Waarom niet? Ik doe het zelf ook. Ik vind dat wanneer ik zelf niet goed speel, dan heb ik het recht niet om iemand anders af te zeiken. Zorg eerst maar dat je zelf goed gaat voetballen en dan naar anderen kijken.quote:
dat is idd wel begrijpelijk, maar een echte aanvoerder moet altijd coachen en kritiek geven.. dat is gewoon 1 van zijn taken!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik doe het zelf ook. Ik vind dat wanneer ik zelf niet goed speel, dan heb ik het recht niet om iemand anders af te zeiken. Zorg eerst maar dat je zelf goed gaat voetballen en dan naar anderen kijken.
Knopper op zich wel, Seedorf lijkt me lastig, Reuser heel misschien. En Tanghe is de laatste jaren meer de man van 7 a 8 goals.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:25 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Je vergeet Knopper die zou dat ook moeiteloos moeten kunnen halen.
Ik heb ook wel vertrouwen in Seedorf bij Groningen en bij WillemII Reuser of die belg (waarvan ik de naam altijd vergeet)
Overigens speelt Tanghe ook als middenvelder bij Utrecht over een scorende middenvelder gesproken.
Typisch of gewoon een vertaalfoutje?quote:Ik volg, als het kan, twee keer per week Nederlands met Mitea en Grygera. Ik kan de coach verstaan als het in Nederlands instructies geeft, maar ik heb meer oefening nodig. De letter g vind ik lastig. Dat merk ik als ik zeg: ik heb gegeten.
Kritiek hoort er ook bij, de boel scherp houden is belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoezo moet een aanvoerder altijd kritiek geven?
Coachen wel, maar kritiek niet hoor...
inderdaad, dat hoort bij de rol van aanvoerder,quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kritiek hoort er ook bij, de boel scherp houden is belangrijk.
Zaterdag al.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Is Ajax - Feyenoord al uitverkocht?
Sta ik daar bij me sigarenboer en die kerel durft te beweren dat het uitverkocht is
Waarom heeft een vriend van mij vanmorgen dan nog om half 9 een kaartje voor vak115 gekregen?quote:
Vreemd, zaterdagmiddag kon ik al niks meer halen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom heeft een vriend van mij vanmorgen dan nog om half 9 een kaartje voor vak115 gekregen?
Bagger ticketbox gewoonquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vreemd, zaterdagmiddag kon ik al niks meer halen.
Alleen maar jammer natuurlijk, ik schat Jong p$v hoger in dan SHO. En laat dat nu net de tegenstander zijn van de matjes uit dh, waar ik een gruwelijke hekel an heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
kruisje.... http://teletekst.nos.nl/gif/images/809-01.gif
Sowieso een matige trend deze ronde in de Amstelcup. Dat is nu al de 3e ploeg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:42 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Alleen maar jammer natuurlijk, ik schat Jong p$v hoger in dan SHO. En laat dat nu net de tegenstander zijn van de matjes uit dh, waar ik een gruwelijke hekel an heb.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:34 schreef HeatWave het volgende:
Maxwell missen we alleen als hij zijn vorm weer kan halen van 2 seizoenen terug, speelt hij zoals vorig seizoen mag ik gewoon weg.
Want? Waarschijnlijk wordt ie opgepikt door een top-5 club uit Europa. Vertaal het ff naar je eigen situatie, jij zou ook het doen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
Maxwell is wel een matennaaier als die transfervrij Ajax verlaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |