abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29516077
Death towers
De meeste mensen kennen ze als GSM masten, insiders noemen ze death towers. Death towers staan overal! Je ziet ze bovenop hoge gebouwen, langs de snelwegen, benzinestations, kerktorens, treinstations, scholen, en ook overheidinstellingen. Feitelijk zijn deze death towers overal aanwezig. Deze death towers zenden dag en nacht negatieve energie uit die de gezondheid van mensen, maar ook andere levensvormen zoals planten en vogels ernstig beschadigt.
Mensen krijgen last van lusteloosheid, moeheid, paranoia, insomnia, woede uitbarstingen en nog vele andere psychische, emotionele en mentale klachten en stoornissen. Om maar niet te spreken van de lichamelijke gevolgen zoals kanker en DNA mutaties.

Op de foto hierboven zie je 3 voorbeelden van death towers. Links zie je een standaard death tower, deze staan meestal op gebouwen. In het midden zie je een death tower gecamoufleerd als kerk toren. Rechts zie je een death tower zoals je die vaak langs de snelweg ziet staan.

Tower Busters
Een Tower Buster is in staat om elke death tower te neutraliseren. Een Tower Busters kun je kopen, zelf maken en vanaf nu ook gratis krijgen!
Het enige wat je hoeft te doen is death towers in jou woonplaats op te zoeken en hier een foto van te maken. Stuur jou foto’s per e-mail naar:
---

Je krijgt 1 gratis tower buster voor elke ingestuurde foto. De verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Wat is een Tower Buster?
Een Tower Buster neutraliseert de negatieve energie die Death Towers uitstralen en vormen dit om in positieve energie. Het wordt gemaakt met een bergkristal, metaal schaafsel en polyesterhars.

Hoe plaats ik een Tower Buster?
Het enige wat je hoeft te doen is de Tower Buster binnen een straal van grofweg 300 meter van een death tower te plaatsen. Je kunt een Tower Buster in bosjes gooien, in water gooien of onder de grond begraven. Probeer de Tower Buster zo te plaatsen dat deze niet kan worden gevonden. Hoe dichter je de Tower Buster bij de death tower plaatst hoe beter, maar het is onnodig om de Tower Buster dichter dan grofweg 50 meter van de death tower te plaatsen. 1 Tower Buster onderaan een flat is ruim voldoende om de negatieve energie te neutraliseren, je hoeft dus nooit in een flat te klimmen om een Tower Buster te plaatsen.

Kan ik Tower Busters zelf maken?
En of! Je hebt de volgende dingen nodig om verse tower busters te bakken :):

Mallen. Dit worden de vormpjes van de Death Towers. Ikzelf gebruik muffin pannen, maar je kunt ook papieren cups gebruiken. Muffin pannen zijn te koop bij bijvoorbeeld de blokker.
Metaal. Ikzelf gebruik alimunium folie wat ik door een crosscut papier versnipperaar haal. Je kunt naar een (metaal) recyclebedrijf, stempelmakerij of ander metaalverwerkingsbedrijf gaan en vragen om metaalsnippers, metaalzaagsel of metaaldraaisel. Het kost erg weinig en vaak geven ze het gratis mee. Je kunt alle soorten metaal gebruiken, met uitzondering van roestvrijstaal.
Kristallen. Je moet op zoek gaan naar “quartz kristallen”, oftewel berg kristallen. Je hebt kleine stukjes nodig van ongeveer 1 tot 3 cm lang. Deze kun je kopen bij sommige “new age” winkels en anders via Internet.
Hars. Wat je nodig hebt is polyester hars. Deze is te koop bij www.wilsor.nl. Verfspeciaalzaken verkopen ook hars, vraag naar polyester hars (lamineerhars). Deze hars wordt vaak gebruikt om scheuren in de buitenkant van schepen te herstellen.
Handschoenen en een stofmasker. De dampen van de polyester hars zijn erg schadelijk en je moet ze dan ook niet inademen. Het is handig een kartonnen onderbord te gebruiken voor het geval je wat hars knoeit.

Stap 1:
Leg het metaal en de kristal in de muffin pan. De kristal kun je middenin leggen, tussen het metaal in.

Stap 2:
Meng de polyester hars met de verharder.

Stap 3:
Giet de hars in de muffin pan. Het is normaal dat het heet word.

Stap 4:
Laat de Towerbusters goed uitharden (bij voorkeur de hele nacht).

Stap 5:
Haal de Tower Busters uit de muffin pan. Ze zijn nu gereed voor gebruik. Als je vragen hebt dan kun je mij hierover mailen.

Een handleiding met foto’s waarin aangegeven staat hoe je Tower Busters maakt is te vinden op deze (Engelstalige) pagina:
http://www.warriormatrix.com/viewtopic.php?t=463

Waar kan ik ze kopen?
http://www.orgonise-africa.net/
http://www.orgonezone.com/
http://www.ctbusters.com/

lk heb hulp nodig bij het maken van Tower Busters.
Je kunt altijd kostenloos een beroep op mij doen wanneer je Tower Busters zelf wilt vervaardigen. Een mail naar -- en het is geregeld!
Geen zin om te maken of kopen? Bij mij zijn Tower Busters gratis te verkrijgen inruil voor death towers foto's bij jou in de buurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 22-04-2012 23:36:20 ]
pi_29516145
.

Lekker hoor, die spam. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_29516237
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:21 schreef junkie19 het volgende:
Death towers

In het midden zie je een death tower gecamoufleerd als kerk toren.
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_29516265
Als die gsm masten negatieve energie uitstralen (gewoon elketromagnetische straling), waaruit bestaat positieve energie dan?
pi_29516282
Jij bent behoorlijk paranoia, dat komt zeker door die Death Towers?
pi_29516283
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:39 schreef Basp1 het volgende:
Als die gsm masten negatieve energie uitstralen (gewoon elketromagnetische straling), waaruit bestaat positieve energie dan?
Life Towers
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:42:53 #7
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_29516297
lol, alsof een tower buster alle straling naar zich toe trekt, neutraliseert en weer doorzend...

krijg je trouwens nog lag van ook
pi_29516317
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:35 schreef rameijer het volgende:

[..]

Ik heb death towers in Nederland gezien als lataarnpalen, schoorstenen en zelfs bomen (bij Bloemendael staan er 2 van zulke death towers). De borden bij Shell express stations waarop de benzine prijzen staan aangegeven bevatten ook allemaal een death tower. Om maar even wat "grappige" plaatsen te noemen.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:45:10 #9
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_29516326
Werkt de Biostabil 2000 ook tegen deathtowers?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_29516372
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:45 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik heb net gebeld met Bruno Santanera, en hij zegt dat ook hier de werking gegarandeerd is.

pi_29516390
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:45 schreef MetalMessiah het volgende:
Biostabil 2000 is een magneet. Ik denk niet dat een magneet veel zal helpen helaas. Maar je mag het altijd proberen hoor! Leg je koelkast magneetjes ook erbij als je toch bezig bent
pi_29516439
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:44 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik heb death towers in Nederland gezien als lataarnpalen, schoorstenen en zelfs bomen (bij Bloemendael staan er 2 van zulke death towers). De borden bij Shell express stations waarop de benzine prijzen staan aangegeven bevatten ook allemaal een death tower. Om maar even wat "grappige" plaatsen te noemen.
en ooh.. ik zie ze ook als affakkelinstallaties, uitlaat van een auto... en als.... grondradar op vliegvelden..

damn..
pi_29516460
Ha, neem een biostabil.

Groetjes,

Santanera
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_29516484
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:42 schreef Serious_Sven het volgende:
lol, alsof een tower buster alle straling naar zich toe trekt, neutraliseert en weer doorzend...

krijg je trouwens nog lag van ook
Zet een death tower op de foto (of meerdere als je ook om je stadsgenoten geeft). Mail of stuur die foto naar mij. En kijk zelf maar wat het effect is.
pi_29516528
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 09:56 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Zet een death tower op de foto (of meerdere als je ook om je stadsgenoten geeft). Mail of stuur die foto naar mij. En kijk zelf maar wat het effect is.
Gaat niet, ik zit in het gebouw met zo'n antenne op het dak. Mijn GSM werkt prima hiero en ik heb niet het gevoel dat ik minder gezond ben, dus voorlopig maak ik maar geen foto's van antennes. Uiteraard mag je wel zelf foto's komen maken... kan ik m'n collega's ook uitnodigen om te komen lachen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:13:28 #16
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29516706
Bel eens met de Mythbusters?

Maar even serieus: zo'n toren zend met een behoorlijk vermogen uit. Als je Tower Busters een deel van deze straling zouden kunnen opvangen, dan moeten ze toch behoorlijk heet worden lijkt me?

En hoe bepaal je het stralingspatroon van de mast?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:24:17 #17
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:36:24 #18
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_29517102
Dus als je zo'n veredelde muffin naast een gsm mast gooit dan heb je geen bereik meer op je telefoon? Werkt dat ook met flitspalen?
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:48:13 #19
17138 ironx
Whatever...
pi_29517307
Sinds waneer zend Fok! ook TellSell-shit uit?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:54:48 #20
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29517409
Ik vind ze wel decoratief trouwens.
Vampire Romance O+
pi_29517593
Hoe dom ben je om dit serieus te nemen. Ik moest trouwens op een gegeven moment flink lachen toen ik die foto zag van de Tower Busters en het verhaal eromheen. Echter, toen kwam ik tot de TRIESTE, DIEP TRIESTE constatering dat de topicstarter serieus is!
pi_29517626
Kun je er ook wat meer over hoe dit princiepe werkt vertellen?
De website die je hebt gegeven vind ik een beetje 'onleesbaar', maar wellicht ligt dat aan mijn engels?

Overigens vind ik het wel vreemd dat zo'n klein kristal en wat metaal zulke sterke zenders kan neutraliseren.

Voor iedereen die sceptisch reageerd.
Denk eens na over de problemen die bijvoorbeeld uit asbest zijn voort gekomen.
30 jaar na intreden stierven er opeens mensen, toen pas bleek dat dit ontzette kwalitatieve materiaal dodelijk als hel was voor mensen.

Waarom sceptisch tegenover mensen die beweren dat iets schadelijk is en niet sceptisch tegenover bedrijven die puur en alleen met winst in het vizier allerlei dingen introduceren.
Er zijn meer voorbeelden van producten die schadelijk als hel zijn, wat pas decennia later aan het ligt komt. (sigaretten, cola (vroeger met coke) en nog een hele rits andere produckten).
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:36:19 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29518070
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef ironx het volgende:
Het zal mischien wel schadelijk KUNNEN zijn (zijn er keiharde bewijzen?), maar dan los je dat toch echt niet op met een paar kiezelsteentjes of wat dat ook mag zijn.
Idd, ik denk trouwens dat de meeste mensen er ook wel van overtuigd zijn dat dat die dingen niet zo heel erg goed zijn, dus daar gaat de kritiek niet over.
Vampire Romance O+
pi_29518794
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef ironx het volgende:

[..]

Het zal mischien wel schadelijk KUNNEN zijn (zijn er keiharde bewijzen?), maar dan los je dat toch echt niet op met een paar kiezelsteentjes of wat dat ook mag zijn.
Waarom, als die paar 'kiezelsteentjes' inderdaad werken?
Je wilt wel KEIHARDE bewijzen, of de masten inderdaad schadelijk zijn...
maar of die 'kiezelsteentjes' werken dat dismiss je gewoon zonder keiharde bewijzen?

... Dat is pas scheef!
quote:
vind ik het wel erg scheef (roken krijg je namelijk ook kanker van, en dat is WEL bewezen)
Ja maar daar kies je zelf voor (roken) en die kankermasten worden gewoon te pas en te onpas overal geplaatst.
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:15:23 #25
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29519189
Ik moest dus echt hardop lachen.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:18:59 #26
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_29519223
quote:
maar of die 'kiezelsteentjes' werken dat dismiss je gewoon zonder keiharde bewijzen?
Iets heeft pas een werking als je kan aantonen dat het die werking heeft dus tot het moment dat ze kunnen aantonen dat die kiezelsteentjes een werking hebben, hebben ze gewoon geen werking. Dat is de norm. Net zoals iemand onschuldig is totdat het tegendeel bewezen is.

Helemaal niet scheef wat hij zei, wat jij zegt is scheef.
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_29519709
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:18 schreef roobje het volgende:

[..]

Iets heeft pas een werking als je kan aantonen dat het die werking heeft dus tot het moment dat ze kunnen aantonen dat die kiezelsteentjes een werking hebben, hebben ze gewoon geen werking. Dat is de norm.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
En ook ik vind dit dus een vreemde redenering.

@TS Ik heb inderdaad vaak het gevoel dat er teveel "gedoe" in de lucht is op sommige plaatsen.
Ik voel me serieus minder happy op die plaatsen zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar of dat die "death towers" zijn.. en wat ik daarvan moet denken... geen idee.
Ik ga er wel vanuit dat dit allemaal niet gezond is.
Maar is het tegelijkertijd niet zo dat mensen er gewend aan raken ?

Als je mijn ouders uit de weilanden wegtrekt ( om maar even de woorden van mijn wederhelft te gebruiken) dan beginnen ze spontaan naar zuurstof te happen als ze een ochtendje in Rotterdam zijn. (bij hun heb ik trouwens wel het idee dat het deels ook psychisch is.. grote vieze stad )
Mijn man, geboren in deze omgeving merkt niets hier.
Hij wordt wel slaperig als we een weekendje bij mijn ouders zijn en een lekkere wandeling door het bos of tussen de weilanden hebben gemaakt, terwijl ík (daar opgegroeid) me daar juist heerlijk levendig voelde.

stop met het baggeren mensen, niet nodig er zit een kruisje bovenaan de pagina....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29524405
Met veel plezier heb ik de reacties die tot nu toe geplaatst zijn gelezen Ik kan het begrijpen als iemand gaat grappen en grollen over iets wat je niet onder ogen durft, wil of kan zien. Ik heb er geen problemen mee je denkt dat een death tower geen kwaad kan mag je wat bij betreft dat best blijven geloven.
Dit topic is meer voor mensen die kunnen of willen inzien dat death towers een grote "wolk" van negatieve energie uitstralen. Een Tower Buster (wat orgone energie opwekt) is in staat deze negatieve energie om te zetten in positieve energie.

Juist speciaal voor de sceptici, bied ik de gelegenheid om gratis een of meerdere Tower Busters proberen. Je kunt dan zelf het resultaat ondervinden zonder van mij niets aan te nemen. Het is een makkelijke, kosteloze manier om erachter te komen dat een klein apparaat van 8 cm diameter, wat ongeveer 1 euro kost om te maken de negatieve effecten van een death tower (die stuk voor stuk tienduizenden euro’s kosten) kan neutraliseren.

In een zelf gemaakte geaarde faraday kooi (99% stralingwerend) heb ik 5 streepjes bereik op mijn GSM, met welke provider dan ook. Dat betekend dat je de straling van Death Towers gemakkelijk terug kan brengen van 100 tot 1% zonder invloed op het bereik en de werking van je GSM. Elke death tower in Nederland werkt op 7% van zijn totale vermogen. Dat betekend dat de hoeveelheid straling met nog bijna 15x kan worden verhoogd. Vreemd genoeg zijn de transformator kasten (stroomleveranciers voor de death towers) hier al op voorbereid!

Het plaatsen van een Tower Buster veranderd niets aan het bereik of de werking van een GSM. Het is immers geen GSM Buster.

Er zijn diverse artikelen zijn geweest in lokale media over de schadelijke effecten van death towers (Gooi en Eembode, Utrechts nieuwsblad en de Groningse Courant). Dit zal nooit in bijvoorbeeld het 8 uur journaal komen, omdat, de overheid er zelf voor heeft gezorgd dat er zoveel death towers gebouwd worden.
Net als sigaretten, drank, medicijnen en benzine verdiend de overheid er miljarden mee. Het is een illusie als je denkt dat de overheid er is om ons, de burger te dienen. Feitelijk is de overheid 1 grote geldmachine, die wij trouw voeden met het geld waarvoor wij werken. Het is toch krom dat de overheid geld verdiend aan iets wat slecht is voor de gezondheid?

Mijn dank is groot voor diegene die serieuze reacties hebben geplaatst. Ik zou zeggen, stuur wat foto’s op, plaats een paar tower busters en kijk zelf naar het resultaat. Ik zou het op prijs stellen als je het op fok zou posten, want het zou menig sceptici verbazen. Ik weet uit eigen ervaring dat het plaatsen van tower busters een leuke en inspirerende ervaring is .
pi_29525073
Ik vond nog een foto van een Death Tower die ik op weg naar het strand in bloemendael zag. Het is een death tower gecamoufleerd als boom.

Death towers staan dus niet alleen maar op gebouwen. Ze staan vaak heel verdekt opgesteld. Als ze allemaal duidelijk te zien waren zou dat immers vragen bij de massa op kunnen roepen. En dat moet de overheid niet hebben, dat de massa zich dingen af gaat vragen.
pi_29525149
akken
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:56 schreef junkie19 het volgende:
Juist speciaal voor de sceptici, bied ik de gelegenheid om gratis een of meerdere Tower Busters proberen. Je kunt dan zelf het resultaat ondervinden zonder van mij niets aan te nemen. Het is een makkelijke, kosteloze manier om erachter te komen dat een klein apparaat van 8 cm diameter, wat ongeveer 1 euro kost om te maken de negatieve effecten van een death tower (die stuk voor stuk tienduizenden euro’s kosten) kan neutraliseren.

In een zelf gemaakte geaarde faraday kooi (99% stralingwerend) heb ik 5 streepjes bereik op mijn GSM, met welke provider dan ook. Dat betekend dat je de straling van Death Towers gemakkelijk terug kan brengen van 100 tot 1% zonder invloed op het bereik en de werking van je GSM. Elke death tower in Nederland werkt op 7% van zijn totale vermogen. Dat betekend dat de hoeveelheid straling met nog bijna 15x kan worden verhoogd. Vreemd genoeg zijn de transformator kasten (stroomleveranciers voor de death towers) hier al op voorbereid!

Het plaatsen van een Tower Buster veranderd niets aan het bereik of de werking van een GSM. Het is immers geen GSM Buster.

Er zijn diverse artikelen zijn geweest in lokale media over de schadelijke effecten van death towers (Gooi en Eembode, Utrechts nieuwsblad en de Groningse Courant). Dit zal nooit in bijvoorbeeld het 8 uur journaal komen, omdat, de overheid er zelf voor heeft gezorgd dat er zoveel death towers gebouwd worden.
Net als sigaretten, drank, medicijnen en benzine verdiend de overheid er miljarden mee. Het is een illusie als je denkt dat de overheid er is om ons, de burger te dienen. Feitelijk is de overheid 1 grote geldmachine, die wij trouw voeden met het geld waarvoor wij werken. Het is toch krom dat de overheid geld verdiend aan iets wat slecht is voor de gezondheid?

Mijn dank is groot voor diegene die serieuze reacties hebben geplaatst. Ik zou zeggen, stuur wat foto’s op, plaats een paar tower busters en kijk zelf naar het resultaat. Ik zou het op prijs stellen als je het op fok zou posten, want het zou menig sceptici verbazen. Ik weet uit eigen ervaring dat het plaatsen van tower busters een leuke en inspirerende ervaring is .
Een kooi van faraday werkt toch echt wel op een ander manier als wat willekeurig staalafval wat in een kunsthars balletje ingebed wordt. Of je zou natuurlijk je hele huis met die bolletjes moeten voorzien en ook nog onderling verbinden.

Verder kan ik me wel voorstellen dat het best spannende is om dingen tegen de grote boze buitenwereld te ondernemen, maar laten we dan eerst eens echt goede bewijzen vinden dat die gsm en umts masten echt slecht voor de volksgezondheid zijn.

Zo'n onderzoek als wat gisteren naar buiten is gebracht daar hebben we meer aan dan van die niet bewezen energiestromen aan te halen.
Veel bellen kan leiden tot oogproblemen

Op deze manier wordt het voor de echte meelopers alleen maar makkelijker om nutcase voorbeelden aan te halen en op deze manier te onderbouwen dat wat beter verrichte tegenonderzoeken dan ook onzin zijn.

Als ik dan even door ga over de overheid die er geld aan verdient, dan snap ik nog steeds niet waarom ze tabakreclame hebben afgeschaft, damn dat was echt een goede inkomsten bron voor de overheid al die accijnzen op tabaksverkoop. Hoe meer verkocht hoe beter voor de overheid.
pi_29525268
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:36 schreef junkie19 het volgende:
Ik vond nog een foto van een Death Tower die ik op weg naar het strand in bloemendael zag. Het is een death tower gecamoufleerd als boom.

[afbeelding]

Death towers staan dus niet alleen maar op gebouwen. Ze staan vaak heel verdekt opgesteld. Als ze allemaal duidelijk te zien waren zou dat immers vragen bij de massa op kunnen roepen. En dat moet de overheid niet hebben, dat de massa zich dingen af gaat vragen.
Zo'n ding staat ten zuiden van Eindhoven aan de A2 ook 1. Ik heb alleen totaal NIET het gevoel dat die dingen weggestopt worden. Natuurlijk zitten ze op plekken waar mensen niet altijd kijken, hoog op gebouwen, anders zouden die dingen ook niet werken natuurlijk.

Enne.. van iets negatiefs iets positiefs maken. Lukt dat ook met mijn bankrekening?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:41:00 #32
101809 BObNL
Je bent top!
pi_29527104
quote:

[afbeelding]

Misschien tegen horizon vervuiling ?

En er staat een zendmast 30 meter van mij vandaan en voel me er niet slechter op sinds die is gebouwd
Leuter mee!!
pi_29534017
quote:

In een zelf gemaakte geaarde faraday kooi (99% stralingwerend) heb ik 5 streepjes bereik op mijn GSM, met welke provider dan ook. Dat betekend dat je de straling van Death Towers gemakkelijk terug kan brengen van 100 tot 1% zonder invloed op het bereik en de werking van je GSM.
Dat betekent niet dat je in een kooi van Faraday je de schadelijke straling van GSM(masten) kunt tehenhouden terwijl je nog wel kunt bellen, dat betekent dat je een niet-werkende kooi van faraday hebt gebouwd. Lees eerst eens wat GSM straling nu precies is (radiogolven, dus EM straling) en bouw dan weer eens zo'n kooi. Met een goede kooi houdt je radiogolven tegen, en daarmee ook het bereik van je GSM
quote:
Ten eerste was 90% van die artikelen van dermate lage kwaliteit dat je ze meteen kunt negeren en ik kan me 100% zeker herinneren dat er wel degelijk raportages waren op het 8 uur journaal, zeker van die knakker die oude bejaarden het stuipen op het lijf hielp elke keer als de gemeetne in de stan deen mast ging bouwen.
quote:
Tsja, benzine/diesel is ook slecht voor de gezondheid, net zoals sporten en snoep. En het staat niet vast of en hoe gevaarlijk GSM nu is.
quote:
Post jij eens de werking van het geval. Als jij met 1 zo'n ding EM straling kunt tegenhouden heb je iets groots in handen. Daar valt de cloudbuster (apparaat tegen chemtrails en het halveert de halfwaardetijd van radioactief afval) bij in het niet.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 10 augustus 2005 @ 10:17:08 #34
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29536026
Waar een mens zich allemaal niet druk over kunnen maken. Wees blij dat die dingen er zijn, want dan kun jij verslaafd met je mobiel spelen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29538282
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 06:34 schreef The_stranger het volgende:

[..]
Stranger, ik weet meer over EMF dan menig EMF specialist voor mogelijk houd , maar het is niet de bedoeling ik het in dit topic ga bespreken. Het topic heet immers "death towers en tower busters". Je weet ongetwijfeld waar je over praat, maar probeer het een beetje ontopic te houden.

Ik waardeer het feit dat je je standpunt duidelijk probeert te maken, blij ben ik om te lezen dat er toch aandacht aan is besteed op het nieuws. Zoveel aandacht zelfs, dat de gehele bevolking nog steeds niet weet of het nou goed of slecht is. En als het aan de overheid ligt dan blijft het daarbij.

Ik wou enkel stellen dat de overheid miljarden verdiend aan het vergiftigen van de belastingbetaler. Death towers zijn een grote vetpot.

Schiet een foto van een death tower, stuur 'm op en kijk zelf hoe een tower buster werkt. Post het op fok en geniet van de talloze sceptici reacties die je zult krijgen .

[ Bericht 5% gewijzigd door junkie19 op 10-08-2005 13:41:00 ]
pi_29538514
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:33 schreef junkie19 het volgende:

Ik wou enkel stellen dat de overheid miljarden verdiend aan het vergiftigen van de belastingbetaler. Death towers zijn een grote vetpot.
Voor de overheid? Zo ja kun je mij aanwijzen in de miljoenen nota waar die miljarden dan opgevoerd worden?

Of worden met die miljarden weer illegale missies gefinancierd
pi_29539658
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:33 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Stranger, ik weet meer over EMF dan menig EMF specialist voor mogelijk houd , maar het is niet de bedoeling ik het in dit topic ga bespreken. Het topic heet immers "death towers en tower busters". Je weet ongetwijfeld waar je over praat, maar probeer het een beetje ontopic te houden.
Sorry hoor, maar hoe is EM straling off-topic als de straling van een GSM (Waar we het toch over hebben, dacht ik) EM starling is?

Jij claimt met een metaal/kristal/hars muffin EM straling te kunnen tegenhouden/ombuigen o.i.d. Als er al schadelijke gevolgen zijn door een GSM/UMTS mast(deathtower) dan komt dat door de hoog energetische EM straling die het ding produceert. Zo'n mast produceert niet een of andere mysterieuze bij straling of giftig gas o.i.d., het is de EM straling die dingen doet met je lichaam (grotendeels opwarming).

En ik ben best bereid om zo'n cakeje van je te proberen, mits jij mij de theoretische werking ervan uitlegt. Ik ga niet in het wilde weg blauwe muffins bakken zonder een ideee te hebben hoe het werkt. Dan maak ik liever bosbessenmuffins. Ruwweg dezelfde kleur, beter resultaat.
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor de overheid? Zo ja kun je mij aanwijzen in de miljoenen nota waar die miljarden dan opgevoerd worden?

Of worden met die miljarden weer illegale missies gefinancierd
Het is nu wel zo dat de overheid miljarden heeft verdient met het veilen van de UMTS rechten...En dan kan ik me voorstellen dat het moeilijk is het plaatsen van die UMTS masten dan vervolgens tegen te houden, zonder dat je daar erg goede redenen voor hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door The_stranger op 10-08-2005 16:11:25 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_29539829
Ik weet zeker dat zo'n tower buster werkt....

Als je een beetje kunt mikken en weet welk kastje de stroom voor het geheel levert, dan moet zo'n tower vrij eenvoudig te busten zijn.
pi_29539998
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:19 schreef stigchel het volgende:
Ik weet zeker dat zo'n tower buster werkt....

Als je een beetje kunt mikken en weet welk kastje de stroom voor het geheel levert, dan moet zo'n tower vrij eenvoudig te busten zijn.
Hoe kan je weten dat een 'tower buster' werkt, laat staan dat het werkt tegen iets dat op zich misschien niet eens schadelijk is? Ik bedoel, eerst mag je bewijzen dat die masten schadelijk zijn, en daarna mag je bewijzen/uitleggen dat een 'tower buster' ertegen zou werken...
=)
pi_29543561
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:33 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

Hoe kan je weten dat een 'tower buster' werkt, laat staan dat het werkt tegen iets dat op zich misschien niet eens schadelijk is? Ik bedoel, eerst mag je bewijzen dat die masten schadelijk zijn, en daarna mag je bewijzen/uitleggen dat een 'tower buster' ertegen zou werken...
Bewijs jij eerst maar dat die death towers niet schadelijk zijn .

Ik kan je vertellen, dat het gaat je niet lukken om dat te bewijzen. Evenmin zal het mij niet lukken om iemand te "bewijzen" dat death towers schadelijk zijn. Het is net zo iets als iemand die verwoed rookt en heilig geloofd dat het niet schadelijk is, moeten bewijzen dat sigaretten toch schadelijk zijn. Niet te doen dus.

Of nee! Toch wel! Je maakt een foto van een death tower, je stuurt hem op, je ontvangt een tower buster en je plaatst deze. Dan kun je zelf het resultaat zien, en dan kun je zelf concluderen of een death tower een "wolk" van negatieve energie uitzend en of een Tower Buster deze negatieve energie kan omzetten. Als je een beetje om je stadsgenoten geeft dan neem je meerdere foto's.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 19:41:57 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_29544088
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:22 schreef junkie19 het volgende:
Het is net zo iets als iemand die verwoed rookt en heilig geloofd dat het niet schadelijk is, moeten bewijzen dat sigaretten toch schadelijk zijn. Niet te doen dus.
Houdt die Tower Buster van jou ook resultaten van wetenschappelijke onderzoeken tegen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29546944
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 19:41 schreef APK het volgende:

[..]

Houdt die Tower Buster van jou ook resultaten van wetenschappelijke onderzoeken tegen
Een stuk uit de website van de stichting stralingbewust:

Begin
Overheid en onderzoek
Helaas neemt onze regering haar verantwoordelijkheid niet en geeft zij de providers toestemming door te gaan met het plaatsen van UMTS masten.
Dat dit mogelijk schadelijke gevolgen voor onze gezondheid heeft weet nu ondertussen bijna iedereen wel.

Na het verschijnen van het toch wel opmerkelijke TNO rapport wil de minister nu opnieuw een onderzoek! En het zal weer veel tijd in beslag nemen voordat de uitslag van dát onderzoek bekend wordt.

De Gezondheidsraad zegt dat er nog te weinig onderzoek is gedaan, om te kunnen oordelen of straling slecht is. Daarmee lijkt het erop dat men probeert om de bezorgdheid van de burger weg te wuiven. En mét deze uitspraak probeert men gewoon door te gaan met het uitrollen van de 50.000 UMTS masten. De regering, de rechter en andere overheden lijken zich allen te verschuilen achter de stelling: “Zolang er niets bewezen is is er niets aan de hand”.

Er zijn namelijk veel te grote financiële belangen mee gemoeid…

Men heeft vooral gekeken naar de thermische invloed van straling.
Maar uit veel onderzoek is gebleken dat vooral de niet thermische invloed van straling grote problemen voor de gezondheid veroorzaakt.

De Gezondheidsraad heeft verzuimd de niet thermische invloed mee te nemen in het advies naar de regering en heeft de vele rapporten genegeerd. Ook TNO heeft niet tijdig een stem laten horen.

Meerdere ministeries hebben vertrouwd op de adviezen van haar ambtenaren. En onze regering (minister Zalm) heeft daarom de providers toestemming gegeven voor de bouw van de zendmasten. Voor deze toestemming heeft de Nederlandse Overheid 2,7 miljard euro oftewel
f. 6000.000.000,00 ontvangen van de providers om onze “lucht” te mogen gebruiken.

Wanneer de regering nu alsnog zou ingrijpen op basis van art. 11 van de grondwet, dan zou dat grote schadeclaims opleveren van de betreffende ondernemingen. En uiteindelijk zal de belastingbetaler dit moeten gaan betalen.

Men kiest er nu (voorlopig) voor om zich van de domme te houden.

De economie (Het geld) gaat nu vóór de gezondheid van de mens.
Deze houding siert de regering niet.
Eind.

Op de website van de stichting straling bewust staan een meerdere wetenschappelijke onderzoeken die iedereen kan raadplegen. Ik hoop dat iedereen die nog niet zeker is over de slechte eigenschappen van death towers, de antwoorden op deze website weet te vinden.

Ik zou het op prijs stellen als er geen inhoudelijke reacties worden geplaatst over bovenstaande tekst of de website van stichting stralingbewust, dit topic over death towers en Tower Busters gaat en het niet de bedoeling is dat het een wellis nietes discussie word over de gevaren van GSM torens. Als je het nóg niet zeker weet, stuur mij dan een prive mailtje en ik zal je vragen goed gegrond beantwoorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door junkie19 op 10-08-2005 22:04:09 (typo's) ]
pi_29547168
foto's mensen.. ik ben op zoek naar foto's.. stuur ze...
pi_29547453
En je denkt echt dat zo'n klein kristalletje al die straling, die alle kanten op gaat, kan omvormen
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29547643
Wat gebeurt er eigenlijk als je tussen een death tower en een tower buster in gaat staan voor langere tijd? Of for that matter, precies aan de andere kant van de tower tov de buster?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 22:34:46 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_29548074
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 21:43 schreef junkie19 het volgende:

Ik zou het op prijs stellen als er geen inhoudelijke reacties worden geplaatst over bovenstaande tekst of de website van stichting stralingbewust, dit topic over death towers en Tower Busters gaat en het niet de bedoeling is dat het een wellis nietes discussie word over de gevaren van GSM torens.
Wat ben jij nou voor rare clown?
Dus we mogen slechts over jouw prutskristalletjes praten en niet over eventueel valide onderzoek naar de straling die zo wonderbaarlijk door die dingetjes opgezogen wordt?

Okay, als we niet over vermeende schadelijkheid van GSM-torens mogen discussieren en niet om bewijs van de werking van jouw steentjes mogen vragen...
Waar zullen we het dan eens over hebben?

Mooie kleur hebben ze.
pi_29548730
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef APK het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor rare clown?
Dus we mogen slechts over jouw prutskristalletjes praten en niet over eventueel valide onderzoek naar de straling die zo wonderbaarlijk door die dingetjes opgezogen wordt?

Okay, als we niet over vermeende schadelijkheid van GSM-torens mogen discussieren en niet om bewijs van de werking van jouw steentjes mogen vragen...
Waar zullen we het dan eens over hebben?

Mooie kleur hebben ze.
Ik denk dat ik TS wel begrijp.
Hij wil het over die gevallen ( niet oneerbiedig bedoeld ) zélf hebben en over de zogenaamde Death Towers. Hij wil graag foto's.

Een discussie over of de test die de "website" heeft uitgevoerd wel of niet waterdicht zijn of wel of niet voor de users hier betrouwbaar lijken heef thij niet zo veel zin in.
Meestal is dat een discussie zonder einde waardoor het eigenlijke doel/onderwerp van dít topic niet meer aan bod komt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:36:07 #48
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_29549492
Die Deathtowers staan hier ook, wij noemen ze mobiele telefoon zenders.
Staan meestal zo hoog mogelijk om een zo groot mogelijk gebied te bestrijken.
Soms worden ze vermomd als boom om minder op te vallen, i.v.m. horizonvervuiling. Zag ik enige maanden geleden op het nieuws.
Mobiele telefoon straling kan best ongezond zijn, maar hoe je bij de naam "Death tower" komt, dat mag Joost weten. Kom eens met wat bewijs dat die dingen dood en verderf zaaien, dat de overheid hier van weet, en dat ze er miljarden mee verdienen, zoals jij zegt. Even wat bewijs voor je complottheorie graag.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:28:40 #49
6941 APK
Factual, I think.
pi_29550439
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:00 schreef Mirage het volgende:

Meestal is dat een discussie zonder einde waardoor het eigenlijke doel/onderwerp van dít topic niet meer aan bod komt.
Okay, dus foto's plaatsen in ruil voor een steen en verder niet zeuren?

Amerikaanse moordenaars:

Zweedse moordenaars:

pi_29550886
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef SillyWalks het volgende:
Die Deathtowers staan hier ook, wij noemen ze mobiele telefoon zenders.
Staan meestal zo hoog mogelijk om een zo groot mogelijk gebied te bestrijken.
Soms worden ze vermomd als boom om minder op te vallen, i.v.m. horizonvervuiling. Zag ik enige maanden geleden op het nieuws.
Mobiele telefoon straling kan best ongezond zijn, maar hoe je bij de naam "Death tower" komt, dat mag Joost weten. Kom eens met wat bewijs dat die dingen dood en verderf zaaien, dat de overheid hier van weet, en dat ze er miljarden mee verdienen, zoals jij zegt. Even wat bewijs voor je complottheorie graag.
Mijn complot theorie is als volgt:

Death towers zenden dag en nacht een wolk van negatieve energie uit. Er is iets aan te doen, namelijk tower busters binnen een straal van 300 meter van zo'n death tower plaatsen.

Mensen hebben moeite met geloven dat een death tower schade oplevert. Mensen hebben moeite met geloven dat een simpel apparaatje van een euro die negatieve energie kan omvormen naar postieve energie.

Ik kan onmogelijk met argumenten iedereen ervan overtuigen dat een death tower schadelijk is. Ik kan onmogelijk met argumenten iedereen ervan overtuigen dat een Tower buster de negatieve energie die een death tower uitstraalt neutraliseert.

Daarom, bied ik gratis Tower Busters aan voor iedereen die zelf wilt ondervinden wat waar is of niet waar is. Met een digitaal toestel kost het je helemaal niets om zo'n apparaatje te bemachtigen. Je kunt je bevindingen posten op Fok (liefst in dit topic) en dan kan iedereen lezen of het werkt of niet. Zoveel reactie's, mensen roepen bewijs, bewijs. Plaats een paar tower busters en bewijs het voor jezelf.

Wanneer geloof jij (de lezer)iets? Als de wetenschap iets zegt? De overheid het zegt? De massa iets zegt? De tv iets zegt? Je baas iets zegt? Als een 22 jarige Hilversummer iets zegt?

Ik persoonlijk, geloof iets pas nadat ik het zelf heb ondervonden. Dogma's doen het niet zo bij mij.

Dus. Wie durft? Want die mailbox is nog he-le-maal leeg.
pi_29551063
Klinkt leuk, alleen vraag ik me af (omdat ik er nooit last van heb) waar het tegen zou moeten helpen. Hoe wil jij berijken dat meer mensen gaan 'geloven' dat het werkt, als het volgens jou preventief is?

Bovendien is er ook nog zoiets als de 'power of suggestion'. Kortgezegd mensen die "gauw iets geloven" (niet bedoeld om je te kleineren, zo is het nou eenmaal) die met zo'n milde vorm van hypnose heel makkelijk te beinvloeden zijn. Zo kunnen ze bijvoorbeeld geloven dat iets werkt, en daardoor ook echt het gevoel hebben dat iets werkt.

Bijvoorbeeld een vrouw die sterk geloofde in alternatieve genezingsmethoden (die door zo'n suggestion-illutionist dus als "makkelijk gelovig" gestempeld werd), waarna die man een verhaaltje ging houden over zijn voodoo-pop, die magische krachten had. Hij bond de armen van de pop aan elkaar, waarop de vrouw inderdaad haar armen niet meer kon bewegen. Hij bond de mond van de pop dicht waarna de vrouw niet meer kon praten. En dit alles niet in een diepe hypnose, de vrouw was nog wel bij bewustzijn...

Nu is het 'geloven dat iets werkt' nog weer veel simpeler. Placebo-effect. Etcetera.
=)
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:58:12 #52
6941 APK
Factual, I think.
pi_29551113
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef junkie19 het volgende:

Wanneer geloof jij (de lezer)iets? Als de wetenschap iets zegt? De overheid het zegt? De massa iets zegt? De tv iets zegt? Je baas iets zegt? Als een 22 jarige Hilversummer iets zegt?

Ik persoonlijk, geloof iets pas nadat ik het zelf heb ondervonden. Dogma's doen het niet zo bij mij.

En wat nu als jij een of ander griezelig figuur bent die via die gratis kristallen mij gaat mindcontrollen?
Misschien zijn jouw kristallen wel net zo gevaarlijk, of gevaarlijker dan de straling van een GSM-mast.
pi_29554396
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:49 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Mijn complot theorie is als volgt:

Death towers zenden dag en nacht een wolk van negatieve energie uit. Er is iets aan te doen, namelijk tower busters binnen een straal van 300 meter van zo'n death tower plaatsen.

Mensen hebben moeite met geloven dat een death tower schade oplevert. Mensen hebben moeite met geloven dat een simpel apparaatje van een euro die negatieve energie kan omvormen naar postieve energie.

Ik kan onmogelijk met argumenten iedereen ervan overtuigen dat een death tower schadelijk is. Ik kan onmogelijk met argumenten iedereen ervan overtuigen dat een Tower buster de negatieve energie die een death tower uitstraalt neutraliseert.

Daarom, bied ik gratis Tower Busters aan voor iedereen die zelf wilt ondervinden wat waar is of niet waar is. Met een digitaal toestel kost het je helemaal niets om zo'n apparaatje te bemachtigen. Je kunt je bevindingen posten op Fok (liefst in dit topic) en dan kan iedereen lezen of het werkt of niet. Zoveel reactie's, mensen roepen bewijs, bewijs. Plaats een paar tower busters en bewijs het voor jezelf.

Er bestaat geen negatieve energie, slechts energie. Wat het met je lichaam doet, kan negatieve gevolgen hebben, maar de energie op zich, zijn slechts radiogolven in bepaalde frequenties.
Zolang jij niet verteld wat het steentje doet en hoe het dat doet, is het totaal niet te testen of het werkt.

Stel ik plaats zo'n steen op mijn vensterbank. Wat moet ik dan merken? Mogelijk wordt ik wakker en voel mij vrolijker. Komt dat door die steen, of omdat ik daarvoor lekker heb liggen rollebollen met mijn vriendin? Stel ik voel mij minder bezorgt, komt dat door de steen, of omdat ik zag dat er 500 euro meer op mijn betaalrekening staat dan ik dacht.

Laat mij zien dat die muffin daadwerkelijk wat doet met het bereik van je toestel, laat me zien dat het straling beïnvloedt.
C. Sagan
pi_29554994
En niet te vergeten het placebo effect, als ik denk dat zo'n steen gaat helpen, en daar van overtuigd ben, ga ik me ook al snel wat beter voelen.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_29588400
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 09:32 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Laat mij zien dat die muffin daadwerkelijk wat doet met het bereik van je toestel, laat me zien dat het straling beïnvloedt.
Ok deal, stuur je adres per mail. Ik stuur je een paar tower busters. Je legt deze bij death towers en je plaatst je bevindingen op dit topic goed?
pi_29589591
junkie19, op de flats tegenover mij staat heel wat op de flat.
O.a. een gsm mast als ik het goed heb.
Morgen zal ik proberen een foto te maken.
Als ik je die mail, krijg ik dan een tower buster ?

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik er niet echt in "geloof", maar ik zal het wél beneden bij de flat neergooien.
Mijn grotere motivatie om hier aan mee te doen is eigenlijk de nieuwsgierigheid naar dat wat je me op zal sturen.

Ik zal even een nachtje slapen over hoe we dat ding hier gaan krijgen, want zoals je denk ik wel begrijpt geef ik liever niet mijn privéadres bloot.
Sir Winston Churchill
pi_29590303
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 22:15 schreef Mirage het volgende:
junkie19, op de flats tegenover mij staat heel wat op de flat.
O.a. een gsm mast als ik het goed heb.
Morgen zal ik proberen een foto te maken.
Als ik je die mail, krijg ik dan een tower buster ?

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik er niet echt in "geloof", maar ik zal het wél beneden bij de flat neergooien.
Mijn grotere motivatie om hier aan mee te doen is eigenlijk de nieuwsgierigheid naar dat wat je me op zal sturen.

Ik zal even een nachtje slapen over hoe we dat ding hier gaan krijgen, want zoals je denk ik wel begrijpt geef ik liever niet mijn privéadres bloot.
Leuk dat je het wilt proberen! Je kunt een email sturen met foto samen met het adres waar ik de Tower Buster naartoe moet sturen. Ik zal hem dan uiterlijk dinsdag versturen.

Als je moeite hebt jou prive adres dan kun je wellicht die het adres van je werk opgeven? Ik verstuur het met TGP post. Desnoods kun je het afhalen bij mij in Hilversum.
pi_29600448
junkie19, je hebt mail !
(meermaals inmiddels 4 verschilldende foto's én een begeleidende mail met een voorstel over de tower buster )
Sir Winston Churchill
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:51:06 #59
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29600930
Ik denk dat wetenschappelijk bewijs voor je tower busters wel nodig is. Jij spreekt van een complot theorie waar er negatieve straling wordt verspreid door GSM masten. Dit zou mogelijk kunnen zijn, ondanks dat ik er geen last van heb. Jij zegt dat die towerbusters invloed hebben op die negatieve energie en ze ombuigt naar positieve energie. ( Als ik het op een wetenschappelijk niveau bekijk lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk)

Maar laten we het eens omdraaien. Stel je voor er komt geen negatieve straling uit die masten. Juist de tower busters buigen die straling om naar negatieve energie. Jij probeert iedereen dit aan te smeren omdat je wil dat iedereen zich miserabel voelt. Je beweegredenen? Geen idee. Maar er zijn genoeg mensen die plezier halen uit het misgenoegen van anderen.

Dus kom met wetenschappelijk bewijs dat die dingen werken zoals je beweert. Anders blijf ik het risicivol vinden om zoiets dergelijks te gebruiken zonder de werkelijke gevolgen te kennen die het gebruik van zo'n object met zich meebrengt.
Horrible Cunt!
pi_29601099
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 12:51 schreef tong_poh het volgende:
Ik denk dat wetenschappelijk bewijs voor je tower busters wel nodig is. Jij spreekt van een complot theorie waar er negatieve straling wordt verspreid door GSM masten. Dit zou mogelijk kunnen zijn, ondanks dat ik er geen last van heb. Jij zegt dat die towerbusters invloed hebben op die negatieve energie en ze ombuigt naar positieve energie. ( Als ik het op een wetenschappelijk niveau bekijk lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk)

Maar laten we het eens omdraaien. Stel je voor er komt geen negatieve straling uit die masten. Juist de tower busters buigen die straling om naar negatieve energie. Jij probeert iedereen dit aan te smeren omdat je wil dat iedereen zich miserabel voelt. Je beweegredenen? Geen idee. Maar er zijn genoeg mensen die plezier halen uit het misgenoegen van anderen.

Dus kom met wetenschappelijk bewijs dat die dingen werken zoals je beweert. Anders blijf ik het risicivol vinden om zoiets dergelijks te gebruiken zonder de werkelijke gevolgen te kennen die het gebruik van zo'n object met zich meebrengt.
Ik ben het eens met je post hoor !
Maar is het niet zo dat mócht het zo zijn je gewoon de tower buster weer kan weghalen als het je niet bevalt of je argwaan krijgt ?

In dit geval wéét je namelijk dat er opzettelijk iets veranderd is (of dat uiteindeljik nou positief/negatief is).
(even ervanuitgegaan dat er iets zou veranderen)
Sir Winston Churchill
pi_29602355
willie vergat dat er een kruisje bovenaan het scherm zit...

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirage op 13-08-2005 14:12:12 ]
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_29602512
flauw

[ Bericht 95% gewijzigd door Mirage op 13-08-2005 14:27:18 ]
Is it washable?
pi_29602665
Wilie, post ontopic of ga weg alsjeblieft.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirage op 13-08-2005 14:28:12 ]
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 15:55:04 #64
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29604521
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 13:02 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ben het eens met je post hoor !
Maar is het niet zo dat mócht het zo zijn je gewoon de tower buster weer kan weghalen als het je niet bevalt of je argwaan krijgt ?

In dit geval wéét je namelijk dat er opzettelijk iets veranderd is (of dat uiteindeljik nou positief/negatief is).
(even ervanuitgegaan dat er iets zou veranderen)
Natuurlijk kun je het weghalen. Maar ikzelf ben altijd sceptisch geweest met het in gebruik nemen van apparatuur of objecten die ik niet ken of begrijp. Ook wil ik voor op stellen dat ik het onwaarschijnlijk vind, dat die tower busters enig effect hebben op het welbehagen van mensen indien die GSM masten wel degelijk negatieve energie uitstralen (denk maar aan het bio stabil verhalltje wat men aanhaalde)

Maar ik ga nu iets geks vertellen. Het kan best, dat die tower buster bij sommigen wel degelijk werkt. Hetzelfde als met de bio stabil. Dit komt dan namelijk door het placebo-effect. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik ervan uit ga, dat de GSM masten geen invloed hebben op de psyche van de mens. ik denk eerder dat de hedendaagse luchtvervuiling daar meer mee te maken heeft. Als astma patient spreek ik daarmee uit ervaring.
Horrible Cunt!
pi_29624776
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je het weghalen. Maar ikzelf ben altijd sceptisch geweest met het in gebruik nemen van apparatuur of objecten die ik niet ken of begrijp. Ook wil ik voor op stellen dat ik het onwaarschijnlijk vind, dat die tower busters enig effect hebben op het welbehagen van mensen indien die GSM masten wel degelijk negatieve energie uitstralen (denk maar aan het bio stabil verhalltje wat men aanhaalde)

Maar ik ga nu iets geks vertellen. Het kan best, dat die tower buster bij sommigen wel degelijk werkt. Hetzelfde als met de bio stabil. Dit komt dan namelijk door het placebo-effect. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik ervan uit ga, dat de GSM masten geen invloed hebben op de psyche van de mens. ik denk eerder dat de hedendaagse luchtvervuiling daar meer mee te maken heeft. Als astma patient spreek ik daarmee uit ervaring.
Ik kan je sceptici begrijpen. Daarom bied ik je de gelegenheid wat foto's te sturen naar mijn mail adres. Schrijf je adres erbij en ik doneer je 1 tower buster per ingestuurd foto. Zo kun je zelf, zonder veel moeite of gedoe ondervinden wat voor effect Tower Busters hebben op death towers en of het effect positief of negatief is. Dat is toch veel beter dan het van iemand anders aannemen?

Informatie over de gevaren van death towers kun je vinden op deze website.
pi_29626297
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik kan je sceptici begrijpen. Daarom bied ik je de gelegenheid wat foto's te sturen naar mijn mail adres. Schrijf je adres erbij en ik doneer je 1 tower buster per ingestuurd foto. Zo kun je zelf, zonder veel moeite of gedoe ondervinden wat voor effect Tower Busters hebben op death towers en of het effect positief of negatief is. Dat is toch veel beter dan het van iemand anders aannemen?

Heb je mijn emails wel gekregen ?
Sir Winston Churchill
pi_29627079
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heb je mijn emails wel gekregen ?
Ja. Hartelijk dank voor je foto's! Ik heb het ophaal adres naar je toegestuurd.
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:53:16 #68
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_29632309
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 12:23 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij geen GSM mast in de nabijheid. (misschien dat ik daardoor ook geen last heb van negatieve energie )

Maar ik ben wel benieuwd of het bij andere mensen werkt. Met name bij skeptici, want die zullen natuurlijk veel minder last hebben van het placebo effect.
Horrible Cunt!
  zondag 14 augustus 2005 @ 16:56:49 #69
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29632416
heb je ook concrete feiten?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_29632560
gelieve simpele offtopic one-liners vermijden.

[ Bericht 73% gewijzigd door Mirage op 14-08-2005 17:29:22 ]
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:10:26 #71
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29632855
rechtsboven is het kruisje

[ Bericht 33% gewijzigd door Mirage op 14-08-2005 17:30:00 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29633309
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef cerror het volgende:
heb je ook concrete feiten?
Hij biedt je aan om het zelf te ervaren, wat wil je nog meer van hem ?
Sir Winston Churchill
pi_29633546
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Er valt niets te ervaren als je van de negativiteit al niets merkt.
=)
pi_29634037
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:36 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

Er valt niets te ervaren als je van de negativiteit al niets merkt.
en je wilt zeggen dat als je de negativiteit niet merkt het niet bestaat maar als DRS in de weetnietkunde met een schemaatje aantoont dat er wel degelijk negative straling is opeens toch weer wel ?

grappig.
Sir Winston Churchill
pi_29634058
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik wil graag dat hij mij verteld wat ik zou moeten merken. Zolang hij niet verteld wat het geval doet, kan ik dus nooit controleren of het ook daarwerkelijk werkt. Mocht ik me beter voelen na het plaatsen van het geval, wie zegt mij dat het door die muffin komt?
Met andere woorden, om er zeker van te zijn dat het werkt, moet je het testen in een gecontroleerde omgeving, en dat kan niet als hij niet vertelt wat te verwachten.

Positieve en negatieve energie bestaat niet, slechts de uitwerking van die energie kan positief of negatief zijn.

En ik heb hier geen GSM masten in de buurt, tenzij heel erg goed verstopt, dus een muffin bij zo'n mast leggen is hier niet mogelijk (verklaard wel waarom ik zo'n belabberd ontvangst heb hier )
C. Sagan
pi_29634539
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

en je wilt zeggen dat als je de negativiteit niet merkt het niet bestaat maar als DRS in de weetnietkunde met een schemaatje aantoont dat er wel degelijk negative straling is opeens toch weer wel ?

grappig.
Nee, ik zeg dat als je van de negatieve straling niets merkt, er ook niets te ervaren valt. Misschien werkt dit ding wel tegen de misschien negatieve straling, maar deze persoon probeert ons ervan te overtuigen door het ons te laten ervaren. Maar nogmaals, als je nu al niets voelt VALT er niets te ervaren.

Ik heb het hier dus nog niet eens over of de straling nou wel of niet schadelijk is...

dolle pret hier, zeg.
=)
pi_29634699
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:13 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat als je van de negatieve straling niets merkt, er ook niets te ervaren valt. Misschien werkt dit ding wel tegen de misschien negatieve straling, maar deze persoon probeert ons ervan te overtuigen door het ons te laten ervaren. Maar nogmaals, als je nu al niets voelt VALT er niets te ervaren.

Ik heb het hier dus nog niet eens over of de straling nou wel of niet schadelijk is...

dolle pret hier, zeg.
mijn reactie as op iemand die zij dat TS het eerst moest bewijzen.
Jij reageerde op mijn reactie daarop ( als ik het goed heb )

Vandaar dat ik in die context dorodacht.

Maar idd als je nu niets ervaart is het moeilijk zelf "uittesten".

Ik vraag me sinds vanmiddag af of het gedoe rondom electriciteitskabels nou een zogenaamd "bewezen iets" was of dat dat "onbewezen" theoriën van mensen waren ( die al dan niet ziek zijn geworden tijdens het wonen onder dat soort kabels).
Maar even opzoeken, want dat is denk ik ook iets dat hier best op aansluit.

@TS, helpt een Tower Buster daar ook voor ?
Sir Winston Churchill
pi_29635821
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:13 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

dolle pret hier, zeg.
Wat ik graag wil is dat jij zelf gaat kijken of een Tower Buster werkt. Van mij hoef je niets aan te nemen, probeer of test het zelf en kijk dan of het werkt of niet.

Ik geloof zelf ook niets en niemand voordat ik het zelf gezien heb en wat dat betreft geef ik je groot gelijk. Het kan zijn dat je inderdaad niets voelt van de negatieve energie. Het kan ook zijn dat je er wel last van hebt, maar je er niet van bewust bent.

Met ervaren bedoel ik verschillen te observeren die optreden wanneer je een Tower Buster plaatst bij een death tower.

Als je dit niet wilt of kunt dan kun je het verschil ook meten. Je kunt met een RF meter het stralingsveld van een death tower meten voor en na het plaatsen van een tower buster. Neem 30 minuten pauze tussen elke meting. Er moet vast en zeker een death tower niet ver binnen jou omgeving staan, heel Nederland is er immers mee volgebouwd.

[ Bericht 3% gewijzigd door junkie19 op 14-08-2005 19:15:24 (zinsbouw) ]
pi_29636107
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik vraag me sinds vanmiddag af of het gedoe rondom electriciteitskabels nou een zogenaamd "bewezen iets" was of dat dat "onbewezen" theoriën van mensen waren ( die al dan niet ziek zijn geworden tijdens het wonen onder dat soort kabels).
Maar even opzoeken, want dat is denk ik ook iets dat hier best op aansluit.

@TS, helpt een Tower Buster daar ook voor ?
Op deze pagina is onder andere een test te vinden van de universiteit van Bristol.

http://www.whale.to/a/electrical_h.html

Rechtsboven aan het scherm staan links naar sites. Deze gaan allemaal over de straling die van hoogspanningskabels afkomt. Ik weet uit eigen ervaring dat een Tower Buster ook hiertegen helpt.
pi_29695372
Vandaag zijn er in totaal 8 Tower Busters verstuurd! 5 stuks naar Rotterdam en 3 stuks naar Almere.

Stuur 1 of meerdere foto's van death towers naar mijn email of postadres (zie eerste post) en je krijgt 1 Tower Buster per ingezonden foto. Geen verzendkosten.
pi_29695584
quote:

[afbeelding]

Deze death tower valt inderdaad amperrrrrrrr op!
pi_29702493
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

Deze death tower valt inderdaad amperrrrrrrr op!
Hilversum, een stad met 80.000 inwoners, waar ik geboren en getogen ben. In Hilversum liggen grofweg 150 Tower Busters maar nog steeds kom ik death towers tegen die ik voorheen niet heb gezien. Vandaag heb ik een paar "schoorstenen" gezien wat gecamoufleerde death towers blijken te zijn.

Binnenkort ga ik een RF meter aanschaffen zodat ik death towers kan vinden die in de gevels van gebouwen verstopt zitten.

Ik wacht op meer foto's van death towers mensen....
  woensdag 17 augustus 2005 @ 01:18:29 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_29708657
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef junkie19 het volgende:

Ik wacht op meer foto's van death towers mensen....
Wat wil je eigenlijk met die foto's gaan doen

Er zijn duizenden van die dingen.
pi_29709737
De belangrijkste regel "wie stelt, die bewijst" wordt hier compleet overgeslagen.

Wij hoeven niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wél waar is.
pi_29712527
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 02:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
De belangrijkste regel "wie stelt, die bewijst" wordt hier compleet overgeslagen.

Wij hoeven niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wél waar is.
Ik denk dat je iets over het hoofd ziet.

Hij moet helemaal niet bewijzen dat iets waar is.
Ik heb niet de indruk dat dat zijn doel is.

Sir Winston Churchill
pi_29712790
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

hij stelt even terug dat WIJ moeten bewijzen dat het NIET waar is. Dit is de wereld op zijn kop.
pi_29713007
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:34 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

hij stelt even terug dat WIJ moeten bewijzen dat het NIET waar is. Dit is de wereld op zijn kop.
Misschien dat je ene deel van de posts hebt gemist

Dat was namelijk een reactie van hem op iemand die zei dat hij moest bewijzen dat TB effect hebben voordat hij onzin blaat.

junkie zelf stelt
quote:
Met veel plezier heb ik de reacties die tot nu toe geplaatst zijn gelezen Ik kan het begrijpen als iemand gaat grappen en grollen over iets wat je niet onder ogen durft, wil of kan zien. Ik heb er geen problemen mee je denkt dat een death tower geen kwaad kan mag je wat bij betreft dat best blijven geloven.
Dit topic is meer voor mensen die kunnen of willen inzien dat death towers een grote "wolk" van negatieve energie uitstralen. Een Tower Buster (wat orgone energie opwekt) is in staat deze negatieve energie om te zetten in positieve energie.

Juist speciaal voor de sceptici, bied ik de gelegenheid om gratis een of meerdere Tower Busters proberen. Je kunt dan zelf het resultaat ondervinden zonder van mij niets aan te nemen.
Je draait al dan niet per ongeluk de boel om.

Sir Winston Churchill
pi_29714961
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk met die foto's gaan doen

Er zijn duizenden van die dingen.
Die foto is het hele kleine beetje moeite wat iemand moet doen om een Tower Buster te bemachtigen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:37:03 #89
92009 kitkat
Have a break...
pi_29748320
Is het ook gebruikelijk dat ze op een woonhuis zijn geplaatst?
Wie is daar....
pi_29748814
heb je hem al binnen, mirage?
pi_29757343
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:51 schreef Billy_Mack het volgende:
heb je hem al binnen, mirage?
Nog niet, maar ik verwacht vandaag en anders morgen dat ik het kan ophalen.

Ik wil TS even een pluim geven voor het alternatief dat hij mij aanbood
Waarschijnlijk best begrijpelijk ben ik er niet voor om mijn adres aan iemand van internet te geven, TS heeft een hele goede constructie bedacht om dit te omzeilen. Dankbaar !
Sir Winston Churchill
pi_29760480
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

Niemand moet wat. Maar begin anders geen topic .
pi_29785713
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef kitkat het volgende:
Is het ook gebruikelijk dat ze op een woonhuis zijn geplaatst?
Het kan, in dat geval krijgt de eigenaar van het woonhuis een vergoeding hiervoor. Stuur een foto op en ik zal kijken of het daadwerkelijk om een death tower gaat.
pi_29785883
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Niemand moet wat. Maar begin anders geen topic .
Het is niet zo dat ik het niet wil bewijzen. Trouwens, ik vind "bewijzen" op zich al een vervelend woord. Sommige mensen moeten namelijk nog "bewezen" krijgen dat death towers daadwerkelijk schadelijk zijn terwijl andere mensen dat al weten en alleen het effect van Tower Busters "bewezen" willen hebben.

Het makkelijkste voor iedereen is om het zelf te ondervinden, je hoeft dan niets van mij aan te nemen. Daarom heb ik ervoor gekozen Tower Busters gratis aan te bieden zodat mensen zelf kunnen ondervinden wat het effect is op een death tower.

[ Bericht 21% gewijzigd door junkie19 op 19-08-2005 16:36:00 ]
pi_29786239
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik verwacht vandaag en anders morgen dat ik het kan ophalen.

Ik wil TS even een pluim geven voor het alternatief dat hij mij aanbood
Waarschijnlijk best begrijpelijk ben ik er niet voor om mijn adres aan iemand van internet te geven, TS heeft een hele goede constructie bedacht om dit te omzeilen. Dankbaar !
Geen dank hoor. Als het goed is liggen er sinds gisteren 5 Tower Busters klaar op een adres in Rotterdam. Ik ben benieuwd naar je reactie!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:42:10 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_29786445
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef junkie19 het volgende:

Die foto is het hele kleine beetje moeite wat iemand moet doen om een Tower Buster te bemachtigen.
Dat begrijp ik wel, maar ' wat ga je met die foto's doen?' was dus de vraag.
Ga je ze ophangen boven je bed? Uitgeven in boekvorm? Op een website plaatsen?
pi_29787569
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef APK het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar ' wat ga je met die foto's doen?' was dus de vraag.
Ga je ze ophangen boven je bed? Uitgeven in boekvorm? Op een website plaatsen?
Ik bekijk ze, geef commentaar en daar blijft het bij. Als mijn mailbox vol raakt dan zal ik ze verwijderen. Foto's die ik per post krijg belanden waarschijnlijk tussen een hoop kleren en sokken die verspreid door mijn kamer liggen.
pi_29788311
maar wat is nu de exacte werking van een towerbuster?
pi_29788571
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef Billy_Mack het volgende:
maar wat is nu de exacte werking van een towerbuster?
Een Tower Buster neutraliseert negatieve energie die om een death tower heen hangt en vormt deze om naar positieve energie.
pi_29788943
HoPo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')