ik snap jequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:23 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Kijk k zei alleen gangster en posers ownee en gansgers weten niet van alles wel wat.. aangezien jij overal in post dan moet je wel een poser zijn maar misschien ben je een gangster die post snapje?
ik niet man, steek net joint aan..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:26 schreef k3_kill_me het volgende:
over 4 minuutjes ga k misschien wel slapen..
Iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik snap je
posers zijn van korte duur... not me
heel nederland zit vol met ownersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:28 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
Iddjij bent een gangster die post.. je ownd dus het hardst van alle en ieder fucking 1..
woei.. Behalve van andere gansta poss(t)ers Landgraaf-Oost hendig ligt er dik op man heb de hele shizzle hier overgenomen parkstad lijpos
neem een tattoo gek !!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:32 schreef Goelie het volgende:
Jullie zijn allemaal nepgangsters en posers en wannabe thug life mothafuckaz
ik ga naar de gevangenis, ja?
Welke? Almelo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:32 schreef Goelie het volgende:
Jullie zijn allemaal nepgangsters en posers en wannabe thug life mothafuckaz
ik ga naar de gevangenis, ja?
Whahaha.... ''A man on the run, with nothing to lose...''quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:42 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
The Fugitive II: The Man Who Refused To Pay For His Rental-DVD
te laatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:01 schreef its_me_ het volgende:
4 uur. Ik ga slapen. Succes in de gevangenis![]()
Nee hoor, alleen mensen die meer geld kosten dan opbrengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:46 schreef its_me_ het volgende:
Iedere persoon heeft recht op een gratis advocaat.
fok itquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:32 schreef Goelie het volgende:
.... Wederom dacht ik bij mezelf: fok it, dus ik kwam niet.
Nu moet ik naar de gevangenis...
Het is een dvd man, geen bankovervalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
TS is ook niet echt slim, het feit dat je je bij de rechtbank moet komen verantwoorden, zou toch een teken moeten zijn dat 't vrij serieus is.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:51 schreef Renmaestro het volgende:
Doe Bubba de groeten.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:57 schreef Haarbalpasta het volgende:
whahahaha ik hoop dat je vloeibaar zeep krijgt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:43 schreef error32 het volgende:
je moet alleen wel oppassen in de douche, als je de zeep laat vallen en er staat toevallig een enge dude met een stijve zwans achter je
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:43 schreef Soepkip1980 het volgende:
Hopelijk geen dikke negers in de gevangenis
Er zijn geen 'open" doucheruimtes, het zijn gewoon afgesloten douchecabines.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef JooB het volgende:
Don't drop the soap!
Doen ze over het algemeen niet als je voor het eerst zit. Verder kun je altijd nog bezwaar maken.quote:
The Devils Advocatequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:42 schreef Tafkahs het volgende:
wat stond er op die dvd?
Liar Liarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |