Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:06 schreef Anitra het volgende:
Ja ik ben waar ik wezen moet
Over 2 uurtjes sta ik ook bij het fokschaap
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?quote:
Of iemand moet een HI-res fok logo hebben dan hoef je niet steeds dat kleine logootje uit te rekkenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?
*Meld*quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:46 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.![]()
Ik probeer het vanavond wel of het scherper is te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:05 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja, maar eens kijken of ik dat fok-logo nog strakker kan krijgen. Of heeft misschien iemand dit al?
Edit: Lukt me niet.![]()
Ok top, maar er moet toch ergens een officieel logo te krijgen zijn? (Zou ik zo denken?)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:29 schreef Timmo het volgende:
[..]
Ik probeer het vanavond wel of het scherper is te krijgen
Tja, uit heel betrouwbare bron (the source codequote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:59 schreef Sanne het volgende:
(the changes will be visable after next stats update, ~2 hours)
reken dus maar op een uurtje of twee.
Uit heel betrouwbare source(code) kan ik je vertellen dat wijzigingen in user settings binnen 30 min. actief worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:59 schreef Sanne het volgende:
(the changes will be visable after next stats update, ~2 hours)
reken dus maar op een uurtje of twee.
Volgens mij kan Fjoole het ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:46 schreef Fjolle het volgende:
Dit is dus iets waar je niet op hoeft te wachten. Het is afhankelijk van onze herder mcintosh of zijn trouwe hond (ondergetekende). Die moeten je even toevoegen.![]()
Fjolle dus en ja die kan dat, maar dat zei ik al (Fjolle = trouwe hond = ondergetekende)quote:
Niet te hopen dat dit het orgineel isquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:35 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ok top, maar er moet toch ergens een officieel logo te krijgen zijn? (Zou ik zo denken?)
Op deze site wordt alles vrij duidelijk uitgelegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:26 schreef Maerycke het volgende:
Ja hier één van de newbies!Mag ik nog even vragen wat die hits zijn die bij je jobs staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |