Van die rode opwindingsvlekjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van knipogen.... vre-se-lijk gewoon!
Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.
Eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.
Kan ook leuk zijn, maar niet zo leuk als uitdagen met je ogen.
nee, echt van die etterende bulten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Van die rode opwindingsvlekjes?
Ook als ik het doequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef fembol het volgende:
[..]
nee, echt van die etterende bulten.![]()
Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te starenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.
Kan ook leuk zijn, maar niet zo leuk als uitdagen met je ogen.
Photobouque???quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook als ik het doe, ik ben een hele knappe jongeman hoor
![]()
tenks voor de tip, ik ga nog harder oefenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren(en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren
)
Aha... de Charles Manson / Ted Bundy move...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren(en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren
)
Doe dan maar niet....quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sorry, je zult het van me moeten aannemen
![]()
Dat is ook goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef fembol het volgende:
Zeker, maar ik kan niet zo goed tegen knipogen!!
Je mag me wel komen aanstaren hoor!!![]()
Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
wordt het hier niet een beetje te intiem.
Ik weet ook nooit zo goed wat ik moet doen in zo situatie hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef fembol het volgende:
Ik oefen.... ben zo'n verlegen meisje dat wegkijkt....
Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef fembol het volgende:
Even een stelling tussendoor:
Kun je niet flirten zonder meteen een meisje/meneer aan te spreken??
Ik weet dat ik daar zelf vreselijk veel moeite mee heb.
He Thabit! Kijk zo doe je datquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.
Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
He Thabit! Kijk zo doe je dat![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!
Zullen we meteen maar zoenenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.
Dan durf ik het zelfs
Als het mag na de waarschuwing van Copycat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zullen we meteen maar zoenen![]()
Even snel nu, ze kijkt nét de andere kant opquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als het mag na de waarschuwing van Copycat.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Even snel nu, ze kijkt nét de andere kant op![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:40 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar meteen ook maar ontopic: aanspreken vind ik IRL veel lastiger dan met zo pc er tussen.
Je hebt gelijk dat de angst groter is voor wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tis een kwestie van doen; vaak is de angst voor wat kán gebeuren groter dan wat er werkelijk gebeurt. En ach als je het achter de pc kan kan je het in het echt ook hoor
(desnoods met een paar drankjes op om wat uh losser te worden
)
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Neuralnet het volgende:
Jammer genoeg ben je op een gegeven moment op een leeftijd dat je niet meer "gewoon kan proberen". Een 15 jarige kan prima iets proberen en een blauwtje lopen zonder dat de omgeving daar al te raar op reageert. Maar als je als 30 jarige zo onhandig een vrouw gaat versieren, dan kijkt de hele kroeg je wel vreemd aan.
So what? Dat zal vervelend zijn maar met enige oefening zal je uiteindelijk bereiken dat je niet meer vreemd wordt aangekeken. Even door de zure appel heenbijten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Neuralnet het volgende:
Jammer genoeg ben je op een gegeven moment op een leeftijd dat je niet meer "gewoon kan proberen". Een 15 jarige kan prima iets proberen en een blauwtje lopen zonder dat de omgeving daar al te raar op reageert. Maar als je als 30 jarige zo onhandig een vrouw gaat versieren, dan kijkt de hele kroeg je wel vreemd aan.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat is zeker waar.
Een zeer gezonde instelling.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben nu 30, als ik iemand leuks ontmoet en ik wil dat er wat gebeurt zal ik ervoor moeten gaan, anders gebeurt er nooit meer watLijkt mij dat mensen in een kroeg op alle leeftijden voornamelijk met zichzelf bezig zijn en dat bovendien niemand aan je neus kan zien dat jij daarnet aan die jongen waar je al een tijdje mee aan het praten was hebt gevraagd of ie een keer wat leuks wil gaan doen en dat hij toen nee zei.
Is dat zo? Ik zou het nogal suf vinden als ik in het bijzijn van mijn vrienden een blauwtje loop.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:38 schreef Neuralnet het volgende:
Vreemd genoeg is het voor vrouwen meestal totaal anders dan voor mannen. Een man die op z'n 30ste onhandig versiert wordt gezien als een mietje. Een vrouw hoeft meestal niet te versieren en als ze het doet dan staan de ogen niet zo gericht als op de man. Het vooroordeel heerst nu eenmaal dat een beetje man moet kunnen versieren en dat pogingen van vrouwen altijd leuk en aardig zijn.
Ik ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef fembol het volgende:
Is dat zo? Ik zou het nogal suf vinden als ik in het bijzijn van mijn vrienden een blauwtje loop.
Ik wel, ik waag niks!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook.
Is me ook wel eens overkomen, en dat heb ik nog lang moeten horen daarna.
Maar dat betekent niet dat ik daarna geen pogingen meer heb durven wagen.
Is hij iemand die je in het echt kent?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:08 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik wel, ik waag niks!
Ook nu niet, nu ie online is...![]()
Kennen is een groot woord....quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Is hij iemand die je in het echt kent?
Jepquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Spreekt hij jou weleens aan via MSN?
Go get him girlquote:
Faalangst?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |