Alvast welkom.quote:
Heb je al geprobeerd de boel opnieuw te installeren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:23 schreef wiqu2 het volgende:
tja mijn belangrijkste client doet het nog nietsysteem herstell werkt niet
![]()
en de que server is leeg :S
als ik hem nieuwe jobs wil laden downloaden ontvangt hij ze maar als hij ze wil starten krijg je het output scherm waar hij op blijft hangen .. ik hbe geen idee wat het probleem is
Ik kon niet op fad.qik.nl komen vanmiddag, ik knal ze er nu wel even opquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Niemand die de stats gepost heeft vandaag?
Ik had vanmorgen geen internet...
ja en een berg lopen rommele... maar ik vrees dat ik die punten kwij ben.. waren er ongeveer 70.000quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de boel opnieuw te installeren?
Voorzichtige schatting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:35 schreef sk888er het volgende:
eej fjolle hoe kom jij met 5 computers maar aan de 150k?
CPU-rating * aantal uur = puntenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb 1 computer 24/7 draaien, maar met slechts een cpu rating van 75-80.
Sinds 19 juli niet meer geflushed. Op hoeveel punten kom ik dan?
ik ben bang dat ie automatisch gaat flushen als ik de spy probeer, riskeer niks meer
Waarom zou ie gaan flushen als je Fadspy aan zet? Gewoon zorgen dat je genoeg jobs in de queue hebt staan, dan moet het gewoon goed gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Sanne het volgende:
ik ben bang dat ie automatisch gaat flushen als ik de spy probeer, riskeer niks meer
Devzero heeft problemen met zijn client. Hier heb ik mee proberen te helpen, maar nog geen reactie gekregen. Hij zou deze week op vakantie zijn en volgens mij pas zondag ofzo terugkomen. We hebben hem denk ik echt nodig om de flush te halen. Hierom heb ik aan iedereen een schatting gevraagd. Just in case we niets van devzero horen. Als het ernaaruitziet dat we het niet gaan halen denk ik dat we de flushdatum moeten gaan uitstellen totdat devzero zeker weet dat hij de resterende punten kan ophoesten. Volgens mijn zeer voorzichtige schatting sprokkelt hij namelijk zelf 100K per dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:54 schreef Sanne het volgende:
Ach, ik geloof het wel. Zo groot is mijn bijdrage nu ook niet.
Is er al wat over Devzero bekend? Doet ie mee?
kan je met faddcit ook zien van de al gefininste jobs hoeveel punten dat opgelevert heeft??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom zou ie gaan flushen als je Fadspy aan zet? Gewoon zorgen dat je genoeg jobs in de queue hebt staan, dan moet het gewoon goed gaan.
Ik gebruik Faddict en daarme kun je gewoon kijken hoeveel punten er geschat worden zonder dat er geflushed wordt
Is dit wel verstandig?? ikmeen ergens gelezen te hebben dat de punten na een maand vervallen???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Devzero heeft probl.......
Als het ernaaruitziet dat we het niet gaan halen denk ik dat we de flushdatum moeten gaan uitstellen totdat devzero zeker weet dat hij de resterende punten kan ophoesten.
Jij doet dus nu ook mee begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Als het wordt uitgesteld, wordt dat dan wel even hier gemeld?
Dat ik niet voor jan met de korte lul flush, zeg maar.
Top Gollem!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef GoLLeM het volgende:
Net geinstalleerd... ik snap het nog niet helemaal maar het komt me nuttig genoeg over om mee te doen. Daarbij ben ik statistiekgeil, en heb ik nu weer iets om te sparen zodat ik me weer tof voel.
Dit topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:40 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jij doet dus nu ook mee begrijp ik?
Laten we nogmaals afspreken dat niemand flusht totdat hier op deze site groen licht komt!
En welkom GoLLem.(Hoe heb jij ons gevonden?)
Of je CPU-rating wisselt, of je comp staat wel eens uit, of............quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef sk888er het volgende:
300*24*18=129.600 maar volgens fadict zit ik tot nu op 100.000 en qua tijd op de helft dus dat moet uit komen op 200.000...
Dus fadict klopt niet.....![]()
Hoe snel je comp is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
wat houdt dat cpu-rating psies in?
ik weet het niet iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef gateway het volgende:
whehe niemand die mijn vragen wil beantwoorden! *snif*
ja Fjolle, wel opletten he!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:54 schreef Fjolle het volgende:
Ik had drie reacties eerder al een antwoord gegeven gateway. Wel bijblijven he?![]()
Edit: Oh je bedoelt over faddict? Er staat daar een vakje met Already uploaded en estimated to be uploaded. (Als je alle andere instellingen aan hebt)
pc staat nooit uit en heb laatste tijd niet echt games gespeeld op pc dus mn cpu is aardig stabiel lijkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Of je CPU-rating wisselt, of je comp staat wel eens uit, of............
Sinds het BB forum open isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef GoLLeM het volgende:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk blauw Sanne
(en welk subforum)
Durf je niet meer of is er wat anders?quote:
=editi= Nu welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef gateway het volgende:
[..]
ja Fjolle, wel opletten he!
Ja maart ik heb Faddict nog niet geinstallerd
Reactie: (quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef gateway het volgende:
[..]
=editi= Nu welop 1 pc, nu nog de andere..... OF kan ik hem via het netwerk laten kijken?? Of gaat dit verkeerd als de pc die ik via het netwerk bekijk uitgaat en dan weer opstart? Of als deze uit is en de pc via het netwerk wel aangaat???
ik hoop dat iemand anders well weet of dat kan.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Reactie: () Geen idee.
Reactie 2: welterusten.
Er is dus nog wél een update geweest, dus je zou zeggen dat je om 19.21 uur nog kunt flushen en dat dan de punten meegenomen worden in de statsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef mcintosh het volgende:
btw staan we vandaag al in de fad.qik stats al zeker een uur op 135323 punten.
Als ik me niet vergis wordt er vandaag niet meer geupdate.
Dwz. dat we de 15e voor de avond allemaal geflushed moeten hebben!
Je kan FADdict gewoon laten kijken naar een netwerk share, als de netwerk PC uit kan het verversen alleen iets langer durenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef gateway het volgende:
[..]
=editi= Nu welop 1 pc, nu nog de andere..... OF kan ik hem via het netwerk laten kijken?? Of gaat dit verkeerd als de pc die ik via het netwerk bekijk uitgaat en dan weer opstart? Of als deze uit is en de pc via het netwerk wel aangaat???
Flushen is het versturen van je jobs die je klaar hebt en waar je dus punten voor krijgt, maar op dit moment is het merendeel aan het sparen die flushen dus niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef GoLLeM het volgende:
Ok, ik heb toch nog wat uitleg nodig.
Wat houdt dat flushen nu in?
Ik ben nu bezig met een job die al een half uur draait en nu op 10% en 6 hits staat. Is dit veel/weinig?
Ik kon dit soort dingen niet vinden in de FAQs...
de tijd die je hem laat rekenen x de cpu ratequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef GoLLeM het volgende:
waar worden die punten op gebaseerd?
Neus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef Fjolle het volgende:
Sanne, misschien moeten we onze keutel eens intrekken op tweakers? We worden anders het lachertje uit de wei.
Op de tijd die er voor nodig om de job af te rondenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef GoLLeM het volgende:
waar worden die punten op gebaseerd?
keej dan kan ik namelijk ff kijken wat ik hier aan puntje sheb verzameld alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef Timmo het volgende:
[..]
Je kan FADdict gewoon laten kijken naar een netwerk share, als de netwerk PC uit kan het verversen alleen iets langer duren
ah, ok. Mijn cpu rate schommelt iets boven de 100, en ik laat mijn pc meestal zo'n 18u per dag aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
de tijd die je hem laat rekenen x de cpu rate
Thanks!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:35 schreef Sanne het volgende:
Een warm welkom voor Anitra!!!!
ik wist dat mijn Lush vriendinnetjes me niet in de steek zouden laten.
Anitra; dit is stap 1 voor jou:
Windows:
1) Download de software hier: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.exe
2) Vul je correcte gegevens in, en klik op het menu advanced.
3) Bij general vul je als teamnummer 2047 in, daarmee join je de Dutch Power Cows. (overkoepelend Nederlands team)
4) Klik op register
welkom en fijn dat je meedoet.
Je CPU rating zou het aantal punten per uur moeten aangevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ah, ok. Mijn cpu rate schommelt iets boven de 100, en ik laat mijn pc meestal zo'n 18u per dag aan
dus dat is per etmaal 1800 punten? of gaat het per minuut ofzo?
Nog zo'n lekker ruikende dame!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. Ik moest me melden van Sanne hierDus ik heb braaf het programmaatje geïnstalleerd met de nodige instructies dus. Nu staat er: Waiting voor de next job in een schermpje. Gaat dat lang duren?
kun je in je setup doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:17 schreef azaroth het volgende:
net terug van vakantie en ik zal ook nog ff meehelpen met de megaflush
maar hoe zet ik het automatisch flushen uit?
Kopieer dit lijstje en zet je naam er even bij als je al aan het sparen bent voor de megaflushquote:(Dit als quote zodat het niet meekomt in quotes)
Ik heb de lijst even voorzien van bullets en alfabetisch gerangschikt. Dat plaatst wat makkelijker, lijkt me.
Password, username en dan enter duwen. Kan dit het zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:05 schreef Anitra het volgende:
Hij heeft nu 1 job done. Ben netjes naar die site gegaan zoals in OP staat aan gegeven, heb op register gedrukt en nu zegt hij mijn naam niet te kennen.
Had een mailtje met een password en mijn username en die pakt hij niet.
Wat doe ik fout?
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknownquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Password, username en dan enter duwen. Kan dit het zijn?
Ik denk bij jou dat de stats nog niet bijgewerkt zijn. Je punten zijn nog niet zichtbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknown![]()
Is die job die je klaar had al verstuurd? (In think-view-queue en dan daar op sent drukken.) En dus maar alleen de eerste keer op register duwen. Bij en inloggen voortaan op <enter>.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknown![]()
Ja ik welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:55 schreef Fjolle het volgende:
Ja hoor welterusten. Staan jullie gewoon onder je eigen naam?
Ik ook. Teamnummer staat goed volgens mijquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:55 schreef Fjolle het volgende:
Ja hoor welterusten. Staan jullie gewoon onder je eigen naam?
ik heb me nog niet kunnen registreren, zie nu dat ik mail had van fad zelf geloof ik. \ik probeer het strak nog wel een keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:08 schreef Fjolle het volgende:
Anitra, heb jij het teamnummer op 2047 (ik zie je namelijk niet in het mail-stuur-menu.)
En daar zou je wel moeten staan als je een mail hebt gehad met username/password.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | 1a8i-q1 1b4d-q1 1b70-q1 1biu-q1 1bzy-q1 1c4z-q1 1c8l-q3 1dnw-q1 1ek6-q1 1h4w-q1 1hyv-q5 1hzj-q1 1i71-q1 1irj-q2 1kgq-q2 1kgt-q2 1lqf-q1 1lqs-q2 1ls5-q1 1m17-q3 1mf7-q1 1mf7-q2 1mf7-q3 1npv-q1 1pkq-q1 1pkq-q3 1pkq-q4 1q2u-q1 1qtn-q1 1r0x-q1 1r55-q1 1ry7-q2 1svc-q1 1t15-q1 1t29-q2 1tqf-q1 1u59-q1 1u7t-q1 1w7h-q1 1xbb-q1 1xbc-q1 1xkk-q1 1xs7-q1 2gpa-q1 4prg-q1 |
Even om de zoveel tijd nieuwe jobs recieven, dan werkt hij de lijst namelijk bij van jobs die al gedaan zijn en dat is mi weer een risico minder.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat moet ik dan invullen?
Ik heb nu op alle pc's 20 jobs gereceived in de hoop dat ze daar even zoet mee zijn...
Ok Maerycke je bent nu officieel lid van ons team. Welkom.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:25 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb me aangemeld voor het Fokteam nu.. over 2 uur zou de verandering zichtbaar moeten zijn. En nu? Wachten tot maandag? En maakt het nog uit hoe laat je dan maandag die jobs verstuurd?
[Fokschaap]Help Fok! zoeken naar medicijnen tegen HIV/kankerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:18 schreef gateway het volgende:
1.241K puntjes als ik Fjolle alles van het lijstje bij elkaar optelt??
Ik snap het denk ik, oud schaap met duidelijk fok logo toch ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:17 schreef Fjolle het volgende:
Zeg zou iemand het oude fok-schaap-logo willen bewerken met het fok-logo uit het eerste vakantie-flush-logo (zwarte ondergrond) (daar was het foklogo iets scherper dan in het nieuwe (witte achtergrond))
Dan hebben we weer een logo voor na de mega-flush.![]()
Snapt iemand dit?![]()
![]()
Jaha je snapt het.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:09 schreef Timmo het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik, oud schaap met duidelijk fok logo toch ?
Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:06 schreef Anitra het volgende:
Ja ik ben waar ik wezen moet
Over 2 uurtjes sta ik ook bij het fokschaap
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?quote:
Of iemand moet een HI-res fok logo hebben dan hoef je niet steeds dat kleine logootje uit te rekkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?
*Meld*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:46 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.![]()
Ik probeer het vanavond wel of het scherper is te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?
Edit: Lukt me niet.![]()
Ok top, maar er moet toch ergens een officieel logo te krijgen zijn? (Zou ik zo denken?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:29 schreef Timmo het volgende:
[..]
Ik probeer het vanavond wel of het scherper is te krijgen
Tja, uit heel betrouwbare bron (the source codequote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:59 schreef Sanne het volgende:
(the changes will be visable after next stats update, ~2 hours)
reken dus maar op een uurtje of twee.
Uit heel betrouwbare source(code) kan ik je vertellen dat wijzigingen in user settings binnen 30 min. actief worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:59 schreef Sanne het volgende:
(the changes will be visable after next stats update, ~2 hours)
reken dus maar op een uurtje of twee.
Volgens mij kan Fjoole het ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:46 schreef Fjolle het volgende:
Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.![]()
Fjolle dus en ja die kan dat, maar dat zei ik al (Fjolle = trouwe hond = ondergetekende)quote:
Niet te hopen dat dit het orgineel isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ok top, maar er moet toch ergens een officieel logo te krijgen zijn? (Zou ik zo denken?)
Op deze site wordt alles vrij duidelijk uitgelegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Maerycke het volgende:
Ja hier één van de newbies!Mag ik nog even vragen wat die hits zijn die bij je jobs staan?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:11 schreef Delnoy het volgende:
devzero kon ongeveer 100k per dag sparen of zoiets? tel dat er bij en we zijn er al heel ruim overheen
Is er niet de mogelijkheid dat je het zelf berekend?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:24 schreef Timmo het volgende:
Ik schat dat ik rond de 210k kom op maandag
voorzichtige schatting, afwijking met Faddict meegenomen.
Uit deze post kunnen geen rechten worden ontleent
Er stonden maar 3 pc's 24/7 aan de anderen helaas nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef sk888er het volgende:
[..]
Is er niet de mogelijkheid dat je het zelf berekend?
Of hebben je pc's niet 24/7 aan gestaan?
Je bent iig wel toegevoegd aan het rijtje![]()
Joepie. Goed zo Sanne.quote:
Ik heb twee jobs die er tussen staan. Maar 10 september is nog ver weg. Dan heb ik ze allang geflushed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Fjolle het volgende:
Van tweakers over de jobs die aflopen (vraag van joosd):
"De queries die je daar vindt verlopen na 10 september.
Dus als je nog van die jobs hebt, moet je voor 10 september flushen, anders krijg je er geen punten meer voor."
Of misschien als linkje daar?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:47 schreef Sanne het volgende:
De handleiding is onder constructie trouwens; mochten jullie gaten of fouten erin ontdekken meld het dan hier even of op mijn msn.
Het zou heel handig zijn als het in het volgende topic bovenaan staat. Misschien schrikt het wat minder af.
Is nog niet bekend, wordt zondag of maandag-ochtend vroeg besloten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:56 schreef Maerycke het volgende:
Tot en met zondag zou ik ongeveer op 16.000 punten uitkomen (CPU rating x het aantal uren toch?). Maar ik begrijp dat dat van maandag nu niet doorgaat?
Helemaal mee eens hoor, ik vond die OP altijd al veel te lang, hij is ook danig ingekort ten opzichte van het origineel, maar in de loop van de tijd is er toch weer een hoop bijgekomen...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:47 schreef Sanne het volgende:
Het zou heel handig zijn als het in het volgende topic bovenaan staat. Misschien schrikt het wat minder af.
Waar het project voor is heb ik hier even achterwege gelaten. En ook de links naar de verschillende site. Maar dat het in de OP er bij moet lijkt me logisch. Misschien die handleiding in een quote, dan springt ie er een beetje uit ofzo. Of een link ernaar toe. Iig zo dat ook de totale n00b denkt, verrek dat kan ik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik vond die OP altijd al veel te lang, hij is ook danig ingekort ten opzichte van het origineel, maar in de loop van de tijd is er toch weer een hoop bijgekomen...
Iets meer uitleg over waar het voor is kan trouwens geen kwaad
Dus voor maandag-ochtend 6 uur. Goed?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:04 schreef wiqu2 het volgende:
liefst zondag .. want ik wilde maandag ochtend om 6uur men schaapjes flushe .. vanwege werk
http://wiki.fok.nl/index.php/FADdummieshandleidingquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:34 schreef Fjolle het volgende:
Zou iemand de tekst van Sanne in de wiki willen zetten? (Voor het volgende topic enzo). BVD.
hij's mooi!quote:
Wauw!!!!!!!!!!!!!! Top man.quote:
Whehe daar werk ik, bij het NIH dan. Ik zal eens even informeren of ze wel echt meedoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:10 schreef Fjolle het volgende:
Ook kun je in de FAQ lezen dt het National Institute of Health (NIH) en het US National Cancer Institute (NIC) eraan meewerken, het is dus echt écht
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:58 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Whehe daar werk ik, bij het NIH dan. Ik zal eens even informeren of ze wel echt meedoenIk werk zelf aan meerdere onderwerpen trouwens, voornamelijk virologie, toegespitst op HIV en 'kankerverwekkende' virussen. Val mooi in de doelgroep dus en zal het programmaatje ook eens installeren.
Het draait al met 2 venstertjesquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:03 schreef Fjolle het volgende:
Welkom alvast Maggie en Rieuwert.![]()
Mochten er nog problemen zijn met installeren, dan horen wij ze hier wel.
5 nog wel!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Het draait al met 2 venstertjesNeemt inderdaad weinig geheugen in beslag. Het lijkt wat te schommelen tussen de 4 en 13k per venster.
-edit: ik heb er maar even 5 vensters van gemaakt, dan schiet het misschien nog een beetje op ookHoeveel draaien jullie er meestal tegelijk?
Hm.. dan hou ik het wel op 1. Taakbalktechnisch verantwoorder.. het gaat dus niet zozeer om geheugen maar meer om cpu begrijp ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
5 nog wel!
Is niet nodig hoor, schiet het niet harder van op, en je krijgt er ook niet meer punten voor omdat:
Als je bv. 1 job laat draaien ( 1 scherm dus ) krijgt ie 100% van je cpu kracht. Doe je er 5, dan krijgt elke job 20% van je cpu kracht, en duurt het dus 5 keer langer voor ie klaar is. En je CPU punten worden dan ook door 5 gedeeld, dus meer punten leverd het ook niet op...
Ok en added. Welkom bij het schaap.quote:
Jep, het gaat om rekenkracht, je CPU dus, 1 job tegelijk is dus meer dan zatquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:31 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Hm.. dan hou ik het wel op 1. Taakbalktechnisch verantwoorder.. het gaat dus niet zozeer om geheugen maar meer om cpu begrijp ik.
Wij komen denk ik ondertussen ook een eindquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:50 schreef DukeBox het volgende:
de faq kan ik vrijwel volledig herschrijven
Dan zijn dan heel veel punten in ieder geval, of staat ie maar een paar uur per dag aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef HV het volgende:
Ik denk niet eens dat m'n job maandag klaar is......is al sinds 23 juli bezig.
Project: Proteome (en ik dacht altijd dat die juist snel klaar waren)
Hits: 104
Progress: 74.49%
Time: 168750
CPU rating: 151
Naja, we zullen zien..
Ligt eraan wat voor pc je hebt... heb jij een dualprocessor dan kun je makkelijk 2 jobs tegelijk draaien. Heb jij een moederbord met hyper-treading in je pc zitten dan kun je ook makkelijk 2 jobs tegelijk draaien. Voor al het overige zou ik het gewoon houden op 1 job....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Het draait al met 2 venstertjesNeemt inderdaad weinig geheugen in beslag. Het lijkt wat te schommelen tussen de 4 en 13k per venster.
-edit: ik heb er maar even 5 vensters van gemaakt, dan schiet het misschien nog een beetje op ookHoeveel draaien jullie er meestal tegelijk?
Tis een moment opname he, die cpu rating. Als je pc de ene keer wat langzamer is met opstarten, en FaD draait al terwijl er nog programma's geladen moeten worden, dan heeft dat invloed op je rating.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:21 schreef Delnoy het volgende:
Heeft iemand van jullie ook wel eens dat als je je pc na een bepaalde tijd weer eens moet rebooten dat je cpu rating dan een stuk hoger is? ik heb dat vaak maar niet altijd, vind het een beetje vreemd en vraag me ook af hoe dat komt
Ja, heb ik nou ook. Soms vliegt de CPU onder de 100 ook 's nachts als er niets anders draait. (Normaal zit ie tussen de 140-150) Na rebooten duurt het dan een uur of 2 voordat hij weer een beetje op sterkte is? Vreemd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:21 schreef Delnoy het volgende:
[..]
Heeft iemand van jullie ook wel eens dat als je je pc na een bepaalde tijd weer eens moet rebooten dat je cpu rating dan een stuk hoger is? ik heb dat vaak maar niet altijd, vind het een beetje vreemd en vraag me ook af hoe dat komt
klopt maar dat is de lijst van 10 september m.a.w. het lijstje van augustus kost mij 42.000 punten ongeveerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:20 schreef Fjolle het volgende:
Van tweakers over de jobs die aflopen (vraag van joosd):
"De queries die je daar vindt verlopen na 10 september.
Dus als je nog van die jobs hebt, moet je voor 10 september flushen, anders krijg je er geen punten meer voor."
Heb jij je PC dan zo weinig aanstaan? 168750 seconden = een kleine 47 uur(dus 2 dagen).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef HV het volgende:
Ik denk niet eens dat m'n job maandag klaar is......is al sinds 23 juli bezig.
Project: Proteome (en ik dacht altijd dat die juist snel klaar waren)
Hits: 104
Progress: 74.49%
Time: 168750
CPU rating: 151
Naja, we zullen zien..
Je moet wel een opdracht versturen om je te kunnen aanmelden. Aan de andere kant zou dat misschien ook met die flush kunnen, maar dan moeten we er voor de zekerheid vroeg bij zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef GoLLeM het volgende:
Ik spaar door tot de volgende flush, ik ben pas net begonnen en mijn eerste opdracht is bijna af
Fadict vind ik niet echt betrouwbaar meerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, heb ik nou ook. Soms vliegt de CPU onder de 100 ook 's nachts als er niets anders draait. (Normaal zit ie tussen de 140-150) Na rebooten duurt het dan een uur of 2 voordat hij weer een beetje op sterkte is? Vreemd.
Volgend nadenkertje voor de flush:
Hoe betrouwbaar is faddict als je je PC aan laat staan?
Als je me vanavond na 1900 uur MSNt help ik je ermee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:26 schreef Anitra het volgende:
Komt weer een stomme vraag.
Ik wil ook zien wat voor een punten ik heb en heb dat faddict op de pc gezet alleen hij pakt dus niet de job die al klaar is en ook niet degene die nudraait. Met andere woorden hij doet niks. Ook kwam er net een foutmelding in beeld.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:15 schreef sk888er het volgende:
Ik werk hem elke keer bij als er iemand zijn schattingen door geeft....
gebasseerd op schattingen die zijn gegeven
# mcintosh 65K
# Fjolle 150K
# sk888er 125K
# 1-of-6Billion 140K 170K![]()
# Eronymus 18k
# Sanne 50K
# AZAROTH 10K
# gateway 68K
# wiqu 113K
# Delnoy 135K
# Timmo 210K
# kermitkrul 72K
# Roeji 100K
# Pollensnuiver 50K
Voorlopig totaal op de flushdatum: 1306K1336 nr. 5 in de megaflushes![]()
Volgende mensen willen jullie nog even jullie schattingen posten?
# Atakker (frogstomp 22000)
# devzero
# Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
# Bruce117 (1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen)
# vbmot (3 pc's, 1 spaart sinds een minuut geleden )
# Mr_Rammstein, 2 PC's sparen, 1niet; 8000
# HV (-tjuh)
# avw1982
# joost;2 76000 (volgens nieuwste faddict)(? toch dit begreep ik eruit?) goed begrepen
# Chris.nl
1 2 3 4 5 | Los Alcoholicos (2005-07-14) 2.122.646 points [DPC]NoizyCows (2005-03-16) 1.970.274 points DPC Team Switch (2005-04-12) 1.621.955 points Eddie (2005-05-08) 1.378.840 points [DPC]Sloompie (2005-07-14) 1.207.236 points |
Als je eens kijkt hoe weinig er geflusht wordt nu, dan heb ik hoop dat er nog een berg verborgen puntjes zit. Als mensen geen schatting maken, kunnen we niets weten. Maar ik heb nog steeds goede hoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:12 schreef Roeji het volgende:
Ik denk dat t dan niet meer haalbaar is. Of er moet een wonder gebeuren. We zijn nu ruim 2 weken bezig (als ik t goed heb) en we hebben net iets mee dan de helft.
Dus wat gaan we doen? Door of toch flushen op maandag?
Of zie ik het verkeerd en gaan we het wel nog halen?
Okee ben terug van mijn werk. Ik zal eens even zoeken wat ik nu moet doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:14 schreef Fjolle het volgende:
CrazyPro: gefeliciteerd met je 2 million molecules.![]()
Jumparound: gefeliciteerd met je 1 million molecules.![]()
Maggie, volgens mij kun je je nu aanmelden.![]()
Ja dat had ik gister al gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Sanne het volgende:
Connection plan op none Maggie.
En vanaf maandag pas flushen als er in dit topic groen licht is gegeven.
Nee zijn hond.quote:
Ziet er goed uit, maar misschien moet je ze na de linux-installatie terugsturen naar de handleiding voor dummies aangezien daar het aanmelden besproken wordt. (Oh en "Ook kun je in de FAQ lezen dt" staat dus typefoutje in)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef Eronymus het volgende:
De Wiki OP is aangepast/ingekort....
andere afbeelding, handleiding eruit gehaald en verwezen naar de FADdummieshandleiding
de linkjes naar andere delen ingekort. Zo beter?? iemand aan/opmerkingen of aanvullingen?
Ja hoor dat mag wel.quote:
Antwoord:quote:Wie heeft hier ervaring met de "Estimated To Be Uploaded" waardes van FadDict? Vooropgesteld natuurlijk dat je je PC 24-7 aan hebt staan enzo. Is hij accuraat, optimistisch of pessimistisch?
quote:Als je je pc 24/7 opstaan hebt, en je hebt steeds dezelfde load (cpu gebruik) op je pc, is FADdcit 100% betrouwbaar.
Als je pc ondertussen afgestaan heeft, of je hebt aan het gamen geweest ondertussen, of andere applicatie gedraaid die voor meer cpuload gezorgd heeft, dan zal FADdict meer voorspellen dan werkelijk.
Dus neem aan dat hetgeen FADdict voorspelt in het beste geval nog net iets meer zal zijn, dan dat je in werkelijkheid zal krijgen.
Fadspy gaat uit van de CPU-rating die je op dat moment hebt. Is dus niet erg betrouwbaar. Ga er maar van uit dat die eerste waardes meer in de goede richting zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Roeji het volgende:
fadspy. tabblad jobs en dan bij jobs voor upload.
Je hebt waarschijnlijk nog geen job geuploaded, maar dit kan mi maandag ook wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef GoLLeM het volgende:
hmm ik kan geen team kiezen uit het lijstje. er staat alleen maar <none> in
Ja maar fadspy rekent ook bij die jobs met de CPU-rating van dat moment. Bij mij scheelde dat soms ook een factor 2 als de CPU een factor 2 verschilde.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:24 schreef Roeji het volgende:
@ Fjolle :Maar het gaat om jobs die al klaar zijn. Niet om die wat draaien.
FadDict werkt beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:51 schreef Roeji het volgende:
verdorie!! Je hebt gelijk. Ik heb net even gecontroleerd en t klopt precies. Nu is mn cpu rate 225 en zijn de puntjes weer toegenomen. Daarstraks was t iets van 78 en waren mn punten gigantisch gezakt.
Er is nog hoop!!!!
Nou gedurende de vakantie staat ie wel véél langer aan dan normaal (maar niet lang genoeg kennelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:59 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Heb jij je PC dan zo weinig aanstaan? 168750 seconden = een kleine 47 uur(dus 2 dagen).
Mijn tip dan ook wil je het halen voor maandag: laat je pc aanstaan, dan is er volgens mij een goede kans dat je het nog haalt.![]()
300K I hope faddict maakte er al 820K vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:40 schreef Fjolle het volgende:
Wil iedereen aub zijn schattingen posten? In de flushgetallen van de laatste paar dagen is te zien dat steeds minder mensen gaan flushen. Dit is goed nieuws en mijn hoop stijgt steeds verder, maar zonderschattingen kunnen we niets. Oa dus de volgende mensen:
# Atakker (frogstomp 22000)
# devzero
# Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
# Bruce117 (1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen)
# vbmot (3 pc's, 1 spaart sinds een minuut geleden )
# Mr_Rammstein, 2 PC's sparen, 1niet; 8000
# HV (-tjuh)
# avw1982
# joost;2 76000 (volgens nieuwste faddict)(? toch dit begreep ik eruit?) goed begrepen
# Chris.nl
En dus iedereen die ook nog meedoet (mvdlubbe?)
Prima resultaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:57 schreef joosd het volgende:
[..]
300K I hope faddict maakte er al 820K van![]()
Dat geeft de burger weer moed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:57 schreef joosd het volgende:
[..]
300K I hope faddict maakte er al 820K van![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef Roeji het volgende:
@1-of-6billion: gaat jouw cpu rating niet meer omhoog na een reboot?? of na het afsluiten van het programma en weer opnieuw opstarten na een paar minuutjes?
Staat er mischien iets aan wat veel rekenkracht vraagt ? of staat think.exe steeds bovenaan in je taakbeheer ?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:56 schreef sk888er het volgende:
joosd = joosd;2???
Neuj, geen rekendingesen verder, en think.exe staat ongeveer op de 6e plaats en "doet" 95-98% CPUquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:19 schreef Timmo het volgende:
[..]
Staat er mischien iets aan wat veel rekenkracht vraagt ? of staat think.exe steeds bovenaan in je taakbeheer ?
Daar zou je bijna niet aan denken, maar die punten komen er natuurlijk ook gewoon bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:56 schreef sk888er het volgende:
we komen toch altijd hoger uit dan we schatten, want de mensen die gwoon al heel de tijd flushen (die niet meededen met de megaflush) leveren natuurlijk ook hun dagelijkse punten![]()
Nog iets minder dan 48 uur dus!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:20 schreef Fjolle het volgende:
Dames en heren schaap. Na een hoop ge-MSN en reacties/problemen hier, komt ie:
GROEN LICHT voor aanstaande maandag.![]()
We gaan ervoor.![]()
Als ik alles goed begrepen heb: flushen tussen 0.00 en 18.00 Nederlandse tijd.
Probeer je systemen nog even aan te houden en: fingers crossed!![]()
Staan die schaapjes in een wei op je werk ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 07:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat sommige van mijn schaapjes zonder mijn toestemming staan te blaten. Gezien mijn punten en al.
Het is gewoon balen. Als je hem op None zet moet ie ook niets versturen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 07:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja. Ik begrijp die optie 'None' niet in Connection Plan.
De trut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 07:54 schreef sk888er het volgende:
WTF!!!!
mn zusies pc heeft geflushed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gister niet eens aan die pc gezeten![]()
Hoe the fuck kan da![]()
Gelukkig dat mijn pc niet heeft geflushed....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:59 schreef Delnoy het volgende:
is het iemand trouwens al opgevallen dat de kuddes inmiddels bestaat uit 60 leden?!?!?!?!?
quote:Schrik, het volk van Grutte Pier heeft een oplossing gevonden voor de obstipatie
Die flikkeren zomaar een half miljoen punten richting Find-a-Drug servers en die hebben het zelfs weten te houden. Mooi, was dit de generale voor de Fokschaap-flush of moeten we nog een paar keer met een iets grotere buffer gaan testen of het echt wel kan waar Fokschaap mee bezig is??
Sorry mijn fout, had ik erbij moeten zetten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:59 schreef Delnoy het volgende:
is het iemand trouwens al opgevallen dat de kuddes inmiddels bestaat uit 60 leden?!?!?!?!?
Op none zetten en zorgen dat er genoeg jobs in je queue staan (view-queue-recieve). Dit geeft geen garanties, maar is mi wel de beste instelling.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:52 schreef HV het volgende:
De pc van m'n pa helpt nu ook mee.
Maarre waar kan ik nu het beste die Internet Connection Plan op zetten, want None schijnt ook niet helemaal goed te werken. Ik denk vraag het nog maar even om er zeker van te zijn dat ie goed staat
.
Geen idee hoeveel punten ik heb, maar 't zullen er vast niet veel zijn (maar alle beetjes helpen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |