Vind ik als volwassen persoon niet echt de manier voor goed contact, maar dit is mijn bescheiden mening...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel![]()
Ik zeg ook niet dat er met alcohol iets mis is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
haha, met alcohol is toch niets mis, de meeste relaties die ik ken ( en al lang en goed draaien) zijn gestart door een goeie overdosis alcohol, dan durf je tenmiste en dan is de sfeer goed. Ik zie geen relatie starten tijdens een serieus gesprek, je moet ergens op een ander niveau geraken en een goede sfeer creëren, en dan is alcohol gewoon een wondermiddel![]()
Ik ben het hier mee eens.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef sjorsie het volgende:
[..]
Daan leef jij blijkbara in een andere wereld. Relaties die ik om me heen zie ontstaan dmv alcohol hebben geen lang leven. Juist de relaties die zijn ontstaan vanuit vriendschap en serieuse gesprekken houden het land vol in mijn wereld.
Maar goed, das in mijn omgeving, en aangezien ik niet echt uitga ga ik met andere mensen om dan jij (denk ik). Sommige mensen hebben alcohol nodig om te scoren, anderen niet![]()
alcohol is toch niet de basis van de relatie, dat zeg ik toch nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Natuurlijk is het zo dat je met alcohol meer durft, maar of het een goede basis is voor een relatie betwijfel ik ten zeerste.
Nou je zegt net zelf dat zo gestart zijn, dus zal ik het woordje basis veranderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
alcohol is toch niet de basis van de relatie, dat zeg ik toch niet![]()
, het kan alleen helpen de verlegenheid weg te werken en je gevoelens beter te uiten aan iemand die je echt ziet zitten
start en basis is toch niet hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou je zegt net zelf dat zo gestart zijn, dus zal ik het woordje basis veranderen.
Is inderdaad niet hetzelfde, maar we hadden het over scoren met alcohol. Dat je meer durft met alcohol op is in sommige gevallen juist heel erg goed, zie je eigen verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
start en basis is toch niet hetzelfde. De basis van verliefdheid bij mijn vriend was er al lang, maar hij durfde het pas aan mij te bekennen door de alcohol en de andere sfeer die er die avond heerste
Bedankt voor de tip Breetai! Deze ga ik zeker ook lezenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef Breetai het volgende:
Die meetings ken ik. Ging heel gezellig en ik heb me heel goed vermaakt. Leverd weinig vrouwen op in ieder geval.
Voor de mensen die graag nog wat te lezen zoeken en iets intellectueler in elkaar zit dan de waslijsten met standaard scoren tips. Kan ik jullie het volgende aanraden.
Het E-book "Without Embarresmen"t van Michael Pilinsk zit ik op dit moment doorheen te ploegeni. Ik zit er nu doorheen te werken en er staan een hele hoop nuttige dingen in en het gaat heeeeel diep.
Er wordt redelijk goed uitgelegd hoe je waarschijnlij in je huidige situatie terecht gekomen bent en wat je er aan kan doen. Voor de rest kloppen alle theorien en suggesties voldoende om mee op pad te kunnen gaan.
Als jij het boek niet nodig hebt is er toch niks aan de handquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Mjah, waarom, heb ik een boek nodig? "normale" mensen hebben geen boek nodig. Trouwens ik ben pas 18...
Een erg foute opmerking. Ten eerste normale mensen bestaan niet. Ten tweede je leeftijd. Of je nou 30, 40 of 18 bent, het maakt niks uit of je een relatie hebt gehad of niet. Je verdiepen in je situatie kan nooit kwijt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Mjah, waarom, heb ik een boek nodig? "normale" mensen hebben geen boek nodig. Trouwens ik ben pas 18...
Op verschillende newsgroups zitten ook een paar gasten van: "AAArrgh waarom kwam ik dit niet tegen toen ik 16 was. Kansen te over zie ik nu achteraf terwijl ik dit lees en ik deed er niks mee."quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:41 schreef IceHeat het volgende:
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:37 schreef IceHeat het volgende:
Volgens mij, als ik zo'n boek nodig ga hebben om aan de vrouw te geraken, ga ik nog lager over mezelf denken en signalen uitzenden.
Nou, die zogenoemde kennis van vrouwen gaat anders per generatie met rasse schreden achteruit hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?
Als nerd moet je de term RTFM of UTFS toch wel kennen. Mooi, waar is de manual over relaties en vrouwen versieren. Ik heb 'm nooit gekregen toen ik jong was. Ik heb alles de afgelopen 6 jaar voor mezelf duidelijk moeten zien te krijgen. Dus verdiep je maar ergens in zodra je er interresse voor krijgt. Praktijk en theorie. Je kan wel buiten gaan aanklungelen zonder dat je weet je moet doen. Dat gaat heel lang duren voordat je iets van succes krijgt. Van lezen kan hooguit wijzer worden.
Vrouwen daarentegen lezen en praten vanalles over relaties en houden elkaar goed in de gaten. Kijk maar naar de Yes, Viva, Cosmo en ga zo maar door. Die shit klopt niet maar houd ze in de juiste waan die gigantisch tegen ons werkt. Qua het overleven van relaties zitten ze echt lichtjaren voor op ons. Gelukkig hebben we logica aan onze kant en kunnen we ook bewust gaan leren erover.
RTFM of UTFS?? Wat betekent dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als je laag over jezelf gaat denken moet je buiten gaan spelen in je eentje. Het zal ff niet leuk voor je wezen maar het leverd je wel de jusite instelling op. Uiteindelijk zal je het juiste signaal uitzenden. Weet je al waar je jezelf op moet richten?
Als nerd moet je de term RTFM of UTFS toch wel kennen. Mooi, waar is de manual over relaties en vrouwen versieren. Ik heb 'm nooit gekregen toen ik jong was. Ik heb alles de afgelopen 6 jaar voor mezelf duidelijk moeten zien te krijgen. Dus verdiep je maar ergens in zodra je er interresse voor krijgt. Praktijk en theorie. Je kan wel buiten gaan aanklungelen zonder dat je weet je moet doen. Dat gaat heel lang duren voordat je iets van succes krijgt. Van lezen kan hooguit wijzer worden.
Vrouwen daarentegen lezen en praten vanalles over relaties en houden elkaar goed in de gaten. Kijk maar naar de Yes, Viva, Cosmo en ga zo maar door. Die shit klopt niet maar houd ze in de juiste waan die gigantisch tegen ons werkt. Qua het overleven van relaties zitten ze echt lichtjaren voor op ons. Gelukkig hebben we logica aan onze kant en kunnen we ook bewust gaan leren erover.
RTFM: Read The F*cking Manual. (in dit geval zeer toepasselijk)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:33 schreef M_Schtoppel het volgende:
RTFM of UTFS?? Wat betekent dat?
Er is afgelopen december een meet geweest. Beetje oude maagden, verlegen mensen meet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Neuralnet het volgende:
Als jullie elkaar nou gaan meeten! Wellicht levert dat iets moois op.
Oh dat lijkt me echt afschuwelijk. Een gespannen sfeer omdat men er alleen heengaat voor 1 ding...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Er is afgelopen december een meet geweest. Beetje oude maagden, verlegen mensen meet.
Vrouwen waren op één hand te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |