abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29718036
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:26 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Maar als die cursussen niet het gewenste resultaat geven ga je je toch weer minder zeker voelen, denk ik dan.
Dat zou kunnen, ik geef alleen mijn vermoeden waarom een cursus zou kunnen helpen. En misschien vindt M_Schtoppel de materie erachter interessant. Het is toch een beetje de psychologische kant wat er in die cursussen naar voren komt, denk ik
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_29718093
Oh zeker, als je altijd al heel erg geinteresseerd bent geweest in psychologie, en dan met name de man-vrouw dynamiek, dan is dit materiaal smullen! Daarom ben ik er ook zo lang in doorgegaan. Alleen nu de praktijk nog, maar goed, die komt ook wel.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29718148
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh zeker, als je altijd al heel erg geinteresseerd bent geweest in psychologie, en dan met name de man-vrouw dynamiek, dan is dit materiaal smullen! Daarom ben ik er ook zo lang in doorgegaan. Alleen nu de praktijk nog, maar goed, die komt ook wel.
hehe, ik vind het wel ergens interessant hoor, maar zeg dan eens een paar dingen, wat voor een man wil ik dan, als gemiddelde dame . hoe moet ik aangesproken worden, want eigenlijk weet ik dat zelf niet
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29718190
Hoi,

Ik denk dat ik ook wel geplaatst ben om in dit topic te posten. Ben 21,maagd, maar heb al wel een vriendin gehad. Ik heb ook heel veel moeite met contact. Volgens mij komt dit omdat ik totaal niet getraind ben in sociale vaardigheden. Heb weinig vrienden om iets mee te gaan doen, en zij zitten in dezelfde situatie als mij. Basically de enige manier om uit deze put te geraken is naar buiten te trekken!en niet in zelfmedelijden zitten te zwelgen(ik kan geen meisje krijgen,niemand wilt mij,kzal een eeuwige maagd blijven... ) en inderdaad zoals hiervoor al gezegd is met mensen proberen te praten,zo train je je sociale vaardigheden en na een tijdje heb je totaal geen moeite meer om met mensen beginnen te praten. Je kom als het ware in een positieve spiraal terecht.

Dat is mijn idee derover,tis gewoon verrekte moeilijk om die stap naar buiten te zetten en contacten aan te durven gaan als je al 5jaar bij wijze van spreken achter je computertje zit. Maar begin nu iets losser te worden en hoop dat het de goede richting uitgaat!(Gisteren naar de cinema geweest met een meisje wat ik al twee jaar niet meer gezien had en viel goed mee!!! )
pi_29718203
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hehe, ik vind het wel ergens interessant hoor, maar zeg dan eens een paar dingen, wat voor een man wil ik dan, als gemiddelde dame . hoe moet ik aangesproken worden, want eigenlijk weet ik dat zelf niet
Jij bent zwanger, dat heeft iemand klaarblijkelijk al met succes gedaan
pi_29718219
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ha ha Developersrus, bedankt hoor. Maar no offence, ik denk dat ik jou 100x meer kan vertellen over de theorie dan jij LOL.

Nee even serieus, mijn bottleneck zit hem duidelijk in punt 3. Ik socialize gewoon veel te weinig met mensen in het algemeen. En dat komt weer omdat ik niet van uitgaan hou.
Je hoeft niet perse van uitgaan te houden om te kunnen socializen. Ga sporten of bij een vereniging, spreek iemand aan in de supermarkt, op straat of in een restaurant, whatever, the possibilities are endless...

* is ook geen uitgaanstypje
pi_29718276
Pffff, dat kan ik zo echt niet zeggen. Ik ben inmiddels zo'n 25 DVD's (!) verder, er valt zoveel over te zeggen. Jij bepaalt toch voor jezelf wat jij een prettige approach vind? Overigens ben ik er nu door die andere jongens wel achter dat een vrouw (in welke setting dan ook) aanspreken helemaal niet moeilijk is. Het is veel moeilijker om daarna haar interesse en het gesprek op gang te houden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29718277
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:46 schreef Pheno het volgende:

Jij bent zwanger, dat heeft iemand klaarblijkelijk al met succes gedaan

het was maar toen hij me met rust liet en me werkelijk kotskotsbeu was, dat IK achter hem ben aangegaan, en het enige wat ik heb gedaan is met een knalrode kop zeggen dat ik misschien toch wel meer voelde ... very sexy en verleidelijk.
pi_29718334
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:45 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Zeg petitlapin, zullen we neuken? Dat komt a) mannelijk en zelfverzekerd over en b) het is doelgericht en geeft aan dat je van aanpakken weet; een man met die eigenschappen is in staat om de juiste kansen voor je kinderen te scheppen.
pi_29718346
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

Zeg petitlapin, zullen we neuken? Dat komt a) mannelijk en zelfverzekerd over en b) het is doelgericht en geeft aan dat je van aanpakken weet; een man met die eigenschappen is in staat om de juiste kansen voor je kinderen te scheppen.
pi_29718379
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:35 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Nou nee hoor, ik voel me juist door alles wat ik nu weet steeds zekerder. Alleen stap ik nog steeds niet op een vrouw af. Maar wees eens eerlijk, zou jij het volgende durven? Op een gegeven moment gingen die instructeurs dus met een paar studenten naar het Leidseplein. Daar zit rechts een heel groot terras. En daar stonden ze dus voor. Wijst een van die gasten een meid aan en dan moet je daar dus op af, met alles wat je geleerd hebt en voorgedaan is. Nou, ik geef het je te doen hoor, op een zaterdagavond. Ik denk dat er maar heel weinig mannen zijn die dat uit zichzelf zonder problemen doen.
Mooi dat je je niet onzekerder gaat voelen.
Ik denk niet dat ik het zou durven.
pi_29718394
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bij een bepaald type vrouw zou dat wel eens heel goed kunnen werken ja
Gaap Goals rulezzz!
pi_29718398
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:52 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Je denkt dat het niet gaat werken?
pi_29718491
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 13:54 schreef Diederik_Duck het volgende:

Je denkt dat het niet gaat werken?
het zou ook niet NIET werken, het zou me niets uitmaken, kijk, echt waar ... op een eerste date is waarschijnlijk iedereen wat nerveus, en niemand zal echt openlijk en vrijuit praten zoals hij doet met zijn vrienden die hij al jaren kent.

hoe je het ooit draait of keert, je kijkt eerst naar de uitstraling en het uiterlijk, punt, valt dat niet mee, dan wil je zijn verhaaltjes zelf al niet meer horen. Maar als ik iemand aantrekkelijk vind, en er is chemie, een vonk, een klik, mag hij gerust zeggen, hey, neuken of mijn antwoord positief zal zijn is nog een andere zaak
pi_29718559
Ik hou van uitgaan maar ik heb er nog geen vrouwlijke contacten aan overgehouden. Uitgaan is overrated imho. (En ja dat is mn eigen schuld.)
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_29719422
He, dat vind ik interessant. Hoezo is uitgaan overrated? Ja, je moet natuurlijk wel op de dames afstappen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29719552
Nou ik vind een uitgaansgelegenheid ook niet echt een goede plek eerlijk gezegd.
pi_29719806
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou ik vind een uitgaansgelegenheid ook niet echt een goede plek eerlijk gezegd.
Waarom niet als ik vragen mag?
pi_29720898
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:32 schreef M_Schtoppel het volgende:
He, dat vind ik interessant. Hoezo is uitgaan overrated? Ja, je moet natuurlijk wel op de dames afstappen.
Veel users die zeggen weinig nieuwe contacten te maken vermelden er vaak bij dat ze niet van uitgaan houden oid. Ik krijg dan het gevoel alsof dat het probleem is. Maar als je normaal moeite hebt met bv op vrouwen afstappen en een praatje maken heb je dan als je uitgaat ook gewoon.

Uitgaansgelegenheden zijn vaak een prima plek om nieuwe mensen te ontmoeten maar dan moet je wel iets ondernemen. En een praatje maken kan af en toe best lastig zijn als je jezelf al bijna niet eens kan verstaan..
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_29721870
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:48 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Waarom niet als ik vragen mag?
Persoonlijke mening he: maar ik vind het niet voor alle uitgaansgelegenheden (het is een groot begrip en van alles kan er onder vallen), maar een discotheek vind ik persoonlijk niet echt ideaal.
Harde muziek, het alcoholgehalte is bij de meeste niet echt laag te noemen. Dit werkt niet mee om een gesprek te starten. Verder heb ik het idee dat er wel met een bepaalde gedachten naar disco's wordt gegaan, iedereen is wat losser. Het is makkelijker om wat te "scoren".

Een rustige kroeg is dan wel een goede plaats om onder het genot (van niet teveel alcohol) een praatje te maken.
pi_29722042
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Persoonlijke mening he: maar ik vind het niet voor alle uitgaansgelegenheden (het is een groot begrip en van alles kan er onder vallen), maar een discotheek vind ik persoonlijk niet echt ideaal.
Harde muziek, het alcoholgehalte is bij de meeste niet echt laag te noemen. Dit werkt niet mee om een gesprek te starten. Verder heb ik het idee dat er wel met een bepaalde gedachten naar disco's wordt gegaan, iedereen is wat losser. Het is makkelijker om wat te "scoren".
Dus als het je om de sex te doen is dus ideaal. Gezien de TT een oplossing als je van quick and dirty houdt
pi_29722108
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dus als het je om de sex te doen is dus ideaal. Gezien de TT een oplossing als je van quick and dirty houdt
Nou zet het maar bij het lijstje met tips en adviezen.
pi_29722147
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Een rustige kroeg is dan wel een goede plaats om onder het genot (van niet teveel alcohol) een praatje te maken.
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel
pi_29722315
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:

[..]

haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel
Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.
Maar goed, das in mijn omgeving, en aangezien ik niet echt uitga ga ik met andere mensen om dan jij (denk ik). Sommige mensen hebben alcohol nodig om te scoren, anderen niet
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
pi_29722417
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef sjorsie het volgende:

Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.
Maar goed, das in mijn omgeving, en aangezien ik niet echt uitga ga ik met andere mensen om dan jij (denk ik). Sommige mensen hebben alcohol nodig om te scoren, anderen niet
dat heeft helemaal niets met scoren te maken, en ik ben helemaal geen uitgaanstype, maar als je wat alcohol in je bloed hebt, durf je veel meer, mijn huidige verloofde was al jaren verliefd op mij - en we waren vrienden met veel serieuze gesprekken- maar hij durfde me het gewoon niet te zeggen. na een avond met te veel alcohol durfde hij tenminste al zijn gevoelens al duidelijk te maken. Toen was ik nog niet verliefd, maar nu zijn wel wel verloofd en zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')