Probeer eens SRS-Wow uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen EQ? Dus hij staat gewoon op "normal"?
Ik gebruik ook die meegeleverde Sennheiser dopjes en het geluid is nogal slecht. Ik heb de EQ nu op iRiver Jazz staan...dan klinkt het nog enigzins. Ook moet ik het volume op 35 en soms zelf 40 zetten om een beetje power te krijgen.
Ik heb deze oordopjes vandaag besteld:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:59 schreef DMaarten het volgende:
HELP!
Ik trok per ongeluk tijdens het upgraden van m'n firmware (H10 5 gb btw) de kabel eruit, en nu wil m'n iriver niet meer aan! De batterij eruit halen en opnieuw erin helpt niet, hij lijkt wel dood! Iemand nog iedeeen?![]()
Ik heb nog nooit de kabel eruit getrokken tijdens het upgraden, dus ik weet geen oplossing.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:59 schreef DMaarten het volgende:
HELP!
Ik trok per ongeluk tijdens het upgraden van m'n firmware (H10 5 gb btw) de kabel eruit, en nu wil m'n iriver niet meer aan! De batterij eruit halen en opnieuw erin helpt niet, hij lijkt wel dood! Iemand nog iedeeen?![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef Orlean het volgende:
Gisteren heb ik de iRiver t10 1Gb versie ontvangen.
Nu is mijn vraag op welke wijze ik de firmware het beste kan updaten.
Hier 'iemand'.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Orlean het volgende:
[..]
Niemand?Dit topic is wel ''alive and kicking'' hè.
Mapjes aanmaken? Zelf een volgorde aanbrengen voordat je ze overzet naar je speler? Of misschien toch maar eens de handleiding erop naslaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef fr0ntin het volgende:
Ey mensen. Ik heb een iRiver T20 512 MB. Maar als ik nummers op mn mp3-speler zet, dan worden ze niet mooi op naam gesorteerd. Alle nummers staan slordig door elkaar. Iemand hier een oplossing voor?
In de handleiding staat daar niks over. Zelf volgorde aanbrengen lijkt me wel heel erg zielig. Dan moet ik elke keer voor een paar nummers zeker alles er weer opnieuw opzettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Mapjes aanmaken? Zelf een volgorde aanbrengen voordat je ze overzet naar je speler? Of misschien toch maar eens de handleiding erop naslaan?![]()
Tja, dan weet ik het ook niet. Gewoon lekker permanent shufflen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef fr0ntin het volgende:
[..]
In de handleiding staat daar niks over. Zelf volgorde aanbrengen lijkt me wel heel erg zielig. Dan moet ik elke keer voor een paar nummers zeker alles er weer opnieuw opzettenik had hiervoor ook een iRiver en daar kon ik zo sorteren op naam.
Kan wel een stukkie goedkoper:quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef 2Mini het volgende:
Ik wil de H10 kopen, 250 euro voor 6 gig bij mycom..
Had ik al gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan wel een stukkie goedkoper:
http://tweakers.net/pricewatch/122955
10GB is wel weer een stukje groter in omvang dan de 5/6GB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Had ik al gekeken
Kan ik beter de 10 GB kopen, voor datzelfde prijsje..
Ik loop nu al een jaar of 4/5 met een groot MD in mijn linker broekzak...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
10GB is wel weer een stukje groter in omvang dan de 5/6GB.
Bestaat er ook een H10 van 10 GB??quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Had ik al gekeken
Kan ik beter de 10 GB kopen, voor datzelfde prijsje..
Hier heb je iig al een foto waarop je de verschillen een beetje kan zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik zou graag van iemand willen weten wat precies het verschil is tussen de 6 GB en de 20 GB. Is er erg veel verschil in grootte en gewicht?? En zijn er nog andere verschillen? Ik heb namelijk wel interesse in de H10 van 20 GB, vooral ook omdat ik een laptop heb, waarop ik niet zoveel muziek kwijt kan en ik dat dus wel zou kunnen op de H10.
1 2 | http://www.iriver.at/fileadmin/uploads/files/datasheet_iriver_H10_[20GB_color]_english.pdf |
Voor als je aan internetbankieren doet: een printje van de pinbetaling is ook in orde. Bij iRiver doen ze in ieder geval niet moeilijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef Mr.G het volgende:
Ben eigenlijk nog steeds best wel blij met mn H320![]()
Maar al die verhalen hier, ik hoop dat ik er nooit technische problemen mee krijg. Als ik het bonnetje zou vinden zou ook wel handig zijn.![]()
gebruik je nog de standaard doppen? Die vallen steeds uit mn ooor echt super irritantquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:17 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Voor als je aan internetbankieren doet: een printje van de pinbetaling is ook in orde. Bij iRiver doen ze in ieder geval niet moeilijk.
Heb mijn H320 bij mp3shop.nl (toen mp3man.nl) gekocht, waar de speler zich NU bevindt (bij de eerste reparatiebeurt bij de fabrikant zelf hebben ze zitten knoeien met de firmware en 'm uncompatible gemaakt met de Mac, oid) en ook daar vormt het gebrek aan een bonnetje geen probleem.
Ondertussen wel mooi een nano gekocht, ik word knettergek zonder speler.
En ze doen er bij mp3shop trouwens wel lang over, pas nadat ik na 2 weken mailde met de vraag hoever de reparatie is kreeg ik vandaag een bevestiging dat de zaak in behandeling is genomen. En vanaf vandaag duurt het dus nog eens 3 weken voordat ik weer wat hoor.![]()
Ik gebruik de standaard doppen ja, die zijn exact dezelfde als de doppen die ik eerder gebruikte, dus geen problemen mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:30 schreef Mr.G het volgende:
[..]
gebruik je nog de standaard doppen? Die vallen steeds uit mn ooor echt super irritant![]()
Watvoor indeling gebruiken jullie trouwens?
Ik heb:
Albums
Artists
Various (onder verdeeld in Rock,Hip hop R&B,Klassiekers, Dance)
OMG..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik overweeg deze doppen:
[afbeelding]
Senheiser CX300 voor 49 euro
Ik wil overstappen op in ear omdat de standaard dopjes steeds uit mn oor vallen tijdens fietsen en sporten.
De Shure E2G heb ik ook overwogen maar 89 euro vind ik toch vrij veel geld.
[afbeelding]
Meer foto's van de V10quote:V10 - has a thickness of only 10.3mm, can play music and movies, and has DMB capabilities. It has a 3 inch TFT-LCD with a capacity of 4GB. G20 - an expanded version of the G10 which is focused on gaming. It can play music and movies and has a QWERTY keyboard along with a HTML browser feature for internet use. The keyboard is hidden by the slide function and the G20 utilizes a 4 inch TFT-LCD and has a capacity of 6GB. W10 - a Tablet PC concept, it has a QWERTY keyboard along with WiBro capabilities to connect to the internet. It features, music and movie playback and terrestial DMB. The screen is 5inch TFT-LCD and has a capacity of 60GB. G10 - this product was revealed earlier on to the public. It utilizes WiBro for wireless streaming of various services such as games. It has a 4inch TFT-LCD with 6GB capacity and can play games, music, and movies.
bron: www.misticriver.net
Natuurlijk past hij in je broekzak. Hij is niet dik, geen idee hoe dik een iPod is, iRiver all the wayquote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Maaark het volgende:
Ohja, en issie dik? past ie in een broekzak?
Bedankt voor de reply!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Natuurlijk past hij in je broekzak. Hij is niet dik, geen idee hoe dik een iPod is, iRiver all the way![]()
...
Samengevat: iRiver H3xx![]()
Ja, in mijn ogen de beste iRiver ooit...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:28 schreef Maaark het volgende:
Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe iRiver H340 met rockbox!
Alles is er super aan, behalve de dikte en de knopjes die een beetje pijn aan je vingers gaan doen.
Verder echt een topapparaat!
Edit: Ohja en de geluidskwaliteit met mijn PMX60 erbij is ZO GEWELDIG...
Dat zou je zeggen, bij mij is het echter even anders. Ik had de H320, ben 'm ondertussen alweer een maand kwijt aan de reparateur van mp3shop.nl. De speler wilde plots niet meer aan. Heel fijn. Aangezien het gekloot met de H320 zo lang duurt en ik op zoek was naar een kleiner ding, qua formaat en geheugen, en ik een mac in huis heb, leek de nano een prima uitkomst. En het is ook een prima uitkomst, ben er erg tevreden mee. Btw, ik gebruik de zwarte Sennheiser dopjes die bij de H320 horen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
En laat je vooral niet gek maken door mensen die zeggen dat de iPod beter is, dat zijn idd gewoon mensen die halsoverkop maar een iPod gekocht hebben 'omdat je er dan bij hoort en vet cool bent als je met witte oordopjes op het schoolplein loopt'.
Ok, dat punt over navigatie ben ik wel met je eens, dat de iPod sneller bladert, maar ik heb beide spelers beluisterd, en vind de iRiver toch echt beter klinken. Maarja, het zijn ook beide goede spelers hoor, daar niet van.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, bij mij is het echter even anders. Ik had de H320, ben 'm ondertussen alweer een maand kwijt aan de reparateur van mp3shop.nl. De speler wilde plots niet meer aan. Heel fijn. Aangezien het gekloot met de H320 zo lang duurt en ik op zoek was naar een kleiner ding, qua formaat en geheugen, en ik een mac in huis heb, leek de nano een prima uitkomst. En het is ook een prima uitkomst, ben er erg tevreden mee. Btw, ik gebruik de zwarte Sennheiser dopjes die bij de H320 horen.![]()
Ik vind de ipod en de iriver aardig gelijk, voor zover het valt te vergelijken. Een aantal punten waarop ze te vergelijken zijn:
Geluidskwaliteit: bij beide naar volle tevredenheid, geen opvallende tekortkomingen.
Navigatie: duidelijk een + voor de ipod, en een - voor de iriver. De ipod is veel vlotter en slimmer. Bij de iriver moet je zelf omrommelen met playlists, wat vrij tijdrovend kan zijn als je duizenden nummers hebt.![]()
Foto's: Op zowel de H320 als op de Nano kun je foto's bekijken, ook hier een pluspunt voor de ipod, deze biedt VEEL betere kwaliteit, en je kan je foto's ook nog eens in een geestige slideshow bekijken. Als foto-nerd vind ik dit erg leuk, handig om met mijn foto's te pimpen bij familie/vrienden/collega's) De iriver doet nogal raar met foto's, ik snap er erg weinig van. In ieder geval ziet een ander niet gauw wat er op een foto staat. Beetje jammer.
Maar op muzikaal gebied zijn beide spelers prima te doen. Het gaat tenslotte ook om de muziek, natuurlijk.
Oja, nogmaals, dat hoesje van de H320 is een ramp, koop (om lekkers rebels te zijn) een ipod sock! Of brei er zelf eentje.![]()
Wel een late quote maargoed...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef blrrrt het volgende:
En vergeet niet om meteen te updaten naar de nieuwste firmware!
Misschien iets meer info?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:17 schreef Borizzz het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar mn vriendin wil graag een I-river... en aan mij om er eentje aan te schaffen (voor haar verjaardag)
Goede keuze? Iemand tips? En waar kan ik m het beste aanschaffen?
Alvast bedankt!
Daar heb je een punt ja...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waar heb je nog ondersteuning voor nodig? Ik mag hopen dat ze inmiddels een goede firmware hebben weten te maken, wat ik me herinner is dat bugs er vrij snel uit gehaald werden (bij mijn iFP 190 wel in ieder geval).
Mediamarkt en BCC hebben sommige modellen in hun assortiment zitten, maar die zijn over het algemeen een stuk duurder dan wanneer je hem via het internet besteld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:35 schreef Borizzz het volgende:
Betekent dit dat iRiver alleen aan te schaffen is via het internet? Of kan dat ook gewoon in een winkel ofzo?
Idd de H10 GGB lijkt me een goede.
Hij laat wel via USB op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kan vast wel gewoon de H10 tegelijk aan USB aansluiten en aan de adapter he? Hij laadt zo te zien niet via USB.
quote:Dear Sir/Madam,
Thank you for contacting iriver customer service. You can recharge via usb cable. Please connect your H10 to PC with turning off.
If you have further enquiries, please feel free to contact us again.
Regards,
sunny
Qua look en feel vind ik die net ff wat minder, hele serie gaat volgens binnekort mij EOL, in Azie zijn ze al niet meer te krijgen, dus vandaar de uitverkoopquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
De H10 20gb is al voor ¤ 160,- te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |