef ik hem evenveel krediet als Rosenberg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...
Dat vind ik netjes in elk geval, dit jaar moet blijken of Charisteas de man is waar Koeman hem voor hield en Rosenberg moet ook nog even rustig de tijd krijgen en niet van dag 1 af aan opduiken als Noorman-hunk in alle tienerbladen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, maar serieus Charisteas vind ik het al beter doen als Sonck. Verder geef ik hem evenveel krediet als Rosenberg.
Die ene week winterstop is heiligquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:
Ajax: Wij laten ons niet bedotten door zo'n kwezel als burgemeester
KNVB: Wij laten ons door een clubje als Ajax niet de les lezen, reglementen zijn reglementen, ook al zijn we bij de eerste serieuze krachtmeting meteen te licht bevonden..
Dat gaat nog wel effe door denk ik.
idd maar zo houd je de verdedigers wel wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:
Ajax: Wij laten ons niet bedotten door zo'n kwezel als burgemeester
KNVB: Wij laten ons door een clubje als Ajax niet de les lezen, reglementen zijn reglementen, ook al zijn we bij de eerste serieuze krachtmeting meteen te licht bevonden..
Dat gaat nog wel effe door denk ik.
Nu de wedstrijd verplaatst is en de financiele redenen hoogstwaarschijnlijk de doorslag gaven tot het uitstel zal het volk echt wel toegelaten worden bij die wedstrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!
inderdaad. en als ze hem maar niet tijdens mijn vakantie plannenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!
Tja, nu de andere regels in het water vallen, moetmen toch één heilig huisje extra funderenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Die ene week winterstop is heilig
En dat de KNVB niet blij is met het gezichtsverlies lijkt mij logisch; alleen een nieuwe nederlaag maakt het alleen maar erger.
Wat is de eerstvolgende match eigenlijk van Ajax?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal niet, keurige dertiende plaats![]()
fok it, kijk zelf maar op teletekst pag 819
daar is pag 818 voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat is de eerstvolgende match eigenlijk van Ajax?
We staan onderaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wie wil jij als trainer?
Michael Laudrup!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wie wil jij als trainer?
Ik zeg eerst volgende wedstrijd witte zakdoekjes, weg met blindquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
We staan onderaan![]()
Verdonk als trainer![]()
Hij heeft wel de ambitie om Ajax-voetbal te spelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
U kent het gezegde...
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter..
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ambitie om Ajax-voetbal te spelen![]()
dat kan nooit kwaadquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!![]()
Aha, de AC Milan taktiek, I like itquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!![]()
Ja, dat heeft Brutil Hose ook Aad de Mos.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
of chelseaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, de AC Milan taktiek, I like it.
Dat zagen we bij Brondbyquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is dit het Ajax topic en was Liverpool inderdaad niet de beste ploeg in de afgelopen editie van de CL. Dat was Ajax namelijk, dus inderdaad wordt niet altijd de beste de CL winnaar.
true, hier lopen we zelfs op 15 augustus met een winterjas aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Jajong het volgende:
Geef em geen ongelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |