Dat zou kunnen, ik geef alleen mijn vermoeden waarom een cursus zou kunnen helpen. En misschien vindt M_Schtoppel de materie erachter interessant. Het is toch een beetje de psychologische kant wat er in die cursussen naar voren komt, denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar als die cursussen niet het gewenste resultaat geven ga je je toch weer minder zeker voelen, denk ik dan.
hehe, ik vind het wel ergens interessant hoor, maar zeg dan eens een paar dingen, wat voor een man wil ik dan, als gemiddelde damequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh zeker, als je altijd al heel erg geinteresseerd bent geweest in psychologie, en dan met name de man-vrouw dynamiek, dan is dit materiaal smullen! Daarom ben ik er ook zo lang in doorgegaan. Alleen nu de praktijk nog, maar goed, die komt ook wel.
Jij bent zwanger, dat heeft iemand klaarblijkelijk al met succes gedaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hehe, ik vind het wel ergens interessant hoor, maar zeg dan eens een paar dingen, wat voor een man wil ik dan, als gemiddelde dame. hoe moet ik aangesproken worden, want eigenlijk weet ik dat zelf niet
![]()
Je hoeft niet perse van uitgaan te houden om te kunnen socializen. Ga sporten of bij een vereniging, spreek iemand aan in de supermarkt, op straat of in een restaurant, whatever, the possibilities are endless...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ha ha Developersrus, bedankt hoor. Maar no offence, ik denk dat ik jou 100x meer kan vertellen over de theorie dan jij LOL.
Nee even serieus, mijn bottleneck zit hem duidelijk in punt 3. Ik socialize gewoon veel te weinig met mensen in het algemeen. En dat komt weer omdat ik niet van uitgaan hou.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:46 schreef Pheno het volgende:
Jij bent zwanger, dat heeft iemand klaarblijkelijk al met succes gedaan
Zeg petitlapin, zullen we neuken? Dat komt a) mannelijk en zelfverzekerd over en b) het is doelgericht en geeft aan dat je van aanpakken weet; een man met die eigenschappen is in staat om de juiste kansen voor je kinderen te scheppen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hehe, ik vind het wel ergens interessant hoor, maar zeg dan eens een paar dingen, wat voor een man wil ik dan, als gemiddelde dame. hoe moet ik aangesproken worden, want eigenlijk weet ik dat zelf niet
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Zeg petitlapin, zullen we neuken? Dat komt a) mannelijk en zelfverzekerd over en b) het is doelgericht en geeft aan dat je van aanpakken weet; een man met die eigenschappen is in staat om de juiste kansen voor je kinderen te scheppen.
Mooi dat je je niet onzekerder gaat voelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik voel me juist door alles wat ik nu weet steeds zekerder. Alleen stap ik nog steeds niet op een vrouw af. Maar wees eens eerlijk, zou jij het volgende durven? Op een gegeven moment gingen die instructeurs dus met een paar studenten naar het Leidseplein. Daar zit rechts een heel groot terras. En daar stonden ze dus voor. Wijst een van die gasten een meid aan en dan moet je daar dus op af, met alles wat je geleerd hebt en voorgedaan is. Nou, ik geef het je te doen hoor, op een zaterdagavond. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die dat uit zichzelf zonder problemen doen.
Bij een bepaald type vrouw zou dat wel eens heel goed kunnen werken jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zeg petitlapin, zullen we neuken? Dat komt a) mannelijk en zelfverzekerd over en b) het is doelgericht en geeft aan dat je van aanpakken weet; een man met die eigenschappen is in staat om de juiste kansen voor je kinderen te scheppen.
het zou ook niet NIET werken, het zou me niets uitmaken, kijk, echt waar ... op een eerste date is waarschijnlijk iedereen wat nerveus, en niemand zal echt openlijk en vrijuit praten zoals hij doet met zijn vrienden die hij al jaren kent.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je denkt dat het niet gaat werken?![]()
Waarom niet als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik vind een uitgaansgelegenheid ook niet echt een goede plek eerlijk gezegd.
Veel users die zeggen weinig nieuwe contacten te maken vermelden er vaak bij dat ze niet van uitgaan houden oid. Ik krijg dan het gevoel alsof dat het probleem is. Maar als je normaal moeite hebt met bv op vrouwen afstappen en een praatje maken heb je dan als je uitgaat ook gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
He, dat vind ik interessant. Hoezo is uitgaan overrated? Ja, je moet natuurlijk wel op de dames afstappen.
Persoonlijke mening he: maar ik vind het niet voor alle uitgaansgelegenheden (het is een groot begrip en van alles kan er onder vallen), maar een discotheek vind ik persoonlijk niet echt ideaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag?
Dus als het je om de sex te doen is dus ideaal. Gezien de TT een oplossing als je van quick and dirty houdtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Persoonlijke mening he: maar ik vind het niet voor alle uitgaansgelegenheden (het is een groot begrip en van alles kan er onder vallen), maar een discotheek vind ik persoonlijk niet echt ideaal.
Harde muziek, het alcoholgehalte is bij de meeste niet echt laag te noemen. Dit werkt niet mee om een gesprek te starten. Verder heb ik het idee dat er wel met een bepaalde gedachten naar disco's wordt gegaan, iedereen is wat losser. Het is makkelijker om wat te "scoren".
Nou zet het maar bij het lijstje met tips en adviezen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als het je om de sex te doen is dus ideaal. Gezien de TT een oplossing als je van quick and dirty houdt
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Persoonlijke mening he: maar ik vind het niet voor alle uitgaansgelegenheden (het is een groot begrip en van alles kan er onder vallen), maar een discotheek vind ik persoonlijk niet echt ideaal.
Harde muziek, het alcoholgehalte is bij de meeste niet echt laag te noemen. Dit werkt niet mee om een gesprek te starten. Verder heb ik het idee dat er wel met een bepaalde gedachten naar disco's wordt gegaan, iedereen is wat losser. Het is makkelijker om wat te "scoren".
Een rustige kroeg is dan wel een goede plaats om onder het genot (van niet teveel alcohol) een praatje te maken.
Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel![]()
dat heeft helemaal niets met scoren te maken, en ik ben helemaal geen uitgaanstype, maar als je wat alcohol in je bloed hebt, durf je veel meer, mijn huidige verloofde was al jaren verliefd op mij - en we waren vrienden met veel serieuze gesprekken- maar hij durfde me het gewoon niet te zeggen. na een avond met te veel alcohol durfde hij tenminste al zijn gevoelens al duidelijk te maken. Toen was ik nog niet verliefd, maar nu zijn wel wel verloofd en zwangerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef sjorsie het volgende:
Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.
Maar goed, das in mijn omgeving, en aangezien ik niet echt uitga ga ik met andere mensen om dan jij (denk ik). Sommige mensen hebben alcohol nodig om te scoren, anderen niet![]()
Vind ik als volwassen persoon niet echt de manier voor goed contact, maar dit is mijn bescheiden mening...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel![]()
Ik zeg ook niet dat er met alcohol iets mis is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef sjorsie het volgende:
[..]
Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.
Maar goed, das in mijn omgeving, en aangezien ik niet echt uitga ga ik met andere mensen om dan jij (denk ik). Sommige mensen hebben alcohol nodig om te scoren, anderen niet![]()
alcohol is toch niet de basis van de relatie, dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Natuurlijk is het zo dat je met alcohol meer durft, maar of het een goede basis is voor een relatie betwijfel ik ten zeerste.
Nou je zegt net zelf dat zo gestart zijn, dus zal ik het woordje basis veranderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alcohol is toch niet de basis van de relatie, dat zeg ik toch niet![]()
, het kan alleen helpen de verlegenheid weg te werken en je gevoelens beter te uiten aan iemand die je echt ziet zitten
start en basis is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou je zegt net zelf dat zo gestart zijn, dus zal ik het woordje basis veranderen.
Is inderdaad niet hetzelfde, maar we hadden het over scoren met alcohol. Dat je meer durft met alcohol op is in sommige gevallen juist heel erg goed, zie je eigen verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
start en basis is toch niet hetzelfde. De basis van verliefdheid bij mijn vriend was er al lang, maar hij durfde het pas aan mij te bekennen door de alcohol en de andere sfeer die er die avond heerste
Bedankt voor de tip Breetai! Deze ga ik zeker ook lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef Breetai het volgende:
Die meetings ken ik. Ging heel gezellig en ik heb me heel goed vermaakt. Leverd weinig vrouwen op in ieder geval.
Voor de mensen die graag nog wat te lezen zoeken en iets intellectueler in elkaar zit dan de waslijsten met standaard scoren tips. Kan ik jullie het volgende aanraden.
Het E-book "Without Embarresmen"t van Michael Pilinsk zit ik op dit moment doorheen te ploegeni. Ik zit er nu doorheen te werken en er staan een hele hoop nuttige dingen in en het gaat heeeeel diep.
Er wordt redelijk goed uitgelegd hoe je waarschijnlij in je huidige situatie terecht gekomen bent en wat je er aan kan doen. Voor de rest kloppen alle theorien en suggesties voldoende om mee op pad te kunnen gaan.
Als jij het boek niet nodig hebt is er toch niks aan de handquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Mjah, waarom, heb ik een boek nodig? "normale" mensen hebben geen boek nodig. Trouwens ik ben pas 18...
Een erg foute opmerking. Ten eerste normale mensen bestaan niet. Ten tweede je leeftijd. Of je nou 30, 40 of 18 bent, het maakt niks uit of je een relatie hebt gehad of niet. Je verdiepen in je situatie kan nooit kwijt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Mjah, waarom, heb ik een boek nodig? "normale" mensen hebben geen boek nodig. Trouwens ik ben pas 18...
Op verschillende newsgroups zitten ook een paar gasten van: "AAArrgh waarom kwam ik dit niet tegen toen ik 16 was. Kansen te over zie ik nu achteraf terwijl ik dit lees en ik deed er niks mee."quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef IceHeat het volgende:
Volgens mij, als ik zo'n boek nodig ga hebben om aan de vrouw te geraken, ga ik nog lager over mezelf denken en signalen uitzenden.
Nou, die zogenoemde kennis van vrouwen gaat anders per generatie met rasse schreden achteruit hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?
Als nerd moet je de term RTFM of UTFS toch wel kennen. Mooi, waar is de manual over relaties en vrouwen versieren. Ik heb 'm nooit gekregen toen ik jong was. Ik heb alles de afgelopen 6 jaar voor mezelf duidelijk moeten zien te krijgen. Dus verdiep je maar ergens in zodra je er interresse voor krijgt. Praktijk en theorie. Je kan wel buiten gaan aanklungelen zonder dat je weet je moet doen. Dat gaat heel lang duren voordat je iets van succes krijgt. Van lezen kan hooguit wijzer worden.
Vrouwen daarentegen lezen en praten vanalles over relaties en houden elkaar goed in de gaten. Kijk maar naar de Yes, Viva, Cosmo en ga zo maar door. Die shit klopt niet maar houd ze in de juiste waan die gigantisch tegen ons werkt. Qua het overleven van relaties zitten ze echt lichtjaren voor op ons. Gelukkig hebben we logica aan onze kant en kunnen we ook bewust gaan leren erover.
RTFM of UTFS?? Wat betekent dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?
Als nerd moet je de term RTFM of UTFS toch wel kennen. Mooi, waar is de manual over relaties en vrouwen versieren. Ik heb 'm nooit gekregen toen ik jong was. Ik heb alles de afgelopen 6 jaar voor mezelf duidelijk moeten zien te krijgen. Dus verdiep je maar ergens in zodra je er interresse voor krijgt. Praktijk en theorie. Je kan wel buiten gaan aanklungelen zonder dat je weet je moet doen. Dat gaat heel lang duren voordat je iets van succes krijgt. Van lezen kan hooguit wijzer worden.
Vrouwen daarentegen lezen en praten vanalles over relaties en houden elkaar goed in de gaten. Kijk maar naar de Yes, Viva, Cosmo en ga zo maar door. Die shit klopt niet maar houd ze in de juiste waan die gigantisch tegen ons werkt. Qua het overleven van relaties zitten ze echt lichtjaren voor op ons. Gelukkig hebben we logica aan onze kant en kunnen we ook bewust gaan leren erover.
RTFM: Read The F*cking Manual. (in dit geval zeer toepasselijk)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
RTFM of UTFS?? Wat betekent dat?
Er is afgelopen december een meet geweest. Beetje oude maagden, verlegen mensen meet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Neuralnet het volgende:
Als jullie elkaar nou gaan meeten! Wellicht levert dat iets moois op.
Oh dat lijkt me echt afschuwelijk. Een gespannen sfeer omdat men er alleen heengaat voor 1 ding...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Er is afgelopen december een meet geweest. Beetje oude maagden, verlegen mensen meet.
Vrouwen waren op één hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |