Dan nog weet jij niet haar intentie. Misschien is ze wel zo gelukkig met haar geloof, dat ze dat uit wil dragen aan een ieder die niet gelooft. En in haar enthousiasme komt het wellicht wat overdreven over, maar dat wil geenzins zeggen dat ze de intentie had om jou te bekeren. Of heb je het haar gevraagd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:33 schreef Neuralnet het volgende:
Tja, en wat die oma betreft: zij bleek na mijn eerste gedachte inderdaad verder te gaan met "God brengt je liefde. Geloof jij in hem?" Om later te vervolgen met: "Je hebt God echt nodig. Zonder God zal het je slecht vergaan". Normaal sta je er niet bij stil, maar als je echt in detail gaat bijhouden wat mensen eigenlijk van je willen dan zal je je nog rotschrikken. Eigenlijk zou mijn advies moeten zijn om lekker oppervlakkig te blijven, want als je je eenmaal gaat verdiepen in de mens kom je dingen tegen je je liever niet wilt zien.

Jij hebt duidelijk geen ervaring met dat soort zelotenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan nog weet jij niet haar intentie. Misschien is ze wel zo gelukkig met haar geloof, dat ze dat uit wil dragen aan een ieder die niet gelooft. En in haar enthousiasme komt het wellicht wat overdreven over, maar dat wil geenzins zeggen dat ze de intentie had om jou te bekeren. Of heb je het haar gevraagd?
Face it, de mens is slechtquote:En er zijn ook veel mooie dingen aan mensen. Waarom uitgaan van het negatieve, of slechte van de mens? Want wie zoekt, zal vinden.

quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen ervaring met dat soort zeloten.
[..]
Face it, de mens is slecht![]()

Doe niet zo naïef. Het feit dat iemand iets wil uitdragen en dan ook nog vermeldt dat als ik niet geloof "het me slecht zal vergaan", dan is er duidelijk sprake van bekeren. Als zij alleen maar wilde vertellen, dan was het alleen bij vertellen gebleven. Nu volgende er ook nog een waarschuwing. Als iemand een waarschuwing doet, dan wil hij overduidelijk dat jij doet wat er gezegd wordt.quote:Dan nog weet jij niet haar intentie. Misschien is ze wel zo gelukkig met haar geloof, dat ze dat uit wil dragen aan een ieder die niet gelooft. En in haar enthousiasme komt het wellicht wat overdreven over, maar dat wil geenzins zeggen dat ze de intentie had om jou te bekeren. Of heb je het haar gevraagd?
Ik ga niet uit van het slechte van de mens. Ik merk het slechte van de mens op en neem dan mijn maatregelingen. Ik principe mag iedereen tegen mij praten, maar zodra ik merk dat ik gefokt word volgt er actie.quote:En er zijn ook veel mooie dingen aan mensen. Waarom uitgaan van het negatieve, of slechte van de mens? Want wie zoekt, zal vinden.

Wat voor maatregelen dan? Stel dat die persoon het niet zo bedoelde? Stel dat jij iets verkeerds opvat. Waarom ga je er dan gelijk zo hard tegen in en denk je niet gewoon dingen ipv ze te doen. Je hoeft natuurlijk niet alles te accepteren, maar een beetje genuanceerder denken en handelen zal je goed doen.quote:Ik ga niet uit van het slechte van de mens. Ik merk het slechte van de mens op en neem dan mijn maatregelingen. Ik principe mag iedereen tegen mij praten, maar zodra ik merk dat ik gefokt word volgt er actie.

Nogmaals, generatiekloof. Je kan je duidelijk niet voorstellen hoe belangrijk geloof is voor oudere mensen. Dus, probeer je eens in te leven in andere mensen alvorens je je verbitterde houding aanneemt. Je merkt kennelijk alleen de 'slechte' dingen op.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:44 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Doe niet zo naïef. Het feit dat iemand iets wil uitdragen en dan ook nog vermeldt dat als ik niet geloof "het me slecht zal vergaan", dan is er duidelijk sprake van bekeren. Als zij alleen maar wilde vertellen, dan was het alleen bij vertellen gebleven. Nu volgende er ook nog een waarschuwing. Als iemand een waarschuwing doet, dan wil hij overduidelijk dat jij doet wat er gezegd wordt.
[..]
Ik ga niet uit van het slechte van de mens. Ik merk het slechte van de mens op en neem dan mijn maatregelingen. Ik principe mag iedereen tegen mij praten, maar zodra ik merk dat ik gefokt word volgt er actie.

Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef fembol het volgende:
Even een stelling tussendoor:
Kun je niet flirten zonder meteen een meisje/meneer aan te spreken??
Ik weet dat ik daar zelf vreselijk veel moeite mee heb.
Nonverbaal that is.

Ik geef altijd een vette knipoog (quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.

Ik krijg uitslag van knipogen.... vre-se-lijk gewoon!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik geef altijd een vette knipoog (), werkt altijd!

Van die rode opwindingsvlekjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van knipogen.... vre-se-lijk gewoon!

Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.

Eensquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.
Kan ook leuk zijn, maar niet zo leuk als uitdagen met je ogen.

nee, echt van die etterende bulten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Van die rode opwindingsvlekjes?

Ook als ik het doequote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef fembol het volgende:
[..]
nee, echt van die etterende bulten.![]()

Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te starenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.
Kan ook leuk zijn, maar niet zo leuk als uitdagen met je ogen.

Photobouque???quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook als ik het doe, ik ben een hele knappe jongeman hoor
![]()

tenks voor de tip, ik ga nog harder oefenenquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren(en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren
)

Aha... de Charles Manson / Ted Bundy move...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:
[..]
Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren(en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren
)

Doe dan maar niet....quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Sorry, je zult het van me moeten aannemen
![]()

Dat is ook goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef fembol het volgende:
Zeker, maar ik kan niet zo goed tegen knipogen!!
Je mag me wel komen aanstaren hoor!!![]()

Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
wordt het hier niet een beetje te intiem.

Ik weet ook nooit zo goed wat ik moet doen in zo situatie hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef fembol het volgende:
Ik oefen.... ben zo'n verlegen meisje dat wegkijkt....

Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef fembol het volgende:
Even een stelling tussendoor:
Kun je niet flirten zonder meteen een meisje/meneer aan te spreken??
Ik weet dat ik daar zelf vreselijk veel moeite mee heb.

He Thabit! Kijk zo doe je datquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.

Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
He Thabit! Kijk zo doe je dat![]()

quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:49 schreef fembol het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!

Zullen we meteen maar zoenenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.
Dan durf ik het zelfs

Als het mag na de waarschuwing van Copycat.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zullen we meteen maar zoenen![]()

Even snel nu, ze kijkt nét de andere kant opquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Als het mag na de waarschuwing van Copycat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |