Probeer eens SRS-Wow uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen EQ? Dus hij staat gewoon op "normal"?
Ik gebruik ook die meegeleverde Sennheiser dopjes en het geluid is nogal slecht. Ik heb de EQ nu op iRiver Jazz staan...dan klinkt het nog enigzins. Ook moet ik het volume op 35 en soms zelf 40 zetten om een beetje power te krijgen.
Ik heb deze oordopjes vandaag besteld:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:59 schreef DMaarten het volgende:
HELP!
Ik trok per ongeluk tijdens het upgraden van m'n firmware (H10 5 gb btw) de kabel eruit, en nu wil m'n iriver niet meer aan! De batterij eruit halen en opnieuw erin helpt niet, hij lijkt wel dood! Iemand nog iedeeen?![]()
Ik heb nog nooit de kabel eruit getrokken tijdens het upgraden, dus ik weet geen oplossing.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:59 schreef DMaarten het volgende:
HELP!
Ik trok per ongeluk tijdens het upgraden van m'n firmware (H10 5 gb btw) de kabel eruit, en nu wil m'n iriver niet meer aan! De batterij eruit halen en opnieuw erin helpt niet, hij lijkt wel dood! Iemand nog iedeeen?![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef Orlean het volgende:
Gisteren heb ik de iRiver t10 1Gb versie ontvangen.
Nu is mijn vraag op welke wijze ik de firmware het beste kan updaten.
Hier 'iemand'.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Orlean het volgende:
[..]
Niemand?Dit topic is wel ''alive and kicking'' hè.
Mapjes aanmaken? Zelf een volgorde aanbrengen voordat je ze overzet naar je speler? Of misschien toch maar eens de handleiding erop naslaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef fr0ntin het volgende:
Ey mensen. Ik heb een iRiver T20 512 MB. Maar als ik nummers op mn mp3-speler zet, dan worden ze niet mooi op naam gesorteerd. Alle nummers staan slordig door elkaar. Iemand hier een oplossing voor?
In de handleiding staat daar niks over. Zelf volgorde aanbrengen lijkt me wel heel erg zielig. Dan moet ik elke keer voor een paar nummers zeker alles er weer opnieuw opzettenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Mapjes aanmaken? Zelf een volgorde aanbrengen voordat je ze overzet naar je speler? Of misschien toch maar eens de handleiding erop naslaan?![]()
Tja, dan weet ik het ook niet. Gewoon lekker permanent shufflen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:51 schreef fr0ntin het volgende:
[..]
In de handleiding staat daar niks over. Zelf volgorde aanbrengen lijkt me wel heel erg zielig. Dan moet ik elke keer voor een paar nummers zeker alles er weer opnieuw opzettenik had hiervoor ook een iRiver en daar kon ik zo sorteren op naam.
Kan wel een stukkie goedkoper:quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef 2Mini het volgende:
Ik wil de H10 kopen, 250 euro voor 6 gig bij mycom..
Had ik al gekekenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Kan wel een stukkie goedkoper:
http://tweakers.net/pricewatch/122955
10GB is wel weer een stukje groter in omvang dan de 5/6GB.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Had ik al gekeken
Kan ik beter de 10 GB kopen, voor datzelfde prijsje..
Ik loop nu al een jaar of 4/5 met een groot MD in mijn linker broekzak...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
10GB is wel weer een stukje groter in omvang dan de 5/6GB.
Bestaat er ook een H10 van 10 GB??quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:54 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Had ik al gekeken
Kan ik beter de 10 GB kopen, voor datzelfde prijsje..
Hier heb je iig al een foto waarop je de verschillen een beetje kan zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef DreamyGirl het volgende:
Ik zou graag van iemand willen weten wat precies het verschil is tussen de 6 GB en de 20 GB. Is er erg veel verschil in grootte en gewicht?? En zijn er nog andere verschillen? Ik heb namelijk wel interesse in de H10 van 20 GB, vooral ook omdat ik een laptop heb, waarop ik niet zoveel muziek kwijt kan en ik dat dus wel zou kunnen op de H10.
1 2 | http://www.iriver.at/fileadmin/uploads/files/datasheet_iriver_H10_[20GB_color]_english.pdf |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |