abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29567805
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee duh, en daarom werden die in de tent gezet ten koste van de goedkopere DJ's, snuggere...
Lariekoek! Alles is in de prijs verdisconteerd, ook de voorzieningen die getroffen moeten worden bij slechte weersomstandigheden. Zoals ik al eerder in jouw draadje meldde, als je in de achtbaan zit, ga je ook niet halverwege over de prijs onderhandelen.

De organisatie is ernstig in gebreke gebleven en werkt daardoor mee aan een klimaat van afstomping en wrijving. Tenslotte geldt dat als je een dienst koopt, je ook die dienst mag verwachten. Anders is je ticket je bonnetje.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29567822
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
Housewitz was gemaakt voor Dance valley. Het is meer geinspireerd op Sensation heb ik het idee
Dat is nog veel erger inderdaad, daar heb je een black & white thema en een paar vastgoedondernemers aan het roer die niet schuwen voor wat duistere praktijkjes
pi_29567915
Tsja ook house is geld. Dat trekt vanzelf duister volk.

De prijzen voor house parties zijn echt belachelijk hoog geworden de laatste tijd
pi_29568017
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:53 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Lariekoek! Alles is in de prijs verdisconteerd, ook de voorzieningen die getroffen moeten worden bij slechte weersomstandigheden. Zoals ik al eerder in jouw draadje meldde, als je in de achtbaan zit, ga je ook niet halverwege over de prijs onderhandelen.
Je ontwijkt mijn antwoord. Jij had het erover dat UDC dure DJ's niet voor 5 man wil laten spelen. Maar als alles al in de prijs verwerkt is... waarom zou UDC die DJ's dan toch naar binnen halen? Ze hebben het geld toch binnen... Natuurlijk word er rekening meegehouden met slechte weersomstandigheden. Ze hebben niet voor niks een half bos neergemaaid . Maar tegen bepaalde omstandigheden kun je je simpelweg niet wapenen. Dat moet je als bezoeker van een festival gewoon in je achterhoofd houden. UDC heeft altijd het recht om bepaalde zaken te wijzigen; dit soort dingen staan gewoon in de algemene voorwaarden en die behoor je als bezoeker te kennen. Dus dan hoef je achteraf daarover ook niet te miepen.

De reden is klantvriendelijkheid!
quote:
De organisatie is ernstig in gebreke gebleven en werkt daardoor mee aan een klimaat van afstomping en wrijving.
Voorbeeld? Toelichting?

Je hebt als organisatie helaas geen invloed op het weer. Uit betrouwbare bron weet ik dat UDC alles op alles heeft gezet om de schade te beperken.

Kun je dat "afstomping" en "wrijving" toelichten en dat in relatie brengen tot de manier waarop UDC heeft gereageerd op slechte meteorologische omstandigheden?
quote:
Tenslotte geldt dat als je een dienst koopt, je ook die dienst mag verwachten. Anders is je ticket je bonnetje.
Klopt helemaal. Daarom staan bepaalde uitzonderingsgevallen ook vermeld in algemene voorwaarden. Dus je weet vooraf wat je kan verwachten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_29568020
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja ook house is geld. Dat trekt vanzelf duister volk.

De prijzen voor house parties zijn echt belachelijk hoog geworden de laatste tijd
D'r zijn er genoeg gratis of goedkoop hoor.

Jij woont in Eindhoven toch?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29568068
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
D'r zijn er genoeg gratis of goedkoop hoor.

Jij woont in Eindhoven toch?
Nee ik woon niet in Eindhoven.
pi_29568095
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Voor feesten zoals Sensation en Mysteryland wel ja. Maar realiseer dat de kosten voor organisaties ook enorm zijn gestegen. Daarnaast is de wet- en regelgeving in Nederland behoorlijk kostenintensief. In Duitsland is dat wel anders. Dan kun je voor een prikkie nog de grote namen zien op een feest.

En ja, als je van trance/hardstyle houdt ben je inderdaad financieel de lul, gelukkig zit ik niet in die hoek .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_29568117
Bij UDC zijn het gewoon amateurtjes. Ze hebben niets geleerd van 2001. Ik zou me als bezoeker echt diep genaaid voelen. Hoewel ik zou sws nooit betaald naar een UDC feest gaan
pi_29568156
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
Bij UDC zijn het gewoon amateurtjes. Ze hebben niets geleerd van 2001. Ik zou me als bezoeker echt diep genaaid voelen. Hoewel ik zou sws nooit betaald naar een UDC feest gaan
Ze hebben zeker geleerd. Nooit meer problemen gehad met te weinig bussen.
pi_29568194
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:05 schreef teknomist het volgende:
Voor feesten zoals Sensation en Mysteryland wel ja. Maar realiseer dat de kosten voor organisaties ook enorm zijn gestegen. Daarnaast is de wet- en regelgeving in Nederland behoorlijk kostenintensief. In Duitsland is dat wel anders. Dan kun je voor een prikkie nog de grote namen zien op een feest.

En ja, als je van trance/hardstyle houdt ben je inderdaad financieel de lul, gelukkig zit ik niet in die hoek .
Ja dat is het klassieke argument van de organisaties. Ik heb in het verleden ook een aantal house parties bezocht. Ik ken die scene dus wel enigszins.

Het gaat bij een ID&T meer om uiterlijk vertoon dan om muzikale kwaliteit. Tsja uiterlijk vertoon kost (veel) geld. Ik denk dat het meer een kwestie is van verkeerd geld uitgeven dan noodzakelijke prijsstijgingen.
pi_29568231
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:08 schreef teknomist het volgende:
Ze hebben zeker geleerd. Nooit meer problemen gehad met te weinig bussen.
Dit jaar was het toch ook een organisatorische aanfluiting. Als je goede tenten bouwt kunnen alle dj's gewoon draaien.

Het is gewoon een kwestie van inzicht en inspelen op het weer.
pi_29568271
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja dat is het klassieke argument van de organisaties. Ik heb in het verleden ook een aantal house parties bezogd. Ik ken die scene dus wel enigszins.

Het gaat bij een ID&T meer om uiterlijk vertoon dan om muzikale kwaliteit. Tsja uiterlijk vertoon kost (veel) geld. Ik denk dat het meer een kwestie is van verkeerd geld uitgeven dan noodzakelijke prijsstijgingen.
Oh zeker, Sensation is zo duur vanwege het uiterlijk vertoon. Maar goed, dat weet je vantevoren als je een ticket koopt. Mij zul je daar never nooit zien. Ik ga elk weekend voor weinig geld naar de meest coole feestjes mét muzikale waarde. Het blijft dus nog altijd een keuze van de bezoeker.

Het is dus absoluut niet zo dat die hoge prijzen opgedrongen worden.
pi_29568324
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dit jaar was het toch ook een organisatorische aanfluiting. Als je goede tenten bouwt kunnen alle dj's gewoon draaien.

Het is gewoon een kwestie van inzicht en inspelen op het weer.
Nou, met die tenten is gewoon niks mis mee. Die waren juist het toevluchtsoord met al die regen. Het probleem waren de buitenpodia. Tenzij je permissie krijgt om heel Spaarnwoude te asfalteren kun je niet anders dan wat hout strooien en alles centreren in de tenten.

Ik ben dit jaar geweest en organisatorische zat alles prima in elkaar. Ik heb echt slechtere feesten gezien.
pi_29568420
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee ik woon niet in Eindhoven.
En rechts! En autochtoon!

Wat moet jouw leven kut zijn.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29568433
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:12 schreef teknomist het volgende:
Oh zeker, Sensation is zo duur vanwege het uiterlijk vertoon. Maar goed, dat weet je vantevoren als je een ticket koopt. Mij zul je daar never nooit zien. Ik ga elk weekend voor weinig geld naar de meest coole feestjes mét muzikale waarde. Het blijft dus nog altijd een keuze van de bezoeker.

Het is dus absoluut niet zo dat die hoge prijzen opgedrongen worden.
Ik ben in 2002 naar Sensation geweest. Opzich wel leuk voor een keer maar de prijzen zijn gewoon belachelijk en muzikaal is het zeker geen hoogstaand feest. Dat is sws mijn kritiek op die grote en massale house parties. Van mij hoeft dat niet (meer). Ik bezoek ook al tijden geen feesten meer.

Maar je zit zeker meer in de techno scene als ik je nickname zo zie of zit ik er naast
pi_29568443
Damn, is dit het POL-SC-topic .
pi_29568457
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Je ontwijkt mijn antwoord. Jij had het erover dat UDC dure DJ's niet voor 5 man wil laten spelen. Maar als alles al in de prijs verwerkt is... waarom zou UDC die DJ's dan toch naar binnen halen? Ze hebben het geld toch binnen... Natuurlijk word er rekening meegehouden met slechte weersomstandigheden. Ze hebben niet voor niks een half bos neergemaaid . Maar tegen bepaalde omstandigheden kun je je simpelweg niet wapenen. Dat moet je als bezoeker van een festival gewoon in je achterhoofd houden. UDC heeft altijd het recht om bepaalde zaken te wijzigen; dit soort dingen staan gewoon in de algemene voorwaarden en die behoor je als bezoeker te kennen. Dus dan hoef je achteraf daarover ook niet te miepen.

De reden is klantvriendelijkheid!
[..]

Voorbeeld? Toelichting?

Je hebt als organisatie helaas geen invloed op het weer. Uit betrouwbare bron weet ik dat UDC alles op alles heeft gezet om de schade te beperken.

Kun je dat "afstomping" en "wrijving" toelichten en dat in relatie brengen tot de manier waarop UDC heeft gereageerd op slechte meteorologische omstandigheden?
[..]

Klopt helemaal. Daarom staan bepaalde uitzonderingsgevallen ook vermeld in algemene voorwaarden. Dus je weet vooraf wat je kan verwachten.
ja, daaag ik ga niet op een reklamepraatje reageren

Het programma is half afgedraaid en afgeraffeld ("weet ik uit betrouwbare bronnen"). Er zijn een aantal dj's naar huis gestuurd en daar moet het publiek het volgens de onmetelijke arrogantie van UDC het maar mee doen.

Dat zij vervolgens ook nog een half bos hebben neergemaaid, heb ik ook niet voor getekend. Graag zou ik daar APV van willen zien en de boete niet op het 95 euri kaartje willen hebben zien verhaald.

Als bezoeker heb je gewoon rechten waar je aanspraak op kunt maken, net als huisregels te volgen. Dat de massa daar niet aan wil, is een teken van afstomping.

Argumenten als de jouwe worden vanzelf regelmaat. Op een gegeven moment lopen er alleen maar dezelfde soort mensen rond en daar schuilt het gevaar ; Het is geen bezoek meer aan een festival, maar een anonieme storting op een soort van pyramidespel waarbij factoren als het weer, maar straks ook de gesteldheid van de dj, een niet rondgekregen vergunning (en dus een = jammer argument), dat voor een onderhuidse wrijving en maatschappelijke ontevredenheid gaat zorgen dat zich op een gegeven moment uit in de bekende rechtse kretologie als 'eigen verantwoordelijkheid', 'het rechtssysteem heeft gefaald', zondebokken worden gezocht etc.
pi_29568476
wat een discussie

en wéér is Tafkahs erbij betrokken
dit riekt naar handel met voorkennis
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29568491
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef teknomist het volgende:
Damn, is dit het POL-SC-topic .
pi_29568492
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:40 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Weet je meteen hoe het ook al weer tussen de Iraëliërs en Palestijnen zit hè
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29568502
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:13 schreef teknomist het volgende:
Nou, met die tenten is gewoon niks mis mee. Die waren juist het toevluchtsoord met al die regen. Het probleem waren de buitenpodia. Tenzij je permissie krijgt om heel Spaarnwoude te asfalteren kun je niet anders dan wat hout strooien en alles centreren in de tenten.

Ik ben dit jaar geweest en organisatorische zat alles prima in elkaar. Ik heb echt slechtere feesten gezien.
UDC heeft nooit mijn voorkeur genoten. Maar ze hadden het toch wel beter kunnen doen. Met het oog op het slechte weer was het vast mogelijk geweest om meer tenten te bouwen met houtenvlonders.

Maar ik ben er niet geweest dus mijn oordeel is dat van een buitenstaander
pi_29568536
Mr Duncan Stutterheim noemt Sensation ook geen houseparty...maar evenement...en terecht
pi_29568549
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
En rechts! En autochtoon!

Wat moet jouw leven kut zijn.
Ach zo kut is het ook weer niet hoor
pi_29568553
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
Maar je zit zeker meer in de techno scene als ik je nickname zo zie of zit ik er naast
Op een paar uitzondering heb ik die massale feesten afgezworen. Het biedt me niks meer. Het is kil, ongezellig, vaak slecht geluid en muzikaal is het vaak waardeloos. Het is leuk als opstapje voor beginnelingen maar mij doet het niks meer. Ik snap dan ook niet waarom mensen 60 euro neer tellen om heel de avond in een stom stadion en masse in wit tenue op stomme trance-DJ's te gaan dansen.

Geef mij maar kleine, intieme techno/minimal/electro/drum 'n bass-feestjes.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:21:28 #275
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_29568558
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:53 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder in jouw draadje meldde, als je in de achtbaan zit, ga je ook niet halverwege over de prijs onderhandelen.
Bij slecht weer gaan de achtbanen ook dicht, dat wordt je niet aan de poort verteld
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')