abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:06:34 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29559357
doei MUUS
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:14:30 #27
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29559527
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
jullie geven Muus wel snel op zeg.. ze is er effe van tussen en men staat alweer te kwijlen boven de plakjes cake in de condoleance kamer..
!
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29561203
Stali. en Ryan3 hebben dr meegenomen naar het bos

dag MUUSje
pi_29562868
Hallo,

Muus zou m.i. nooit weggaan zonder verklaring; ik vind dit wel erg vreemd. Ik zou geen afscheid nemen voordat we weten wat er aan de hand is. Dus ik wacht liever nog even, en misschien kan iemand die Muus persoonlijk kent, eens bij haar thuis gaan checken, je weet maar nooit, het kan van alles zijn.

Groetjes,

Sten
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:57:31 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29562925
Tis ook afscheid als mod (zie mededeling)
Speculeren is niet zinvol imho
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29563451
MUUS

Je was een goeie mod
Bedankt voor alles
pi_29565973
Hallo , is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???

Sten
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:47:40 #34
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29566203
Dag MUUS.

Ik hoop dat je in de toekomst weer tijd/ zin vindt om hier weer te komen. Is het niet als mod dan tenminste als gewone user.
Horrible Cunt!
pi_29566726
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.

Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.

Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29566732
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef Stenny het volgende:
Hallo , is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???

Sten
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29567504
Sterkte MUUS dikke , hopelijk zien we je nog is
pi_29569688
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

0900-muus
pi_29571322
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.

Sten
pi_29571370
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.

Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.

Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:02:09 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_29571382
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Stenny het volgende:

Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29571416
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef APK het volgende:

[..]

En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
KIJK, dank je, DAT bedoel ik!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:16:13 #43
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29571723
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Stenny het volgende:
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29571840
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?
pi_29571935
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?
inderdaad... Straks is er echt wat met Muus, een ongeluk of iets dergelijks!

Wat ook nog kan zijn is dat Muus een paar dagen op vakantie is en niet wilde dat iedereen dit wist...
Wanneer was Muus hier voor het laatst?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:28:46 #46
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29572002
De afwezigheid van MUUS viel me al enkele weken op.. als we haar dan nu nog moeten redden is het hooguit van de maden die zich kostelijk tegoed doen aan haar karkas

ik hou het vooralsnog op vakantie..

of om het smeuig te houden.. een IP ban uit wraak op een stukgelopen affaire met danny..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  Admin vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:34:06 #47
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29572115
Ja ho maar zeg!
Ga elkaar geen dingen aanpraten.
Er is gemaild, er is gebeld, tig keer.
Vanavond zelfs nog
Via Ripley kwam vandaag een berichtje dat ze gewoon leeft hoor
Van MUUS zelf dus.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:40:04 #48
6941 APK
Factual, I think.
pi_29572234
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Admin vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:41:12 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29572254
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privé
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:41:41 #50
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29572261
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
De liefde was niet wederzijds.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')