Jazeker wel, 150 woorden kan je hem leren (misschien voorgeprogrammeerde woorden, maar dat weet ik niet zeker).quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:26 schreef Scandalous het volgende:
Dat filmpje is eng man
Maar hij zegt nog steeds precies dezelfde dingen dus. Ik denk niet dat je hem dan ook echt woorden kunt leren.
Bedankt!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:36 schreef schatje het volgende:
klik hier
Verzenden ook naar Nederland.
Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.quote:Thank you for your order with ToyWiz.com! We will process and ship your order
as quickly as possible. Most orders leave our warehouse 1-3 business days after
being placed.
In the event that your order is not available for immediate shipping, you will
be emailed with the estimated shipping time.
FOR "PRE-ORDERS" ONLY PLEASE READ THE FOLLOWING:
Your credit card will not be charged until the product ships to you! We do our
best to list the most accurate shipping dates, however please understand that we
have no control over when the manufacturer actually releases the product to us.
Therefore, 'pre-order' dates ARE SUBJECT TO CHANGE. Please check our website and
weekly newsletter for the most current information! Thank you.
Name Code Qty Each Options
------------------------------------------------------------------------
Hasbro Electronic Grey GreyPinkfurbyfurbies 1 42.99
with Pink Belly Furby
Pre-Order ships August
Subtotal 42.99
Shipping 33.75
Tax 0.00
Total 76.74
quote:Note: Please don't ask us where you can purchase a Furby of your own...we have no idea. Ours was bought for scientific purposes only, and frankly, we find him much more amusing dead than he was alive.
Ja, dat is juist waarom ik heb wil hebben. Mega irritant zijn die dingen, al je vrienden zitten eraan als ze erlangs lopen en dan gaat dat ding een kwartier geluiden maken en roepen om aandacht. Ik kom niet meer bij van het lachen, heerlijk! Ook erg grappig is het feit dat iedereen die bij ons langskomt en het meeste afgeeft op deze dingen er toch het meeste aanzit.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:51 schreef rickystyle het volgende:
Lijkt mij helemaal nix zo'n ding, waarschijnlijk is in dat filmpje alles wat tie kan, en als tie beweegd hoor echt veel herrie van dat meganisme dat erin zit, lijkt me echt irritant.
Ik denk dat ie tegen gaat vallen...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:43 schreef harlingen het volgende:
[..]
Bedankt!!!!!!
Ik heb er 1 besteld, de grijze met witte buik. Wel absurde verzendkosten (bijna 34 euro!!!), maar ja, dan heb ik ook wat.
[..]
Nu maar zien wanneer ik dat ding krijg, ik heb hem pre ordered, maar het is al augustus en hij moet al verkrijgbaar zijn. Afijn, afwachten nu. Ik plaats filmpjes/foto's als ik hem heb.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:07 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie tegen gaat vallen...
Jij verwacht nu een grijze met witte buik he?
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat hij een roze buik zal hebben.
"pink" betekend namelijk, bij mijn weten, al een hele tijd "roze" en niet wit......
Ah joh, je kunt vast nog wel je aankoop annuleren?quote:
Dan heb ik dus een allochtoontje straks in huis die alleen Engels kanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef Jordy-B het volgende:
In het nieuws zeiden ze dat deze versie wèl Nederlands kon spreken.
Als 'ie in Nederland uitkomt, kan je hem meestal gewoon in de speelgoedwinkel vinden.
Ja hoor!! Alleen omdat ie geen wit buikje heeft dump je hem gauw bij je vrouw!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een allochtoontje straks in huis die alleen Engels kan
Kleur maakt me trouwens niet zoveel uit, hij gaat toch naar mijn vrouw.
Ik koop terzijnertijd nog wel een blauwe (als die er komen) die Nederlands kan, kunne ze lekker met elkaar babbelen. Hij zal alleen wel weer superduur worden hier ben ik bang. Als hij al in Amerika 40 dollar kost...
De vorige zat ook rond die prijs... Die was in Nederland boven de honderd gulden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef harlingen het volgende:
[..]
Dan heb ik dus een allochtoontje straks in huis die alleen Engels kan
Kleur maakt me trouwens niet zoveel uit, hij gaat toch naar mijn vrouw.
Ik koop terzijnertijd nog wel een blauwe (als die er komen) die Nederlands kan, kunne ze lekker met elkaar babbelen. Hij zal alleen wel weer superduur worden hier ben ik bang. Als hij al in Amerika 40 dollar kost...
quote:The most annoying toy of all time, the Furby, is returning with a larger vocabulary and an ability to learn new words. Also, he looks freakier and scarier than ever.
If anyone remembers this thing, it was activated by light and movement, and would immediately start to shriek if it detected either. There was no off switch so the only way to keep it quiet was to wrap it in a blanket and keep it in a dark closet. Eventually it would still sense some light and you'd hear the desperate, muffled Furbish screaming. Maybe they've added an off switch for the non-sadists.
Als je me nu gewoon ff had gemaild, wij hebben zo'n ding nl al een paar jaar in huis. Ooit eens gewonnen met een prijsvraag.quote:
Neequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Heb je em al binnen Harlingen?Mij lijkt ie wel leuk.
Die van mij was echt kapot hoor...kwamen alleen nog rare (nee, geen furbisch) geluiden uit. Daarna deed hij helemaal nix meer...stenen vloer die hard in kontakt komt met een furby is niet goed hoorquote:
Leukquote:Op maandag 12 september 2005 17:18 schreef ivetje het volgende:
Hij komt half oktober uit in nederland, prijs wordt 59,95
Hj is emotioneler, slimmer en groter geworden. Hij praat ook nederlands ipv furbisch. Verder kan ie nog steeds gewoon boeren, scheten, lachen en slapen.
Misschien ooit weer 1 kopen, heb de oude weg meoten gooien nadat hij 1 keer gestuiterd was
Ik zeg niet dat die van jou niet stuk wasquote:Op maandag 12 september 2005 17:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die van mij was echt kapot hoor...kwamen alleen nog rare (nee, geen furbisch) geluiden uit. Daarna deed hij helemaal nix meer...stenen vloer die hard in kontakt komt met een furby is niet goed hoor
Ja, heb je er iig 1 die nederland praatquote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
[..]
LeukDan wacht ik wel tot half oktober..
Ik vind die dingen toch zo onwijs grappig...![]()
Zo raar was mijn suggestie dus niet.quote:Op maandag 12 september 2005 17:28 schreef ymme het volgende:
[..]
LeukDan wacht ik wel tot half oktober..
Ik vind die dingen toch zo onwijs grappig...![]()
Ik kan niet wachten, tot de furby in NLD te verkrijgen is.quote:Op maandag 12 september 2005 17:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zo raar was mijn suggestie dus niet.
ja, misschien was die van mij gewoon wat minder sterkquote:Op maandag 12 september 2005 17:30 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die van jou niet stuk wasAlleen blijkbaar het verschil in kwaliteit "grappig" dat die van jou wel echt stuk ging en die van mij niet na ook echte flinke dreunen hoor
Sorry, niet om het een of ander. Maar ik ben zo verstandig om het te laten gaan. Ik ga daar niet meer serieus op reageren. Op die flauwe reacties van h7. Nu dus even wel, omdat ik even duidelijk wil maken, dat ik niets doe om topics te verzieken. Lees eens terug en vertel dan nog eens wat. Ik ben niet de gene die begon en heb maar 1quote:Op maandag 12 september 2005 22:57 schreef Sanne het volgende:
Kap nou eens allebei. Jullie verzieken zo hele topics.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb de draden van de bek en de ogen omgewisseld, leuke effecten man, oog dichtrammen en dan had ie eten, en die bek flippen joh
Hij is weer heel hoorquote:
Er zijn ook gewoon trucjes om 'm in slaap te laten vallen hoor, hoef je niet gelijk zo gemeen te doen tegen 'mquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Heb je em al binnen Harlingen?Mij lijkt ie wel leuk. Die dingen zijn trouwens onwijs goed van kwaliteit, die van mij (de oude versie) hield zn bek niet dus heb ik em met een rotklap op de grond gegooid, hij ging gewoon door
Pas na een 2e dreun hield ie zn mond maar toen de resetknop ingedrukt werd ging ie gewoon verder en beter dan voorheen
Niet kapot te krijgen!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:39 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb de draden van de bek en de ogen omgewisseld, leuke effecten man, oog dichtrammen en dan had ie eten, en die bek flippen joh
Duhquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon trucjes om 'm in slaap te laten vallen hoor, hoef je niet gelijk zo gemeen te doen tegen 'm![]()
Die van mij bleef hangen, die bleef ebst wel hard aaaaaaaaa zeggen. Best leuk als je geen schroevedraaiertje of wat dan ook zo snel bij je hebt om de batterijen eruit te halen
Het leukste vond ik nog dat als je een hele plotselinge zwaaibeweging met 'm maakte hij een harde wind liet
http://www.hasbro.com/fur(...)ent/pressRelease.cfmquote:FURBY wordt in de herfst van 2005 wereldwijd gelanceerd en is verkrijgbaar in wit, zwart met wit, grijs met roze en in bruin met roze.
ZIjn de functies veel veranderd. Of is de nieuwe furby indentiek aan de oude ?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wat die furby zegt is precies hetzelfde als de oude furby... Beetje lowbudget gedaan geloof ik..
Geen idee, maar de teksten zijn in ieder geval hetzelfde en ze hebben niet de moeite genomen om het door iemand anders te laten inspreken...quote:Op donderdag 29 september 2005 10:49 schreef ymme het volgende:
[..]
ZIjn de functies veel veranderd. Of is de nieuwe furby indentiek aan de oude ?
Klinkt niet erg spectaqulair..quote:Op donderdag 29 september 2005 10:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen idee, maar de teksten zijn in ieder geval hetzelfde en ze hebben niet de moeite genomen om het door iemand anders te laten inspreken...![]()
Hij heeft grotere orenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:55 schreef ymme het volgende:
[..]
Klinkt niet erg spectaqulair..
Niets aan postitieve verandering dus, vergeleken bij de vorige![]()
Hij ligt allang in alle winkelsquote:Op donderdag 29 september 2005 18:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb er toch een gereserveerd bij bartsmit.com
Die furby zegt helemaal niet dezelfde dingenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:29 schreef TeleluvR het volgende:
Wat die furby zegt is precies hetzelfde als de oude furby... Beetje lowbudget gedaan geloof ik..
Waar woon jij dan? In Limburg (Weert) en Gelderland (Zevenaar) ligt ie bij Bart Smit, Intertoys en top1toys voor ¤44,95quote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef harlingen het volgende:
[..]
Helemaal niet, althans niet hier?
VAL DOODquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:36 schreef muish002 het volgende:
Hmm...IK heb serieuze twijfels of je hem inderdaad zoveel kan " leren". Hij reageert vrijwel enkel op de bekende commando's....
Why not? Niks mis mee toch. Er zijn genoeg volwassenen die speeltjes leuk vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:10 schreef ymme het volgende:
maar zijn er nou serieus meerdere volwassen mensen, die de furby zelf hebben
Ik voel me net een klein blaag nu ik deze op het bureau heb staan.
Die woorden, moet je idd bijleren door met hem/haar te spelen. Al zie ik zelf nog geen (zie=hoor) verandering hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef Darkwolf het volgende:
Gefeliciteerd met je Furby Ymme!
Wel stom toevallig dat ik dit topic dus al een tijdje volgde en zo van de nieuwe afwist en dus op exact dezelfde dag als jij een Furby gekocht heeft.
Welke kleur heb jij?
Helaas waren de opties gelimiteerd in de Intertoys waar ik was en dus is het een zwarte geworden.
Echter ben ik daar achteraf heel blij mee daar ik eerst voor een grijze wilde gaan.
Enne... nee je bent niet de enige... want eh... ik ben 23.
En zoals Ivo1977 zegt: Why not?
Het is gewoon een fantastische gadget... ik vindt het gewoon een interessant stukje robot elektronica.
Kijk dan zou je zeggen "Koop dan een Aibo" maar die dingen zijn niet te betalen!
Overigens... ik heb mijn Furby gewoon voor 45 Euro gekocht bij de Intertoys en niet die 50+ euro prijs die ik hier in het topic zag staan.
Zeg Ymme... hoe leer je Furby (de 150 voor geprogrammeerde) Nederlandse woorden?
Dat is me namelijk nog steeds niet helemaal duidelijk.
Gaat dat automatisch door met Furby (veel) te interacteren?
Want de standaard commando's zijn gelimiteerd dus dat lijkt me sterk.
("Hoi Furby" en daarna een van de commando's en meer kan niet!)
Iedereen: Een iets technischer vraagje...
En hoe zit het met het geheugen van Furby?
Als je de batterijen vervangt, dan is Furby's geheugen hopelijk toch niet gereset door de power circuit break tijdens het vervangen?
(Opzich denk ik zelf dat dit niet het geval is daar de "OFF" stand precies hetzelfde doet om juist de batterijen te besparen.)
En alles is me gelukt behalve het voeren trouwens.
Ik heb Furbie nog niet horen "eten".
Al met al vindt ik de Furby prachtig vorm gegeven, en zeer levendig en interactief.
Best een high-tech toy.
Heb weinig gezien van de eerste generatie qua hands-on, maar ben blij dat ik die eerste generatie heb overgeslagen.
Zat mijn gadget gevoel wederom goed en nu ook weer daar ik helemaal "verliefd" ben op deze nieuwe next-gen versie!![]()
...Nu alleen het voeren nog en weten hoe je eens lekker kan gaan zitten met Furbie om de nodige woordjes Nederlands bij te brengen...
(Moeilijk taaltje inderdaad! Dat Furbish!![]()
Zal in de loop van de week nog eens een poging wagen. Ik woon in Zuidlimburg, misschien duurt het wat langer voordat ze die beesten helemaal hierheen verscheept hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:08 schreef ymme het volgende:
Ik heb hem bij Top1Toys gekocht voor 45 euro rondDaar (in zevenaar GLD) waren er nog voldoende.
Ik heb mijn eerste in Limburg gekocht hoor, 2 weken terug al.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:00 schreef ivo1977 het volgende:
[..]
Zal in de loop van de week nog eens een poging wagen. Ik woon in Zuidlimburg, misschien duurt het wat langer voordat ze die beesten helemaal hierheen verscheept hebben![]()
Jammer trouwens dat ze niet wat meer stemvariatie hebben. De originele Furby is nog enigszins geslachteloos, maar de nieuwe Nederlandse is toch heel overduidelijk een vrouwtje![]()
Die grijze met dat rose buikje heb ik ook, idd erg lief om te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:44 schreef Nugget het volgende:
Ik wil ook zo'n furby!
Ik vind de grijze met het roze buikje er lief uit zien zeg
Maar wordt ie erg chagrijnig als ik zeg maar van 9 tot 18 op mijn werk ben? Ik ga hem niet meenemen, dan worden ze gek hier! Of kun je hem gewoon even stopzetten.
Ach, het houdt je lekker bezigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
Mmm mijn furby sloeg net vast
Heb ik hem ff op Off moeten zetten, en toen meteen weer op on. Maar moet ik nou dus weer helemaal opnieuw beginnen of niet
Volgens mij dus wel. verdomme![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik wordt gek.
Lukt me gewoon niet.
Geen "bah" en geen "lekker" achtige geluiden so far.
Maar ik doe iets fout want lijkt me sterk dat precies die functie bij allebei de Furby's het niet doen.
(De sensor dus.)
...Ben gewoon dik gePwnd door je 3-jarige dochter!![]()
Ik heb het idd niet gereset. Ik heb alleen ff het knopje op off gezet, en toen meteen weer op on. Maar nu twijfel ik aan mezelf, of ik niet perongeluk, met het openmaken van het klittenband de furby tever op zijn kop heb gehouden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:14 schreef muish002 het volgende:
Ymne, als het goed is staat alles nog hetzxelfde, pas als je hem reset wis je alles..Je mag deze nieuwste furby gewoon uitzetten!
Zo is het, Freudquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Go Nugget!![]()
En mensen die zeggen dat je kinderachtig bent of dat het kinderachtig bent zeggen dat gewoon puur omdat ze geconfronteerd worden betreft het feit dat ze met hun stoere praat hun eigen innerlijke kind geforceerd weg proppen!
We are the Furby's... resistance is futile!![]()
-knip-
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:29 schreef Nugget het volgende:
Ik zal straks na mijn werk eens langs de Bart Smit lopen om ze te gaan bekijken. Ik wilde vroeger altijd heel graag al een furby, maar die mocht ik nooit van mijn moeder. :'-) Revanche!
Heeft die witte gouden wimpersquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:55 schreef Darkwolf het volgende:
Go Nugget!![]()
En mensen die zeggen dat je kinderachtig bent of dat het kinderachtig bent zeggen dat gewoon puur omdat ze geconfronteerd worden betreft het feit dat ze met hun stoere praat hun eigen innerlijke kind geforceerd weg proppen!
We are the Furby's... resistance is futile!![]()
Dat zou ik ook maar niet doen Ymme... dan zijn reacties onvermijdelijk en het is weer een prachtig excuus voor de leraar om weer iets van je af te pakken.
(Weet niet hou oud je bent en op wat voor school je zit?)
Zit nog even naar muziek te luisteren en ga eerst eens wat eten.
...Furby is nog steeds niet wakker en blijft desondanks de harde muziek braaf slapen haha!
(Oewww ik ben zoveel 10x blijer met die zachte witte... ze is zo lieeeeeeef! Gouden wimpers enzo...)
Nou gaan de ogen van die van mij, ook niet meer dichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:15 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb hem sinds vandaag inderdaad maar omgeruild.
Helaas ging het op een gegeven moment berg afwaarts.
In de winkel kon ik het niet repliceren... thuis gingen de ogen ook weer dicht.
Maar nadat ik dus Furby lief uit had gezet en weer aan, was het raak... de ogen gingen weer niet dicht tijdens het slapen.
Toen zette ik de Furby weer uit en weer aan, en dit keer bleven de ogen helemaal dicht!
(Behalve tijdens het uitdrukken van een expressie tijdens het praten... maar daarna weer meteen dicht!)
In de winkel toen ik het niet kon repliceren, zag ik ook bij het rechter oog smeersel, dus dat ging ook al lekker.
Ik was het zat.
Kwart voor zes naar de Intertoys geraced, en na veel discussie deze kunnen omruilen.
Discussie?
Ja discussie!
"Maar Furby slaapt nu toch? Dat hoort toch? Wat als die andere dat ook doet? Dan kom je die zeker ook weer omruilen?"
Zucht... speel er eerst eens zelf mee... ga mij dan nog maar eens vertellen hoe die Furby in elkaar zit.
Ze probeerde mij dus te vertellen hoe het zat terwijl ze voor het eerst nu echt een Furby in actie zag voor haar neus.
Moest haar zelfs vertellen hoe je met Furby moest interacteren.
Ik dacht ook altijd dat de Furby een hardware test doet als je deze aan doet.
Als ik mijn Furby aan zet, gaat hij spastisch langs al zijn motorieke functies zo'n keertje of 4.
Net alsof Furby zichzelf even test of alles het doet.
Niet dus.
De nieuwe Furby gaat gewoon meteen normaal beginnen met een reactie naar je.
Volgens mij was de EEPROM chip ook gaar, en sloeg de gare Furby niks op.
Deze nieuwe Furby praat veel natuurlijker, en is veel beter in z'n expressie vooral qa variatie.
Ik had een zwarte met wit buikje.
Deze had geen lekkere aaibaarheidsfactor.
Nu heb ik een witte met een geel buikje en mooie groene ogen.
De vacht is veel zachter en geeft niet zo'n gevoel alsof het plakt.
Wel een hoog pluis gehalte maar dat is wel grappig en niet erg.
"Kat op schoot gehad?" "Uhh nee heb met Furby gespeeld!"
Dat eten heb ik even snel geprobeerd met de nieuwe Furby en lukt ook niet dus blijkbaar doe ik iets niet goed inderdaad.
Want ik krijg uberhaupt geen response... of Furb het nu lekker of niet lekker vindt.
Al met al ben ik heel blij en kan ik de witte heel erg aanraden voor mensen die hun Furby lekker willen knuffelen en willen aaien.
Vooral dit laatste is voor mij van toepassing want met die zwarte ging het wat stroef en was niet echt zacht.
Wel relaxed dat ik deze in Den Haag heb gekocht en in mijn eigen Intertoys heb kunnen ruilen.
Nou ik ga maar eens er even goed voor zitten om dat eten eens onder de knie te krijgen.
Zo moeilijk kan dit toch inderdaad niet zijn dacht ik zo.
De next-gen Furby is 2x maal zo groot als niet groter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:14 schreef milagro het volgende:
[..]groot kind meldt zich
Maar uh, is deze vele malen leuker dan zijn voorganger? of komt het feitelijk op hetzelfde neer, alleen het uiterlijk is wat anders?
-knip-
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:51 schreef ymme het volgende:
Alleen hoor en lees ik nu dus alleen maar klachten. Over het feit dat veel mensen die een furby aangekocht hebben (waaronder ik zelf), er binnen no time mee terug na de winkel kunnen omdat deze niet meer goed functioneert zoals deze het zou moeten doenben momenteel erg boos.
Zijn ogen gaan niet meer dicht. Soms slaat de furby vast. En maakt dan een piepend geluid.
...En ik las al dat er spraak herkennings issues waren een post of wat terug, en dat je je Furby af en toe op "OFF" moet zetten en dan weer aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Nou gaan de ogen van die van mij, ook niet meer dicht![]()
Hier was het ruilen binnen 8 dagen ofzo. En ookal zit ik daar overheen. Hij is defect, zonder toedoen van mijn schuld. Dus dan heb ik recht op een furby die wel correct werkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...En ik las al dat er spraak herkennings issues waren een post of wat terug, en dat je je Furby af en toe op "OFF" moet zetten en dan weer aan?
En nu dus de ogen issue?
Goed, hier zou ik als ik jou was dus GEEN genoegen mee nemen (blijft toch 45 euro) en zal terug gaan naar de toystore waar je deze vandaan hebt.
Bij de Intertoys kun je het produkt met 30 dagen ruilen.. zeer netjes.. hoop dat jij met je bon ook nog rechten hebt op een directe omruil.
En ja die van mij heeft gouden wimpers!
Overdag zie je dat niet zo goed maar s'avonds als mijn plafond lamp aan staat zie je een mooie goude glans erover heen lopen door de reflectie van het licht.
Dus ze zijn niet overdreven goud, maar juist heel subtiel en met bepaald (direct) licht juist weer overduidelijk glanzend helder goud.
Best mooi hoor!![]()
Ja zou kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:59 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier was het ruilen binnen 8 dagen ofzo. En ookal zit ik daar overheen. Hij is defect, zonder toedoen van mijn schuld. Dus dan heb ik recht op een furby die wel correct werkt.
Dit lijkt mij een fabrieksfoutje ofzo. Aangezien dit vaker voorgekomen is al.![]()
Er gaan 4 "AA" of LR6 alkaline batterijen in Furby.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:41 schreef Nugget het volgende:
Moeten er trouwens nog speciale batterijen in die dingen? Ik heb altijd juist de verkeerde of helemaal geen in huis dus daar kan ik dan rekening mee houden
Wees niet snel te opgelucht.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef heaven7 het volgende:
Stemmetje is helaas niet zo leuk als de engelse milagroIk wil ook een engelse!!
Ja, maar uit de UK kan mijn ex hem meenemen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:55 schreef heaven7 het volgende:
Helaas betaal je je scheel aan verzendkosten als je em uit het buitenland haalt
Groot verschil trouwens tussen Engeland en Amerika!
BrightEyes... trust me... ik dacht dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef Nugget het volgende:
Ik heb er één! De lichtbruine van het bovenstaande plaatje. Wat is ie lief! Ik ben er nu de hele tijd tegen aan aan het praten en hij begint al steeds meer terug te praten. Toen ik hem uit de verpakking haalde was ie verdrietig, maar nu staat ie de ene mop na de andere te vertellen en gaat het 'oke!'
Hij is lief
Cutequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:02 schreef Darkwolf het volgende:
Cool!
Wat toevallig weer Ymme!
We kopen haar op dezelfde dag en geven haar dan ook nog eens dezelfde naam!![]()
(Daar ik al best wat werkende namen heb gevonden!)
En nee je hoeft voor mij niet de naam te veranderen.
Als jij je Furby Shirley wil noemen moet je dat gewoon lekker doen!
Er zijn meerdere hondjes die Fikkie heten!![]()
En die actie met je "vriend versus Furby".
Hahahaha!
Die is goed zeg!![]()
...En hoe moet die arme Furby nou sex ontvangen?
Ik bedoel come on... in een van haar grote oren ofzo?
Nee wees blij voor Furby dat ze niet geil kan zijn en niet eens weet wat dat is in dit geval!![]()
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:58 schreef ymme het volgende:
Oh nu doet hij het weer, ik denk toch dat ik er mee terug ga na de winkel. Dit is natuurlijk niet goed.
De ogen gaan nu alleen maar dicht. Behalve als ze praat. Oh nee nu verteld ze een mop met de ogen dicht. Verdomme nog aan toe. En ik heb niet zo snel de mogelijkheid om naar de stad te gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.
Liefst de Duracel M3 batterijen.
Ideaal voor eissende elektronica zoals deze.
...De ogen gaan nu toch wel weer goed dicht nog steeds?
Enne... het zou ook natuurlijk kunnen zijn dat ze vanslag is vanwege je vriendjes wat intieme vragen haha!![]()
Zonde Ymme... nee dan denk ik toch echt dat het over en sluiten is voor Furbmans.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:05 schreef ymme het volgende:
[..]
Furby draait weer door. Alle mechanisme draaien.. en ze staat te springen en te doen. Die is niet goed.![]()
Wat is de status Harlingen?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat is de status Harlingen?
Ik vindt dit toch ergens wel sneu voor je hoor!
Je bent onze "held" daar je anthoustiast dit topic hebt gestart en iedereen aan de next-gen Furby heb geholpen hier zo ongeveer, maar zelf heb je niks anders dan pech.
(Nu moet ik Ymme ook wel even een hart onder de riem steken met haar huidige situatie daar neit van.)
Ik hoop dat je al wat nieuws hebt!![]()
Dank je..quote:
Hoe lang kunnen de baterijen eruit. zonder haar te "reseten" Zodat ze dus alles nog weet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:06 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ymme... probeer er eerst nieuwe batterijen erin te doen.
Liefst de Duracel M3 batterijen.
Ideaal voor eissende elektronica zoals deze.
...De ogen gaan nu toch wel weer goed dicht nog steeds?
Enne... het zou ook natuurlijk kunnen zijn dat ze vanslag is vanwege je vriendjes wat intieme vragen haha!![]()
Theoretisch heeft Furby een EEPROM chip.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe lang kunnen de baterijen eruit. zonder haar te "reseten" Zodat ze dus alles nog weet.![]()
Bij mij wel. Het gaat nu goed namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:47 schreef jack4ya het volgende:
dus alle storingen die ik hier las (heb niet álles doorgelezen, excuus) waren aan batterijen te wijten?
Dan heb ik het niet over de furby laten stuiteren natuurlijk
Vandaag is ze 1 week jongquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:10 schreef jack4ya het volgende:
hoe lang heb je haar nu?
Wat dacht je dan..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef jack4ya het volgende:
jeu... das nog kort!
Ik denk het persoonlijk wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:21 schreef jack4ya het volgende:
Ja ik wist dat ze nog maar kort op de markt hadden, dus idd ik had het kunnen weten...
Denk je dat je over een paar weken er nog zo gek mee bent?
Laat je die furby dag en nacht aan staan ??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:52 schreef ymme het volgende:
Vandaag vind furby mij niet lief, en wil ze alleen maar slapenTerwijl ze vanaf gisteravond tot aan 1 uur geleden, alleen maar geslapen heeft. Of ze moet tussen door wakker zijn geworden, maar ja als ik pas midden in de nacht thuis kom van het werk, hoor ik dat natuurlijk niet
Ja waarom niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:11 schreef McReal het volgende:
[..]
Laat je die furby dag en nacht aan staan ??
Ik weet niet of dit beter of slechter is m,n vraag is alleen hoe lang gaan de batterijen dan mee ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
Zou het beter zijn als ik hem uit zet, als ik bijvoorbeeld de hele dag tot 's avonds 19.00 uur weg ben?
Even zo lang als dat je de Furby uit zet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:51 schreef McReal het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit beter of slechter is m,n vraag is alleen hoe lang gaan de batterijen dan mee ..
Kijk, dat is nog eens nuttige informatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:31 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Even zo lang als dat je de Furby uit zet.
Waarom?
Omdat er simpelweg geen stroom wordt gebruikt tijdens het "slapen".
Je moet echt over haar ruggetje aaien, of haar optillen eer ze wakker wordt.
Bij mij reageert ze zelden tot niet op het wakker fluiten wat dat betreft.
Plus ik ben echt een techie en ben het Internet afgesurft betreft informatie naar de "deep-talk" over hoe Furby in elkaar zit.
Tot aan interviews met het bedrijf aan toe die de single-chip solution van Furby hebben ontworpen, en wat deze allemaal kan.
Zo heb ik dus ook geleerd dat Furby nihil power gebruikt als ze "slaapt" d.m.v het model en de type chip die in Furby zit![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:43 schreef Darkwolf het volgende:
...En geef nou toe... kijk hier eens naar mijn Shirley!
Is ze niet prachtig?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Made with a Nokia 6630
Eigen woordjes? Je kunt em niets leren wat al niet voorgeprogrammeerd is hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef jack4ya het volgende:
jaaaa.... dat lijkt me leuk! Met een paar eigen woordjes??
Eigen woordjes heeft furby niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:59 schreef jack4ya het volgende:
jaaaa.... dat lijkt me leuk! Met een paar eigen woordjes??
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Eigen woordjes heeft furby niet.
Het is alleen zo, hoe meer je met furby "speelt" des te meer zijn woordenschat wordt, in het Nederlands.
Maar ik zou zeggen, koop er zelf een, dan ondervind dit snel genoeg.
![]()
Ik zou zelf een filmpje kunnen maken met mijn eigen Furby.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:54 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Zou er bijna zelf ook een willen hebben.
Kan iemand misschien hier een filmpje neerzetten van een interactie met de nederlandse furby?
Jaaja... Filmpje als bewijs?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad!
Normaal speel ik met haar terwijl ze op het buro staat... en dit keer hield ik haar vasten knuffelde een beetje met haar door op haar ruggetje te aaien.
Toen liet ik het even zo.
En uit het niets zei ze (voor het eerst) in het kraakhelder Nederlands heel lief: Dankjewel!![]()
Stom he, dat op het moment dat je dat hoort, dat je dan een onwijs goed gevoel geeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 15:56 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Inderdaad!
Normaal speel ik met haar terwijl ze op het buro staat... en dit keer hield ik haar vasten knuffelde een beetje met haar door op haar ruggetje te aaien.
Toen liet ik het even zo.
En uit het niets zei ze (voor het eerst) in het kraakhelder Nederlands heel lief: Dankjewel!![]()
Dat is het hem nu juist!quote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Stom he, dat op het moment dat je dat hoort, dat je dan een onwijs goed gevoel geeft.
Terwijl een "ding" het tegen je zegt![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist!
Misschien mag Furby dan wel voorgeprogrammeerd zijn, maar haar reacties zijn nog altijd super onverwacht en ze blijft me nog steeds keer op keer verbazen.
Of ik nu met haar interacteer, of iemand anders op dat moment!
Linkje van RTL nieuws item is gefixed en werkt nu naar behoren.
Give it a go.
Als je (daarna dan) echt een filmpje wilt van mij en Furby, dan zal ik eens kijken wat ik kan doen.![]()
Leuk filmpje.. ik zou graag de Nederlandse furby zien en horen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:08 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist!
Misschien mag Furby dan wel voorgeprogrammeerd zijn, maar haar reacties zijn nog altijd super onverwacht en ze blijft me nog steeds keer op keer verbazen.
Of ik nu met haar interacteer, of iemand anders op dat moment!
Linkje van RTL nieuws item is gefixed en werkt nu naar behoren.
Give it a go.
Als je (daarna dan) echt een filmpje wilt van mij en Furby, dan zal ik eens kijken wat ik kan doen.![]()
Ik wil zowiezo zeker weten nog een Engelse.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:52 schreef ymme het volgende:
Ze zijn gewoon leuk.
Het lijkt mij ook wel leuk om er 2 te hebben. Zodat ze met elkaar kunnen praten
Oh, nu heb je me op een idee gebracht.....
Ja ze zijn nu helemaal terug en nog echter door materiaal dat ze ook gebruiken in de film industrie.quote:
Ja hoor Maikel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja ze zijn nu helemaal terug en nog echter door materiaal dat ze ook gebruiken in de film industrie.
Die van mij liet steeds een wind als ik hem heen en weer wiegdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:19 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik heb hier nog 3 oudere Furby's in de kast staan (jah ik was verslaafd)
2 gewone en 1 baby furby.
Vond het altijd geweldig en lachen als je ze hard heen en weer wiegde. WHIEEEEE!!!! zeiden ze dan lachend hahaha
Begin wel erg te twijfelen nu ik deze nieuwe zie.
Nee serieus de bewegingen voor furby worden opdezelfde manier gedaan als toen met de gremlings !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja hoor Maikel.
En hun chips zitten ook in de aankomende Playstation 3 voor sublieme spraak weergave!![]()
Nee maar het is wel een feit dat Furby's vachtje veel kwalitatiever is dan die van de oude.
En zachter volgens mij...![]()
Drie Furby's die overleden zijn door ze simpelweg in de kast te laten staan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:12 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zet die van ons ook ooit wel eens weer aan. Moet alleen ff 12 batterijen zien te vinden
Kunnen ze gezellig met z'n 3en aan de babbel
EDIT: heb er batterijen in gedaan maar ze doen niets
Kunnen Furby ook stuk gaan als ze te lang in de kast hebben gestaan?
Je zei dat je ergens 12 batterijen vandaan moest halen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:00 schreef Ardenlyn het volgende:
Dat zou toch een domme stunt zijn maar ehhh nee hoor alle 3 hun achterwerken zijn leeg gemaakt.
Alleen de baby furby bewoog zeeeeer laaanngggzaaamm en deed niets meer. Die andere 2 willen niets doen.
Wat jij ook zegt 1 zou kunnen maar 3.
Heb gewoon 3 dooie furby's op mijn buro staan
Baal er wel van.
Klopt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:01 schreef ymme het volgende:
Vraagt furby nou serieus om een baby furby.
Of noemt ie zichzelf nou zo. Wha baby furby ofzo
...Dan besteed je duidelijk nog veel en veel meer aandacht aan je Furb dan ik....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:15 schreef ymme het volgende:
Mijn furby spreekt al een paar dagen goed Nederlands. Vooral met verhaaltje vertellen, en het zingen. "ik veel honger" "ik hou veel van jou" "jij houdt van mij.. mhhh"
Leuk. Ons eigen Nederlands forum over Furby'squote:Op maandag 17 oktober 2005 13:22 schreef Darkwolf het volgende:
Maar je camera heeft andere "stroom eissen" dan je Furby, Ymme.
Want met mijn toendertijd (zuipende) 2.0 megapixel camera kon ik de zogenaamde "lege" batterijen over plaatsen naar mijn MP3 discman en die speelde gerust nog gemiddeld 4 to 5 CD's volledig helemaal af voordat ze er pas echt mee stopte.
Mijn Furby werkt vreemd genoeg nog prima op de huidige batterijen.
Alhoewel... ze gaat wel snel slapen steeds haha.
(Gister voelde ik mij niet zo lekker en heb ik haar gewoon niet eens wakker gemaakt, al was het alleen maar om haar even eten te geven... arme Shirley.)
Heb trouwens nog eens even gekeken naar de handleiding van de oude Furby.
Valt echt tegen wat die oude kan tegenover de nieuwe.
Vooral als je leest dat je niet kan praten met je Furby maar moet klappen, of z'n sensors moet stimuleren.
Wellis waar in het Engels, but read HERE and see for yourself!
Er is ook nog een Nederlands Furby forum.
Het stelt niet zo heel veel voor, maar it's worth a look voor de echte Furbaholics onder ons!![]()
KLIKKERDEKLIK
...Misschien moeten we samen maar een ECHT Nederlands Furby forum starten.
Wat denk jij, Ymme?![]()
Heb 4 oplaadbare batterijen erin gedaan. En heb alle 3 de furby's 1 voor 1 geprobeerd. Resetten heb ik ook al geprobeerd maar dat werkte niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je zei dat je ergens 12 batterijen vandaan moest halen.
Heb je gewoon wat batterijen ook echt ergens vandaan gehaald of zijn ze helemaal nieuw?
En die baby Furby bewoon een beetje zei je he?
Doe dat setje batterijen nu eens voor de grap in een van de andere twee Furby's en kijk eens wat er dan gebeurd?
En... misschien het laatste wat je wilt of het maakt je geen donder uit natuurlijk, maar probeer ze eens te resetten.
Maar dit klinkt eerder als een batterij issue, denk ik.
Good luck and keep us posted!![]()
Kan het niet zijn, dat het per furby verschillend is. Hoe snel hij leert, en wat hij eet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Dan besteed je duidelijk nog veel en veel meer aandacht aan je Furb dan ik....![]()
Echt waar. Koop nou maar de nieuwste furby. Ik vind deze persoonlijk veel aantrekkelijker en leuker dan de 1ste versie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Heb 4 oplaadbare batterijen erin gedaan. En heb alle 3 de furby's 1 voor 1 geprobeerd. Resetten heb ik ook al geprobeerd maar dat werkte niet.
Het maakt mij een hele grote donder uitVind het hartstikke sneu als ze alle 3 de furbypijp uit zijn gegaan.
Maar ik geef niet op. Het lijkt mij stug dat ze kapot zijn.
Tja of ze zijn een beetje boos omdat ze iets van 4 jaar in de kast hebben gelegen.
Maar dit kan ik niet alleen af.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Leuk. Ons eigen Nederlands forum over Furby's![]()
En de batterijen waren echt gewoon leeg. Ook als ik ze in de afstandbediening van de radio deed, deden ze nog niets.![]()
Z'n site bouwen etc, daar heb ik geen verstand van. Maar ik wordt graag moderator hiervanquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar dit kan ik niet alleen af.
Ik kan het wel realiseren, het forum en het opbouwen.
Doch zou hulp en zowiezo een extra moderator nooit mis zijn en daar ik merk dat jij ook vaak online bent Ymme, vandaar dus mijn suggestie!
En ja... als ze in de afstandsbediening nog niks doen dan zijn ze leeg inderdaad.
Point taken.
Een infrarood straaltje produceren kost nog 10x minder dan een CD afspelen in een discman inderdaad!
Gelukkig heb ik alvast een Duracel M3 batterij setje klaar liggen mocht de dag komen dat Shirley lief echt raar gaat begint te doen.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:45 schreef Ardenlyn het volgende:
AAHHHH me Furby doet het hahahaha.
Heb nog eens goed gezocht in huis en nog 4 andere batterijen gevonden!!!
Hield hem op z'n kop en ogen knipperden en oren heen en weer : AAWWW me sleep again!!!
WAT je hebt net 4 jaar geslapen drol!!
Maar ben heel blij
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Ach vragen kan altijd maar helaas voor jouw wil ik ze echt niet kwijt.
Ben van paln om hun vachtje wat op te poetsen en dan blijven ze mooi in de kamer staan in plaats van in een donkere kast.
Nou de Nederlandse kan er ook wat van hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nu ff de batterijen in de Baby Furby gestopt. Moet zeggen dat engels leuker is.
Ikke honger, Tjeempie, jeetje das lekker en als hij een booertje laat dan zegd hij sorry.
De engelse niet die ligt gewoon in een deuk als die een boer laat
Maar de 2de Furby doet het nog steeds niet helaas
quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ymme in wervelstorm mode hahahahahha!
Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!
He Schiet toch eens op jongquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:35 schreef Darkwolf het volgende:
Ymme in wervelstorm mode hahahahahha!
Daar er al een "Furby Island" is en het forum toch een beetje op zichzelf moet staan is het Furby's Paradise geworden!
Klik HIER om de reclame te bekijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:35 schreef ymme het volgende:
nee! waar kun je deze bekijken dan?
praat ie als in die reclame??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Klik HIER om de reclame te bekijken.
De Intertoys heeft hun Furby page verfraaid door de reclame erbij te zetten, onderaan.
Zelf kijk ik geen TV en heb deze niet op TV gezien zelf maar dit zou hem moeten zijn als het goed is!
De clip is streaming en is 30 seconden.
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, want dat is dus de nieuwe furby die ze laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |