Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En Excelsior'31 gaat in de koker voor de tweede ronde! Het is 1-2 gebleven. ADO kon geen vuist maken. Nu hopen op een mooie BVO.
Bij mij werken er twee ook voor geen meter hoor.Hoe ouder, hoe brakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
De download gaat nu alleen maar met 1,3kb/s terwijl hij eerst met 20kb/s ging
ABCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pascalheister het volgende:
wat voor prog gebruik je VoreG?
Shameless straks, schat.quote:
ze liggen eruitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie van FCDB in de Amstelcup.![]()
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk om het ook met de internetradio te volgen![]()
Yup. Ze laten het voor altijd zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
pffff blijf het zo traag Fok! ? of gaan ze er ook nog wat aan doen enzo..
Dat was inderdaad wel vermakelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, die commentator was ook wel een leuke gast die wel eens wat foutjes maakte.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ze laten het voor altijd zo.
Ja, want dit is niet goed voor m'n telefoonrekeningquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt tijd dat ze er iets aan gaan doen zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |