1 maar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een vriend van me werkt in het pannenkoekenhuis.Dus ik krijg een pannenkoek![]()
![]()
oeh had je niet moeten doen .. echt niet!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef brainster het volgende:
Ik had spaghetti, ter voorbereiding op mijn komende 10 dagen in Italië
Is dat lekker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
In CUL loopt ook al zo'n reeks
Dat zeiden ze over:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Dit is voor de jeugd/pubersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Volgens mij moet dit topic ook heten: "Wat wordt er vanavond voor jou gekookt door mammie...."quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Dan ben je uitgepuberd, moeten je ouders je op kamers gooien en ben je officieel uitgenodigd in Cul.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar als ze dan zelf kunnen koken ?
PUB begint een kopie te worden van de andere subfora op fok... Tijd dat deze onzin weer eens over is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:46 schreef Chielus het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit topic ook heten: "Wat wordt er vanavond voor jou gekookt door mammie...."
Apartquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Boontjesaardappels en frikandellen en jus
Misschien vanavond nog een appelpannenkoek
![]()
Van Knorr of Iglo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef Brechtje het volgende:
Vanalles
Heerlijk offtopic inderdaad.quote:
Is dat nog een beetje te pruimen? Mijn mams heeft dat gehaald voor morgen of vrijdag...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:57 schreef Sylvana het volgende:
chicken tonight
Ik vind het steeds minder lekker worden,quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje te pruimen? Mijn mams heeft dat gehaald voor morgen of vrijdag...
Teriyakie bedoel je.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tering-Jakkie
quote:Op zondag 4 september 2005 10:02 schreef Brechtje het volgende:
Mogen jullie gewoon mac donalds eten als jullie willen? dus dat je ouders het ook gaan betalen?
Want ik vraag zóvaak ja zullen we mac donalds eten, maar het mag nauwlijks.![]()
Als ik iets haal betaal ik het meestal zelf en bepaal ik het dus ook zelfquote:Op zondag 4 september 2005 10:02 schreef Brechtje het volgende:
Mogen jullie gewoon mac donalds eten als jullie willen? dus dat je ouders het ook gaan betalen?
Want ik vraag zóvaak ja zullen we mac donalds eten, maar het mag nauwlijks.![]()
Hoeveelste keer deze week?quote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik iets haal betaal ik het meestal zelf en bepaal ik het dus ook zelf!
Behalve als iedereen hier wat gaat halen, dan betalen mijn ouders wel. Maar dat is meestal 1x in de 2 weken of minder.
Ik ga vandaag frietjes eten. Alweer!
Ontopic.quote:
met cheddar/tomaat/augurk/ui en wat ijsberg-slaquote:Op donderdag 8 september 2005 12:25 schreef borisz het volgende:
vanaaf wordt het hamburgers
het zijn 2 kaddetjes met gebakken ei met spek geworden..quote:Op woensdag 14 september 2005 16:28 schreef Ewaldus het volgende:
broodje hagel, ik heb training
ik eet bij jou vananvond oke?quote:
Had ik zondag ookquote:Op zondag 4 september 2005 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik iets haal betaal ik het meestal zelf en bepaal ik het dus ook zelf!
Behalve als iedereen hier wat gaat halen, dan betalen mijn ouders wel. Maar dat is meestal 1x in de 2 weken of minder.
Ik ga vandaag frietjes eten. Alweer!
Je bent nog steeds een kind hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Weet ik nog niet.
Morgen in iedergeval voor een deel mosselen, oh god. Die heb ik al 6 jaar niet meer gegeten en het lijkt me nog steeds vreselijk ranzig.Als kind deed ik alsof ik het lekker vond maar ik deed ze altijd in mijn zakken of sokken en moest zogenaamd naar de wc. whehe, wat een tijden.
ahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:20 schreef Aventura het volgende:
Whehe, ik dacht dat ik in CUL zat. Ben al heel erg lang geen PUB-je meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |