Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjesquote:
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograafquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:21 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oooh nice ik ben benieuwd naar de fototjeskan niet anders als heel goed zijn
Ja doe maar.. kom je het dan brengenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:19 schreef VeerMans het volgende:
Kut dan verouderd mijn P4 cpu
Ik ga ook ff koffie zetten
iemand nog?
Dat is waarquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Nou ik heb josties foto's zien maken waarvan je dach.. zeker weten mislukt.. maar die hadden dan zo'n duure camera dat de foto's nog gelukt waren ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:22 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ligt niet aan heb spul he maar aan de fotograaf![]()
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:27 schreef VeerMans het volgende:
Een scherpe foto maken is met een AF ook niet zo moeilijk. Moet alleen wel een leuke/goede/mooie foto worden
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:28 schreef VeerMans het volgende:
ik heb 50x 'find your fuckbuddy tonight' in mijn mailbox zitten
zie ik er echt zo wanhopig uit?
Autofocus.. geweldige uitvinding overigensquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:29 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de foto wereld.. wat is AF??
Ja dat zeker.. ik vraag me altijd af hoe dat nu eigelijk werkt... ff zoekenquote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Autofocus.. geweldige uitvinding overigens
Wat dan... je pc gesloopt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:51 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn collega's zijn domme bagger josti's.
huhquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef Sjowhan het volgende:
Het leek net of mschol 2keer dezelfde posts deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |