ongekendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Werken blijkbaar, of verslapen..
Waarover?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zou t een en ander moeten uit gaan zoeken er over, maar geen tijd en zin daarvoor
Laten we het daar maar even op houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hebt té veel gewerkt omdat het forum te traag was gisteren?![]()
neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNou ehhe DOE!
Ik ben benieuwd
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega'squote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we het daar maar even op houden
Tot in de late uurtjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega's
Verdriet verdrinken enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en daarna blijkbaar nog wat geborrelt met collega's
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken enzo![]()
Is niet meer dan normaal![]()
Ik hoop wel dat je je nu wat opgeluchter voelt hoor... Zo'n dag vol stress als gisteren wens ik jou echt niet meer toequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nou zie je nou Sjowhan? Niet meer dan normaal
Ja het was best ergeigenlijk gisterenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je je nu wat opgeluchter voelt hoor... Zo'n dag vol stress als gisteren wens ik jou echt niet meer toe![]()
Ow, je bent niet aan het werkt!quote:
Verdriet verdrinken heb ik nou nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken enzo![]()
Is niet meer dan normaal![]()
alleen neefjes en andere familiequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verdriet verdrinken heb ik nou nog nooit gedaan
Oh okeequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
net ff geporbeerd, maar lukt deze week echt niet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen neefjes en andere familie
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen oordeel vellen als je niet het precies weet d_h
okquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeenou ja, ik weet zelf ook wel hoe het er voor staat
quote:
*no comment*quote:
Ah offline-dayquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Wist je al dat je ook schoolziek kan zijn als je niet meer op school zit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah offline-day![]()
Ik dacht dat je je slecht voelde.. Maar waar zou ik dat nu halen?![]()
het ene moment beter dan het andere...quote:
keutelen in huis?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Beetje een off day vandaag...
pa is vandaag jarig, daar ga ik vanmiddag aan het eind van de middag heen. Verder een beetje keutelen in huis, en vanmiddag nog even een etappetje ENECO-kermis kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |