quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:31 schreef Fonkmeistah het volgende:
jullie geven Muus wel snel op zeg.. ze is er effe van tussen en men staat alweer te kwijlen boven de plakjes cake in de condoleance kamer..
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef Stenny het volgende:
Hallo, is er niemand die zich zorgen maakt dan over Muus?, ik wel hoor! Nogmaals: dadelijk ligt ze ziek of erger in haar huis! Kan iemand dit AJB gaan controleren???
Sten
0900-muusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal iemand van de crew toch wel gedaan hebben.... tenmiste...... zal toch wel?
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:05 schreef Mirage het volgende:
Stenny, niet zo'n paniek zaaien.
Het is natuurlijk heel lief dat je je zorgen maakt, je mag er echter vanuit gaan ( dat doe ik wel tenminste) dat er mensen zijn die MUUS ook irl kennen en dus heel goed in kunnen schatten/ weten of er iets loos is of niet.
Als er reden voor paniek zou zijn dan zouden er allang mensen actie hebben ondernomen.
Dit is een MODafscheidtopic, hou het daarbij.
Mocht je toch je zorgen kwijt willen dan ben je vrij die natuurlijk ergens anders neer te leggen.
Het kan heel goed dat MUUS er gewoon even genoeg van heeft of druk is, ze had ook problemen met haar verbinding. Misschien komt ze later wel terug ( wat ik leuk zou vinden) als mod of als user, we zullen zien.
Maar reden tot het maken van zorgen is er nu niet.
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:59 schreef Stenny het volgende:
Soms denkt iedereen dat de ander wel zal helpen, en dan gebeurt er dus niets. Is een bekend pschologisch fenomeen. Zoals: iedereen staat te kijken als iemand verdrinkt, maar niemand steekt een hand uit.
KIJK, dank je, DAT bedoel ik!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En dan nog, als iemand iets weet dan kan diegene het toch wel even laten weten?
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Stenny het volgende:
Het is toch gek dat Muus zelf niet even wat zegt? Ze was Mod genoeg om dat nog wel even te doen. Ook het bericht van FOK zelf stemt niet tot gerustheid, dat is geen paniekzaaien, vind ik. Ik vind het mijn plicht het te zeggen.![]()
Trouwens: als het zo is wat je zegt dat het ook aan haar verbinding kan liggen, waarom schrijven jullie van FOK haar dan 'af' en laten jullie een afscheidstopic toe???
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens de MED is ze geen moderator meer omdat ze een tijd lang geen bericht heeft achtergelaten op, waarschijnlijk, veel verzoeken. Er zijn users die haar beter kennen dan slechts ‘user/mod’ en deze geven geen 'alarm' zover mij bekent. Haar beweegredenen kunnen we over speculeren maar dat is imho zinloos want iets concreets heb je niet en het is ook niet het doel van dit topic. We weten slechts dat ze geen moderator meer is en ik vind het terecht om haar te bedanken voor al die energie (en kennis) die zij in haar hobby heeft gestoken. Misschien komt ze ooit terug als user of moderator maar dat is allemaal toekomst. Nu moeten we het doen met de feiten en ze is zwart i.p.v. blauw, simple as that. Als de mensen die haar beter kennen alarm slaan dan zien we dat dan wel weer. Nu is dat niet aan de orde en volgens mijn berichten is er geen reden tot alarm.
inderdaad... Straks is er echt wat met Muus, een ongeluk of iets dergelijks!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waarom zegt dan geen enkele RL kennis van haar dat ze okay is?![]()
Misschien vertelt ze het nog eens en misschien houdt ze het privéquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
De liefde was niet wederzijds.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:40 schreef APK het volgende:
Waarom verlaat onze geliefde mod ons dan zo plotseling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |