abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:04:11 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29541794
MUUS heeft altijd erg veel tijd in het modereren gestoken en deed dit volgens mij en vele anderen erg goed. Echter, aan alles komt een eind:
MUUS stopt als moderator.

Ik denk dat het terecht is om, zeker gezien de lange tijd dat ze moderator was, even een bedank topic te maken. Dus, bedank hier MUUS!

Overigens is dit geen (!) speculatie topic over het hoe, wat, etc. of eventuele toekomstzaken
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29541843
Tjonge...

MUUS bedankt, je was een geweldige mod en helemaal op TRU uitstekend op je plek .

Bedankt voor je inzet .
pi_29541886
MUUS

Ik kan me Truth haast niet voorstellen zonder een blauwe MUUS, maar je komt toch zeker nog wel in het zwart posten heh

MUUS, bedankt
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29542182
Nog een keertje :

MUUS: heel erg bedankt voor alle moderende moeite! You did a great job!
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:28:09 #5
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29542336
MUUS

Bedankt
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29542834
M'n Muusje, wat doe je ..

maarre watskebeurt eigenlijk ? uit mededelingen maak ik op dat er geen contact meer is met Muus. is ze niet gewoon op vakantie ofzo ?.. ligt haar internet verbinding eruit ?,is ze geveld door ziekte of een ongeluk ?, of is ze gewoon Fok!ed op ?.

Uiteraard een verdwijning geheel in truth stijl. maar het lijkt me een beetje voorbarig om tijdens de vakantie periode een mod te dumpen simpelweg omdat ze "niet thuis is".

Iteejer doe eens wat licht schijnen op dit onderwerp..

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:41:42 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_29544083
neeee
wij danken u MUUS.
Goed gedaan altijd.

En er zijn niet veel mooie mods
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:57:16 #8
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_29544461
Bedankt MUUS,

wanneer je er wel was was je okay
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_29544559
Dank je wel MUUS voor alle tijd en moeite die je in truth gestoken hebt.

Als user vond ik je een hele leuke/goeie mod......
ik had gehoopt dat ik je als medemod ook mee zou maken, helaas is het voor nu iets anders gelopen.

Het ga je goed en hopenlijk bezoek je binnenkort Fok weer !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29544934
MUUS, bedankt
pi_29545821
Neeeeeee! Niet mn favo mod! Waaróm?!
pi_29549023
Volgens mij heb ik mijn enige ban ooit aan haar te danken ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29550449
Muus bedankt, voor je moderatie, maar vooral ook voor het mij- en onszelf laten zijn in Truth.
Voor het (net als Iteejer ea) openstaan voor onze verhalen, visies, etc. Om samen verder te komen, interesses te delen etc. Bedankt!

En ik weet niet wat je gaat doen etc, topic niet gelezen.
Maar het ga je goed!

en nu ben ik genoeg lief geweest voor vandaag
pi_29550547
MUUS je was een topmod!

en ik mis je

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:37:32 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29550602
Jammer MUUS, kom snel weer terug. . Zwart is ook leuk hoor!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29550653
Too bad. MUUS was zwaar OK.
123
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:40:05 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_29551893

Wel blijven posten hoor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29551922
Ja, je was top MUUS.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:00:40 #19
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_29552737
Ja, ik mis MUUS ook, waar hangt ze uit dan?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 06:54:51 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_29553376
Wie moet dan nu achter de schermen het ingekakte zooitje af en toe een schop geven?

Muus
  donderdag 11 augustus 2005 @ 07:23:18 #21
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29553430
als notoire truth zoeker doet het ontbreken van enige heldere informatie omtrend deze penibele situatie mij uitermate frustreren.. *pot valiums grijpt*
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:22:56 #22
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29555236
ze is niet alleen geen mod meer, ze wil ook niet meer met ons praten.... ....... ....
Whhhhaaaa aaaaaaaa aaaaaa *snik* aaaaa aaah....

ze is niet toevallig een dagje naar londen geweest met d'r rugzak ?
pi_29555261
Een topmod was je. En je zal gemist worden, weet ik zeker. Dag MUUSJE
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:31:58 #24
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29555426
jullie geven Muus wel snel op zeg.. ze is er effe van tussen en men staat alweer te kwijlen boven de plakjes cake in de condoleance kamer..
  donderdag 11 augustus 2005 @ 10:44:13 #25
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_29555687
MUUS ik weet dat ik geen muus mag zeggen. Zover ik ook weet had je veel kennis van zaken. Ik vind het jammer. Succes verder
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:06:34 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29559357
doei MUUS
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:14:30 #27
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29559527
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
jullie geven Muus wel snel op zeg.. ze is er effe van tussen en men staat alweer te kwijlen boven de plakjes cake in de condoleance kamer..
!
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29561203
Stali. en Ryan3 hebben dr meegenomen naar het bos

dag MUUSje
pi_29562868
Hallo,

Muus zou m.i. nooit weggaan zonder verklaring; ik vind dit wel erg vreemd. Ik zou geen afscheid nemen voordat we weten wat er aan de hand is. Dus ik wacht liever nog even, en misschien kan iemand die Muus persoonlijk kent, eens bij haar thuis gaan checken, je weet maar nooit, het kan van alles zijn.

Groetjes,

Sten
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:57:31 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29562925
Tis ook afscheid als mod (zie mededeling)
Speculeren is niet zinvol imho
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29563451
MUUS

Je was een goeie mod
Bedankt voor alles
pi_29565973
Hallo , is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???

Sten
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:47:40 #34
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29566203
Dag MUUS.

Ik hoop dat je in de toekomst weer tijd/ zin vindt om hier weer te komen. Is het niet als mod dan tenminste als gewone user.
Horrible Cunt!
pi_29566726
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.

Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.

Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29566732
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef Stenny het volgende:
Hallo , is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???

Sten
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29567504
Sterkte MUUS dikke , hopelijk zien we je nog is
pi_29569688
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

0900-muus
pi_29571322
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.

Sten
pi_29571370
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.

Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.

Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:02:09 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_29571382
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Stenny het volgende:

Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
pi_29571416
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef APK het volgende:

[..]

En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
KIJK, dank je, DAT bedoel ik!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:16:13 #43
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29571723
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Stenny het volgende:
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
pi_29571840
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?
pi_29571935
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:

[..]

inderdaad... Straks is er echt wat met Muus, een ongeluk of iets dergelijks!

Wat ook nog kan zijn is dat Muus een paar dagen op vakantie is en niet wilde dat iedereen dit wist...
Wanneer was Muus hier voor het laatst?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:46 #46
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29572002
De afwezigheid van MUUS viel me al enkele weken op.. als we haar dan nu nog moeten redden is het hooguit van de maden die zich kostelijk tegoed doen aan haar karkas

ik hou het vooralsnog op vakantie..

of om het smeuig te houden.. een IP ban uit wraak op een stukgelopen affaire met danny..
  Admin vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:06 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29572115
Ja ho maar zeg!
Ga elkaar geen dingen aanpraten.
Er is gemaild, er is gebeld, tig keer.
Vanavond zelfs nog
Via Ripley kwam vandaag een berichtje dat ze gewoon leeft hoor
Van MUUS zelf dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:04 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572234
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
  Admin vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:41:12 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29572254
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privé
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:41:41 #50
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29572261
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
De liefde was niet wederzijds.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:45:08 #51
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572325
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:41 schreef yvonne het volgende:

Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privé
Wordt ze gebanned als ze het aan ons vertelt?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:48:59 #52
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29572411
Edit: te laat

Origineel:
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
Geen idee, speculeren lijkt me zinloos, maar ik zie geen MED dat het ernstig is. Deze zou er echt wel gestaan hebben als dit het geval was of ik moet me wel heel erg in de crew vergissen. Misschien staat er meer info achter de schermen maar daar heb ik geen weet van en het is in ieder geval blijkbaar niet zo dat daar info staat die direct in een MED gezet moet worden.

Als sommige users die ik goed ken ineens niet meer zouden verschijnen dan zou ik er contact mee zoeken buiten Fok om. Afhankelijk van wat degene wil meld ik dit wel of niet (al dan niet achter de schermen, via via). Gezien de vraag naar opheldering kan ik me niet voorstellen dat dit contact niet gezocht is. Je kunt ervan uitgaan dat dit echt wel het geval is. Blijkbaar (vooralsnog) geen reden tot paniek. Ze wordt echt niet genegeerd
  Admin vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:49:06 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29572416
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef APK het volgende:

[..]

Wordt ze gebanned als ze het aan ons vertelt?
Nee waarom?
De MED is echt duidelijk, we weten zelf ook niet hoe en waarom, dus als ze iets wil melden, graag, en zoals gezegd, anders houdt ze het privé

vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:54:00 #54
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29572508
MUUS LEEFT!

MUUS is ons gezever zat nouja geef d'r eens ongelijk..

MUUS we missen je wel hoor..

Je netelige aanwezigheid heeft immers in ons allen de masochist losgemaakt..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:55:03 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572531
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:49 schreef yvonne het volgende:

Nee waarom?
De MED is echt duidelijk, we weten zelf ook niet hoe en waarom, dus als ze iets wil melden, graag, en zoals gezegd, anders houdt ze het privé
Okay, dat is idd duidelijk.
Ik vind het slechts vreemd dat iemand, die meer dan behoorlijke toewijding toonde, opeens wegloopt.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:58:06 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29572589
Ik heb er alle vertrouwen in dat we haar binnenkort weer zullen zien.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:59:23 #57
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:01:26 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572653
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:56 schreef SHERMAN het volgende:

Knip. Niet lekken.
Nee, maar MUUS was iemand die niet als een labiel trutje overkwam.
Vandaar dat haar plotselinge verdwijning misschien enige vraagtekens opriep bij de TRU labielo's
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:05:20 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572709
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:59 schreef broer het volgende:
Daar was je snel bij, Dago.
Best wel eng die censuur.

Ik had zijn reactie zelf al weggehaald, om hem/haar te beschermen.
Dat is al erg genoeg.

Ik ben ook fok mindcontrolled.
pi_29572752
Wat had ik eigenlijk in die post gezet dan?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:08:23 #61
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_29572771
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Kijk maar in je notes.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:08:54 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572782
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Iets over 'achter de schermen'.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:09:11 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29572789
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had zijn reactie zelf al weggehaald, om hem/haar te beschermen.
Dat is al erg genoeg.

Ik ben ook fok mindcontrolled.

we waren tegelijk wat dat betreft

oh, en censuur is altijd vooraf, moderatie is achteraf
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:10:07 #64
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_29572818
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Gaat nergens over. Veel te overtrokken. Zo wereldschokkend was het allemaal niet.

Maar goed. Als Dago dat nodig vindt, dan moet Dago dat doen.
pi_29572824
MUUS: mocht je dit ooit lezen: ik vond je een OK mod
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:11:03 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572835
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Dagonet het volgende:

oh, en censuur is altijd vooraf, moderatie is achteraf
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.

Dit is TRU.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:11:51 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572853
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef SHERMAN het volgende:

Zover was ik ook.
Meer was het niet.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:11:56 #68
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_29572857
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
MUUS: mocht je dit ooit lezen: ik vond je een OK mod
O ja. Ontopic. Dat vond ik ook.
pi_29572862
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef broer het volgende:

[..]

Nee, hoor.
Mooi 2 keer lekken in een kwartier is niet goed voor mijn cv.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:19:57 #70
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29573000
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.

Dit is TRU.
eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...

en waarom moet ik goffer de goffer nou weer net dat bericht missen
pi_29573015
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...

en waarom ik moet ik goffer de goffer nou weer net dat bericht missen
Was niet zo heel boeiend volgens mij hoor.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:24:06 #72
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29573064
Ontopic dan maar weer?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:24:54 #73
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29573080
M U U S

kom je nog wel een keer op irc?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:26:23 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_29573117
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:24 schreef livEliveD het volgende:
Ontopic dan maar weer?

Deleten, zeker in dit subforum.....

Mijn TRU-instinct zegt mij dat haar verdwijning iets met dat soort gedrag te maken heeft.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:37:21 #75
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29573348
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Mijn TRU-instinct zegt mij dat haar verdwijning iets met dat soort gedrag te maken heeft.
Zal best, maar het is niet het doel van dit topic
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 03:11:30 #76
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29574847
MUUS had erg lekkere tieten; ze zullen gemist worden als je mocht besluiten niet meer te posten op FOK!.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:05:27 #77
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29575305
Damn Nick met zo'n reactie kan ik me voorstellen dat ze denkt "Fok it" ...

Anyways....

Jongedame weet je het zeker ....? Of maak je de time-out permanent ....?!
Zou zonde zijn....
Je bent geliefder dan je zelf mogelijk vermoed.

Sterkte
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:11:30 #78
106776 Nickthedick
pi_29575324
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 04:05 schreef Tiesemans het volgende:
Damn Nick met zo'n reactie kan ik me voorstellen dat ze denkt "Fok it" ...

Anyways....

Jongedame weet je het zeker ....? Of maak je de time-out permanent ....?!
Zou zonde zijn....
Je bent geliefder dan je zelf mogelijk vermoed.

Sterkte
What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 04:55:15 #79
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29575476
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 04:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?
Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.
Tenzij je uiteraard mijn commentaar meetelt als postieve kritiek.
And last but not least ... Jij weet blijkbaar meer dan de rest, getuige de inhoud van de overige postings.
LoL maarja D#CK kan soms sterke invloed hebben op de keuze van een man's woord.
Dat moge eens en voor altijd duidelijk zijn.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:00:19 #80
106776 Nickthedick
pi_29575489
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 04:55 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.
Tenzij je uiteraard mijn commentaar meetelt als postieve kritiek.
And last but not least ... Jij weet blijkbaar meer dan de rest, getuige de inhoud van de overige postings.
LoL maarja D#CK kan soms sterke invloed hebben op de keuze van een man's woord.
Dat moge eens en voor altijd duidelijk zijn.
1. Het kan me niet schelen wat 'mensen' denken van mijn kritiek.
2. Het kan me niet schelen wat andere mensen posten
3. Jij kent mij totaal niet, dus het kan mij niet schelen wat jij vindt.
4. MUUS heeft ontzettend lekkere tieten en ik hoop dat ze nog eens gepost worden.

Btw heb je echt 1 uur zitten nadenken op je post?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 05:36:37 #81
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29575560
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 05:00 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

3. Jij kent mij totaal niet, dus het kan mij niet schelen wat jij vindt.

Btw heb je echt 1 uur zitten nadenken op je post?
Joh...

Dat scheelt jou toch niks ofwel ?

"Dat ik zo nu en dan inlog om een reply te posten."

(*edit*) Nu bijv ga ik weer ff offline om van streaming internet radio te genieten.
Afkomstig van www.Deepmix.ru - (mocht je geintresseerd zijn...)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tiesemans op 12-08-2005 05:41:39 ]
pi_29577145
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
Ja ho maar zeg!
Ga elkaar geen dingen aanpraten.
Er is gemaild, er is gebeld, tig keer.
Vanavond zelfs nog
Via Ripley kwam vandaag een berichtje dat ze gewoon leeft hoor
Van MUUS zelf dus.
Okay dan, gelukkig.
Maar lieve Muus als je dit leest, we vinden het volgens mij allemaal heel jammer dat je opeens weg bent. Zo lang ben ik nog niet op FOK< maar ik vond het plaatje van de vamp die een sigarettenwolkje uitblaast, erg grappig. En die zin: "I have the tendency of getting very physical
So watch your step cause if I do you'll need a miracle."

Is er nu ook eeen wonder voor nodig om jou hier weer terug te laten komen? Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, hè Muus.

Groetjes,

Sten
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:46:07 #83
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29577176
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:
maar ik vond het plaatje van de vamp die een sigarettenwolkje uitblaast, erg grappig.
Dat was madonna zover ik weet
pi_29578393
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:46 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Dat was madonna zover ik weet
Aha, Madonna. Jammer dat bekendheden zoals John Travolta (Scientology Church), Tom Cruise (Scientology Church) en Madonna (Kabbalah, Joods geloof)) steun zoeken in rigide geloofssystemen. Ik was pas bij The War of The Worlds, en ik moest de hele tijd toen ik de film bekeek denken dat Tom Cruise bij die kerk is. Dat is toch echt een groot minpunt voor mij dat zulke mensen niet kritisch nadenken en tot een geloofssysteem vervallen. Ze putten daar veel kracht uit, dat is zo, maar als je de ins en outs eens goed gaat bekijken van zo'n geloof, valt het bitter tegen.
Net zo'n effect als bij Bassie en Adriaan; sinds die kerels ruzie met elkaar maakten en het om geld leek te gaan, is die serie ook besmet voor mij (niet daar ik daar nu nog naar kijk ).

Sten
pi_29578871
Mensen.. móet dit nou ?
Ik heb gisteren met een vriendelijk maar voor mijn gevoel dúidelijke post aan proberen te geven dat dit soort slowchat en/of gespeculeer níet de bedoeling van dit topic is en dus níet op prijs wordt gesteld.
Ik heb ook aangegeven dat als je dit toch nodig acht je vrij bent dit op een andere plaats voort te zetten.

Moet ik nou 1,5 pagina gebagger verwijderen ?? het is allemaal reactie op reactie....
als jullie zo begaan zijn met MUUS dan hou je dit topic netjes en schoon.

Ik heb mij beperkt tot maar enkele posts over onderdelen van MUUS haar lichaam en tot posts waarin LivEliveD beticht wordt van azen op haar baan.

[sencuur].......[/sencuur]
Sir Winston Churchill
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:37:14 #86
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29580028
nou nou je zit al lekker in je rol als moderator zie ik...
je was blijkbaar vergeten dat MUUS mod was in TRU en Onzin en dat het dus vrij logisch is als er geheel in traditie een hilarische mix van beide in dit specifieke MUUS topic aan bod komt.

want
a ) -een Topic openen in TRU waarin je niet mag speculeren
b) -een topic over MUUS zonder sarcasme , droge humor en grove sex georienteerde opmerkingen.

zijn eigenlijk nogal tegenstrijdig want a) is typisch TRU en b) is typisch MUUS.

dit topic is ter ere van MUUS en niet ter ere van een of andere nieuwe ingevoerde FOK! etiquette die blijkbaar liever heeft dat we na het burgerlijke plakje cake vooral niet blijven hangen want dat kost teveel koffie ..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:30:54 #87
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29581053
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef Fonkmeistah het volgende:
nou nou je zit al lekker in je rol als moderator zie ik...
je was blijkbaar vergeten dat MUUS mod was in TRU en Onzin en dat het dus vrij logisch is als er geheel in traditie een hilarische mix van beide in dit specifieke MUUS topic aan bod komt.

want
a ) -een Topic openen in TRU waarin je niet mag speculeren
b) -een topic over MUUS zonder sarcasme , droge humor en grove sex georienteerde opmerkingen.

zijn eigenlijk nogal tegenstrijdig want a) is typisch TRU en b) is typisch MUUS.

dit topic is ter ere van MUUS en niet ter ere van een of andere nieuwe ingevoerde FOK! etiquette die blijkbaar liever heeft dat we na het burgerlijke plakje cake vooral niet blijven hangen want dat kost teveel koffie ..
Ej kerel, er is geen reden om mods aan te vallen. Speculeren kan prima bij TRU horen maar niet in deze topic graag Het is simpelweg een bedank topic! Bedanken mag je doen zoals jij dat wilt. Het lijkt mij persoonlijk, ongeacht eventuele speculatie hoe MUUS met dit soort dingen om zou gaan, niet ok om bepaalde lichaamsdelen te accentueren in dat bedankje. Das mijn mening maar dat moet iemand wat mij betreft dus helemaal zelf weten. Speculeren, hoe graag iemand dat ook mocht willen, mag je van mij overal doen maar niet hier graag. Das simpelweg een verzoek en omdat het te verwachten was heb ik het daarom ook in de OP gezet.

Gisteren waren er users ongerust, dit is beantwoord. Zullen we het daar, voor wat dit topic betreft, bij laten?
pi_29581633
@ iedereen in truth:
Muus is altijd mijn maatje geweest. Ze was een prima mod, had een eigen zeer herkenbare stijl. Maar ze is ook mens. En mensen hebben eigen overwegingen, en ook een eigen leven. De reden dat ze zwart is, ligt compleet in het bereik van haar eigen leven en is dus niet onze zaak.

Inmiddels heeft ze indirect via zeer betrouwbare bron laten weten dat alles in orde is, ongerustheid is dus niet meer nodig.

Wat betreft opvolging: Mirage doet meer dan Muus en ik de laatste tijd samen, crewuitbreiding is dus verder onnodig en is momenteel totaal geen issue.

Er is nu dus geen reden meer om te speculeren over de reden dat ze weg is, noch over een eventuele opvolging. Oftewel, we kunnen weer enigszins proberen ontopic te blijven.

@ Muus:
Jammer, heel jammer. Verder mail ik je wel, dit gaat niemand verder iets aan.
pi_29582763
er laat bij is

Bedankt MUUS voor je enorme inzet altijd hier in TRU. Ik vond je als mod hier prima op je plek zitten.
Jammer dat het op deze manier moet stoppen, maar ik hoop je snel weer te zien posten hier
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:31:57 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29601606
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 05:36 schreef Tiesemans het volgende:
Afkomstig van www.Deepmix.ru - (mocht je geintresseerd zijn...)
Nice! Dit luister ik nu al vanaf gisteravond dus

Goed om te horen dat er wel contact met MUUS is trouwens, is ze toch niet van de aardbodem afgevallen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_29602503
MUUS, bedankt!

* TheWilliedockSaints kruipt weer in z'n hoekje
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:04:42 #92
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29611822
*karaoke microfoon pakt*

Neeeeeeeeiiiiieeeeejjj , ze is er niet
En ik denk niet dat ze nog komt
Neeuuuuuuujjjj, ze is er niet
En ik vraag me af waaaaaaaaaaaaroooooommm

De blöf MUUS blues
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:22:05 #93
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29657818
nou nou... uit het oog , uit het hart MSN buddylist..

De magere opkomst in dit MUUS memoriam topic is toch best als beledigend te beschouwen..

dat notabene ik als haar minst favoriete fokker de bloemetjes moet komen verversen enzo...
bij deze een nieuw boeketje dan..

't moet niet veel kleffer worden ook
pi_29661369
Bedankt Muus, we hebben nooit echt direct veel contact gehad, maar je was mijn favo mod, of dat komt door je geweldige avator, of door je persoonlijke stijl, of wat dan ook... Je word gemist
Nogmaals bedankt voor alles wat je hier gedaan hebt.
What to think or what not to think... THAT's the question
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 04:27:07 #95
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_29680916
Wat nou als Muus spijt zou hebben van haar beslissing en ze misschien toch zoiets zou hebben van: "nou misschien wil ik eigenlijk wel dat het is alsof mijn weggaan nooit heeft plaatsgevonden."
Wat dan ?
Zou ze eventueel dan nog terug kunnen keren ?
Niet dat ik nou wil uitdokteren of ze gedwongen word of niet (echt niet geintresseerd nee....)
Maar meer omdat mensen soms om persoonlijke redenen hun hart verharden of beslissingen nemen waar ze mogelijkerwijs toch spijt van krijgen.
En wij mensen vinden het dan altijd heel gewoon om er niet bij stil te staan dat soms mensen daadwerkelijk spijt kunnen krijgen en hun beslissing mogelijk wensen terug te draaien.
Endus houd wij medemens danook vaak die optie niet open omdat het gewoon niet vaak gebeurd dat iemand terug komt op zijn of haar beslissing...
Vandaar m'n nieuwschierigheid, endus deze vraag..

dinsdag 16 augustus 2005 @ 04:36:09 #96
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29680970
Jammer MUUS, maar je hebt er vast goede redenen voor
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29683067
B'dank MUUS!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 10:21:12 #98
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29683115
geen dank
pi_29710895
Ik mis Muus, gek hoe snel je je aan iemand hecht. Muus is Muus, daar kan niemand voor invallen.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:16:21 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29711413
MUUS bedankt voor je inzet en hopelijk zie ik je nog eens hier verschijnen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:27:25 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29775043
De gastslotjes lopen een beetje de spuigaten uit
Ik mag toch werkelijk hopen dat Coz en stenny het uit hun hoofd laten in iemands privé-leven te gaan zitten wroeten?

Ditt is een volledige inbreuk op iemands privéleven en ik mag toch hopen dat jullie hier niet serieus mee bezig zijn.

vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:42:43 #102
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29775432
Waarom heb ik toch steeds het gevoel dat ik dingen mis
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:44:08 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29775463
Je mist niks, alleen zijn er blijkbaar users die hun neus in zaken willen steken die hun niets aangaan, in iemands privé leven gaan wroeten is so not done.

pi_29776058
Ik ken muus al jaren, ik weet ook redelijk wat er nu speelt, ze heeft me daar genoeg over verteld en ik kan één en één best bij elkaar optellen.
Dat gaat echter niemand iets aan, ik ben dan ook niet van plan daar ook maar iets over te zeggen. Er is niets om je zorgen over te maken. Ze leidt, zoals wij allemaal, haar eigen leven, en inmenging of gedram is nergens goed voor.
Mochten er ideeen ontstaan dat de komst van Mirage iets te maken heeft met haar vertrek, dat dat een complot was om haar weg te krijgen: complete onzin.
pi_29777177
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef yvonne het volgende:
De gastslotjes lopen een beetje de spuigaten uit
Ik mag toch werkelijk hopen dat Coz en stenny het uit hun hoofd laten in iemands privé-leven te gaan zitten wroeten?

Ditt is een volledige inbreuk op iemands privéleven en ik mag toch hopen dat jullie hier niet serieus mee bezig zijn.
Voor mij zijn mensen geen nummers die genoemd worden en weer verdwijnen. Ik vind dit geen reden, Yvonne, om mijn naam zodanig in een slecht daglicht te plaatsen.
Ik heb Muus gemaild, maar ik denk niet dat de mail haar bereikt heeft.
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:50:34 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29777284
Als je je een beetje ingelezen zou hebben en de diverse uitleg gelezen zou hebben van mensen die haar al 3 jaar privé kennen zou je heel misschien begrijpen dat jeje nu op een terrein begeeft dat niet de jouwe is.

pi_29777834
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef yvonne het volgende:
Als je je een beetje ingelezen zou hebben en de diverse uitleg gelezen zou hebben van mensen die haar al 3 jaar privé kennen zou je heel misschien begrijpen dat jeje nu op een terrein begeeft dat niet de jouwe is.
Bepaal jij wat mijn terrein is? Dat lijkt me een beetje te ver gaan, Yvonne.
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:09:47 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29777889
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Bepaal jij wat mijn terrein is? Dat lijkt me een beetje te ver gaan, Yvonne.
Tsja en ik vind het tever gaan als jij je in het privé leven van een internet persoon gaat mengen..

pi_29778238
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tsja en ik vind het tever gaan als jij je in het privé leven van een internet persoon gaat mengen..
Waar doe ik dat dan? Het beste was als Muus een korte note aan de Fokkers had geschreven. Nu blijven er een aantal toch in onzekerheid zitten. Vooral de toelichting van FOK was m.i. bijzonder vreemd: dat zij niet zou reageren en dat dit zo niet werkbaar was.
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:21:24 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29778260
Kun je me uitleggen wat daar dan ins hemelsnaam zo vreemd aan is

pi_29778292
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:21 schreef yvonne het volgende:
Kun je me uitleggen wat daar dan ins hemelsnaam zo vreemd aan is
Ik kreeg de indruk dat jullie helemaal niet (!) met haar gepraat hebben over haar 'vertrek', en die indruk krijg ik nog steeds.
  Admin vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:25:09 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29778374
Wat moet daar na tig mails en tig telefoontjes dan verder nog over gezegd worden
Van ieder mailte ligt een cc bij Danny, wij zijn NIET de enige die constant gebeld hebben op mobiel en privé nummer.
Waar haal je in godesnaam dat idee vandaan na alle posts die erover gegaan zijn.

pi_29778410
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef Stenny het volgende:
Ik kreeg de indruk dat jullie helemaal niet (!) met haar gepraat hebben over haar 'vertrek', en die indruk krijg ik nog steeds.
Ja hoor..
pi_29778537
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Wat moet daar na tig mails en tig telefoontjes dan verder nog over gezegd worden
Van ieder mailte ligt een cc bij Danny, wij zijn NIET de enige die constant gebeld hebben op mobiel en privé nummer.
Waar haal je in godesnaam dat idee vandaan na alle posts die erover gegaan zijn.
Nou laat dan ook maar. Toch blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten.
pi_29778578
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Stenny het volgende:
Ik heb Muus gemaild, maar ik denk niet dat de mail haar bereikt heeft.
En waarom denk je van niet? 'Ze zou MIJ toch wel antwoorden?' En als ze dat nou es niet doet, als dat nou es óók Muus is, als ze rustig in staat is van de aardbodem te verdwijnen om daarna ooit ineens weer terug te komen, alsof er niets gebeurd is? En als dat nou es al jaren zo gaat? Omdat ze die ruimte nodig heeft? Ik heb dat altijd geaccepteerd, hoewel het wel even wennen was - ik heb ook die ongerustheid gekend.
Er is indirect contact geweest, alles is goed met haar.
Als ze contact gewild had, had ze echt wel op email gereageerd. En als haar pc defect is, zijn er nog altijd inet-cafés.
Mensen zijn zoals ze zijn, en doen wat ze doen. In een kleiner fok ging dat nog, kon ik die afwezigheid maskeren of verklaren. Zeker op een klein hoekje als truth. En truth kwam tekort, alleen heb ik dat opgelost door Mirage erbij te vragen, erbij. Dus niet in plaats van.
Maar ze was ook mod van onzin, en dat forum stelt zware eisen aan aanwezigheid en onderlinge communicatie. Als je een kleurtje krijgt, is dat niet omdat je een vriendje bent van de crew of omdat je je ergens ingenaaid hebt; maar omdat men denkt dat je dat kan, en ook wil.
Als door wat voor redenen dan ook blijkt dat het niet gaat, vervalt dat kleurtje. Ze was daar bij anderen ook voorstander van.
pi_29778632
Zucht.....Bedank hier MUUS..... dat was het topic toch?

MUUS......Jouw vertrek is iets tussen jou en de crew van Fok! En wellicht jou persoonlijke omstandigheden. Als je daar iets over kwijt zou willen zou je dat vast doen.

Blijkbaar wil je dat niet, nu, en dat is ook okay.
Ik hoop dat je niet compleet overdonderd bent door allemaal users die je massaal zijn gaan mailen en blijven vragen, ondanks het feit dat je er niet op in bent gegaan. Ik hoop voor jou dat de users dat ook respecteren en zich er verder niet mee zullen bemoeien daar het hen blijkbaar gewoon niet aangaat.
Als de tijd komt dat je er wel iets over kwijt zou willen dan merken we dat wel.

Respect voor crew die jouw gegevens en omstandigheden verder niet op het forum met andere users gaan bespreken.
Het gaat immers ook niemand ene zak aan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29778667
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef iteejer het volgende:

[..]

En waarom denk je van niet? 'Ze zou MIJ toch wel antwoorden?' En als ze dat nou es niet doet, als dat nou es óók Muus is, als ze rustig in staat is van de aardbodem te verdwijnen om daarna ooit ineens weer terug te komen, alsof er niets gebeurd is? En als dat nou es al jaren zo gaat? Omdat ze die ruimte nodig heeft? Ik heb dat altijd geaccepteerd, hoewel het wel even wennen was - ik heb ook die ongerustheid gekend.
Er is indirect contact geweest, alles is goed met haar.
Als ze contact gewild had, had ze echt wel op email gereageerd. En als haar pc defect is, zijn er nog altijd inet-cafés.
Mensen zijn zoals ze zijn, en doen wat ze doen. In een kleiner fok ging dat nog, kon ik die afwezigheid maskeren of verklaren. Zeker op een klein hoekje als truth. En truth kwam tekort, alleen heb ik dat opgelost door Mirage erbij te vragen, erbij. Dus niet in plaats van.
Maar ze was ook mod van onzin, en dat forum stelt zware eisen aan aanwezigheid en onderlinge communicatie. Als je een kleurtje krijgt, is dat niet omdat je een vriendje bent van de crew of omdat je je ergens ingenaaid hebt; maar omdat men denkt dat je dat kan, en ook wil.
Als door wat voor redenen dan ook blijkt dat het niet gaat, vervalt dat kleurtje. Ze was daar bij anderen ook voorstander van.
Okay, bedankt voor de toelichting, nou hier heb je nog wat kleurtjes, moet ik een regenboog voor je schilderen?
pi_29778720
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef nokwanda het volgende:
Zucht.....Bedank hier MUUS..... dat was het topic toch?

MUUS......Jouw vertrek is iets tussen jou en de crew van Fok! En wellicht jou persoonlijke omstandigheden. Als je daar iets over kwijt zou willen zou je dat vast doen.

Blijkbaar wil je dat niet, nu, en dat is ook okay.
Ik hoop dat je niet compleet overdonderd bent door allemaal users die je massaal zijn gaan mailen en blijven vragen, ondanks het feit dat je er niet op in bent gegaan. Ik hoop voor jou dat de users dat ook respecteren en zich er verder niet mee zullen bemoeien daar het hen blijkbaar gewoon niet aangaat.
Als de tijd komt dat je er wel iets over kwijt zou willen dan merken we dat wel.

Respect voor crew die jouw gegevens en omstandigheden verder niet op het forum met andere users gaan bespreken.
Het gaat immers ook niemand ene zak aan.
He, Nok, ik ben het helemaal met je eens, maar één of twee zinnetjes van Muus zelf (hoefde geen verklaring in te staan, alleen een weesgegroetje ) en ik had mijn scheur niet opengetrokken.
pi_29778765
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

He, Nok, ik ben het helemaal met je eens, maar één of twee zinnetjes van Muus zelf (hoefde geen verklaring in te staan, alleen een weesgegroetje ) en ik had mijn scheur niet opengetrokken.
Fine.... was fijn geweest maar dat heeft ze niet gedaan. So be it. Dus naai de scheur nu maar weer dicht dan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29778816
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Fine.... was fijn geweest maar dat heeft ze niet gedaan. So be it. Dus naai de scheur nu maar weer dicht dan
Zoiets: ? Uhh nee, dan sluit ik hem toch maar liever gewoon.
pi_29778817
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nou laat dan ook maar. Toch blijf ik met een onbevredigd gevoel zitten.
Met alle respect, maar het idee dat mensen (en de crewleden zijn hier mensen, geen virtuele robot-karakters * ) hier zouden zitten om de 'gebruikers te 'bevredigen' klopt niet helemaal ...
Soms is het goed om ook dingen te laten rusten ....

Ik vind het ook jammer dat Muus nu weg is en ik denk dat niemand dit een passend afscheid vind, maar dan kan het zijn dat veel 'speurwerk' erachter niks brengt en mogelijk eerder tot meer ergernis zou kunnen leiden ...

Iig wens ik ook MUUS het allerbeste toe, en ik 'mis' haar zelfs voor zover ik hier toelaat om enige emoties te voelen omtrend zaken op verder een online internet-forum
Juist daarom heb ik ook geen zin er verder dingen achter te gaan zoeken ... of contact op te nemen, je kunt ervanuit gaan dat als ze dat zou willen, ze er best genoeg mogelijkheden toe zal hebben ...

* okey yvonne, dat ik dit zeg is maar eenmalig, en ik hoop en ga ervanuit dat je dit nooit tegen me gebruikt, en snel weer vergeet ik ook zulke dingen zeg
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_29778958
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Met alle respect, maar het idee dat mensen (en de crewleden zijn hier mensen, geen virtuele robot-karakters * ) hier zouden zitten om de 'gebruikers te 'bevredigen' klopt niet helemaal ...
Soms is het goed om ook dingen te laten rusten ....

Ik vind het ook jammer dat Muus nu weg is en ik denk dat niemand dit een passend afscheid vind, maar dan kan het zijn dat veel 'speurwerk' erachter niks brengt en mogelijk eerder tot meer ergernis zou kunnen leiden ...

Iig wens ik ook MUUS het allerbeste toe, en ik 'mis' haar zelfs voor zover ik hier toelaat om enige emoties te voelen omtrend zaken op verder een online internet-forum
Juist daarom heb ik ook geen zin er verder dingen achter te gaan zoeken ... of contact op te nemen, je kunt ervanuit gaan dat als ze dat zou willen, ze er best genoeg mogelijkheden toe zal hebben ...

* okey yvonne, dat ik dit zeg is maar eenmalig, en ik hoop en ga ervanuit dat je dit nooit tegen me gebruikt, en snel weer vergeet ik ook zulke dingen zeg
Leuke schilderijen.
pi_29779009
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:37 schreef Stenny het volgende:
En dat was dus ook het probleem van de verantwoordelijken op Fok!
pi_29779267
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:47 schreef iteejer het volgende:

[..]

En dat was dus ook het probleem van de verantwoordelijken op Fok!
Muus, kom naar Huus
Want de Truthjes staan op springen.
pi_29779532
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Muus, kom naar Huus
Die schoot me gister al door de kop toen je er in ouwehoer over had
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29779579
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die schoot me gister al door de kop toen je er in ouwehoer over had
Ut zal wel kosmische inspiratie zijn dan, want ik dacht ut ook al eerder.
pi_29779725
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ut zal wel kosmische inspiratie zijn dan, want ik dacht ut ook al eerder.
Laten we dat dan allen tezamen zingen ter afscheid aan MUUS.

Laat andere users leuke zinnen toevoegen die iets te maken hebben met MUUS´ modperiode
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29779832
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Laten we dat dan allen tezamen zingen ter afscheid aan MUUS.

Laat andere users leuke zinnen toevoegen die iets te maken hebben met MUUS´ modperiode
Okay wij beginnen, Nok, niet zo vals! [Of was ik het zelf? )

MUUS KOM NAAR HUUS

... ... ... ... ... ...
pi_29780078
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Stenny het volgende:

[..]

Okay wij beginnen, Nok, niet zo vals! [Of was ik het zelf? )

MUUS KOM NAAR HUUS

... ... ... ... ... ...
Want de truthers staan op springen

Ze zien overal dingen in en mailen naar jouw box
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:20:13 #130
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29780094
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 12:57 schreef Stenny het volgende:
Muus, kom naar Huus
zijn jullie al zo oud dat je dat nummer nog hebt meegemaakt
de bejaarden zijn in here
pi_29780113
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

ja
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29780164
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

de bejaarden zijn in here
Ik ben behoorlijk bejaard ja.

Maar gelukkig niet behaard.
pi_29783056
Oeps, me and my big mouth

Zo bedoelde ik die post die Yvonne aanhaalt helemaal niet. Ik had ergens gelezen dat er - voor de grap - een onderzoek naar de verdwijning van MUUS gestart zou worden. En dat coz de onderzoeksspecialist is en dus de aangewezen persoon. Ik heb geen seconde gedacht dat dat serieus genomen zou worden.

My wrong, het kwam niet goed over blijkbaar. Ik ben het er helemaal mee eens dat mensen met rust gelaten moeten worden en ik weet zeker dat anderen er precies zo over denken.

Sorry, Stenny en coz, ik zal het nooit meer doen [insert nederige op de knietjes smekende om vergeving smiley]
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29783262
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef Morwen het volgende:
Oeps, me and my big mouth

Zo bedoelde ik die post die Yvonne aanhaalt helemaal niet. Ik had ergens gelezen dat er - voor de grap - een onderzoek naar de verdwijning van MUUS gestart zou worden. En dat coz de onderzoeksspecialist is en dus de aangewezen persoon. Ik heb geen seconde gedacht dat dat serieus genomen zou worden.

My wrong, het kwam niet goed over blijkbaar. Ik ben het er helemaal mee eens dat mensen met rust gelaten moeten worden en ik weet zeker dat anderen er precies zo over denken.

Sorry, Stenny en coz, ik zal het nooit meer doen [insert nederige op de knietjes smekende om vergeving smiley]
Nou, jij bent niet de enige die op de knietjes gaat, me and my big mouth.
pi_29783654
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nou, jij bent niet de enige die op de knietjes gaat, me and my big mouth.
Ja. zeg.... jullie op je knieen smekenden.....
help verdomme maar met dat afscheidslied

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:21:48 #136
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29784034
afscheidslied ?

Muusje komt zoooo, Muusje komt zo. Muusje komt zooo , Muusje komt zo ( 5 x )
eventjes geduld nog want ons Muusje komt zooooooooo... * tingeling*

pi_29784540
Muus, kom naar huus, want FOK staat op springen
De Truth-ers motten vreten en het gezeik moet van het land
Muus, kom naar huus want er gebeuren rare dingen
Dat kan toch zo niet doorgaan, Muus, wat is er aan de hand

Alternatieve zin: :-)

Muus, kom naar huus, want FOK staat op springen
De Truth-ers vreten motten en het gezeik moet van het land
Muus, kom naar huus want er gebeuren rare dingen
Dat kan toch zo niet doorgaan, Muus, wat is er aan de hand

[ Bericht 38% gewijzigd door Stenny op 19-08-2005 18:39:27 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:23:43 #138
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_29794485
To Muus or not to Muus
pi_29795373
Ben je zo ontevreden over Mirage..?
Ik vind haar wel goed hoor, uitstekend zelfs!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:34:15 #141
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29796077
muuskeburt? sorry kont het niet laten
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29796888
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef iteejer het volgende:
Ik ook
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:58:33 #143
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29797017
bedankt mên
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29804628
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef iteejer het volgende:
Is het een wedstrijd dan?
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:43:54 #145
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30208281
schop
pi_30209442
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:43 schreef livEliveD het volgende:
schop
Ik zal haar zometeen wel ff bellen voor een update .
pi_30209556
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:28 schreef KastaNovakbond het volgende:
Ik zal haar zometeen wel ff bellen voor een update .
Lucky you.. jouw nummer beantwoordt ze dus wel...
Ik zal dit ff sticky maken, hoeft er ook niet meer geschopt te worden En kun je je bevindingen hier melden.
pi_30209625
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:33 schreef iteejer het volgende:
Lucky you.. jouw nummer beantwoordt ze dus wel...
Ik zal dit ff sticky maken, hoeft er ook niet meer geschopt te worden En kun je je bevindingen hier melden.
Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwen .
pi_30209731
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef KastaNovakbond het volgende:

[..]

Heb haar vanmiddag nog ff aan de lijn gehad, dus óf ze heeft mijn nummer niet herkend, óf ze wil met me trouwen .
Vakbond !!
pi_30209735
Oh, ja, eh, waar is die Muus nou? Ze was toch ineens weg ofzo?
pi_30209743
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef KastaNovakbond het volgende:
Bel haar nu dan nog maar es voor die update die je ons net beloofde Of kun je daar nu al iets over zeggen?
pi_30209746
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.
pi_30209775
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
We kunnen ook een aparte muus slowchat openen? Onder leiding van kasta en livelived? dan blijft ze toch nog in ons midden...
pi_30209822
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef skiczukie het volgende:
Nog steeds? TRU is dus een perfect forum nu.
Hoewel Mirage aanvankelijk alleen maar een soort toegevoegde mod zou zijn, doet ze het nu praktisch alleen en dat gaat inderdaad perfect!! Thanks
pi_30212100
hé wat leuk !

een eigen MUUS sticky !

MUUS kom naar huus, want de koeien users staan op springen.

*snik* wrom ben je weggegaan.... nu zit ik hier helemaal alleen... *snik*
Sir Winston Churchill
pi_30212353
Ik heb net haar man gesproken, gelukkig eindelijk kontakt mee gekregen. Op het besprokene ga ik niet in, dat doe ik alleen als MUUS dat zélf aan gaat kaarten.
Daar hoop ik eigenlijk op, dan kunnen een paar misverstanden die kennelijk her en der leven uit de weg geruimd worden. Ik voel me niet geroepen eenzijdig van alles ter tafel te brengen wat zij misschien wel niet wil.

Voor de goede orde: ze is in orde, niets aan de hand, geen reden tot enige ongerustheid. Ook geen reden dus dit open te laten; dit gaat inmmers niet meer over bedanken etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 02-09-2005 20:54:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')