Net boodschappen gedaan. Ik heb wel is verteld over die leuke collega he? Die was er nu dus ook. Zien elkaar voor het eerst sinds een week of vijf. Zij geeft aan dat ze wel even naar achter wilt gaan met mij om even wat "mondelinge dingen te doen". Wat doe ik? Ik zeg "ik denk dat we dat beter volgende week kunnen doen als we allebei werken..." Waarom ik dat zei? Ze heeft een bacterie in zich en zit dus aan de antibiotica. En ze heeft verrekt weinig geslapen vannacht. Ze zag dus nogal bleek en ik had het idee dat ze niet wist wat ze zei.quote:
ik zie hier alleen maar grijze wolken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Lekker weer vandaag
Laat de PC maar uit
ik ga straks eddy murphie RAW kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook.
Net de dakgoot maar gemaakt.
Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjesquote:
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograafquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjeskan niet anders als heel goed zijn
Ja doe maar.. kom je het dan brengenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef VeerMans het volgende:
Kut dan verouderd mijn P4 cpu
Ik ga ook ff koffie zetten
iemand nog?
Dat is waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Nou ik heb josties foto's zien maken waarvan je dach.. zeker weten mislukt.. maar die hadden dan zo'n duure camera dat de foto's nog gelukt waren ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:27 schreef VeerMans het volgende:
Een scherpe foto maken is met een AF ook niet zo moeilijk. Moet alleen wel een leuke/goede/mooie foto worden
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef VeerMans het volgende:
ik heb 50x 'find your fuckbuddy tonight' in mijn mailbox zitten
zie ik er echt zo wanhopig uit?
Autofocus.. geweldige uitvinding overigensquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??
Ja dat zeker.. ik vraag me altijd af hoe dat nu eigelijk werkt... ff zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Autofocus.. geweldige uitvinding overigens
Wat dan... je pc gesloopt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:51 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn collega's zijn domme bagger josti's.
huhquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Het leek net of mschol 2keer dezelfde posts deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |