Nee waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Wordt ze gebanned als ze het aan ons vertelt?
Okay, dat is idd duidelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:49 schreef yvonne het volgende:
Nee waarom?
De MED is echt duidelijk, we weten zelf ook niet hoe en waarom, dus als ze iets wil melden, graag, en zoals gezegd, anders houdt ze het privé
Nee, maar MUUS was iemand die niet als een labiel trutje overkwam.quote:
Best wel eng die censuur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:59 schreef broer het volgende:
Daar was je snel bij, Dago.
Kijk maar in je notes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Wat had ik eigenlijk in die post gezet dan?
Iets over 'achter de schermen'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef SHERMAN het volgende:
Wat had ik eigenlijk in die post gezet dan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Best wel eng die censuur.
Ik had zijn reactie zelf al weggehaald, om hem/haar te beschermen.
Dat is al erg genoeg.
Ik ben ook fok mindcontrolled.
Gaat nergens over. Veel te overtrokken. Zo wereldschokkend was het allemaal niet.quote:
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Dagonet het volgende:
oh, en censuur is altijd vooraf, moderatie is achteraf
O ja. Ontopic. Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
MUUS: mocht je dit ooit lezen: ik vond je een OK mod
Mooi 2 keer lekken in een kwartier is niet goed voor mijn cv.quote:
eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Plaats Sherman's reactie maar weer terug dan.
Dit is TRU.![]()
Was niet zo heel boeiend volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
eensch is... Truth ontleent haar bestaan aan lekken...![]()
en waarom ik moet ik goffer de goffer nou weer net dat bericht missen
quote:
Zal best, maar het is niet het doel van dit topicquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Mijn TRU-instinct zegt mij dat haar verdwijning iets met dat soort gedrag te maken heeft.
What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:05 schreef Tiesemans het volgende:
Damn Nick met zo'n reactie kan ik me voorstellen dat ze denkt "Fok it" ...
Anyways....
Jongedame weet je het zeker ....? Of maak je de time-out permanent ....?!
Zou zonde zijn....
Je bent geliefder dan je zelf mogelijk vermoed.
Sterkte
Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
What? wordt eerlijkheid niet meer op prijs gesteld?
1. Het kan me niet schelen wat 'mensen' denken van mijn kritiek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 04:55 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Nou ik denk dat jou versie van "goed bedoelde naakte waarheid" niet erg aanslaat.
Tenzij je uiteraard mijn commentaar meetelt als postieve kritiek.
And last but not least ... Jij weet blijkbaar meer dan de rest, getuige de inhoud van de overige postings.
LoL maarja D#CK kan soms sterke invloed hebben op de keuze van een man's woord.
Dat moge eens en voor altijd duidelijk zijn.
Joh...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
3. Jij kent mij totaal niet, dus het kan mij niet schelen wat jij vindt.
Btw heb je echt 1 uur zitten nadenken op je post?![]()
Okay dan, gelukkig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef yvonne het volgende:
Ja ho maar zeg!
Ga elkaar geen dingen aanpraten.
Er is gemaild, er is gebeld, tig keer.
Vanavond zelfs nog
Via Ripley kwam vandaag een berichtje dat ze gewoon leeft hoor
Van MUUS zelf dus.
Dat was madonna zover ik weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:44 schreef Stenny het volgende:
maar ik vond het plaatje van de vamp die een sigarettenwolkje uitblaast, erg grappig.
Aha, Madonna. Jammer dat bekendheden zoals John Travolta (Scientology Church), Tom Cruise (Scientology Church) en Madonna (Kabbalah, Joods geloof)) steun zoeken in rigide geloofssystemen. Ik was pas bij The War of The Worlds, en ik moest de hele tijd toen ik de film bekeek denken dat Tom Cruise bij die kerk is. Dat is toch echt een groot minpunt voor mij dat zulke mensen niet kritisch nadenken en tot een geloofssysteem vervallen. Ze putten daar veel kracht uit, dat is zo, maar als je de ins en outs eens goed gaat bekijken van zo'n geloof, valt het bitter tegen.quote:
Ej kerel, er is geen reden om mods aan te vallen. Speculeren kan prima bij TRU horen maar niet in deze topic graagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:37 schreef Fonkmeistah het volgende:
nou nou je zit al lekker in je rol als moderator zie ik...
je was blijkbaar vergeten dat MUUS mod was in TRU en Onzin en dat het dus vrij logisch is als er geheel in traditie een hilarische mix van beide in dit specifieke MUUS topic aan bod komt.
want
a ) -een Topic openen in TRU waarin je niet mag speculeren
b) -een topic over MUUS zonder sarcasme , droge humor en grove sex georienteerde opmerkingen.
zijn eigenlijk nogal tegenstrijdig want a) is typisch TRU en b) is typisch MUUS.
dit topic is ter ere van MUUS en niet ter ere van een of andere nieuwe ingevoerde FOK! etiquette die blijkbaar liever heeft dat we na het burgerlijke plakje cake vooral niet blijven hangen want dat kost teveel koffie ..
Nice! Dit luister ik nu al vanaf gisteravond dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 05:36 schreef Tiesemans het volgende:
Afkomstig van www.Deepmix.ru - (mocht je geintresseerd zijn...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |