abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29664887
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Faalangst?
"Nee" heb je, "ja" kun je krijgen
Ja, beetje wel...
pi_29671733
Lekker interessant allemaal
pi_29671821
doe er dan wat aan kwarktaart!!
breng de discussie op gang.
ik heb al genoeg schopjes gegeven aan dit topic.
pi_29671858
Nou ja, iedereen is met 0 begonnen, ooit...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_29701630
We hadden vroeger een Hongaarse handbaltrainer en die zei: "Kein keloel. Trainen!".
En zo is het. Op dit forum kun je vragen stellen maar je moet geen antwoorden verwachten, alleen meningen. Dit gelul leidt tot niks. Vind je dat je een probleem hebt dan moet je niet lullen maar doen.
pi_29705131
Fembol heeft de daad bij het woord gevoegd en een mail gestuurd.
Er gaat gedeet worden!
JEUJ!!
pi_29709027
Kijk, zo hoort het. Succes.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 01:50:47 #158
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_29709205
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:03 schreef kwarktaart het volgende:
We hadden vroeger een Hongaarse handbaltrainer en die zei: "Kein keloel. Trainen!".
En zo is het. Op dit forum kun je vragen stellen maar je moet geen antwoorden verwachten, alleen meningen. Dit gelul leidt tot niks. Vind je dat je een probleem hebt dan moet je niet lullen maar doen.
That's one thruth, if there ever was one

Wij kunnen hooguit motivaties geven waarom je bepaalde dingen zou moeten doen, maar wij kunnen je niet dwingen het te doen (of je het nu wel of niet zou willen).

Je moet jezelf zover zien te krijgen (met of zonder onze tips en meningen) om het te doen. Want wachten tot het succes komt aanwaaien, daar zijn maar heel weinig mensen succesvol mee gebleken...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_29712127
Pheno wel.... HIJ wel!

Als seminar/workshop-junkie heb ik deze zomer weer een hele leuke workshop gevolgd. Een soort MasterFlirt maar dan Amerikaans en 100x beter. Ik heb niet aan het praktijkdeel meegedaan maar dat ga ik volgend jaar zeker doen. Misschien doe ik zelfs wel een 1-op-1 training.

Hoe dan ook, twee volle dagen theorie en dan 's avonds de stad in met een paar instructeurs. En aangezien mooie vrouwen zelden alleen zijn leer je dus hoe op ze af te stappen. Of ze nu alleen, met een vriendin, of met een of meer jongens staan. Ga er maar aan staan...
Gaap Goals rulezzz!
pi_29712183
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Pheno wel.... HIJ wel!

Als seminar/workshop-junkie heb ik deze zomer weer een hele leuke workshop gevolgd. Een soort MasterFlirt maar dan Amerikaans en 100x beter. Ik heb niet aan het praktijkdeel meegedaan maar dat ga ik volgend jaar zeker doen. Misschien doe ik zelfs wel een 1-op-1 training.

Hoe dan ook, twee volle dagen theorie en dan 's avonds de stad in met een paar instructeurs. En aangezien mooie vrouwen zelden alleen zijn leer je dus hoe op ze af te stappen. Of ze nu alleen, met een vriendin, of met een of meer jongens staan. Ga er maar aan staan...
maar hebben al die cursussen nu al iets opgebracht... , namelijk een vrouw aan je zijde, want daar doe je het uiteindelijk toch voor
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29712480
Euh .................... nee, maar dat ligt geheel aan mijzelf.

Ik ben een theoreticus, de stap naar de praktijk blijft vooralsnog onoverbrugbaar groot.

Gaap Goals rulezzz!
pi_29712614
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Euh .................... nee, maar dat ligt geheel aan mijzelf.

Ik ben een theoreticus, de stap naar de praktijk blijft vooralsnog onoverbrugbaar groot.

je zou misschien je geld en je tijd beter investeren in datingsites of zo ... in plaats van al die cursussen waar je volgens mij niets bereikt. Als ik word aangetrokken door een man is het echt in eerste instantie zijn uiterlijk, zijn uitstraling, wat hij zegt maakt me eigenlijk echt niet uit, moet echt niet volgens het boekje gaan of zo. Als iemand je ziet zitten, kan je echt maar weinig fout doen ...
pi_29713244
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je zou misschien je geld en je tijd beter investeren in datingsites of zo ... in plaats van al die cursussen waar je volgens mij niets bereikt. Als ik word aangetrokken door een man is het echt in eerste instantie zijn uiterlijk, zijn uitstraling, wat hij zegt maakt me eigenlijk echt niet uit, moet echt niet volgens het boekje gaan of zo. Als iemand je ziet zitten, kan je echt maar weinig fout doen ...
Ik vind uiterlijk niet prioriteit nummer 1. Ze moet er wel "verzorgt" uitzien, maar de doorslag geeft bij mij toch de indruk van een eerste gesprek. Wellicht dat vrouwen door de jaren heen visueler ingesteld zijn.
pi_29713366
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Developersrus het volgende:

Ik vind uiterlijk niet prioriteit nummer 1. Ze moet er wel "verzorgt" uitzien, maar de doorslag geeft bij mij toch de indruk van een eerste gesprek. Wellicht dat vrouwen door de jaren heen visueler ingesteld zijn.
uiterlijk is voor mij even belangrijk als het innerlijk. Ik denk gewoon niet dat je leert een goed gesprek te hebben met zulke cursussen, je hebt toch collega's familie vrienden waar je gewoon mee praat. Het lijkt me zo'n opgefokt gedoe, je bent gewoon jezelf niet meer als je gewoon je ingestudeerd gesprekje en je truukjes afhaspelt.

en een goed gesprek, natuurlijk is dat belangrijker, maar bij een partner moet er toch echt wel meer zijn, ik moet hem willen bespringen, anders wordt het ook niets, voor een goed gesprek heb ik gewone vrienden
pi_29713570
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:57 schreef petitlapin het volgende:

[..]

uiterlijk is voor mij even belangrijk als het innerlijk. Ik denk gewoon niet dat je leert een goed gesprek te hebben met zulke cursussen, je hebt toch collega's familie vrienden waar je gewoon mee praat. Het lijkt me zo'n opgefokt gedoe, je bent gewoon jezelf niet meer als je gewoon je ingestudeerd gesprekje en je truukjes afhaspelt.

en een goed gesprek, natuurlijk is dat belangrijker, maar bij een partner moet er toch echt wel meer zijn, ik moet hem willen bespringen, anders wordt het ook niets, voor een goed gesprek heb ik gewone vrienden
Nou, met mijn vrienden heb ik ander type gesprekken dan met mijn vriendin... De 1 hoeft niet onder te doen voor de ander, maarja: "Once a nerd, always a nerd..."

Natuurlijk ben ik ook met je eens dat er een gezonde vorm van fysieke aantrekkingskracht dient te bestaan in een goede relatie, maar ik ga haar heus niet 24/7 bespringen, kom nou! (Geiligheid komt in vlagen...)

* Vind dat "bespringingsgedrag" maar van tijdelijke aard is in een relatie...Het innerlijke aspect van een relatie is juist datgene waar je de rest van je leven mee geconfronteerd word!

[ Bericht 5% gewijzigd door Developersrus op 17-08-2005 11:12:08 ]
pi_29713749
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Die vlieger gaat bij mij niet op, dat ik visueler ingesteld zou zijn. Eerste indruk is zeker belangrijk, maar dat is zeker niet het uiterlijk. Het eerste gesprek telt zeker mee. Als het een knappe man is, maar je moet de woorden uit hem trekken is ook niks natuurlijk.
pi_29713812
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:11 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Die vlieger gaat bij mij niet op, dat ik visueler ingesteld zou zijn. Eerste indruk is zeker belangrijk, maar dat is zeker niet het uiterlijk. Het eerste gesprek telt zeker mee. Als het een knappe man is, maar je moet de woorden uit hem trekken is ook niks natuurlijk.
Precies! Ik moet soms lachen om die vrouwen die van die "hollywood" mannen zoeken en denken dat "good looks" synoniem staat voor goede sex en goede relatie.
pi_29713918
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:14 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Precies! Ik moet soms lachen om die vrouwen die van die "hollywood" mannen zoeken en denken dat "good looks" synoniem staat voor goede sex en goede relatie.
Soms toch wel hoor
pi_29713975
Oh ja, daar komen ze snel genoeg achter dat dat niet zo is.

Overigens, ik stap nog niet op vrouwen af. Wat ik natuurlijk wel doe is daten via internet en fastdaten.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29714077
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh ja, daar komen ze snel genoeg achter dat dat niet zo is.

Overigens, ik stap nog niet op vrouwen af. Wat ik natuurlijk wel doe is daten via internet en fastdaten.
en is er dan nooit eens een vonk
pi_29714178
Nee heel typisch. Op de een of andere manier lijk ik niet in staat te zijn aantrekkingskracht op te wekken. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat ik bij nieuwe mensen nogal serieus overkom, iets wat ik bij bekenden blijkbaar totaal niet heb. Misschien dat ze denken dat ik een hele serieuze pief ben.
Gaap Goals rulezzz!
pi_29714228
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:03 schreef Developersrus het volgende:

Natuurlijk ben ik ook met je eens dat er een gezonde vorm van fysieke aantrekkingskracht dient te bestaan in een goede relatie, maar ik ga haar heus niet 24/7 bespringen, kom nou! (Geiligheid komt in vlagen...)

* Vind dat "bespringingsgedrag" maar van tijdelijke aard is in een relatie...Het innerlijke aspect van een relatie is juist datgene waar je de rest van je leven mee geconfronteerd word!
het innerlijke aspect het belangrijkste... dan zou ik even goed met een meid kunnen gaan samenwonen, er zijn veel vriendinnen waar ik soms beter mee kan praten dan mijn vriend , maar dat zal niet lukken, want ik word nu eenmaal niet warm van vrouwen.

en als het 'bespringsgedrag' maar van tijdelijke aard is, tja ... dan vraag ik me af wanneer het bij mij en mijn vriend zal stoppen . Moest dat er niet meer zijn, dan zou ik echt iets fundamenteels missen in mijn relatie ... dan is het gewoon een goede vriend, en niets meer ...
pi_29714256
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee heel typisch. Op de een of andere manier lijk ik niet in staat te zijn aantrekkingskracht op te wekken. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat ik bij nieuwe mensen nogal serieus overkom, iets wat ik bij bekenden blijkbaar totaal niet heb. Misschien dat ze denken dat ik een hele serieuze pief ben.
Geeft niets, ben ik zelf ook! Is een goede karaktereigenschap, mits je alles niet doodrelativeerd!
  woensdag 17 augustus 2005 @ 11:35:06 #174
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_29714358
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:30 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het innerlijke aspect het belangrijkste... dan zou ik even goed met een meid kunnen gaan samenwonen, er zijn veel vriendinnen waar ik soms beter mee kan praten dan mijn vriend , maar dat zal niet lukken, want ik word nu eenmaal niet warm van vrouwen.
Zeggen dat uiterlijk niet zo belangrijk is valt onder de noemer politiek correct gezwam. Want iedereen vindt uiterlijk heel belangrijk, alleen heeft niet iedereen dezelfde smaak wat dat betreft.

Ik ben het dus voor de verandering jmet petitkloon eens.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_29714393
Nou sorry hoor, het is helemaal geen goede karaktereigenschap. Het kills attraction blijkbaar. Wat koop ik daar voor??

En ze moesten eens weten, ik ben zo maf als een deur, maar blijkbaar weet ik dat erg goed te verbergen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik geen serieusheid in me heb. Ik heb het ook wel eens op sollicitaties gehoord, dat ik een beetje formeel overkom. Daar werkt het wel want ik ben tot nu toe nog maar 1 keer afgewezen.
Gaap Goals rulezzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')