Heb jij je PC dan zo weinig aanstaan? 168750 seconden = een kleine 47 uur(dus 2 dagen).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:57 schreef HV het volgende:
Ik denk niet eens dat m'n job maandag klaar is......is al sinds 23 juli bezig.
Project: Proteome (en ik dacht altijd dat die juist snel klaar waren)
Hits: 104
Progress: 74.49%
Time: 168750
CPU rating: 151
Naja, we zullen zien..
Je moet wel een opdracht versturen om je te kunnen aanmelden. Aan de andere kant zou dat misschien ook met die flush kunnen, maar dan moeten we er voor de zekerheid vroeg bij zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:44 schreef GoLLeM het volgende:
Ik spaar door tot de volgende flush, ik ben pas net begonnen en mijn eerste opdracht is bijna af
Fadict vind ik niet echt betrouwbaar meerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, heb ik nou ook. Soms vliegt de CPU onder de 100 ook 's nachts als er niets anders draait. (Normaal zit ie tussen de 140-150) Na rebooten duurt het dan een uur of 2 voordat hij weer een beetje op sterkte is? Vreemd.
Volgend nadenkertje voor de flush:
Hoe betrouwbaar is faddict als je je PC aan laat staan?
Als je me vanavond na 1900 uur MSNt help ik je ermee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:26 schreef Anitra het volgende:
Komt weer een stomme vraag.
Ik wil ook zien wat voor een punten ik heb en heb dat faddict op de pc gezet alleen hij pakt dus niet de job die al klaar is en ook niet degene die nudraait. Met andere woorden hij doet niks. Ook kwam er net een foutmelding in beeld.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:15 schreef sk888er het volgende:
Ik werk hem elke keer bij als er iemand zijn schattingen door geeft....
gebasseerd op schattingen die zijn gegeven
# mcintosh 65K
# Fjolle 150K
# sk888er 125K
# 1-of-6Billion 140K 170K![]()
# Eronymus 18k
# Sanne 50K
# AZAROTH 10K
# gateway 68K
# wiqu 113K
# Delnoy 135K
# Timmo 210K
# kermitkrul 72K
# Roeji 100K
# Pollensnuiver 50K
Voorlopig totaal op de flushdatum: 1306K1336 nr. 5 in de megaflushes![]()
Volgende mensen willen jullie nog even jullie schattingen posten?
# Atakker (frogstomp 22000)
# devzero
# Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
# Bruce117 (1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen)
# vbmot (3 pc's, 1 spaart sinds een minuut geleden )
# Mr_Rammstein, 2 PC's sparen, 1niet; 8000
# HV (-tjuh)
# avw1982
# joost;2 76000 (volgens nieuwste faddict)(? toch dit begreep ik eruit?) goed begrepen
# Chris.nl
| 1 2 3 4 5 | Los Alcoholicos (2005-07-14) 2.122.646 points [DPC]NoizyCows (2005-03-16) 1.970.274 points DPC Team Switch (2005-04-12) 1.621.955 points Eddie (2005-05-08) 1.378.840 points [DPC]Sloompie (2005-07-14) 1.207.236 points |
Als je eens kijkt hoe weinig er geflusht wordt nu, dan heb ik hoop dat er nog een berg verborgen puntjes zit. Als mensen geen schatting maken, kunnen we niets weten. Maar ik heb nog steeds goede hoop.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:12 schreef Roeji het volgende:
Ik denk dat t dan niet meer haalbaar is. Of er moet een wonder gebeuren. We zijn nu ruim 2 weken bezig (als ik t goed heb) en we hebben net iets mee dan de helft.
Dus wat gaan we doen? Door of toch flushen op maandag?
Of zie ik het verkeerd en gaan we het wel nog halen?
Okee ben terug van mijn werk. Ik zal eens even zoeken wat ik nu moet doenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:14 schreef Fjolle het volgende:
CrazyPro: gefeliciteerd met je 2 million molecules.![]()
Jumparound: gefeliciteerd met je 1 million molecules.![]()
Maggie, volgens mij kun je je nu aanmelden.![]()
Ja dat had ik gister al gedaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:33 schreef Sanne het volgende:
Connection plan op none Maggie.
En vanaf maandag pas flushen als er in dit topic groen licht is gegeven.
Nee zijn hond.quote:
Ziet er goed uit, maar misschien moet je ze na de linux-installatie terugsturen naar de handleiding voor dummies aangezien daar het aanmelden besproken wordt. (Oh en "Ook kun je in de FAQ lezen dt" staat dus typefoutje in)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef Eronymus het volgende:
De Wiki OP is aangepast/ingekort....
andere afbeelding, handleiding eruit gehaald en verwezen naar de FADdummieshandleiding
de linkjes naar andere delen ingekort. Zo beter?? iemand aan/opmerkingen of aanvullingen?
Ja hoor dat mag wel.quote:
Antwoord:quote:Wie heeft hier ervaring met de "Estimated To Be Uploaded" waardes van FadDict? Vooropgesteld natuurlijk dat je je PC 24-7 aan hebt staan enzo. Is hij accuraat, optimistisch of pessimistisch?
quote:Als je je pc 24/7 opstaan hebt, en je hebt steeds dezelfde load (cpu gebruik) op je pc, is FADdcit 100% betrouwbaar.
Als je pc ondertussen afgestaan heeft, of je hebt aan het gamen geweest ondertussen, of andere applicatie gedraaid die voor meer cpuload gezorgd heeft, dan zal FADdict meer voorspellen dan werkelijk.
Dus neem aan dat hetgeen FADdict voorspelt in het beste geval nog net iets meer zal zijn, dan dat je in werkelijkheid zal krijgen.
Fadspy gaat uit van de CPU-rating die je op dat moment hebt. Is dus niet erg betrouwbaar. Ga er maar van uit dat die eerste waardes meer in de goede richting zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Roeji het volgende:
fadspy. tabblad jobs en dan bij jobs voor upload.
Je hebt waarschijnlijk nog geen job geuploaded, maar dit kan mi maandag ook wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef GoLLeM het volgende:
hmm ik kan geen team kiezen uit het lijstje. er staat alleen maar <none> in
Ja maar fadspy rekent ook bij die jobs met de CPU-rating van dat moment. Bij mij scheelde dat soms ook een factor 2 als de CPU een factor 2 verschilde.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:24 schreef Roeji het volgende:
@ Fjolle :Maar het gaat om jobs die al klaar zijn. Niet om die wat draaien.
FadDict werkt beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:51 schreef Roeji het volgende:
verdorie!! Je hebt gelijk. Ik heb net even gecontroleerd en t klopt precies. Nu is mn cpu rate 225 en zijn de puntjes weer toegenomen. Daarstraks was t iets van 78 en waren mn punten gigantisch gezakt.
Er is nog hoop!!!!
Nou gedurende de vakantie staat ie wel véél langer aan dan normaal (maar niet lang genoeg kennelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:59 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Heb jij je PC dan zo weinig aanstaan? 168750 seconden = een kleine 47 uur(dus 2 dagen).
Mijn tip dan ook wil je het halen voor maandag: laat je pc aanstaan, dan is er volgens mij een goede kans dat je het nog haalt.![]()
300K I hope faddict maakte er al 820K vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:40 schreef Fjolle het volgende:
Wil iedereen aub zijn schattingen posten? In de flushgetallen van de laatste paar dagen is te zien dat steeds minder mensen gaan flushen. Dit is goed nieuws en mijn hoop stijgt steeds verder, maar zonderschattingen kunnen we niets. Oa dus de volgende mensen:
# Atakker (frogstomp 22000)
# devzero
# Jumparound (flusht misschien iets tussen door maar zo weinig mogelijk)
# Bruce117 (1 PC, de andere (met 2 CPU's) staat op automatisch flushen)
# vbmot (3 pc's, 1 spaart sinds een minuut geleden )
# Mr_Rammstein, 2 PC's sparen, 1niet; 8000
# HV (-tjuh)
# avw1982
# joost;2 76000 (volgens nieuwste faddict)(? toch dit begreep ik eruit?) goed begrepen
# Chris.nl
En dus iedereen die ook nog meedoet (mvdlubbe?)
Prima resultaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:57 schreef joosd het volgende:
[..]
300K I hope faddict maakte er al 820K van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |