Alvast welkom.quote:
Heb je al geprobeerd de boel opnieuw te installeren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:23 schreef wiqu2 het volgende:
tja mijn belangrijkste client doet het nog nietsysteem herstell werkt niet
![]()
en de que server is leeg :S
als ik hem nieuwe jobs wil laden downloaden ontvangt hij ze maar als hij ze wil starten krijg je het output scherm waar hij op blijft hangen .. ik hbe geen idee wat het probleem is
Ik kon niet op fad.qik.nl komen vanmiddag, ik knal ze er nu wel even opquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:46 schreef Sanne het volgende:
Niemand die de stats gepost heeft vandaag?
Ik had vanmorgen geen internet...
ja en een berg lopen rommele... maar ik vrees dat ik die punten kwij ben.. waren er ongeveer 70.000quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de boel opnieuw te installeren?
Voorzichtige schatting.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:35 schreef sk888er het volgende:
eej fjolle hoe kom jij met 5 computers maar aan de 150k?
CPU-rating * aantal uur = puntenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Sanne het volgende:
Ik heb 1 computer 24/7 draaien, maar met slechts een cpu rating van 75-80.
Sinds 19 juli niet meer geflushed. Op hoeveel punten kom ik dan?
ik ben bang dat ie automatisch gaat flushen als ik de spy probeer, riskeer niks meer
Waarom zou ie gaan flushen als je Fadspy aan zet? Gewoon zorgen dat je genoeg jobs in de queue hebt staan, dan moet het gewoon goed gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Sanne het volgende:
ik ben bang dat ie automatisch gaat flushen als ik de spy probeer, riskeer niks meer
Devzero heeft problemen met zijn client. Hier heb ik mee proberen te helpen, maar nog geen reactie gekregen. Hij zou deze week op vakantie zijn en volgens mij pas zondag ofzo terugkomen. We hebben hem denk ik echt nodig om de flush te halen. Hierom heb ik aan iedereen een schatting gevraagd. Just in case we niets van devzero horen. Als het ernaaruitziet dat we het niet gaan halen denk ik dat we de flushdatum moeten gaan uitstellen totdat devzero zeker weet dat hij de resterende punten kan ophoesten. Volgens mijn zeer voorzichtige schatting sprokkelt hij namelijk zelf 100K per dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:54 schreef Sanne het volgende:
Ach, ik geloof het wel. Zo groot is mijn bijdrage nu ook niet.
Is er al wat over Devzero bekend? Doet ie mee?
kan je met faddcit ook zien van de al gefininste jobs hoeveel punten dat opgelevert heeft??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Waarom zou ie gaan flushen als je Fadspy aan zet? Gewoon zorgen dat je genoeg jobs in de queue hebt staan, dan moet het gewoon goed gaan.
Ik gebruik Faddict en daarme kun je gewoon kijken hoeveel punten er geschat worden zonder dat er geflushed wordt
Is dit wel verstandig?? ikmeen ergens gelezen te hebben dat de punten na een maand vervallen???quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Devzero heeft probl.......
Als het ernaaruitziet dat we het niet gaan halen denk ik dat we de flushdatum moeten gaan uitstellen totdat devzero zeker weet dat hij de resterende punten kan ophoesten.
Jij doet dus nu ook mee begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef mvdlubbe het volgende:
Als het wordt uitgesteld, wordt dat dan wel even hier gemeld?
Dat ik niet voor jan met de korte lul flush, zeg maar.
Top Gollem!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef GoLLeM het volgende:
Net geinstalleerd... ik snap het nog niet helemaal maar het komt me nuttig genoeg over om mee te doen. Daarbij ben ik statistiekgeil, en heb ik nu weer iets om te sparen zodat ik me weer tof voel.
Dit topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:40 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jij doet dus nu ook mee begrijp ik?
Laten we nogmaals afspreken dat niemand flusht totdat hier op deze site groen licht komt!
En welkom GoLLem.(Hoe heb jij ons gevonden?)
Of je CPU-rating wisselt, of je comp staat wel eens uit, of............quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:41 schreef sk888er het volgende:
300*24*18=129.600 maar volgens fadict zit ik tot nu op 100.000 en qua tijd op de helft dus dat moet uit komen op 200.000...
Dus fadict klopt niet.....![]()
Hoe snel je comp is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef GoLLeM het volgende:
wat houdt dat cpu-rating psies in?
ik weet het niet iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:52 schreef gateway het volgende:
whehe niemand die mijn vragen wil beantwoorden! *snif*
ja Fjolle, wel opletten he!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:54 schreef Fjolle het volgende:
Ik had drie reacties eerder al een antwoord gegeven gateway. Wel bijblijven he?![]()
Edit: Oh je bedoelt over faddict? Er staat daar een vakje met Already uploaded en estimated to be uploaded. (Als je alle andere instellingen aan hebt)
pc staat nooit uit en heb laatste tijd niet echt games gespeeld op pc dus mn cpu is aardig stabiel lijkt me.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Of je CPU-rating wisselt, of je comp staat wel eens uit, of............
Sinds het BB forum open isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef GoLLeM het volgende:
Sinds wanneer ben jij eigenlijk blauw Sanne
(en welk subforum)
Durf je niet meer of is er wat anders?quote:
=editi= Nu welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef gateway het volgende:
[..]
ja Fjolle, wel opletten he!
Ja maart ik heb Faddict nog niet geinstallerd
Reactie: (quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef gateway het volgende:
[..]
=editi= Nu welop 1 pc, nu nog de andere..... OF kan ik hem via het netwerk laten kijken?? Of gaat dit verkeerd als de pc die ik via het netwerk bekijk uitgaat en dan weer opstart? Of als deze uit is en de pc via het netwerk wel aangaat???
ik hoop dat iemand anders well weet of dat kan.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:14 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Reactie: () Geen idee.
Reactie 2: welterusten.
Er is dus nog wél een update geweest, dus je zou zeggen dat je om 19.21 uur nog kunt flushen en dat dan de punten meegenomen worden in de statsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:21 schreef mcintosh het volgende:
btw staan we vandaag al in de fad.qik stats al zeker een uur op 135323 punten.
Als ik me niet vergis wordt er vandaag niet meer geupdate.
Dwz. dat we de 15e voor de avond allemaal geflushed moeten hebben!
Je kan FADdict gewoon laten kijken naar een netwerk share, als de netwerk PC uit kan het verversen alleen iets langer durenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef gateway het volgende:
[..]
=editi= Nu welop 1 pc, nu nog de andere..... OF kan ik hem via het netwerk laten kijken?? Of gaat dit verkeerd als de pc die ik via het netwerk bekijk uitgaat en dan weer opstart? Of als deze uit is en de pc via het netwerk wel aangaat???
Flushen is het versturen van je jobs die je klaar hebt en waar je dus punten voor krijgt, maar op dit moment is het merendeel aan het sparen die flushen dus niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:22 schreef GoLLeM het volgende:
Ok, ik heb toch nog wat uitleg nodig.
Wat houdt dat flushen nu in?
Ik ben nu bezig met een job die al een half uur draait en nu op 10% en 6 hits staat. Is dit veel/weinig?
Ik kon dit soort dingen niet vinden in de FAQs...
de tijd die je hem laat rekenen x de cpu ratequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef GoLLeM het volgende:
waar worden die punten op gebaseerd?
Neus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef Fjolle het volgende:
Sanne, misschien moeten we onze keutel eens intrekken op tweakers? We worden anders het lachertje uit de wei.
Op de tijd die er voor nodig om de job af te rondenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:30 schreef GoLLeM het volgende:
waar worden die punten op gebaseerd?
keej dan kan ik namelijk ff kijken wat ik hier aan puntje sheb verzameld alquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef Timmo het volgende:
[..]
Je kan FADdict gewoon laten kijken naar een netwerk share, als de netwerk PC uit kan het verversen alleen iets langer duren
ah, ok. Mijn cpu rate schommelt iets boven de 100, en ik laat mijn pc meestal zo'n 18u per dag aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
de tijd die je hem laat rekenen x de cpu rate
Thanks!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:35 schreef Sanne het volgende:
Een warm welkom voor Anitra!!!!
ik wist dat mijn Lush vriendinnetjes me niet in de steek zouden laten.
Anitra; dit is stap 1 voor jou:
Windows:
1) Download de software hier: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.exe
2) Vul je correcte gegevens in, en klik op het menu advanced.
3) Bij general vul je als teamnummer 2047 in, daarmee join je de Dutch Power Cows. (overkoepelend Nederlands team)
4) Klik op register
welkom en fijn dat je meedoet.
Je CPU rating zou het aantal punten per uur moeten aangevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:36 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ah, ok. Mijn cpu rate schommelt iets boven de 100, en ik laat mijn pc meestal zo'n 18u per dag aan
dus dat is per etmaal 1800 punten? of gaat het per minuut ofzo?
Nog zo'n lekker ruikende dame!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:02 schreef Maerycke het volgende:
Ja hoi.. Ik moest me melden van Sanne hierDus ik heb braaf het programmaatje geïnstalleerd met de nodige instructies dus. Nu staat er: Waiting voor de next job in een schermpje. Gaat dat lang duren?
kun je in je setup doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:17 schreef azaroth het volgende:
net terug van vakantie en ik zal ook nog ff meehelpen met de megaflush
maar hoe zet ik het automatisch flushen uit?
Kopieer dit lijstje en zet je naam er even bij als je al aan het sparen bent voor de megaflushquote:(Dit als quote zodat het niet meekomt in quotes)
Ik heb de lijst even voorzien van bullets en alfabetisch gerangschikt. Dat plaatst wat makkelijker, lijkt me.
Password, username en dan enter duwen. Kan dit het zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:05 schreef Anitra het volgende:
Hij heeft nu 1 job done. Ben netjes naar die site gegaan zoals in OP staat aan gegeven, heb op register gedrukt en nu zegt hij mijn naam niet te kennen.
Had een mailtje met een password en mijn username en die pakt hij niet.
Wat doe ik fout?
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknownquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Password, username en dan enter duwen. Kan dit het zijn?
Ik denk bij jou dat de stats nog niet bijgewerkt zijn. Je punten zijn nog niet zichtbaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknown![]()
Is die job die je klaar had al verstuurd? (In think-view-queue en dan daar op sent drukken.) En dus maar alleen de eerste keer op register duwen. Bij en inloggen voortaan op <enter>.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat doe ik en dan zegt Username en password unknown![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |