*no comment*quote:
Ah offline-dayquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Wist je al dat je ook schoolziek kan zijn als je niet meer op school zit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah offline-day![]()
Ik dacht dat je je slecht voelde.. Maar waar zou ik dat nu halen?![]()
het ene moment beter dan het andere...quote:
keutelen in huis?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Hoi Roosjequote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
keutelen in huis?
kamer onderschijten???
nope... vannacht om 2 uur trouwens welquote:
vast welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope... vannacht om 2 uur trouwens wel
dan kom ik vannacht wel terugquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
nope... vannacht om 2 uur trouwens wel
dan slaapt iedereen over het algemeenquote:
dan moet iedereen de wekker zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan slaapt iedereen over het algemeen
dan moet iedereen de wekker zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Normale mensen tenminste jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
doe je goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:42 schreef Sjowhan het volgende:
Krijg zometeen een broodje kroket van me baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |