das kut...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:23 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hier trouwens net een snitzel half laten verfikken.
Heb nog kunnen redden. Hier en daar een zwart plekje.quote:
doe mij maar van die hele dunne friet, vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb nog kunnen redden. Hier en daar een zwart plekje.
De Belgische Frieten zijn wel goed gelukt.
Vind ik ook lekkerder. Alleen die had ik niet meer. En ik had ook geen zin om door de regen boodschappen te gaan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
doe mij maar van die hele dunne friet, vind ik lekkerder
luna.nl heeft nog steeds de serveruimte nioet droog, daar gaat de dagomzet voor m'n broer
kan ik in mee komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vind ik ook lekkerder. Alleen die had ik niet meer. En ik had ook geen zin om door de regen boodschappen te gaan doen.
denk het idd niet je kan namelijk zeer weinig doen aan water...quote:Kan hij de schade niet vergoed krijgen? Nee zeker he...
De 8700 moet in ieder geval wel lukken, mits Fok meewerkt qua snelheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:58 schreef mschol het volgende:
eens kijken of ik vandaag ver over de 8700 posts kan maken
lees me post nog eens en zie wat ik verkeerd heb getiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De 8700 moet in ieder geval wel lukken, mits Fok meewerkt qua snelheid.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
lees me post nog eens en zie wat ik verkeerd heb getikt
vond die spraak verwarring wel mooiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat aantal word inderdaad vrij lastig.
nu zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef ElmarO het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat Fok nog behoorlijk snel is
* mschol moet eigenlijk ook even naar de kapper toe ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:33 schreef Giem het volgende:
Moggu![]()
* Giem is even naar de kapper... werd trouwens wel tijd.
Net boodschappen gedaan. Ik heb wel is verteld over die leuke collega he? Die was er nu dus ook. Zien elkaar voor het eerst sinds een week of vijf. Zij geeft aan dat ze wel even naar achter wilt gaan met mij om even wat "mondelinge dingen te doen". Wat doe ik? Ik zeg "ik denk dat we dat beter volgende week kunnen doen als we allebei werken..." Waarom ik dat zei? Ze heeft een bacterie in zich en zit dus aan de antibiotica. En ze heeft verrekt weinig geslapen vannacht. Ze zag dus nogal bleek en ik had het idee dat ze niet wist wat ze zei.quote:
ik zie hier alleen maar grijze wolken...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
Lekker weer vandaag
Laat de PC maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |