Net boodschappen gedaan. Ik heb wel is verteld over die leuke collega he? Die was er nu dus ook. Zien elkaar voor het eerst sinds een week of vijf. Zij geeft aan dat ze wel even naar achter wilt gaan met mij om even wat "mondelinge dingen te doen". Wat doe ik? Ik zeg "ik denk dat we dat beter volgende week kunnen doen als we allebei werken..." Waarom ik dat zei? Ze heeft een bacterie in zich en zit dus aan de antibiotica. En ze heeft verrekt weinig geslapen vannacht. Ze zag dus nogal bleek en ik had het idee dat ze niet wist wat ze zei.quote:
ik zie hier alleen maar grijze wolken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Lekker weer vandaag
Laat de PC maar uit
ik ga straks eddy murphie RAW kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef SHERMAN het volgende:
Hier ook.
Net de dakgoot maar gemaakt.
Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjesquote:
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograafquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjeskan niet anders als heel goed zijn
Ja doe maar.. kom je het dan brengenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef VeerMans het volgende:
Kut dan verouderd mijn P4 cpu
Ik ga ook ff koffie zetten
iemand nog?
Dat is waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Nou ik heb josties foto's zien maken waarvan je dach.. zeker weten mislukt.. maar die hadden dan zo'n duure camera dat de foto's nog gelukt waren ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:27 schreef VeerMans het volgende:
Een scherpe foto maken is met een AF ook niet zo moeilijk. Moet alleen wel een leuke/goede/mooie foto worden
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef VeerMans het volgende:
ik heb 50x 'find your fuckbuddy tonight' in mijn mailbox zitten
zie ik er echt zo wanhopig uit?
Autofocus.. geweldige uitvinding overigensquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??
Ja dat zeker.. ik vraag me altijd af hoe dat nu eigelijk werkt... ff zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Autofocus.. geweldige uitvinding overigens
Wat dan... je pc gesloopt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:51 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn collega's zijn domme bagger josti's.
huhquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Het leek net of mschol 2keer dezelfde posts deed
aha, tis vroeg en heb vakantie, ben dus niet zo snelquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Elmar en jij hebben (bijna) dezelfde avatar; iig, allebei eentje met een koppie van Hilary
Nee, bij de ah weer is.quote:
Zo triest heb ik het zelfs bij ons nog niet gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, bij de ah weer is.
- Staat er op een pak: "Citroen" en wat doen hun? Die flikkers zetten het bij "Appeltaart" neer.
- Zeg je minstens 2 diep spiegelen? (Alle pakken naar voren zodat het schap er netjes uitziet) Wat doen ze dan? 1 diep.
- Vraag je ze om de koelcel normaal en netjes in te delen, wat merk je dan op maandagmorgen? Dat alles maar neer gezet is en je amper de koelcel in kan.
- Loop je 's morgens vroeg de schappen langs? Wat je dan vind? Afgeprijsde artikelen die zaterdag avond uit het schap moesten, wat doen? Ze zetten ze gewoon achteraan in het schap.
Echt stomme eikels gewoon.![]()
Ik heb je toch niet verteld welk filiaal ik werk he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zo triest heb ik het zelfs bij ons nog niet gezien.
Filiaal manager, baas van de winkel zeg maar, heeft er ook een handje van hoor. Als hij vlees of kaas vult dan kan er in 95% van de gevallen iemand anders nog een keer langs lopen omdat de helft weer verkeerd ligt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:42 schreef VeerMans het volgende:
geen 1e klasse vakkenvullers zo te lezen
EN en enquote:
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet verteld welk filiaal ik werk he?Vanmorgen heb ik ook 5 huzaren salades van 8 augustus uit het schap kunnen trekken.
Er werken zulke stomme idioten bij ons gewoon.
Viel best mee, waren van die grote AH eigen merk dingen. Dat iemand een keertje iets vergeet oké. Maar er zijn zo vaak vage dingen bij ons.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Liepen die dan nog niet uit zichzelf weg?
Daar waren ze dan blijkbaar te lui voor. En welke AH is dit? Dan ontwijk ik die voortaanquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Viel best mee, waren van die grote AH eigen merk dingen. Dat iemand een keertje iets vergeet oké. Maar er zijn zo vaak vage dingen bij ons.Collega had de ZAV voorraden vanmorgen gecontroleerd. Ze had in totaal die voorraad 75 omlaag gezet of zo.
Gewoon 75 dingen waarvan de computer zei dat we ze hadden. Nou ze liggen gewoon niet in het schap.
Wat ook leuk is, op zaterdag worden de bancarella's gevuld met de nieuwe actie. Vanmorgen ineens overal leggen schappen op de kaas, terwijl die vorige week in de aanbieding was. En je in theorie dus gewoon nog overhebt. Wat hebben die eikels gedaan? Gewoon alles in een krat gesmeten en achter in de cel gegooid.Niet eens even het schap bijvullen of zo.
Als ik dat zeg regel jij zeker dat de keuringsdienst even de winkel overhoop haalt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar waren ze dan blijkbaar te lui voor. En welke AH is dit? Dan ontwijk ik die voortaan
*beklt keuringsdienst van waren...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik dat zeg regel jij zeker dat de keuringsdienst even de winkel overhoop haalt?
Mijn chef gaat flippen als ik weg ga.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
Wat een rotwinkel
Dat je daar nog werkt sher
Moment.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef mschol het volgende:
wat een sukkels op je werk sher ..
ik heb haast medelijden met je
weet iemand goede filrenamer?
Denk je wel aan mijn baan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
*beklt keuringsdienst van waren...
Aha, net als de klokkenluider van de bouwfraude zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal zeggen dat ze sherman met rust moeten laten
Nee, mschol is mij al voor dus dat hoeft niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik dat zeg regel jij zeker dat de keuringsdienst even de winkel overhoop haalt?
thnx eff proberen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:03 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vind zelf deze wel fijn ms: http://www.fauland.com/af5.htm
dat wordt opslagquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn chef gaat flippen als ik weg ga.Ik ben een van de enige die nog wél een beetje nadenkt.
Zorg jij dat ik met een foto in de Aha kom?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, mschol is mij al voor dus dat hoeft niet meer.
Zal ik is voorstellen.quote:
Doen wequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zorg jij dat ik met een foto in de Aha kom?
"Vakkenvuller zuivel dwingt directie tot opslag"quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ga ze gewoon chanteren. Of ik meer loon, of de keuringsdienst komt langs.
So?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg chanteren sher
Of hij kan bij "AH.... laatste in winkelwedstrijd"quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"Vakkenvuller zuivel dwingt directie tot opslag"
Vorige jaar is onze zuivel afdeling naar Griekenland geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of hij kan bij "AH.... laatste in winkelwedstrijd"
Van de week is kijken of ik daar over een opmerking tegen mijn baas kan maken.quote:
Hoef je je in ieder geval niet meer te ergeren aan je collega'squote:Op maandag 15 augustus 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vorige jaar is onze zuivel afdeling naar Griekenland geweest.Nu krijgen we allemaal een enkeltje ww.
* SHERMAN bellen gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoef je je in ieder geval niet meer te ergeren aan je collega's
Lul niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en bij de laatste posts gaat het langzaam
ik wil wel maar had niks nuttighs om op te reagerenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef SHERMAN het volgende:
Door posten dan, goed voor mijn post count.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |