abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29634539
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

en je wilt zeggen dat als je de negativiteit niet merkt het niet bestaat maar als DRS in de weetnietkunde met een schemaatje aantoont dat er wel degelijk negative straling is opeens toch weer wel ?

grappig.
Nee, ik zeg dat als je van de negatieve straling niets merkt, er ook niets te ervaren valt. Misschien werkt dit ding wel tegen de misschien negatieve straling, maar deze persoon probeert ons ervan te overtuigen door het ons te laten ervaren. Maar nogmaals, als je nu al niets voelt VALT er niets te ervaren.

Ik heb het hier dus nog niet eens over of de straling nou wel of niet schadelijk is...

dolle pret hier, zeg.
=)
pi_29634699
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:13 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat als je van de negatieve straling niets merkt, er ook niets te ervaren valt. Misschien werkt dit ding wel tegen de misschien negatieve straling, maar deze persoon probeert ons ervan te overtuigen door het ons te laten ervaren. Maar nogmaals, als je nu al niets voelt VALT er niets te ervaren.

Ik heb het hier dus nog niet eens over of de straling nou wel of niet schadelijk is...

dolle pret hier, zeg.
mijn reactie as op iemand die zij dat TS het eerst moest bewijzen.
Jij reageerde op mijn reactie daarop ( als ik het goed heb )

Vandaar dat ik in die context dorodacht.

Maar idd als je nu niets ervaart is het moeilijk zelf "uittesten".

Ik vraag me sinds vanmiddag af of het gedoe rondom electriciteitskabels nou een zogenaamd "bewezen iets" was of dat dat "onbewezen" theoriën van mensen waren ( die al dan niet ziek zijn geworden tijdens het wonen onder dat soort kabels).
Maar even opzoeken, want dat is denk ik ook iets dat hier best op aansluit.

@TS, helpt een Tower Buster daar ook voor ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29635821
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:13 schreef KarmaniaK het volgende:

[..]

dolle pret hier, zeg.
Wat ik graag wil is dat jij zelf gaat kijken of een Tower Buster werkt. Van mij hoef je niets aan te nemen, probeer of test het zelf en kijk dan of het werkt of niet.

Ik geloof zelf ook niets en niemand voordat ik het zelf gezien heb en wat dat betreft geef ik je groot gelijk. Het kan zijn dat je inderdaad niets voelt van de negatieve energie. Het kan ook zijn dat je er wel last van hebt, maar je er niet van bewust bent.

Met ervaren bedoel ik verschillen te observeren die optreden wanneer je een Tower Buster plaatst bij een death tower.

Als je dit niet wilt of kunt dan kun je het verschil ook meten. Je kunt met een RF meter het stralingsveld van een death tower meten voor en na het plaatsen van een tower buster. Neem 30 minuten pauze tussen elke meting. Er moet vast en zeker een death tower niet ver binnen jou omgeving staan, heel Nederland is er immers mee volgebouwd.

[ Bericht 3% gewijzigd door junkie19 op 14-08-2005 19:15:24 (zinsbouw) ]
pi_29636107
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:20 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik vraag me sinds vanmiddag af of het gedoe rondom electriciteitskabels nou een zogenaamd "bewezen iets" was of dat dat "onbewezen" theoriën van mensen waren ( die al dan niet ziek zijn geworden tijdens het wonen onder dat soort kabels).
Maar even opzoeken, want dat is denk ik ook iets dat hier best op aansluit.

@TS, helpt een Tower Buster daar ook voor ?
Op deze pagina is onder andere een test te vinden van de universiteit van Bristol.

http://www.whale.to/a/electrical_h.html

Rechtsboven aan het scherm staan links naar sites. Deze gaan allemaal over de straling die van hoogspanningskabels afkomt. Ik weet uit eigen ervaring dat een Tower Buster ook hiertegen helpt.
pi_29695372
Vandaag zijn er in totaal 8 Tower Busters verstuurd! 5 stuks naar Rotterdam en 3 stuks naar Almere.

Stuur 1 of meerdere foto's van death towers naar mijn email of postadres (zie eerste post) en je krijgt 1 Tower Buster per ingezonden foto. Geen verzendkosten.
pi_29695584
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:36 schreef junkie19 het volgende:
Ik vond nog een foto van een Death Tower die ik op weg naar het strand in bloemendael zag. Het is een death tower gecamoufleerd als boom.

[afbeelding]

Death towers staan dus niet alleen maar op gebouwen. Ze staan vaak heel verdekt opgesteld. Als ze allemaal duidelijk te zien waren zou dat immers vragen bij de massa op kunnen roepen. En dat moet de overheid niet hebben, dat de massa zich dingen af gaat vragen.
Deze death tower valt inderdaad amperrrrrrrr op!
pi_29702493
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

Deze death tower valt inderdaad amperrrrrrrr op!
Hilversum, een stad met 80.000 inwoners, waar ik geboren en getogen ben. In Hilversum liggen grofweg 150 Tower Busters maar nog steeds kom ik death towers tegen die ik voorheen niet heb gezien. Vandaag heb ik een paar "schoorstenen" gezien wat gecamoufleerde death towers blijken te zijn.

Binnenkort ga ik een RF meter aanschaffen zodat ik death towers kan vinden die in de gevels van gebouwen verstopt zitten.

Ik wacht op meer foto's van death towers mensen....
  woensdag 17 augustus 2005 @ 01:18:29 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_29708657
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 22:29 schreef junkie19 het volgende:

Ik wacht op meer foto's van death towers mensen....
Wat wil je eigenlijk met die foto's gaan doen

Er zijn duizenden van die dingen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29709737
De belangrijkste regel "wie stelt, die bewijst" wordt hier compleet overgeslagen.

Wij hoeven niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wél waar is.
pi_29712527
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 02:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
De belangrijkste regel "wie stelt, die bewijst" wordt hier compleet overgeslagen.

Wij hoeven niet te bewijzen dat het niet waar is, jij moet bewijzen dat het wél waar is.
Ik denk dat je iets over het hoofd ziet.

Hij moet helemaal niet bewijzen dat iets waar is.
Ik heb niet de indruk dat dat zijn doel is.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29712790
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

hij stelt even terug dat WIJ moeten bewijzen dat het NIET waar is. Dit is de wereld op zijn kop.
pi_29713007
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:34 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

hij stelt even terug dat WIJ moeten bewijzen dat het NIET waar is. Dit is de wereld op zijn kop.
Misschien dat je ene deel van de posts hebt gemist

Dat was namelijk een reactie van hem op iemand die zei dat hij moest bewijzen dat TB effect hebben voordat hij onzin blaat.

junkie zelf stelt
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 19:56 schreef junkie19 het volgende:
Met veel plezier heb ik de reacties die tot nu toe geplaatst zijn gelezen Ik kan het begrijpen als iemand gaat grappen en grollen over iets wat je niet onder ogen durft, wil of kan zien. Ik heb er geen problemen mee je denkt dat een death tower geen kwaad kan mag je wat bij betreft dat best blijven geloven.
Dit topic is meer voor mensen die kunnen of willen inzien dat death towers een grote "wolk" van negatieve energie uitstralen. Een Tower Buster (wat orgone energie opwekt) is in staat deze negatieve energie om te zetten in positieve energie.

Juist speciaal voor de sceptici, bied ik de gelegenheid om gratis een of meerdere Tower Busters proberen. Je kunt dan zelf het resultaat ondervinden zonder van mij niets aan te nemen.
Je draait al dan niet per ongeluk de boel om.

Sir Winston Churchill
pi_29714961
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk met die foto's gaan doen

Er zijn duizenden van die dingen.
Die foto is het hele kleine beetje moeite wat iemand moet doen om een Tower Buster te bemachtigen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:37:03 #89
92009 kitkat
Have a break...
pi_29748320
Is het ook gebruikelijk dat ze op een woonhuis zijn geplaatst?
Wie is daar....
pi_29748814
heb je hem al binnen, mirage?
pi_29757343
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:51 schreef Billy_Mack het volgende:
heb je hem al binnen, mirage?
Nog niet, maar ik verwacht vandaag en anders morgen dat ik het kan ophalen.

Ik wil TS even een pluim geven voor het alternatief dat hij mij aanbood
Waarschijnlijk best begrijpelijk ben ik er niet voor om mijn adres aan iemand van internet te geven, TS heeft een hele goede constructie bedacht om dit te omzeilen. Dankbaar !
Sir Winston Churchill
pi_29760480
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

Niemand moet wat. Maar begin anders geen topic .
pi_29785713
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:37 schreef kitkat het volgende:
Is het ook gebruikelijk dat ze op een woonhuis zijn geplaatst?
Het kan, in dat geval krijgt de eigenaar van het woonhuis een vergoeding hiervoor. Stuur een foto op en ik zal kijken of het daadwerkelijk om een death tower gaat.
pi_29785883
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Niemand moet wat. Maar begin anders geen topic .
Het is niet zo dat ik het niet wil bewijzen. Trouwens, ik vind "bewijzen" op zich al een vervelend woord. Sommige mensen moeten namelijk nog "bewezen" krijgen dat death towers daadwerkelijk schadelijk zijn terwijl andere mensen dat al weten en alleen het effect van Tower Busters "bewezen" willen hebben.

Het makkelijkste voor iedereen is om het zelf te ondervinden, je hoeft dan niets van mij aan te nemen. Daarom heb ik ervoor gekozen Tower Busters gratis aan te bieden zodat mensen zelf kunnen ondervinden wat het effect is op een death tower.

[ Bericht 21% gewijzigd door junkie19 op 19-08-2005 16:36:00 ]
pi_29786239
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik verwacht vandaag en anders morgen dat ik het kan ophalen.

Ik wil TS even een pluim geven voor het alternatief dat hij mij aanbood
Waarschijnlijk best begrijpelijk ben ik er niet voor om mijn adres aan iemand van internet te geven, TS heeft een hele goede constructie bedacht om dit te omzeilen. Dankbaar !
Geen dank hoor. Als het goed is liggen er sinds gisteren 5 Tower Busters klaar op een adres in Rotterdam. Ik ben benieuwd naar je reactie!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:42:10 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_29786445
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 11:55 schreef junkie19 het volgende:

Die foto is het hele kleine beetje moeite wat iemand moet doen om een Tower Buster te bemachtigen.
Dat begrijp ik wel, maar ' wat ga je met die foto's doen?' was dus de vraag.
Ga je ze ophangen boven je bed? Uitgeven in boekvorm? Op een website plaatsen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29787569
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef APK het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar ' wat ga je met die foto's doen?' was dus de vraag.
Ga je ze ophangen boven je bed? Uitgeven in boekvorm? Op een website plaatsen?
Ik bekijk ze, geef commentaar en daar blijft het bij. Als mijn mailbox vol raakt dan zal ik ze verwijderen. Foto's die ik per post krijg belanden waarschijnlijk tussen een hoop kleren en sokken die verspreid door mijn kamer liggen.
pi_29788311
maar wat is nu de exacte werking van een towerbuster?
pi_29788571
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef Billy_Mack het volgende:
maar wat is nu de exacte werking van een towerbuster?
Een Tower Buster neutraliseert negatieve energie die om een death tower heen hangt en vormt deze om naar positieve energie.
pi_29788943
HoPo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')