abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35680865
Ik overweeg deze doppen:

Senheiser CX300 voor 49 euro

Ik wil overstappen op in ear omdat de standaard dopjes steeds uit mn oor vallen tijdens fietsen en sporten.
De Shure E2G heb ik ook overwogen maar 89 euro vind ik toch vrij veel geld.

zaterdag 4 maart 2006 @ 01:17:10 #127
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_35699567
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:11 schreef Mr.G het volgende:
Ben eigenlijk nog steeds best wel blij met mn H320

Maar al die verhalen hier, ik hoop dat ik er nooit technische problemen mee krijg. Als ik het bonnetje zou vinden zou ook wel handig zijn.
Voor als je aan internetbankieren doet: een printje van de pinbetaling is ook in orde. Bij iRiver doen ze in ieder geval niet moeilijk.
Heb mijn H320 bij mp3shop.nl (toen mp3man.nl) gekocht, waar de speler zich NU bevindt (bij de eerste reparatiebeurt bij de fabrikant zelf hebben ze zitten knoeien met de firmware en 'm uncompatible gemaakt met de Mac, oid) en ook daar vormt het gebrek aan een bonnetje geen probleem.

Ondertussen wel mooi een nano gekocht, ik word knettergek zonder speler.
En ze doen er bij mp3shop trouwens wel lang over, pas nadat ik na 2 weken mailde met de vraag hoever de reparatie is kreeg ik vandaag een bevestiging dat de zaak in behandeling is genomen. En vanaf vandaag duurt het dus nog eens 3 weken voordat ik weer wat hoor.
pi_35710173
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:17 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Voor als je aan internetbankieren doet: een printje van de pinbetaling is ook in orde. Bij iRiver doen ze in ieder geval niet moeilijk.
Heb mijn H320 bij mp3shop.nl (toen mp3man.nl) gekocht, waar de speler zich NU bevindt (bij de eerste reparatiebeurt bij de fabrikant zelf hebben ze zitten knoeien met de firmware en 'm uncompatible gemaakt met de Mac, oid) en ook daar vormt het gebrek aan een bonnetje geen probleem.

Ondertussen wel mooi een nano gekocht, ik word knettergek zonder speler.
En ze doen er bij mp3shop trouwens wel lang over, pas nadat ik na 2 weken mailde met de vraag hoever de reparatie is kreeg ik vandaag een bevestiging dat de zaak in behandeling is genomen. En vanaf vandaag duurt het dus nog eens 3 weken voordat ik weer wat hoor.
gebruik je nog de standaard doppen? Die vallen steeds uit mn ooor echt super irritant

Watvoor indeling gebruiken jullie trouwens?

Ik heb:

Albums
Artists
Various (onder verdeeld in Rock,Hip hop R&B,Klassiekers, Dance)
  zondag 5 maart 2006 @ 14:54:13 #129
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_35741018
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:30 schreef Mr.G het volgende:

[..]

gebruik je nog de standaard doppen? Die vallen steeds uit mn ooor echt super irritant

Watvoor indeling gebruiken jullie trouwens?

Ik heb:

Albums
Artists
Various (onder verdeeld in Rock,Hip hop R&B,Klassiekers, Dance)
Ik gebruik de standaard doppen ja, die zijn exact dezelfde als de doppen die ik eerder gebruikte, dus geen problemen mee.
En de indeling, tja, gewoon zoals ik ze Itunes heb staan, dus op artiest en album.
  zondag 5 maart 2006 @ 15:41:11 #130
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_35742694
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:33 schreef Mr.G het volgende:
Ik overweeg deze doppen:

[afbeelding]

Senheiser CX300 voor 49 euro

Ik wil overstappen op in ear omdat de standaard dopjes steeds uit mn oor vallen tijdens fietsen en sporten.
De Shure E2G heb ik ook overwogen maar 89 euro vind ik toch vrij veel geld.

[afbeelding]
OMG..
89 euro voor oordopjes is behoorlijk veel geld ja...
dus...
pi_35872663
Senheiser CX300 binnen en tijdje kunnen testen. Lekker geluid, echt waar voor het geld.
  maandag 13 maart 2006 @ 13:00:03 #132
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_35987855
Het is een tijdje stil geweest aan het iriver-front, maar op 10 maart lieten ze op de CeBIT weer eens wat van zich horen. Met de release van 4 nieuwe devices, namelijk de V10, G10, G20 en W10 proberen ze weer een plekje te veroveren naast de iPod.

quote:
  • V10 - has a thickness of only 10.3mm, can play music and movies, and has DMB capabilities. It has a 3 inch TFT-LCD with a capacity of 4GB.

• G20 - an expanded version of the G10 which is focused on gaming. It can play music and movies and has a QWERTY keyboard along with a HTML browser feature for internet use. The keyboard is hidden by the slide function and the G20 utilizes a 4 inch TFT-LCD and has a capacity of 6GB.

• W10 - a Tablet PC concept, it has a QWERTY keyboard along with WiBro capabilities to connect to the internet. It features, music and movie playback and terrestial DMB. The screen is 5inch TFT-LCD and has a capacity of 60GB.

• G10 - this product was revealed earlier on to the public. It utilizes WiBro for wireless streaming of various services such as games. It has a 4inch TFT-LCD with 6GB capacity and can play games, music, and movies.
    bron: www.misticriver.net
  • Meer foto's van de V10
    Het leven is geen krentenbol.
      maandag 13 maart 2006 @ 15:53:42 #133
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_35993276
    He, ik ben van plan om van ebay zo'n iRiver H340 op de kop te tikken, upgradend van mijn monochrome ipod 4G. Is dit een goeie keus?

Waarom zijn ze gestopt met de H3xx?
    Ik vind de H10 helemaal niet mooi of handig ofzo... en H340 heeft Rockbox.... hoe speelt dat nou eigenlijk, gameboy games op die H3xx?
    en filmpjes? gaat dat een beetje?

Anyway, hoe kut zijn de controls eigenlijk.... want iedereen zeurt daar over?
    En hoeveel dikker is ie dan een iPod 4g 40gb?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze rommelige post.
      maandag 13 maart 2006 @ 22:01:20 #134
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_36005651
    Ohja, en issie dik? past ie in een broekzak?
    pi_36007589
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef Maaark het volgende:
    Ohja, en issie dik? past ie in een broekzak?
    Natuurlijk past hij in je broekzak. Hij is niet dik, geen idee hoe dik een iPod is, iRiver all the way

De knoppen zijn wel lekker hoor, mensen zeuren omdat de iPod een hype is en omdat ze niet willen toegeven dat de iRiver eigenlijk beter is. Je kan wel zelf je menu instellen dat je kan zelf bepalen hoe gebruiksvriendelijk je wonderapparaat is.

Waarom de H3xx serie is vervangen kan ik als outsider natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Mijn gok zou zijn dat ze de H10 serie gewoon als update hebben gezien. Erg jammer, voordeel voor de mensen met een H3xx is wel dat deze in waarde gestegen zijn.

Wel een tip: als je het heldiaal hifi wonder in je bezit hebt even de openingen dichtplakken met een doorzichtig plakbandje. Je ziet er dan niks van en het voorkomt het stof achter het scherm wat een veel voorkomend probleem is.

Nog een gratis tip: Het ijzer van het beschermhoesje kan je gewoon verwijderen, je kan het dan niet meer aan je riem bevestigen maar dat ijzer bekrast je apparaat als de ziekte. Zonder dat ding heb ik na een jaar nog een nagenoeg mint exemplaar. Op het carbon zullen krassen komen daar doe je niets aan is een eigenschap van het materiaal. Bij mij na een jaar nog geen in het oog springende krassen behalve als je echt dicht kijkt natuurlijk.

De standaard dopjes vind ik echter waardeloos,de gaasjes die rond de dopjes zitten raak je geheid kwijt en dan passen ze niet meer goed. Bovendien laten in ear dopjes laten het goden speeltje veel beter tot zijn recht komen.

Samengevat: iRiver H3xx
      maandag 13 maart 2006 @ 22:54:09 #136
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_36007766
    Wow... ik ga alvast beginnen te sparen voor de V10.. jammer dat ie maar 6 gig is..
    Camera 1... 1!
      dinsdag 14 maart 2006 @ 08:32:17 #137
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_36013494
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef Mr.G het volgende:

[..]

Natuurlijk past hij in je broekzak. Hij is niet dik, geen idee hoe dik een iPod is, iRiver all the way
    ...
    Samengevat: iRiver H3xx
    Bedankt voor de reply!

Nog 1 ding.... kan je makkelijk door je broek heen het volume omlaag/omhoog doen etc.? want dat is wel een vereiste op de fiets voor mij... volgend nummer/volume control.
    pi_36013559
    Als je de knoppen eenmaal door hebt gaat dat prima, door de EQ functie zul je niet aan je volume moeten prutsen want dan is je geluid altijd hetzelfde. Tenzij je switcht tussen rock, jazz, dance etc.

Het is gewoon een kwestie van de knoppen kennen en aanvoelen, zelf haal ik em liever uit mn zak want keylock vind ik wel fijn bij het fietsen
    pi_36015384
    Ik heb het een keer geprobeerd, al ken je de knopjes nog zo goed het wordt wel vrij lastig, ze zitten vrij dicht op elkaar. Maar als je persee volume en track wil veranderen op de fiets zou ik een remote kopen. Die is dan geintegreerd als het ware in de draad van je oordopjes en dan is het leven voor jou weer een stuk makkelijker. Te bestellen o.a. bij mp3shop.nl
      woensdag 15 maart 2006 @ 16:52:35 #140
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_36060772
    Oke bedankt, ik heb hem gekocht , zal binnenkort wel binnen krijgen.

Ik vroeg me nog één ding af; waar zitten die openingen die je dicht moet plakken?
    En waar moet ik rekening mee houden als ik van plan ben aan Inskinning te doen?

Alvast bedankt kan niet wachten!
      donderdag 16 maart 2006 @ 23:33:06 #141
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_36102798
    ...iemand?

oh, en nog een vraag; ik ben van de ipod gewend dat ie heel snel aan en uit gaat omdat ie een slaapstand heeft. Nu heeft de H340 dit niet; maar verspild die veel batterijen door op pauze te staan? Kan ik bijv. dat ding een hele dag op pauze laten staan en maar af en toe muziek afspelen?

Bij voorbaat dank!
    pi_36128378
    Nu hij gaat na een bepaalde tijd uit. De openingen zitten aan de bovenkant voor afplakken zitten aan de bovenkant.

Met inskinning ben ik niet bekend eigenlijk
      zondag 19 maart 2006 @ 18:28:09 #143
    95512 Maaark
    kaploink kaploink
    pi_36174157
    Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe iRiver H340 met rockbox!
    Alles is er super aan, behalve de dikte en de knopjes die een beetje pijn aan je vingers gaan doen.

Verder echt een topapparaat!

Edit: Ohja en de geluidskwaliteit met mijn PMX60 erbij is ZO GEWELDIG...
    pi_36391308
    Ik sta op het punt om de IRiver H10 6GB te kopen (¤ 206 op internet). Ik verwacht dat ie nog een stukje in prijs zal dalen aangezien er nieuwe modellen zijn van IRiver. Zijn er mensen die mij deze speler aan of afraden, of iemand die zegt voor die prijs kan je beter die of die kopen! Alle reacties zijn welkom:)
    pi_36391601
    quote:
    Op zondag 19 maart 2006 18:28 schreef Maaark het volgende:
    Ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe iRiver H340 met rockbox!
    Alles is er super aan, behalve de dikte en de knopjes die een beetje pijn aan je vingers gaan doen.

Verder echt een topapparaat!

Edit: Ohja en de geluidskwaliteit met mijn PMX60 erbij is ZO GEWELDIG...
    Ja, in mijn ogen de beste iRiver ooit...

Ik heb zelf de H320, dus de 20 GB versie, maar da's voor mij meer dan genoeg. En laat je vooral niet gek maken door mensen die zeggen dat de iPod beter is, dat zijn idd gewoon mensen die halsoverkop maar een iPod gekocht hebben 'omdat je er dan bij hoort en vet cool bent als je met witte oordopjes op het schoolplein loopt'.

Trouwens, gebruik je dat leren hoesje wat erbij zit? Zo ja, krijg je soms inderdaad effe wat last, maar als geen Kees Klungel bent, kun je hem er best aflaten.
      zondag 26 maart 2006 @ 23:51:20 #146
    83132 LomarVe
    Fishing for a dream.
    pi_36392853
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 23:08 schreef Saekerhett het volgende:

En laat je vooral niet gek maken door mensen die zeggen dat de iPod beter is, dat zijn idd gewoon mensen die halsoverkop maar een iPod gekocht hebben 'omdat je er dan bij hoort en vet cool bent als je met witte oordopjes op het schoolplein loopt'.
    Dat zou je zeggen, bij mij is het echter even anders. Ik had de H320, ben 'm ondertussen alweer een maand kwijt aan de reparateur van mp3shop.nl. De speler wilde plots niet meer aan. Heel fijn. Aangezien het gekloot met de H320 zo lang duurt en ik op zoek was naar een kleiner ding, qua formaat en geheugen, en ik een mac in huis heb, leek de nano een prima uitkomst. En het is ook een prima uitkomst, ben er erg tevreden mee. Btw, ik gebruik de zwarte Sennheiser dopjes die bij de H320 horen.

Ik vind de ipod en de iriver aardig gelijk, voor zover het valt te vergelijken. Een aantal punten waarop ze te vergelijken zijn:

Geluidskwaliteit: bij beide naar volle tevredenheid, geen opvallende tekortkomingen.

Navigatie: duidelijk een + voor de ipod, en een - voor de iriver. De ipod is veel vlotter en slimmer. Bij de iriver moet je zelf omrommelen met playlists, wat vrij tijdrovend kan zijn als je duizenden nummers hebt.

Foto's: Op zowel de H320 als op de Nano kun je foto's bekijken, ook hier een pluspunt voor de ipod, deze biedt VEEL betere kwaliteit, en je kan je foto's ook nog eens in een geestige slideshow bekijken. Als foto-nerd vind ik dit erg leuk, handig om met mijn foto's te pimpen bij familie/vrienden/collega's ) De iriver doet nogal raar met foto's, ik snap er erg weinig van. In ieder geval ziet een ander niet gauw wat er op een foto staat. Beetje jammer.

Maar op muzikaal gebied zijn beide spelers prima te doen. Het gaat tenslotte ook om de muziek, natuurlijk.

Oja, nogmaals, dat hoesje van de H320 is een ramp, koop (om lekkers rebels te zijn) een ipod sock! Of brei er zelf eentje.
    pi_36393397
    quote:
    Op zondag 26 maart 2006 23:51 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Dat zou je zeggen, bij mij is het echter even anders. Ik had de H320, ben 'm ondertussen alweer een maand kwijt aan de reparateur van mp3shop.nl. De speler wilde plots niet meer aan. Heel fijn. Aangezien het gekloot met de H320 zo lang duurt en ik op zoek was naar een kleiner ding, qua formaat en geheugen, en ik een mac in huis heb, leek de nano een prima uitkomst. En het is ook een prima uitkomst, ben er erg tevreden mee. Btw, ik gebruik de zwarte Sennheiser dopjes die bij de H320 horen.

Ik vind de ipod en de iriver aardig gelijk, voor zover het valt te vergelijken. Een aantal punten waarop ze te vergelijken zijn:

Geluidskwaliteit: bij beide naar volle tevredenheid, geen opvallende tekortkomingen.

Navigatie: duidelijk een + voor de ipod, en een - voor de iriver. De ipod is veel vlotter en slimmer. Bij de iriver moet je zelf omrommelen met playlists, wat vrij tijdrovend kan zijn als je duizenden nummers hebt.

Foto's: Op zowel de H320 als op de Nano kun je foto's bekijken, ook hier een pluspunt voor de ipod, deze biedt VEEL betere kwaliteit, en je kan je foto's ook nog eens in een geestige slideshow bekijken. Als foto-nerd vind ik dit erg leuk, handig om met mijn foto's te pimpen bij familie/vrienden/collega's ) De iriver doet nogal raar met foto's, ik snap er erg weinig van. In ieder geval ziet een ander niet gauw wat er op een foto staat. Beetje jammer.

Maar op muzikaal gebied zijn beide spelers prima te doen. Het gaat tenslotte ook om de muziek, natuurlijk.

Oja, nogmaals, dat hoesje van de H320 is een ramp, koop (om lekkers rebels te zijn) een ipod sock! Of brei er zelf eentje.
    Ok, dat punt over navigatie ben ik wel met je eens, dat de iPod sneller bladert, maar ik heb beide spelers beluisterd, en vind de iRiver toch echt beter klinken. Maarja, het zijn ook beide goede spelers hoor, daar niet van.

Ik heb mijn iRiver trouwens opgedeeld in een Albums map en een Singles map. Omdat ik niet al te veel albums heb, maar wel heel veel singles, heb ik in de singles map allemaal mappen met a t/m z gemaakt, en daar alles ingepleurd, zo kun je het toch lekker snel vinden allemaal.

Maar ik vind de mensen die zo'n iPod kopen, omdat ze er PER SE bij willen horen een beetje triest...
      maandag 27 maart 2006 @ 00:26:08 #148
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_36393734
    Wanneer komt de V10 uit?
    Ik kan maar niet wachten om hem te kopen
    Camera 1... 1!
      maandag 27 maart 2006 @ 00:30:06 #149
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_36393824
    Doe mij maar die 60GB versie, Mijn Hp120 heeft te weinig opslagruimte
    Ben Benieuwd of dat ding een beetje handzaam is (W10)
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_36676269
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 14:14 schreef blrrrt het volgende:
    En vergeet niet om meteen te updaten naar de nieuwste firmware!
    Wel een late quote maargoed...
    Waarom moet dat? (aangezien ie het prima doet..) en Hoe moet dat?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')