Wanneer je Chelsea over twee ronden weet te verslaan, heeft Chelsea weinig recht van spreken over het al dan niet zijn van de betere.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Liverpool toch echter wel, ze hebben de CL toch wel fijn gepakt. Terwijl Chelsea/Barcelona toch beter zijn
ik ben ook een groot fan maar nu ga je toch te ver hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Gelukkig is dit het Ajax topic en was Liverpool inderdaad niet de beste ploeg in de afgelopen editie van de CL. Dat was Ajax namelijk, dus inderdaad wordt niet altijd de beste de CL winnaar.
Tegeltjeswijsheidquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Ajax is altijd de beste.
En zo niet, dan toch.
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
KNVB gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechter van afgelopen vrijdag.
Lijkt me ook de enige manier om zijn marktwaarde weer boven de inkoopprijs te krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
idd met Charisteas in de spits, winnen we de CL
de Charisteas Leaguequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
idd met Charisteas in de spits, winnen we de CL
Anastasiou is voor de ACquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als Ajax 4-4-2 speelde samen met Anastasiou in de spits. Droomkoppel![]()
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En als Ajax 4-4-2 speelde samen met Anastasiou in de spits. Droomkoppel![]()
Nee, maar serieus Charisteas vind ik het al beter doen als Sonck. Verder geef ik hem evenveel krediet als Rosenberg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...
Dat vind ik netjes in elk geval, dit jaar moet blijken of Charisteas de man is waar Koeman hem voor hield en Rosenberg moet ook nog even rustig de tijd krijgen en niet van dag 1 af aan opduiken als Noorman-hunk in alle tienerbladen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:20 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nee, maar serieus Charisteas vind ik het al beter doen als Sonck. Verder geef ik hem evenveel krediet als Rosenberg.
Die ene week winterstop is heiligquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:
Ajax: Wij laten ons niet bedotten door zo'n kwezel als burgemeester
KNVB: Wij laten ons door een clubje als Ajax niet de les lezen, reglementen zijn reglementen, ook al zijn we bij de eerste serieuze krachtmeting meteen te licht bevonden..
Dat gaat nog wel effe door denk ik.
idd maar zo houd je de verdedigers wel wegquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:17 schreef Elgigante het volgende:
[..]
leuk voor het middenvel, al die Tzatsiki scheten...
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:03 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Schijnbaar valt 7 janui midden in de winterstop en die is voor de KNVB tamelijk heilig, bovendien begint het een prestigestrijd te worden natuurlijk:
Ajax: Wij laten ons niet bedotten door zo'n kwezel als burgemeester
KNVB: Wij laten ons door een clubje als Ajax niet de les lezen, reglementen zijn reglementen, ook al zijn we bij de eerste serieuze krachtmeting meteen te licht bevonden..
Dat gaat nog wel effe door denk ik.
Nu de wedstrijd verplaatst is en de financiele redenen hoogstwaarschijnlijk de doorslag gaven tot het uitstel zal het volk echt wel toegelaten worden bij die wedstrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!
inderdaad. en als ze hem maar niet tijdens mijn vakantie plannenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:30 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Of de wedstrijd nu op 7 januari 2006 of eerder wordt gespeeld, maakt mij niet uit. Als de supporters maar gewoon toegelaten worden, voetbal is van het volk!
Tja, nu de andere regels in het water vallen, moetmen toch één heilig huisje extra funderenquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:22 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Die ene week winterstop is heilig
En dat de KNVB niet blij is met het gezichtsverlies lijkt mij logisch; alleen een nieuwe nederlaag maakt het alleen maar erger.
Wat is de eerstvolgende match eigenlijk van Ajax?quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal niet, keurige dertiende plaats![]()
fok it, kijk zelf maar op teletekst pag 819
daar is pag 818 voorquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wat is de eerstvolgende match eigenlijk van Ajax?
We staan onderaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wie wil jij als trainer?
Michael Laudrup!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Wie wil jij als trainer?
Ik zeg eerst volgende wedstrijd witte zakdoekjes, weg met blindquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
We staan onderaan![]()
Verdonk als trainer![]()
Hij heeft wel de ambitie om Ajax-voetbal te spelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
U kent het gezegde...
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter..
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ambitie om Ajax-voetbal te spelen![]()
dat kan nooit kwaadquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!![]()
Aha, de AC Milan taktiek, I like itquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
En als we hem snel halen, maken we Brondby IF zwakker!![]()
Ja, dat heeft Brutil Hose ook Aad de Mos.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
of chelseaquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, de AC Milan taktiek, I like it.
Dat zagen we bij Brondbyquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig is dit het Ajax topic en was Liverpool inderdaad niet de beste ploeg in de afgelopen editie van de CL. Dat was Ajax namelijk, dus inderdaad wordt niet altijd de beste de CL winnaar.
true, hier lopen we zelfs op 15 augustus met een winterjas aan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:58 schreef Jajong het volgende:
Geef em geen ongelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |