abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29620910
Mooi leestopic.
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:33 schreef Neuralnet het volgende:
Tja, en wat die oma betreft: zij bleek na mijn eerste gedachte inderdaad verder te gaan met "God brengt je liefde. Geloof jij in hem?" Om later te vervolgen met: "Je hebt God echt nodig. Zonder God zal het je slecht vergaan". Normaal sta je er niet bij stil, maar als je echt in detail gaat bijhouden wat mensen eigenlijk van je willen dan zal je je nog rotschrikken. Eigenlijk zou mijn advies moeten zijn om lekker oppervlakkig te blijven, want als je je eenmaal gaat verdiepen in de mens kom je dingen tegen je je liever niet wilt zien.
Dan nog weet jij niet haar intentie. Misschien is ze wel zo gelukkig met haar geloof, dat ze dat uit wil dragen aan een ieder die niet gelooft. En in haar enthousiasme komt het wellicht wat overdreven over, maar dat wil geenzins zeggen dat ze de intentie had om jou te bekeren. Of heb je het haar gevraagd?

En er zijn ook veel mooie dingen aan mensen. Waarom uitgaan van het negatieve, of slechte van de mens? Want wie zoekt, zal vinden.
pi_29627525
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:52 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan nog weet jij niet haar intentie. Misschien is ze wel zo gelukkig met haar geloof, dat ze dat uit wil dragen aan een ieder die niet gelooft. En in haar enthousiasme komt het wellicht wat overdreven over, maar dat wil geenzins zeggen dat ze de intentie had om jou te bekeren. Of heb je het haar gevraagd?
Jij hebt duidelijk geen ervaring met dat soort zeloten .
quote:
En er zijn ook veel mooie dingen aan mensen. Waarom uitgaan van het negatieve, of slechte van de mens? Want wie zoekt, zal vinden.
Face it, de mens is slecht
pi_29627615
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk geen ervaring met dat soort zeloten .
[..]

Face it, de mens is slecht
pi_29627988
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef dawg het volgende:

[..]

Jij bent zeker de Heere Jezus zelve?
pi_29628508
quote:
Doe niet zo naïef. Het feit dat iemand iets wil uitdragen en dan ook nog vermeldt dat als ik niet geloof "het me slecht zal vergaan", dan is er duidelijk sprake van bekeren. Als zij alleen maar wilde vertellen, dan was het alleen bij vertellen gebleven. Nu volgende er ook nog een waarschuwing. Als iemand een waarschuwing doet, dan wil hij overduidelijk dat jij doet wat er gezegd wordt.
quote:
Ik ga niet uit van het slechte van de mens. Ik merk het slechte van de mens op en neem dan mijn maatregelingen. Ik principe mag iedereen tegen mij praten, maar zodra ik merk dat ik gefokt word volgt er actie.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_29628745
quote:
Ik ga niet uit van het slechte van de mens. Ik merk het slechte van de mens op en neem dan mijn maatregelingen. Ik principe mag iedereen tegen mij praten, maar zodra ik merk dat ik gefokt word volgt er actie.
Wat voor maatregelen dan? Stel dat die persoon het niet zo bedoelde? Stel dat jij iets verkeerds opvat. Waarom ga je er dan gelijk zo hard tegen in en denk je niet gewoon dingen ipv ze te doen. Je hoeft natuurlijk niet alles te accepteren, maar een beetje genuanceerder denken en handelen zal je goed doen.
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
pi_29630170
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 14:44 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Doe niet zo naïef. Het feit dat iemand iets wil uitdragen en dan ook nog vermeldt dat als ik niet geloof "het me slecht zal vergaan", dan is er duidelijk sprake van bekeren. Als zij alleen maar wilde vertellen, dan was het alleen bij vertellen gebleven. Nu volgende er ook nog een waarschuwing. Als iemand een waarschuwing doet, dan wil hij overduidelijk dat jij doet wat er gezegd wordt.
[..]

Nogmaals, generatiekloof. Je kan je duidelijk niet voorstellen hoe belangrijk geloof is voor oudere mensen. Dus, probeer je eens in te leven in andere mensen alvorens je je verbitterde houding aanneemt. Je merkt kennelijk alleen de 'slechte' dingen op.
pi_29638914
Hoe dan ook. Iedereen heeft het recht te reageren zoals hij zelf wil. Zolang je niemand beledigd of op eenof andere manier pijn doet is er niks aan de hand.
Persoonlijk zou ik het leuk vinden zo'n oude kruisridder tegen te komen omdat het aangeeft hoe anders mensen wel niet kunnen zijn. Wees blij dat je dit soort karakters nog tegen komt. Dat maakt het leven wel zo kleurrijk.
En los daarvan. Misschien vind je het nog zo verderfelijk dat iemand zich met jouw meningen bemoeit. Het kan best zijn dat ze elke maand de helft van haar pensioentje aan christelijke goede doelen schenkt. No matter what, uiteindelijk wordt daar iemand beter van. Zolang je niet iemands wegen kent mag je niet oordelen.
In je reacties lijkt het alsof je geen mildheid kent. Anderszijds geef je ook aan dat je juist erg lang vriendlijk blijft. Maar ik kan natuurlijk ook niet alles weten. Wat ik wel weet is dat de relatie met het oorspronkelijke topic ver te zoeken is.
pi_29639329
Ontopic: Gisteren weer eens uitgeweest en dat was één van de eerste keren de laatste maanden zonder dat ik aan het eind depressief werd

Goed teken . Hopen dat het volgende week wéér beter gaat. Ik kom er nog wel eens . Wie weet wordt het nog eens wat. Volgende week durf ik vast een meisje aan te spreken
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
pi_29642417
Even een stelling tussendoor:

Kun je niet flirten zonder meteen een meisje/meneer aan te spreken??

Ik weet dat ik daar zelf vreselijk veel moeite mee heb.

Nonverbaal that is.
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:10:27 #98
91306 GF
Kingwood
pi_29642768
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef fembol het volgende:

Nonverbaal that is.
Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.
Unspoken words were understood
pi_29642883
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef GF het volgende:

[..]

Ja, groot deel van communiceren is non-verbaal. Oogcontact begint flirten mee, tenminste bij mij dan dus.
Ik geef altijd een vette knipoog ( ), werkt altijd!
pi_29642968
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:13 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik geef altijd een vette knipoog ( ), werkt altijd!
Ik krijg uitslag van knipogen.... vre-se-lijk gewoon!
pi_29643067
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:15 schreef fembol het volgende:

[..]

Ik krijg uitslag van knipogen.... vre-se-lijk gewoon!
Van die rode opwindingsvlekjes ?
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:25:14 #102
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29643294
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef GF het volgende:

[..]

Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.

Kan ook leuk zijn, maar niet zo leuk als uitdagen met je ogen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:26:39 #103
91306 GF
Kingwood
pi_29643336
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Flirten met oogcontact is gaaf! Dat is echt 1 van die spelletjes die waarschijnlijk nooit gaat vervelen... zeker als je er 1 hebt die weet hoe ze het spelletje mee moet spelen. Als ze heel verlegen wegkijkt dan moet je toch weer andere trucjes toe gaan passen.

Eens

Niet dat ik er zo 'goed' in ben ofzo, maar leuk is het wel
pi_29643430
Ik oefen.... ben zo'n verlegen meisje dat wegkijkt....
pi_29643446
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Van die rode opwindingsvlekjes ?
nee, echt van die etterende bulten.
pi_29643607
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef fembol het volgende:

[..]

nee, echt van die etterende bulten.
Ook als ik het doe , ik ben een hele knappe jongeman hoor
pi_29643638
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:25 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren (en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren )
pi_29643642
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:35 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ook als ik het doe , ik ben een hele knappe jongeman hoor
Photobouque???
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:36:32 #109
91306 GF
Kingwood
pi_29643648
Ik heb in m'n nek standaard een soort van rode vlek. En als ik het warm heb ofzo wordt ie roder. Weet je hoe hatelijk dat is
pi_29643667
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:

[..]

Als ik dat doe gaan mensen zich ongemakkelijk voelen omdat ik meestal de neiging heb om mensen minutenlang zonder te knipperen aan te staren (en het allerleukste is dan gewoon mensen van het zelfde geslacht aanstaren )
tenks voor de tip, ik ga nog harder oefenen
pi_29643769
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef fembol het volgende:

[..]

Photobouque???
Sorry , je zult het van me moeten aannemen
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:41:53 #112
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29643857
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:36 schreef Ratt het volgende:

[..]

Aha... de Charles Manson / Ted Bundy move...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29643860
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Sorry , je zult het van me moeten aannemen
Doe dan maar niet....
pi_29644048
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:41 schreef fembol het volgende:

[..]

Doe dan maar niet....
Waarom niet? Een beetje vertrouwen in je medemens mag wel hoor
pi_29644139
Zeker, maar ik kan niet zo goed tegen knipogen!!
Je mag me wel komen aanstaren hoor!!
pi_29644209
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef fembol het volgende:
Zeker, maar ik kan niet zo goed tegen knipogen!!
Je mag me wel komen aanstaren hoor!!
Dat is ook goed
pi_29644236
Spannend!
pi_29644462
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:52 schreef fembol het volgende:

Spannend!
Vooral wanneer de afstand geminimaliseerd is tot enkele centimeters
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:08:34 #119
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29644689
wordt het hier niet een beetje te intiem.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_29648815
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:08 schreef Zero2Nine het volgende:
wordt het hier niet een beetje te intiem.
Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!
pi_29651593
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:29 schreef fembol het volgende:
Ik oefen.... ben zo'n verlegen meisje dat wegkijkt....
Ik weet ook nooit zo goed wat ik moet doen in zo situatie hoor.
Dus meestal kijk ik ook maar weg.
pi_29652097
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef fembol het volgende:

Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.
pi_29653180
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:55 schreef thabit het volgende:

[..]

Dat oogcontact zoeken lukt me meestal nog wel, maar dan dat aanspreken, aiaiai.
He Thabit! Kijk zo doe je dat
pi_29653208
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

He Thabit! Kijk zo doe je dat
Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.
Dan durf ik het zelfs
pi_29653225
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:49 schreef fembol het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik ook... het wordt wel heel spannend!
En dat in dit topic
pi_29653242
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:33 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja op zo forum is het ook wel makkelijk natuurlijk.
Dan durf ik het zelfs
Zullen we meteen maar zoenen
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:36:10 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29653296
Dit topic gaat toch niet verzanden in slowchat, hè?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29653333
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zullen we meteen maar zoenen
Als het mag na de waarschuwing van Copycat.
pi_29653361
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Als het mag na de waarschuwing van Copycat.
Even snel nu, ze kijkt nét de andere kant op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')