quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
jullie geven Muus wel snel op zeg.. ze is er effe van tussen en men staat alweer te kwijlen boven de plakjes cake in de condoleance kamer..
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef Stenny het volgende:
Hallo, is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???
Sten
0900-muusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.
Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.
Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Stenny het volgende:
Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.
KIJK, dank je, DAT bedoel ik!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Stenny het volgende:
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.![]()
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
inderdaad... Straks is er echt wat met Muus, een ongeluk of iets dergelijks!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?![]()
Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privéquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
De liefde was niet wederzijds.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
Wordt ze gebanned als ze het aan ons vertelt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef yvonne het volgende:
Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privé
Geen idee, speculeren lijkt me zinloos, maar ik zie geen MED dat het ernstig is. Deze zou er echt wel gestaan hebben als dit het geval was of ik moet me wel heel erg in de crew vergissen. Misschien staat er meer info achter de schermen maar daar heb ik geen weet van en het is in ieder geval blijkbaar niet zo dat daar info staat die direct in een MED gezet moet worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?![]()
Nee waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wordt ze gebanned als ze het aan ons vertelt?
Okay, dat is idd duidelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:49 schreef yvonne het volgende:
Nee waarom?
De MED is echt duidelijk, we weten zelf ook niet hoe en waarom, dus als ze iets wil melden, graag, en zoals gezegd, anders houdt ze het privé
Nee, maar MUUS was iemand die niet als een labiel trutje overkwam.quote:
Best wel eng die censuur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:59 schreef broer het volgende:
Daar was je snel bij, Dago.
Kijk maar in je notes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Wat had ik eigenlijk in die post gezet dan?
Iets over 'achter de schermen'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Wat had ik eigenlijk in die post gezet dan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel eng die censuur.
Ik had zijn reactie zelf al weggehaald, om hem/haar te beschermen.
Dat is al erg genoeg.
Ik ben ook fok mindcontrolled.
Gaat nergens over. Veel te overtrokken. Zo wereldschokkend was het allemaal niet.quote:
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Dagonet het volgende:
oh, en censuur is altijd vooraf, moderatie is achteraf
O ja. Ontopic. Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
MUUS: mocht je dit ooit lezen: ik vond je een OK mod
Mooi 2 keer lekken in een kwartier is niet goed voor mijn cv.quote:
eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.
Dit is TRU.![]()
Was niet zo heel boeiend volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...![]()
en waarom ik moet ik goffer de goffer nou weer net dat bericht missen
quote:
Zal best, maar het is niet het doel van dit topicquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Mijn TRU-instinct zegt mij dat haar verdwijning iets met dat soort gedrag te maken heeft.
What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:05 schreef Tiesemans het volgende:
Damn Nick met zo'n reactie kan ik me voorstellen dat ze denkt "Fok it" ...
Anyways....
Jongedame weet je het zeker ....? Of maak je de time-out permanent ....?!
Zou zonde zijn....
Je bent geliefder dan je zelf mogelijk vermoed.
Sterkte
Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?
1. Het kan me niet schelen wat 'mensen' denken van mijn kritiek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:55 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.
Tenzij je uiteraard mijn commentaar meetelt als postieve kritiek.
And last but not least ... Jij weet blijkbaar meer dan de rest, getuige de inhoud van de overige postings.
LoL maarja D#CK kan soms sterke invloed hebben op de keuze van een man's woord.
Dat moge eens en voor altijd duidelijk zijn.
Joh...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
3. Jij kent mij totaal niet, dus het kan mij niet schelen wat jij vindt.
Btw heb je echt 1 uur zitten nadenken op je post?![]()
Okay dan, gelukkig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
Ja ho maar zeg!
Ga elkaar geen dingen aanpraten.
Er is gemaild, er is gebeld, tig keer.
Vanavond zelfs nog
Via Ripley kwam vandaag een berichtje dat ze gewoon leeft hoor
Van MUUS zelf dus.
Dat was madonna zover ik weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:
maar ik vond het plaatje van de vamp die een sigarettenwolkje uitblaast, erg grappig.
Aha, Madonna. Jammer dat bekendheden zoals John Travolta (Scientology Church), Tom Cruise (Scientology Church) en Madonna (Kabbalah, Joods geloof)) steun zoeken in rigide geloofssystemen. Ik was pas bij The War of The Worlds, en ik moest de hele tijd toen ik de film bekeek denken dat Tom Cruise bij die kerk is. Dat is toch echt een groot minpunt voor mij dat zulke mensen niet kritisch nadenken en tot een geloofssysteem vervallen. Ze putten daar veel kracht uit, dat is zo, maar als je de ins en outs eens goed gaat bekijken van zo'n geloof, valt het bitter tegen.quote:
Ej kerel, er is geen reden om mods aan te vallen. Speculeren kan prima bij TRU horen maar niet in deze topic graagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef Fonkmeistah het volgende:
nou nou je zit al lekker in je rol als moderator zie ik...
je was blijkbaar vergeten dat MUUS mod was in TRU en Onzin en dat het dus vrij logisch is als er geheel in traditie een hilarische mix van beide in dit specifieke MUUS topic aan bod komt.
want
a ) -een Topic openen in TRU waarin je niet mag speculeren
b) -een topic over MUUS zonder sarcasme , droge humor en grove sex georienteerde opmerkingen.
zijn eigenlijk nogal tegenstrijdig want a) is typisch TRU en b) is typisch MUUS.
dit topic is ter ere van MUUS en niet ter ere van een of andere nieuwe ingevoerde FOK! etiquette die blijkbaar liever heeft dat we na het burgerlijke plakje cake vooral niet blijven hangen want dat kost teveel koffie ..
Nice! Dit luister ik nu al vanaf gisteravond dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:36 schreef Tiesemans het volgende:
Afkomstig van www.Deepmix.ru - (mocht je geintresseerd zijn...)
Voor mij zijn mensen geen nummers die genoemd worden en weer verdwijnen. Ik vind dit geen reden, Yvonne, om mijn naam zodanig in een slecht daglicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
De gastslotjes lopen een beetje de spuigaten uit
Ik mag toch werkelijk hopen dat Coz en stenny het uit hun hoofd laten in iemands privé-leven te gaan zitten wroeten?
Ditt is een volledige inbreuk op iemands privéleven en ik mag toch hopen dat jullie hier niet serieus mee bezig zijn.
Bepaal jij wat mijn terrein is? Dat lijkt me een beetje te ver gaan, Yvonne.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef yvonne het volgende:
Als je je een beetje ingelezen zou hebben en de diverse uitleg gelezen zou hebben van mensen die haar al 3 jaar privé kennen zou je heel misschien begrijpen dat jeje nu op een terrein begeeft dat niet de jouwe is.
Tsja en ik vind het tever gaan als jij je in het privé leven van een internet persoon gaat mengen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Bepaal jij wat mijn terrein is? Dat lijkt me een beetje te ver gaan, Yvonne.![]()
Waar doe ik dat dan? Het beste was als Muus een korte note aan de Fokkers had geschreven. Nu blijven er een aantal toch in onzekerheid zitten. Vooral de toelichting van FOK was m.i. bijzonder vreemd: dat zij niet zou reageren en dat dit zo niet werkbaar was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja en ik vind het tever gaan als jij je in het privé leven van een internet persoon gaat mengen..
Ik kreeg de indruk dat jullie helemaal niet (!) met haar gepraat hebben over haar 'vertrek', en die indruk krijg ik nog steeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
Kun je me uitleggen wat daar dan ins hemelsnaam zo vreemd aan is
Ja hoor..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef Stenny het volgende:
Ik kreeg de indruk dat jullie helemaal niet (!) met haar gepraat hebben over haar 'vertrek', en die indruk krijg ik nog steeds.
Nou laat dan ook maar. Toch blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Wat moet daar na tig mails en tig telefoontjes dan verder nog over gezegd worden
Van ieder mailte ligt een cc bij Danny, wij zijn NIET de enige die constant gebeld hebben op mobiel en privé nummer.
Waar haal je in godesnaam dat idee vandaan na alle posts die erover gegaan zijn.
En waarom denk je van niet? 'Ze zou MIJ toch wel antwoorden?' En als ze dat nou es niet doet, als dat nou es óók Muus is, als ze rustig in staat is van de aardbodem te verdwijnen om daarna ooit ineens weer terug te komen, alsof er niets gebeurd is? En als dat nou es al jaren zo gaat? Omdat ze die ruimte nodig heeft? Ik heb dat altijd geaccepteerd, hoewel het wel even wennen was - ik heb ook die ongerustheid gekend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Stenny het volgende:
Ik heb Muus gemaild, maar ik denk niet dat de mail haar bereikt heeft.![]()
Okay, bedankt voor de toelichting, nou hier heb je nog wat kleurtjes, moet ik een regenboog voor je schilderen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
En waarom denk je van niet? 'Ze zou MIJ toch wel antwoorden?' En als ze dat nou es niet doet, als dat nou es óók Muus is, als ze rustig in staat is van de aardbodem te verdwijnen om daarna ooit ineens weer terug te komen, alsof er niets gebeurd is? En als dat nou es al jaren zo gaat? Omdat ze die ruimte nodig heeft? Ik heb dat altijd geaccepteerd, hoewel het wel even wennen was - ik heb ook die ongerustheid gekend.
Er is indirect contact geweest, alles is goed met haar.
Als ze contact gewild had, had ze echt wel op email gereageerd. En als haar pc defect is, zijn er nog altijd inet-cafés.
Mensen zijn zoals ze zijn, en doen wat ze doen. In een kleiner fok ging dat nog, kon ik die afwezigheid maskeren of verklaren. Zeker op een klein hoekje als truth. En truth kwam tekort, alleen heb ik dat opgelost door Mirage erbij te vragen, erbij. Dus niet in plaats van.
Maar ze was ook mod van onzin, en dat forum stelt zware eisen aan aanwezigheid en onderlinge communicatie. Als je een kleurtje krijgt, is dat niet omdat je een vriendje bent van de crew of omdat je je ergens ingenaaid hebt; maar omdat men denkt dat je dat kan, en ook wil.
Als door wat voor redenen dan ook blijkt dat het niet gaat, vervalt dat kleurtje. Ze was daar bij anderen ook voorstander van.
He, Nok, ik ben het helemaal met je eens, maar één of twee zinnetjes van Muus zelf (hoefde geen verklaring in te staan, alleen een weesgegroetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.....Bedank hier MUUS..... dat was het topic toch?
MUUS......Jouw vertrek is iets tussen jou en de crew van Fok! En wellicht jou persoonlijke omstandigheden. Als je daar iets over kwijt zou willen zou je dat vast doen.
Blijkbaar wil je dat niet, nu, en dat is ook okay.
Ik hoop dat je niet compleet overdonderd bent door allemaal users die je massaal zijn gaan mailen en blijven vragen, ondanks het feit dat je er niet op in bent gegaan. Ik hoop voor jou dat de users dat ook respecteren en zich er verder niet mee zullen bemoeien daar het hen blijkbaar gewoon niet aangaat.![]()
Als de tijd komt dat je er wel iets over kwijt zou willen dan merken we dat wel.
Respect voor crew die jouw gegevens en omstandigheden verder niet op het forum met andere users gaan bespreken.
Het gaat immers ook niemand ene zak aan.
Fine.... was fijn geweest maar dat heeft ze niet gedaan. So be it. Dus naai de scheur nu maar weer dicht danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:
[..]
He, Nok, ik ben het helemaal met je eens, maar één of twee zinnetjes van Muus zelf (hoefde geen verklaring in te staan, alleen een weesgegroetje) en ik had mijn scheur niet opengetrokken.
Zoiets:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Fine.... was fijn geweest maar dat heeft ze niet gedaan. So be it. Dus naai de scheur nu maar weer dicht dan
Met alle respect, maar het idee dat mensen (en de crewleden zijn hier mensen, geen virtuele robot-karakters * ) hier zouden zitten om de 'gebruikers te 'bevredigen' klopt niet helemaal ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou laat dan ook maar. Toch blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten.![]()
Leuke schilderijen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het idee dat mensen (en de crewleden zijn hier mensen, geen virtuele robot-karakters * ) hier zouden zitten om de 'gebruikers te 'bevredigen' klopt niet helemaal ...
Soms is het goed om ook dingen te laten rusten ....
Ik vind het ook jammer dat Muus nu weg is en ik denk dat niemand dit een passend afscheid vind, maar dan kan het zijn dat veel 'speurwerk' erachter niks brengt en mogelijk eerder tot meer ergernis zou kunnen leiden ...
Iig wens ik ook MUUS het allerbeste toe, en ik 'mis' haar zelfs voor zover ik hier toelaat om enige emoties te voelen omtrend zaken op verder een online internet-forum
Juist daarom heb ik ook geen zin er verder dingen achter te gaan zoeken ... of contact op te nemen, je kunt ervanuit gaan dat als ze dat zou willen, ze er best genoeg mogelijkheden toe zal hebben ...
* okey yvonne, dat ik dit zeg is maar eenmalig, en ik hoop en ga ervanuit dat je dit nooit tegen me gebruikt, en snel weer vergeet ik ook zulke dingen zeg
En dat was dus ook het probleem van de verantwoordelijken op Fok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:
He, Nok, ik ben het helemaal met je eens, maar één of twee zinnetjes van Muus zelf (hoefde geen verklaring in te staan, alleen een weesgegroetje) en ik had mijn scheur niet opengetrokken.
Muus, kom naar Huusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:47 schreef iteejer het volgende:
[..]
En dat was dus ook het probleem van de verantwoordelijken op Fok!![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Muus, kom naar Huus
Want de Truthjes staan op springen.![]()
Ut zal wel kosmische inspiratie zijn dan, want ik dacht ut ook al eerder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die schoot me gister al door de kop toen je er in ouwehoer over had
Laten we dat dan allen tezamen zingen ter afscheid aan MUUS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ut zal wel kosmische inspiratie zijn dan, want ik dacht ut ook al eerder.![]()
Okay wij beginnen, Nok, niet zo vals!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laten we dat dan allen tezamen zingen ter afscheid aan MUUS.
Laat andere users leuke zinnen toevoegen die iets te maken hebben met MUUS´ modperiode![]()
Want de truthers staan op springenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Okay wij beginnen, Nok, niet zo vals![Of was ik het zelf?
![]()
)
MUUS KOM NAAR HUUS
... ... ... ... ... ...
zijn jullie al zo oud dat je dat nummer nog hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:57 schreef Stenny het volgende:
Muus, kom naar Huus
Want de Truthjes staan op springen.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
zijn jullie al zo oud dat je dat nummer nog hebt meegemaakt![]()
![]()
Ik ben behoorlijk bejaard ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
zijn jullie al zo oud dat je dat nummer nog hebt meegemaakt![]()
![]()
de bejaarden zijn in here
Nou, jij bent niet de enige die op de knietjes gaat, me and my big mouth.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef Morwen het volgende:
Oeps, me and my big mouth![]()
Zo bedoelde ik die post die Yvonne aanhaalt helemaal niet. Ik had ergens gelezen dat er - voor de grap - een onderzoek naar de verdwijning van MUUS gestart zou worden. En dat coz de onderzoeksspecialist is en dus de aangewezen persoon. Ik heb geen seconde gedacht dat dat serieus genomen zou worden.
My wrong, het kwam niet goed over blijkbaar. Ik ben het er helemaal mee eens dat mensen met rust gelaten moeten worden en ik weet zeker dat anderen er precies zo over denken.
Sorry, Stenny en coz, ik zal het nooit meer doen [insert nederige op de knietjes smekende om vergeving smiley]![]()
Ja. zeg.... jullie op je knieen smekenden.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Stenny het volgende:
[..]
Nou, jij bent niet de enige die op de knietjes gaat, me and my big mouth.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef iteejer het volgende:
Ben je zo ontevreden over Mirage..?
Ik vind haar wel goed hoor, uitstekend zelfs!
Is het een wedstrijd dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef iteejer het volgende:
Ben je zo ontevreden over Mirage..?
Ik vind haar wel goed hoor, uitstekend zelfs!
Ik zal haar zometeen wel ff bellen voor een updatequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef livEliveD het volgende:
schop
Lucky you.. jouw nummer beantwoordt ze dus wel...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:28 schreef KastaNovakbond het volgende:
Ik zal haar zometeen wel ff bellen voor een update.
Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:33 schreef iteejer het volgende:
Lucky you.. jouw nummer beantwoordt ze dus wel...
Ik zal dit ff sticky maken, hoeft er ook niet meer geschopt te wordenEn kun je je bevindingen hier melden.
Vakbondquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef KastaNovakbond het volgende:
[..]
Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwen.
Bel haar nu dan nog maar es voor die update die je ons net beloofdequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef KastaNovakbond het volgende:
Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwen.
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ja, eh, waar is die Muus nou? Ze was toch ineens weg ofzo?
We kunnen ook een aparte muus slowchat openen? Onder leiding van kasta en livelived?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh, ja, eh, waar is die Muus nou? Ze was toch ineens weg ofzo?
Hoewel Mirage aanvankelijk alleen maar een soort toegevoegde mod zou zijn, doet ze het nu praktisch alleen en dat gaat inderdaad perfect!! Thanksquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef skiczukie het volgende:
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |