1 maar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een vriend van me werkt in het pannenkoekenhuis.Dus ik krijg een pannenkoek![]()
![]()
oeh had je niet moeten doen .. echt niet!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:51 schreef brainster het volgende:
Ik had spaghetti, ter voorbereiding op mijn komende 10 dagen in Italië
Is dat lekker?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
In CUL loopt ook al zo'n reeks
Dat zeiden ze over:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Dit is voor de jeugd/pubersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Volgens mij moet dit topic ook heten: "Wat wordt er vanavond voor jou gekookt door mammie...."quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:08 schreef Serinde het volgende:
Dan ben je uitgepuberd, moeten je ouders je op kamers gooien en ben je officieel uitgenodigd in Cul.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar als ze dan zelf kunnen koken ?
PUB begint een kopie te worden van de andere subfora op fok... Tijd dat deze onzin weer eens over is..quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:46 schreef Chielus het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit topic ook heten: "Wat wordt er vanavond voor jou gekookt door mammie...."
Apartquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Boontjesaardappels en frikandellen en jus
Misschien vanavond nog een appelpannenkoek
![]()
Van Knorr of Iglo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:22 schreef Brechtje het volgende:
Vanalles
Heerlijk offtopic inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |