abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29653391
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Even snel nu, ze kijkt nét de andere kant op

Maar meteen ook maar ontopic: aanspreken vind ik IRL veel lastiger dan met zo pc er tussen.
pi_29653538
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:40 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Maar meteen ook maar ontopic: aanspreken vind ik IRL veel lastiger dan met zo pc er tussen.
Tis een kwestie van doen; vaak is de angst voor wat kán gebeuren groter dan wat er werkelijk gebeurt. En ach als je het achter de pc kan kan je het in het echt ook hoor (desnoods met een paar drankjes op om wat uh losser te worden )
pi_29653597
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tis een kwestie van doen; vaak is de angst voor wat kán gebeuren groter dan wat er werkelijk gebeurt. En ach als je het achter de pc kan kan je het in het echt ook hoor (desnoods met een paar drankjes op om wat uh losser te worden )
Je hebt gelijk dat de angst groter is voor wat er kan gebeuren.
Het is alleen niet zo dat ik er echt beter in wordt, omdat het gewoon niet heel vaak voorkomt om zeg maar te oefenen.
pi_29655003
De mensch leidt het meest, aan het leiden dat ie vreest.

Zei het verlegen kipje...
pi_29657363
Jammer genoeg ben je op een gegeven moment op een leeftijd dat je niet meer "gewoon kan proberen". Een 15 jarige kan prima iets proberen en een blauwtje lopen zonder dat de omgeving daar al te raar op reageert. Maar als je als 30 jarige zo onhandig een vrouw gaat versieren, dan kijkt de hele kroeg je wel vreemd aan.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29657655
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Neuralnet het volgende:
Jammer genoeg ben je op een gegeven moment op een leeftijd dat je niet meer "gewoon kan proberen". Een 15 jarige kan prima iets proberen en een blauwtje lopen zonder dat de omgeving daar al te raar op reageert. Maar als je als 30 jarige zo onhandig een vrouw gaat versieren, dan kijkt de hele kroeg je wel vreemd aan.
Dat is zeker waar.
pi_29657859
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Neuralnet het volgende:
So what? Dat zal vervelend zijn maar met enige oefening zal je uiteindelijk bereiken dat je niet meer vreemd wordt aangekeken. Even door de zure appel heenbijten dus.
pi_29657899
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat is zeker waar.

Ik ben nu 30, als ik iemand leuks ontmoet en ik wil dat er wat gebeurt zal ik ervoor moeten gaan, anders gebeurt er nooit meer wat Lijkt mij dat mensen in een kroeg op alle leeftijden voornamelijk met zichzelf bezig zijn en dat bovendien niemand aan je neus kan zien dat jij daarnet aan die jongen waar je al een tijdje mee aan het praten was hebt gevraagd of ie een keer wat leuks wil gaan doen en dat hij toen nee zei.
pi_29658992
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik ben nu 30, als ik iemand leuks ontmoet en ik wil dat er wat gebeurt zal ik ervoor moeten gaan, anders gebeurt er nooit meer wat Lijkt mij dat mensen in een kroeg op alle leeftijden voornamelijk met zichzelf bezig zijn en dat bovendien niemand aan je neus kan zien dat jij daarnet aan die jongen waar je al een tijdje mee aan het praten was hebt gevraagd of ie een keer wat leuks wil gaan doen en dat hij toen nee zei.
Een zeer gezonde instelling.
Neemt niet weg dat het best eng is!
pi_29660380
Vreemd genoeg is het voor vrouwen meestal totaal anders dan voor mannen. Een man die op z'n 30ste onhandig versiert wordt gezien als een mietje. Een vrouw hoeft meestal niet te versieren en als ze het doet dan staan de ogen niet zo gericht als op de man. Het vooroordeel heerst nu eenmaal dat een beetje man moet kunnen versieren en dat pogingen van vrouwen altijd leuk en aardig zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29661018
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef Neuralnet het volgende:
Vreemd genoeg is het voor vrouwen meestal totaal anders dan voor mannen. Een man die op z'n 30ste onhandig versiert wordt gezien als een mietje. Een vrouw hoeft meestal niet te versieren en als ze het doet dan staan de ogen niet zo gericht als op de man. Het vooroordeel heerst nu eenmaal dat een beetje man moet kunnen versieren en dat pogingen van vrouwen altijd leuk en aardig zijn.
Is dat zo? Ik zou het nogal suf vinden als ik in het bijzijn van mijn vrienden een blauwtje loop.
pi_29661133
Inderdaad, ik ook
Neuralnet, iedereen die wil kan zichzelf vertellen dat hij op alle fronten in het nadeel is, maar je schiet er zo weinig mee op...
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:00:19 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29661208
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef fembol het volgende:

Is dat zo? Ik zou het nogal suf vinden als ik in het bijzijn van mijn vrienden een blauwtje loop.
Ik ook.
Is me ook wel eens overkomen, en dat heb ik nog lang moeten horen daarna .
Maar dat betekent niet dat ik daarna geen pogingen meer heb durven wagen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29661511
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ook.
Is me ook wel eens overkomen, en dat heb ik nog lang moeten horen daarna .
Maar dat betekent niet dat ik daarna geen pogingen meer heb durven wagen .
Ik wel, ik waag niks!
Ook nu niet, nu ie online is...
pi_29661651
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:08 schreef fembol het volgende:

[..]

Ik wel, ik waag niks!
Ook nu niet, nu ie online is...
Is hij iemand die je in het echt kent?
pi_29661721
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:12 schreef thabit het volgende:

[..]

Is hij iemand die je in het echt kent?
Kennen is een groot woord....
pi_29661815
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:15 schreef fembol het volgende:

[..]

Kennen is een groot woord....
Spreekt hij jou weleens aan via MSN?
pi_29662032
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:18 schreef thabit het volgende:

[..]

Spreekt hij jou weleens aan via MSN?
Jep
Nu ook
pi_29664624
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:27 schreef fembol het volgende:

[..]

Jep
Nu ook
Go get him girl
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_29664688
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Go get him girl
Doe mijn best...
pi_29664816
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:02 schreef fembol het volgende:

[..]

Doe mijn best...
Faalangst?
"Nee" heb je, "ja" kun je krijgen
pi_29664887
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Faalangst?
"Nee" heb je, "ja" kun je krijgen
Ja, beetje wel...
pi_29671733
Lekker interessant allemaal
pi_29671821
doe er dan wat aan kwarktaart!!
breng de discussie op gang.
ik heb al genoeg schopjes gegeven aan dit topic.
pi_29671858
Nou ja, iedereen is met 0 begonnen, ooit...
pi_29701630
We hadden vroeger een Hongaarse handbaltrainer en die zei: "Kein keloel. Trainen!".
En zo is het. Op dit forum kun je vragen stellen maar je moet geen antwoorden verwachten, alleen meningen. Dit gelul leidt tot niks. Vind je dat je een probleem hebt dan moet je niet lullen maar doen.
pi_29705131
Fembol heeft de daad bij het woord gevoegd en een mail gestuurd.
Er gaat gedeet worden!
JEUJ!!
pi_29709027
Kijk, zo hoort het. Succes.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 01:50:47 #158
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29709205
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef kwarktaart het volgende:
We hadden vroeger een Hongaarse handbaltrainer en die zei: "Kein keloel. Trainen!".
En zo is het. Op dit forum kun je vragen stellen maar je moet geen antwoorden verwachten, alleen meningen. Dit gelul leidt tot niks. Vind je dat je een probleem hebt dan moet je niet lullen maar doen.
That's one thruth, if there ever was one

Wij kunnen hooguit motivaties geven waarom je bepaalde dingen zou moeten doen, maar wij kunnen je niet dwingen het te doen (of je het nu wel of niet zou willen).

Je moet jezelf zover zien te krijgen (met of zonder onze tips en meningen) om het te doen. Want wachten tot het succes komt aanwaaien, daar zijn maar heel weinig mensen succesvol mee gebleken...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29712127
Pheno wel.... HIJ wel!

Als seminar/workshop-junkie heb ik deze zomer weer een hele leuke workshop gevolgd. Een soort MasterFlirt maar dan Amerikaans en 100x beter. Ik heb niet aan het praktijkdeel meegedaan maar dat ga ik volgend jaar zeker doen. Misschien doe ik zelfs wel een 1-op-1 training.

Hoe dan ook, twee volle dagen theorie en dan 's avonds de stad in met een paar instructeurs. En aangezien mooie vrouwen zelden alleen zijn leer je dus hoe op ze af te stappen. Of ze nu alleen, met een vriendin, of met een of meer jongens staan. Ga er maar aan staan...
Gaap Goals rulezzz!
pi_29712183
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Pheno wel.... HIJ wel!

Als seminar/workshop-junkie heb ik deze zomer weer een hele leuke workshop gevolgd. Een soort MasterFlirt maar dan Amerikaans en 100x beter. Ik heb niet aan het praktijkdeel meegedaan maar dat ga ik volgend jaar zeker doen. Misschien doe ik zelfs wel een 1-op-1 training.

Hoe dan ook, twee volle dagen theorie en dan 's avonds de stad in met een paar instructeurs. En aangezien mooie vrouwen zelden alleen zijn leer je dus hoe op ze af te stappen. Of ze nu alleen, met een vriendin, of met een of meer jongens staan. Ga er maar aan staan...
maar hebben al die cursussen nu al iets opgebracht... , namelijk een vrouw aan je zijde, want daar doe je het uiteindelijk toch voor
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29712480
Euh .................... nee, maar dat ligt geheel aan mijzelf.

Ik ben een theoreticus, de stap naar de praktijk blijft vooralsnog onoverbrugbaar groot.

Gaap Goals rulezzz!
pi_29712614
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh .................... nee, maar dat ligt geheel aan mijzelf.

Ik ben een theoreticus, de stap naar de praktijk blijft vooralsnog onoverbrugbaar groot.

je zou misschien je geld en je tijd beter investeren in datingsites of zo ... in plaats van al die cursussen waar je volgens mij niets bereikt. Als ik word aangetrokken door een man is het echt in eerste instantie zijn uiterlijk, zijn uitstraling, wat hij zegt maakt me eigenlijk echt niet uit, moet echt niet volgens het boekje gaan of zo. Als iemand je ziet zitten, kan je echt maar weinig fout doen ...
pi_29713244
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je zou misschien je geld en je tijd beter investeren in datingsites of zo ... in plaats van al die cursussen waar je volgens mij niets bereikt. Als ik word aangetrokken door een man is het echt in eerste instantie zijn uiterlijk, zijn uitstraling, wat hij zegt maakt me eigenlijk echt niet uit, moet echt niet volgens het boekje gaan of zo. Als iemand je ziet zitten, kan je echt maar weinig fout doen ...
Ik vind uiterlijk niet prioriteit nummer 1. Ze moet er wel "verzorgt" uitzien, maar de doorslag geeft bij mij toch de indruk van een eerste gesprek. Wellicht dat vrouwen door de jaren heen visueler ingesteld zijn.
pi_29713366
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Developersrus het volgende:

Ik vind uiterlijk niet prioriteit nummer 1. Ze moet er wel "verzorgt" uitzien, maar de doorslag geeft bij mij toch de indruk van een eerste gesprek. Wellicht dat vrouwen door de jaren heen visueler ingesteld zijn.
uiterlijk is voor mij even belangrijk als het innerlijk. Ik denk gewoon niet dat je leert een goed gesprek te hebben met zulke cursussen, je hebt toch collega's familie vrienden waar je gewoon mee praat. Het lijkt me zo'n opgefokt gedoe, je bent gewoon jezelf niet meer als je gewoon je ingestudeerd gesprekje en je truukjes afhaspelt.

en een goed gesprek, natuurlijk is dat belangrijker, maar bij een partner moet er toch echt wel meer zijn, ik moet hem willen bespringen, anders wordt het ook niets, voor een goed gesprek heb ik gewone vrienden
pi_29713570
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

uiterlijk is voor mij even belangrijk als het innerlijk. Ik denk gewoon niet dat je leert een goed gesprek te hebben met zulke cursussen, je hebt toch collega's familie vrienden waar je gewoon mee praat. Het lijkt me zo'n opgefokt gedoe, je bent gewoon jezelf niet meer als je gewoon je ingestudeerd gesprekje en je truukjes afhaspelt.

en een goed gesprek, natuurlijk is dat belangrijker, maar bij een partner moet er toch echt wel meer zijn, ik moet hem willen bespringen, anders wordt het ook niets, voor een goed gesprek heb ik gewone vrienden
Nou, met mijn vrienden heb ik ander type gesprekken dan met mijn vriendin... De 1 hoeft niet onder te doen voor de ander, maarja: "Once a nerd, always a nerd..."

Natuurlijk ben ik ook met je eens dat er een gezonde vorm van fysieke aantrekkingskracht dient te bestaan in een goede relatie, maar ik ga haar heus niet 24/7 bespringen, kom nou! (Geiligheid komt in vlagen...)

* Vind dat "bespringingsgedrag" maar van tijdelijke aard is in een relatie...Het innerlijke aspect van een relatie is juist datgene waar je de rest van je leven mee geconfronteerd word!

[ Bericht 5% gewijzigd door Developersrus op 17-08-2005 11:12:08 ]
pi_29713749
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Die vlieger gaat bij mij niet op, dat ik visueler ingesteld zou zijn. Eerste indruk is zeker belangrijk, maar dat is zeker niet het uiterlijk. Het eerste gesprek telt zeker mee. Als het een knappe man is, maar je moet de woorden uit hem trekken is ook niks natuurlijk.
pi_29713812
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Die vlieger gaat bij mij niet op, dat ik visueler ingesteld zou zijn. Eerste indruk is zeker belangrijk, maar dat is zeker niet het uiterlijk. Het eerste gesprek telt zeker mee. Als het een knappe man is, maar je moet de woorden uit hem trekken is ook niks natuurlijk.
Precies! Ik moet soms lachen om die vrouwen die van die "hollywood" mannen zoeken en denken dat "good looks" synoniem staat voor goede sex en goede relatie.
pi_29713918
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Precies! Ik moet soms lachen om die vrouwen die van die "hollywood" mannen zoeken en denken dat "good looks" synoniem staat voor goede sex en goede relatie.
Soms toch wel hoor
pi_29713975
Oh ja, daar komen ze snel genoeg achter dat dat niet zo is.

Overigens, ik stap nog niet op vrouwen af. Wat ik natuurlijk wel doe is daten via internet en fastdaten.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29714077
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh ja, daar komen ze snel genoeg achter dat dat niet zo is.

Overigens, ik stap nog niet op vrouwen af. Wat ik natuurlijk wel doe is daten via internet en fastdaten.
en is er dan nooit eens een vonk
pi_29714178
Nee heel typisch. Op de een of andere manier lijk ik niet in staat te zijn aantrekkingskracht op te wekken. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat ik bij nieuwe mensen nogal serieus overkom, iets wat ik bij bekenden blijkbaar totaal niet heb. Misschien dat ze denken dat ik een hele serieuze pief ben.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29714228
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:03 schreef Developersrus het volgende:

Natuurlijk ben ik ook met je eens dat er een gezonde vorm van fysieke aantrekkingskracht dient te bestaan in een goede relatie, maar ik ga haar heus niet 24/7 bespringen, kom nou! (Geiligheid komt in vlagen...)

* Vind dat "bespringingsgedrag" maar van tijdelijke aard is in een relatie...Het innerlijke aspect van een relatie is juist datgene waar je de rest van je leven mee geconfronteerd word!
het innerlijke aspect het belangrijkste... dan zou ik even goed met een meid kunnen gaan samenwonen, er zijn veel vriendinnen waar ik soms beter mee kan praten dan mijn vriend , maar dat zal niet lukken, want ik word nu eenmaal niet warm van vrouwen.

en als het 'bespringsgedrag' maar van tijdelijke aard is, tja ... dan vraag ik me af wanneer het bij mij en mijn vriend zal stoppen . Moest dat er niet meer zijn, dan zou ik echt iets fundamenteels missen in mijn relatie ... dan is het gewoon een goede vriend, en niets meer ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')