Wellicht had jij hetzelfde gepost in het seizoen 1994/1995, maar we pakten wel de CL in 1995. Ajax kan zeker de CL winnen, we hoeven niet de beste te zijn om te winnen, want de beste club wint zelden de Champions League. Liverpool was echt niet de beste club van het CL-toernooi. Vorig seizoen vond ik Barcelona en Chelsea veel beter dan Liverpool.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker realistisch Golfer....
De KNVB treft geen enkele blaam, Amsterdam wel. Die flutburgemeester had gewoon zijn huiswerk moeten doen. KNVB past gewoon de regels toe waar iedere BVO zich aan heeft geconformeerd. Als Ajax gelijk krijgt, dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:40 schreef Againzender het volgende:
eens kijken of we vandaag in de rechtzaal wel kunnen winnen
Even realistisch, als je niet van Brondby uit kunt winnen, win je de CL nooit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht had jij hetzelfde gepost in het seizoen 1994/1995, maar we pakten wel de CL in 1995. Ajax kan zeker de CL winnen,
Ik zie deze zaak ook meer om een schadevergoeding van de gemeente te krijgen, want de rechter gaat natuurlijk niet opeens zeggen: "He, goed plan, speel maar lekker dit weekeinde je wedstrijdje in Amsterdam"quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De KNVB treft geen enkele blaam, Amsterdam wel. Die flutburgemeester had gewoon zijn huiswerk moeten doen. KNVB past gewoon de regels toe waar iedere BVO zich aan heeft geconformeerd. Als Ajax gelijk krijgt, dan is het hek van de dam.
Ik neem aan dat Ajax gewoon op een andere datum wil spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zie deze zaak ook meer om een schadevergoeding van de gemeente te krijgen, want de rechter gaat natuurlijk niet opeens zeggen: "He, goed plan, speel maar lekker dit weekeinde je wedstrijdje in Amsterdam"
Het gaat puur om het geld hier.
Nee, je hebt een kaartje nodig.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wat kost het parkeren in de ArenA en is het goed te doen? ik wil naar de wedstrijd Ajax - Brondby, kan dat eigenlijk zomaar?
Kaartje haal ik bij de ticketbox hier om de bochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee, je hebt een kaartje nodig.....
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:25 schreef RijstNatie het volgende:
hup psv
Ging jij altijd op de fiets vanuit Landgraaf naar de training van ajax kijken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe doet Mido het eigenlijk bij "the Sleeping Giants"?
Op de trainingen vond ik hem altijd beter dan Ibrahimovic![]()
Jij misschien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ging jij altijd op de fiets vanuit Landgraaf naar de training van ajax kijken?![]()
enquote:**Ajax-ADO Den Haag wordt op 7 januari
gespeeld in de Arena.Dat is de uitkomst
van het kort geding dat door Ajax tegen
de gemeente Amsterdam en de KNVB was
aangespannen.
Het duel stond aanvankelijk voor zondag
op het programma.Dat kon niet doorgaan
omdat er onvoldoende politie op de been
gebracht kon worden.Om dezelfde reden
viel ook zaterdag af.Daarop besloot de
KNVB het duel op neutraal terrein en
zonder publiek te laten spelen.Dat was
voor Ajax onacceptabel.
Had ik toch gelijkquote:12/8/2005 - Rechter bepaalt: Ajax-ADO naar 7 januari
(Gepost door DB)
Zojuist is bekend geworden dat Ajax het kort geding van vanochtend heeft gewonnen. De rechter bepaalde dat de wedstrijd verplaatst moet worden naar 7 januari, een datum waar de beide clubs én de gemeente Amsterdam (onder voorwaarden) mee akkoord gaan. Hiermee worden de belangen van de supporters geplaatst boven de kosten van een halfjaar lang een scheefgroei in de competitie.
Ajax en ADO hebben hierdoor geen winterstop, die dit seizoen in verband met de playoffs was verkort tot één week.
Positief voor Ajax is het zeker, maar voor de regelgeving allerminst, regels zijn er blijkbaar om aan je laars te lappen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze oplossing lijkt me wel positief. Op neutraal terrein, zonder publiek is maar niks. Wel vreemd dat ze geen gehoor geven aan de voorwaarden.
Beter parkeer je je auto niet bij het stadion maar vlakbij een metro station (Gein ofzo). Of bij Weesp of Diemen en dan het laatste kleine stukje met de trein. Dan ben je nog het snelste weg ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:10 schreef DaYwALKuR het volgende:
ff snel een vraagje, want normaal ging ik met de trein, ik ga met de auto naar Ajax-Brondby:
Kaartje haal ik bij de ticketbox hier om de bocht , heb geen clubkaart of SCC.
- Hoe gaat het parkeren in zijn werk, iets met een parkeerkaart?
- Kom je goed weg daar als de wedstrijd is afgelopen?
- Prijs iets van 8euro?
Bij de bedrijven zijn ook altijd heel wat parkeerplaatsen, 5 minuutjes lopen maar tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beter parkeer je je auto niet bij het stadion maar vlakbij een metro station (Gein ofzo). Of bij Weesp of Diemen en dan het laatste kleine stukje met de trein. Dan ben je nog het snelste weg ook.
Als je echt wilt parkeren op de P's, dan kost je dat 8 euro ja. Bij de parkeerautomaten zit een knop 'evenementen' ofzo en dan rijd je ook zo weer van die P's af.
Weet je toevallig de straat / plaats ? kan ik daarheen navigeren met TomTomquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij de bedrijven zijn ook altijd heel wat parkeerplaatsen, 5 minuutjes lopen maar toch.
En wat was de eindstand in de eerste wedstrijd van psv vorig jaar tegen Rode Ster?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even realistisch, als je niet van Brondby uit kunt winnen, win je de CL nooit.
(3-2 Rode Ster) PSV won de CL ook niet....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef tha_dark het volgende:
[..]
En wat was de eindstand in de eerste wedstrijd van psv vorig jaar tegen Rode Ster?
Ook daar is het 8 euro.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Weet je toevallig de straat / plaats ? kan ik daarheen navigeren met TomTom![]()
Kan ik hem daar dan de hele dag zetten voor 8euro? Dan ga ik ook nog ff A'dam in. Daarna weer ontopicquote:
Net zoals verleden jaar zeker tegen ADOquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ach, altijd leuk spelen met het vooruitzicht dat je nog 3 punten te goed hebt. Ben je altijd virtueel leider.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Net zoals verleden jaar zeker tegen ADO![]()
Of tot Januari 6 punten achterstaan op de 3e plek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:27 schreef methodmich het volgende:
Ach, altijd leuk spelen met het vooruitzicht dat je nog 3 punten te goed hebt. Ben je altijd virtueel leider.
Het is hoe dan ook goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of tot Januari 6 punten achterstaan op de 3e plek.
Maar dan kun je nog wel altijd zeggen van we hebben er nog 1 tegoed
...of over De Boer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:29 schreef Radegast het volgende:
Nog nieuws over Juanfran?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |