Kloptquote:
zie laatste post vorige topicquote:
dat merken wequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik ben ook snel![]()
Momenteel spam ik als een idioot
quote:
Je weet niet eens hoeveel posten ik nu al hebquote:
tsjaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]moet ik terug lezen, daar heb ik al zo verschikkelijke hekel aan
dat dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoi speedy
Ben nu ff heel erg verrot... Maar voor de rest gaat het langzaam de goede kant op, maar kan nog steeds niet veel...
_________________________________________________________________________________
Aha oke MutZ
ik zou ook niet weten hoeveel ik vandaag al gepost heb...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoeveel posten ik nu al heb![]()
Zelfs ik weet dat niet eens![]()
Snik snik maar goed speciaal voor jouquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten hoeveel ik vandaag al gepost heb...
liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Snik snik maar goed speciaal voor jou
van jou??quote:
ik ga het echt niet bijhoudenquote:
Jaquote:
zeg maarquote:
dat valt best mee... en er gaan er niet zo heel veel meer bijkomen, want ik ga zo slapen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mutz: 27 posten vanaf 00:00
Aha okequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat valt best mee... en er gaan er niet zo heel veel meer bijkomen, want ik ga zo slapen...
sterktequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke
Is goed MutZ
Ik haal zo voor 2 uur nog de 100 wel
Komt zeker goed MutZquote:
je bent geweldigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
En NR 109.
En dat voor 2 uur, zoals ik al had gezegt
jajaquote:
Veel plezier en sterkte dan maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
jaja
117de post al![]()
Oow wat ga ik lekker
Moet nog heel hoop inhalen.
Jaja vandaag wil ik de 500 gaan halen, zonder gekheid.
Na een blunder van de vorige keer dat ik de 500 op 2 posten niet haalde wil ik het nu goed maken
Jij is nog op
Oke MutZquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel plezier en sterkte dan maar
Ik moest m'n rug nog smeren met een soort zalf, maar dat lukt dus echt voor geen meterHet is nu met veel pijn en moeite een beetje gelukt, dus nu ga ik echt slapen
ongekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Werken blijkbaar, of verslapen..
Waarover?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zou t een en ander moeten uit gaan zoeken er over, maar geen tijd en zin daarvoor
Laten we het daar maar even op houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hebt té veel gewerkt omdat het forum te traag was gisteren?![]()
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNou ehhe DOE!
Ik ben benieuwd
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega'squote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar maar even op houden
Tot in de late uurtjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega's
Verdriet verdrinken enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega's
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken enzo![]()
Is niet meer dan normaal![]()
Ik hoop wel dat je je nu wat opgeluchter voelt hoor... Zo'n dag vol stress als gisteren wens ik jou echt niet meer toequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou zie je nou Sjowhan? Niet meer dan normaal
Ja het was best ergeigenlijk gisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je nu wat opgeluchter voelt hoor... Zo'n dag vol stress als gisteren wens ik jou echt niet meer toe![]()
Ow, je bent niet aan het werkt!quote:
Verdriet verdrinken heb ik nou nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken enzo![]()
Is niet meer dan normaal![]()
alleen neefjes en andere familiequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken heb ik nou nog nooit gedaan
Oh okeequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net ff geporbeerd, maar lukt deze week echt niet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen neefjes en andere familie
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen oordeel vellen als je niet het precies weet d_h
okquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeenou ja, ik weet zelf ook wel hoe het er voor staat
quote:
*no comment*quote:
Ah offline-dayquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Wist je al dat je ook schoolziek kan zijn als je niet meer op school zit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah offline-day![]()
Ik dacht dat je je slecht voelde.. Maar waar zou ik dat nu halen?![]()
het ene moment beter dan het andere...quote:
keutelen in huis?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Hoi Roosjequote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
keutelen in huis?
kamer onderschijten???
nope... vannacht om 2 uur trouwens welquote:
vast welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope... vannacht om 2 uur trouwens wel
dan kom ik vannacht wel terugquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope... vannacht om 2 uur trouwens wel
dan slaapt iedereen over het algemeenquote:
dan moet iedereen de wekker zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan slaapt iedereen over het algemeen
dan moet iedereen de wekker zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Normale mensen tenminste jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
doe je goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
Krijg zometeen een broodje kroket van me baas
dan werkt het niet, dan wordt het juist weer traagquote:
jajaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik post nooit dubbel
Lijkt alleen maar zo
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:53 schreef D.Rose het volgende:
het lijkt verdorie steeds trager te worden
het schiet echt niet op neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:53 schreef D.Rose het volgende:
het lijkt verdorie steeds trager te worden
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Middag! Gaat niet zo snel allemaal hč?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:00 schreef es70 het volgende:
Eerste werkdag na de vakantie zit erop, viel niet tegen. Vrees alleen dat ik morgen wel spierpijn zal hebben, veel te veel op mijn luie gat gezeten de laatste tijd
.
ik roste net 20x op invoeren, maar mijn post staat er maar 1x.. dus dat is het nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
Wacht eerst es 3-4 minuten voordat je verder op invoeren rost ofzo
Idd, zo werkt dat ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik roste net 20x op invoeren, maar mijn post staat er maar 1x.. dus dat is het niet
Nope, meer om het feit dat het totaal niets bijdraagt aan de SC, en aangezien ze weten dat het traag is, het toch weten te verneuken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man, alleen om jij dat niet kan![]()
iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
hier kunnen we beter heel snel mee ophouden denk ik
Ik zit hier vanaf een modemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nope, meer om het feit dat het totaal niets bijdraagt aan de SC, en aangezien ze weten dat het traag is, het toch weten te verneuken.
Dan slapen de vertragers ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Snelheid is er weer uit.
Vanacht was ie echt enorm snel
heb je mn post over Appie gelezen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me nog maar eens een theetje zetten
okquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke de volgende topic weer effe normaal oke![]()
http://www.ah.nl/aanbiedingen/quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je mn post over Appie gelezen?
of is die verloren gegaan in de drukte
je kan ze ook bij door albert laten bezorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
O dat van die goedkope Broodjes Unox qu? Ja heb ik gezienMaar goed, geen Appie in de buurt
En trouwens, ik verbruik die dingen ook niet bij honderden hoor
moet ik nog steeds luisteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flash wat was jij gister geweldig zeg in FOK!Radio![]()
![]()
ik geloof via Nolius zn sitequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou dank jeIk weet er weinig meer van
Kan je die uitzending ook downloaden eigenlijk?
hier wel iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef D.Rose het volgende:
FP ligt euit?
Deeejjj *springtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef D.Rose het volgende:
FP ligt euit?
rond kwart over 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet ik nog steeds luisteren.
welk tijdstip was dat?
nu weer up, maar traagquote:
Kan je anders ff een linkje mailen of zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb t ff in t topic gevraagd
Och, van mij mogen ze gewoon doodgeschoten worden hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:59 schreef Gizmore het volgende:
GMTA inderdaadMaar ik vraag me af wanneer die idioten daar weer mee ophouden, begint wel erg vervelend te worden
Beejjjjjjjjjquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deeejjj *springt![]()
![]()
En weer werken gaat
en pijn aan je pikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, van mij mogen ze gewoon doodgeschoten worden hoor![]()
maar goed, de lol zal er toch vroeg of laat wel een keer vanaf gaan... Ik bedoel, zelfs als ze zich bijvoorbeeld zouden zitten afrukken op de downtime etc, dan krijg je daar toch blaren van op een goed moment?
doe niet zo blauwquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Doen jullie even normaal zeg? Jezus! Daar help je de snelheid mee, met dat achterlijke gedrag
Mwoa, dit maakt echt niet noemenswaardig uit hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Doen jullie even normaal zeg? Jezus! Daar help je de snelheid mee, met dat achterlijke gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |