je kan ze ook bij door albert laten bezorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
O dat van die goedkope Broodjes Unox qu? Ja heb ik gezienMaar goed, geen Appie in de buurt
En trouwens, ik verbruik die dingen ook niet bij honderden hoor
moet ik nog steeds luisteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Flash wat was jij gister geweldig zeg in FOK!Radio![]()
![]()
ik geloof via Nolius zn sitequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou dank jeIk weet er weinig meer van
Kan je die uitzending ook downloaden eigenlijk?
hier wel iigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef D.Rose het volgende:
FP ligt euit?
Deeejjj *springtquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef D.Rose het volgende:
FP ligt euit?
rond kwart over 10quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet ik nog steeds luisteren.
welk tijdstip was dat?
nu weer up, maar traagquote:
Kan je anders ff een linkje mailen of zo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb t ff in t topic gevraagd
Och, van mij mogen ze gewoon doodgeschoten worden hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:59 schreef Gizmore het volgende:
GMTA inderdaadMaar ik vraag me af wanneer die idioten daar weer mee ophouden, begint wel erg vervelend te worden
Beejjjjjjjjjquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deeejjj *springt![]()
![]()
En weer werken gaat
en pijn aan je pikquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, van mij mogen ze gewoon doodgeschoten worden hoor![]()
maar goed, de lol zal er toch vroeg of laat wel een keer vanaf gaan... Ik bedoel, zelfs als ze zich bijvoorbeeld zouden zitten afrukken op de downtime etc, dan krijg je daar toch blaren van op een goed moment?
doe niet zo blauwquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Doen jullie even normaal zeg? Jezus! Daar help je de snelheid mee, met dat achterlijke gedrag
Mwoa, dit maakt echt niet noemenswaardig uit hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Doen jullie even normaal zeg? Jezus! Daar help je de snelheid mee, met dat achterlijke gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |